no-img
نوین اطلس

هنر ثروتمند شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

هنر ثروتمند شدن
zip
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷

هنر ثروتمند شدن


این مطلب در مورد موضوعات بهترین شغل برای پولدار شدن، پولدار شدن در منزل، راه های پولدار شدن در خانه، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، بهترین کشور برای پولدار شدن، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، راه های پولدار شدن بدون سرمایه، میلیاردر شدن در یک سال نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

هنر ثروتمند شدن در ۵ سال

چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشیم

چگونه خیلی سریع پولدار شویم

 

بهترین شغل برای پولدار شدن

.مدرس آنلاین
این شغل، شغل پاره‌وقت رایجی برای کسانی است که یک شغل دائم نیز دارند. یکی از نکته‌های خوب یک مدرس آنلاین این است که زمان شما کاملا تحت کنترلتان است. برای نمونه بیشتر مدرسان آنلاین، به دیگر افراد انگلیسی درس می‌دهند.

نویسنده‌ی آنلاین
یک شغل پاره‌وقت رایج دیگر. گرچه این شغل نسبت به مدرس آنلاین کمی پیچیده‌تر است، اما چنین شغلی راهی مطمئن جهت افزایش دانشتان نسبت به مسائلی است که پیش از این با آن‌ها برخورد نداشتید.

پولدار شدن در منزل

شاید فکر کنید صادرات کار پیچیده و دشواری است، اما بر اساس تجربه ام به شما عرض می کنم که ساده نیست، اما دشوار هم نیست. اگر واقعا علاقه مندید تا درآمد دلاری داشته باشید و هم خودتان پولدار شوید، هم به اقتصاد ایران کمک کنید؛ پیگیر این کار باشید. با کمی جستجو در گوگل شرکت هایی را در ایران خواهید یافت که در این امر به شما کمک می کنند. این جستجو را به شما واگذار می کنم تا فقط افرادی که واقعا مشتاقند به دنبالش بروند.

راه های پولدار شدن در خانه

اگر دست پخت خوبی دارید می توانید در خانه غذا درست کنید و از طریق سایت مامان پز به فروش برسانید. خاور خانوم، زن خانه داری بود که کم کم و با فروش غذای خانگی اش به مسافران شروع کرد و امروز کسب و کاری میلیاردی دارد.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

تجارت شخصی راه اندازی کنید

بیشتر افراد موفق یک درآمد جانبی به جز حقوق ثابت ماهانه دارند که گاهی از این کارهای جانبی درآمد بیشتری عایدشان می شود. این کار تمرکز و وقت زیادی می طلبد و استرس زیادی به شما وارد می کند، اما بعد از چند وقت که به سوددهی رسید، شما می توانید نتیجه آن را ببینید. علاوه بر درآمد بیشتر، شما این مزیت را خواهید داشت که رئیس خود باشید و زمان های کاری خودتان را تنظیم کنید. پیشنهاد می کنیم پس از کسب تجربه در یک زمینه خاص و به دست آوردن دانش جنبه های مختلف آن، تجارت خود را شروع کنید.

بهترین کشور برای پولدار شدن

سوئد

کشور سوئد به کمک سیاست صلح و بی‌طرفی در کل قرن بیستم، به سطح بی نظیری از استانداردهای زندگی تحت یک نظام ترکیبی از سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های پیشرفته و مزیت‌های رفاهی گسترده دست یافته است. این کشور دارای نظام توزیع مدرن، ارتباطات داخلی و خارجی عالی و نیروی کار ماهر است. چوب، تولید برق و سنگ آهن منابع اصلی اقتصاد سوئد را تشکیل می‌دهند که به شدت متمایل به تجارت خارجی است.

شرکت‌های خصوصی سهم حدود ۹۰درصدی در تولید صنعتی سوئد دارند که ۵۰ درصد آن مربوط به بخش مهندسی در امر تولید و صادرات است. سوئد همواره از افزایش تقاضای داخلی و صادرات قوی خود بهره برده است. این مساله به همراه بخش مالی قوی، این امکان را برای دولت مرکزی به وجود آورده که طرح اصلاحی خود را به هدف افزایش اشتغال و کاهش نقش دولت در اقتصاد به اجرا درآورد.

توانایی در صادرات کالا و بازگشت سودآوری در بخش بانکداری سوئد، در سال ۲۰۱۰ رونق قابل توجهی به اقتصاد این کشور پس از تاثیر بحران مالی جهانی به همراه داشت.

