no-img
نوین اطلس

کارآفرینی بدون سرمایه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کارآفرینی بدون سرمایه
zip
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷

کارآفرینی بدون سرمایه


این مطلب در مورد موضوعات شغلهای بدون سرمایه اولیه، کار بدون سرمایه در منزل، تولیدی بدون سرمایه، کار تولیدی با سرمایه کم، کار بدون سرمایه اولیه، معرفی کسب و کار کوچک، ایده برای شروع کار نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه بدون سرمایه کارآفرینی کنیم

سریع ترین راه برای پولدار شدن

دلایل شکست یک کسب و کار

 

شغلهای بدون سرمایه اولیه

۱ – عضویت در سیستم های همکاری در فروش یکی از شغل های پردرآمد بدون سرمایه

۲ – تایپ کردن یک شغل بدون نیاز به سرمایه

۳ – کسب درآمد از طریق تلگرام و اینستاگرام

۴ – پانسیون حیوانات خانگی شغل سودآور بدون سرمایه

 

کار بدون سرمایه در منزل

مشاور باشید!
اگر متخصص هستید و جداً شایسته هستید، این گزینه متعلق به شماست. بسیاری از افراد تحصیل کرده با تکمیل رزومه های خود موفق به پیدا کردن کار تمام وقت نمی شوند. اما اگر واقعاً تخصصی دارید، می توانید به عنوان مشاور در چند شرکت حضور داشته باشید! البته ماهیت کار پروژه ای خواهد بود. برای شروع نیاز به سرمایه گذاری آن چنانی نیست، در سمینارها کارتهای ویزیت خود را به دیگران بدهید و از همه مهمتر، سایت خود را به سادگی راه اندازی کنید و خود را به دنیا معرفی کنید.

درebayبازاریابی کنید
خب این کار در ایران امکان پذیر نیست، اما بد نیست بدانید در امریکا افرادی هستند که از طریق فروش اجناس بدون استفاده در انبارها از طریق شبکه ی Ebay کسب درآمد می کنند. البته مول بومی این کار را برای سایتهایی نظیر شیپور و دیوار شاید بتوان انجام داد. امتحان کنید.

صنایع دستی درست کنید
البته این اصلاً پیشنهاد جدیدی نیست و برخلاف مورد قبلی در ایران قابل انجام است و بهتر بگوییم سالهاست که عده ای بسیاری با تولید صنایع دستی و لوازم کوچک تزیینی امرار معاش می کنند. البته برای این کار باید ذوق و استعداد باشید. هر چند کار صنایع دستی چندان ایده ی نوینی نیست، اما با ابتکارهای کوچکی می توان آن را تبدیل به یک کسب و کار کاملاً سوداور کرد. از شروع کار هراس نداشته باشید.

از خانه مدیر فروش دیگران باشید
شرکتهایی که حاضر هستند در ازای فروش محصولاتشان به شما حاشیه سود مناسبی بدهند کم نیستند! این موضوع منحصر به فروش کالاهای مصرفی نمی شود(شاید برای کالاهای مصرفی در ایران کم و بیش این کار رایج باشد) شما می توانید حتی برای فروش محصولات صنعتی نیز کارهای فروش یک کارخانه را انجام دهید!

تولیدی بدون سرمایه

دو استراتژی برای آغاز به کار یک کسب و کار بدون پول
• پرداخت ها را تا قبل از کسب درآمد به تاخیر بیاندازید.
• تا زمانی که بتوانید پولی بابت استخدام یک متخصص بپردازید،تمام کارها را خودتان انجام دهید. انجام کار به تنهایی وقت زیادی از شما می گیرد اما بدون هیج سرمایه کار پیش خواهد رفت.

کار تولیدی با سرمایه کم

اگر در ساختن عروسک، مجسمه، لوازم دکوری، اپلیکیشن و هر چیز دیگری مهارت دارید گزینه‌ی اول شما برای کارآفرینی استفاده از این مهارت‌تان است. بله، ساختن هر چیزی هزینه‌های اولیه‌ای دربرخواهدداشت، اما معمولاً این هزینه‌های آن‌قدر هنگفت نیست که نیاز به سرمایه‌ی اولیه‌ی آن‌چنانی داشته‌باشد. از طرفی، چون برای ساختن این‌گونه محصولات یا خدمات نیاز به اجازه‌ی دفتر کار ندارید، هزینه‌ی فرآیند تولید خیلی زیاد نخواهدشد و در نتیجه بخش زیادی از درآمد شما از فروش این محصولات سود خالص خواهدبود. تصمیم اینکه چه چیزی بسازید بر عهده‌ی خودتان است، اما برای فروش محصولات گزینه‌های زیادی در اختیار دارید.