نروژ

نروژ اقتصادی مرفه دارد. دولت حوزه‌های کلیدی، مانند بخش حیاتی نفت را از طریق بنگاه‌های عمدتا دولتی کنترل می‌کند. این کشور منابع غنی و طبیعی نفت، تولید برق، شیلات، جنگل و معادن دارد و به شدت وابسته به بخش نفت است که نزدیک به نیمی از صادرات این کشور را تشکیل داده و بیش از ۳۰ درصد درآمد کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

۱-راه اندازی یک وب سایت یا وبلاگ با هدف معرفی خدمات و یا محصول های خود به دیگران : برای آن که این روش به بازدهیمورد نیاز برسد، احتیاج به سرمایه ی مادی یا صرف وقت به نسبت زیاد ی ویا هردو آن ها خواهد بود.
۲-استفاده از وب سایت های کلیک کردنی: تعداد این سایت ها در جهان و همچنین در کشورمون ایران به طور روز افزونی رو به افزایش میباشد و مورداستقبال کاربرهای بسیاری قرار گرفته ولی پذیرش و یا رد کردن این روش نزد کاربران حرفه ای اینترنت متفاوت می باشد و معمولا این روش را دوست ندارند .
شما از طریق کلیک بر روی بعضی از لینک ها و مشاهده ی محتوای آنها به مدت مشخصی صاحب درآمد ی ناچیز می شوید.
۳- استفاده از وب سایت های در رابطه با فریلنسری و برون سپاری پروژه ها: اگر شما یک طراح ، یا یک برنامه نویس ، یا یک تایپیست ، یا مترجم ویا … هستید می توانید از سایت های مختلف پروژه هایی مناسب با حرفه ی خود پیدا کنید و قیمت پیشنهادی خودتان را ارائه کنید. در صورت برنده شدن پروژه واتمام موفقیت آمیز آن ، قیمت پروژه بعد از کسر کمیسیون سایت به شما پرداخت خواهدشد. برای پیدا کردن این وب سایت ها یک سرچ کوچک در گوگل به درد تان می خورد !

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

چند حساب پس انداز باز کنید

بهتر است هر فردی بیش از یک حساب پس انداز داشته باشد تا با ریختن مقداری از درآمد ماهانه در حساب های دیگر از خرج های اضافی جلوگیری کند. به طور مثال، بهتر است هر زمان که حقوق خود را دریافت کردید و همان ابتدا درصدی از پولتان را در حساب مخصوصی بریزید و کارت آن را همیشه در منزل نگه دارید. یک حساب مخصوص خرج منزل و یک حساب هم برای تفریحات ماهانه داشته باشید.

بودجه بندی کنید

یک بودجه ماهانه که تمامی هزینه های اولیه شما را پوشش دهد، مقرر کرده و مقدار کمی را هم برای تفریح و سرگرمی کنار بگذارید. هیچگاه از این مقدار در خرج کردن فراتر نروید.

میلیاردر شدن در یک سال

مشاغل بخش فناوری، امور مالی یا املاک و مستغلات می‌توانند سود زیادی به همراه داشته باشند
منبع ثروت بسیاری از میلیاردرها توسعه‌ی تکنولوژی و حرکت در جهت جریان از طریق عرضه‌ی عمومی شرکت‌شان بوده است. برای مثال، مایکروسافت (گیتس، پل آلن و استیو بالمر)، گوگل (لری پیج، سرگئی برین و اریک اشمیت)، آمازون (بزوس) و فیس‌بوک (زاکربرگ) شرکت‌هایی هستند که تنها با استفاده از فناوری جدید امکان‌پذیر شدند. سایر میلیاردرها به طور مستقیم در بازار مالی مشارکت کرده و سرمایه‌گذاران عمده را اهرمی برای دستاوردهای فوق‌العاده‌ی خودشان می‌کنند. شاید وارن بافت معروف‌ترین سرمایه‌گذار وال استریت باشد، اما مدیران صندوق‌های تأمینی مانند جرج سوروس (شماره‌ی ۲۹)، ری دالیو (شماره‌ی ۶۰) و جیمز سیمونز (شماره‌ی ۶۷) کارگزاران ۲۰ درصد از میلیاردرهایی هستند که وال استریت را خانه‌ی خود می‌دانند. گروه سوم، یعنی ابرقدرت‌های حیطه‌ی املاک و مستغلات، ثروت خود را با مالکیت و توسعه‌ی املاک به دست آورده‌اند، آنچه بسیاری آن را سیستم اهرم کلاسیک پیش‌پرداخت حداقلی و وام کلان می‌دانند. این گروه شامل دونالد برن (شماره‌ی ۶۴)، دونالد ترامپ (شماره‌ی ۴۰۵)، جف ساتن (شماره‌ی ۵۵۷) و دیوید والنتاس (شماره‌ی ۱۰۵۴) هستند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.