اگر تمایل به فروش فیزیکی محصولات داشته باشید می‌توانید به سراغ مغازه‌ها و فروشگاه‌های محله یا شهر خود بروید و یا مستقیماً به آن‌ها بفروشید یا قفسه‌ای از آن فروشگاه را اجاره کنید و محصولات خود را در آن قراردهید و یا محصولات خود را در فروشگاه‌ها عرضه کنید و درصد مشخصی از فروش محصولات را به صاحب فروشگاه بدهید. به لطف اینترنت این روزها فروش محصولات راحت‌تر از قبل شده و می‌توانید محصولات تولیدی خود را به‌صورت آنلاین نیز در معرض دید مشتریان قراردهید. مکان‌های زیادی برای فروش آنلاین کالای دست‌ساز شما وجود دارد:

بسیاری از صاحبان کسب و کار محصولات خود را در سکوهای مختلفی برای فروش می‌گذارند تا به بهترین شکل در معرض دید قرار بگیرند. مهم این است که حواستان به به روز بودن انبار در سایتهای مختلف باشد. اگر می‌خواهید بیشتر درباره‌ی روشهای فروش محصولات دست ساز بدانید این پست Lifehacker را چک کنید.

کار بدون سرمایه اولیه

اگر میخواهید بدون هیچ سرمایه ای کسب و کاری راه اندازی کنید و کارآفرین شوید، نه به پول احتیاج دارید، نه به پارتی و نه به ایده ای خارق العاده ! تنها چیزی که احتیاج دارید… طرزفکر صحیح است.

معرفی کسب و کار کوچک

۱. طراحی لباس
همیشه به طراحان لباس نیاز است. وقتی پای پوشاک به میان می‌آید نسل جدید همیشه به دنبال طرح‌های منحصر به‌فرد است. شما می‌توانید این کار را به‌صورت پاره‌وقت در منزل انجام دهید یا با سرمایه‌ی کم یک تولیدی راه بیندازید. شما می‌توانید انتظارحاشیه‌ی سود ۳۰-۴۰ درصدی داشته‌باشید.

۲. خدمات جوشکاری
شما در این حرفه با آهن و فولاد سر و کار دارید. شما می‌توانید حفاظ پنجره، کرکره و انواع موارد درخواستی مشتریان را بسازید. می‌توانید از یک مغازه‌ی کوچک کارتان را شروع کنید.

ایده کسب و کار کوچک پرسود ۳. کار با چوب
ساخت مصنوعات چوبی یا مبلمان بسیار خوب و پرسود است. در این نوع کسب و کار شما می بایست براساس ضروریات بازار، مصنوعات چوبی بسازید. این کسب و کار مستلزم مهارت و کار زیاد است. شما می‌توانید از یک مغازه‌ی کوچک کارتان را شروع کنید.

ایده برای شروع کار

طراحی اپلیکیشن برای کودکان
امروزه کودکان بسیاری از زمان خود را پای کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های هوشمند می‌گذرانند. با توجه به این‌که کودکان در عصر تکنولوژی و با تکنولوژی بزرگ می‌شوند والدین تمایل دارند کودکانشان از اپلیکیشن‌های مناسب و مفیدی استفاده کنند که به رشد و سرگرم‌شدن‌شان کمک کند. این ایده‌ی بسیار خوبی برای رسیدن به درآمد است. برای این‌که ایده‌های‌تان را به اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت تبدیل کنید باید با برنامه‌نویسی آشنا باشید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند unity 3d نیز استفاده کنید که در ساخت اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند. انتخاب با شماست، زمان‌تان را صرف بازی‌های کامپیوتری کنید یا با ساخت آن‌ها به ثروت و شهرت برسید. وقتی کودکان بازی شما را به بازی‌های دیگر ترجیح بدهند به درآمد می‌رسید.

آموزش نرم‌افزار
تکنولوژی در دنیای مدرن امروز مرسوم و ارزا‌ن است. مردم برای مطالعه یا برای سرگرمی، کامپیوتر را به کتاب ترجیح می‌دهند. جوامع امروزی بسیار به کامیپیوتر وابسته هستند، از این رو یکی از بهترین راه‌های درآمدزایی از این کامپیوترها این است که آموزشگاه کامپیوتر آنلاین خودتان را که برنامه‌های مختلف کامپیوتری را آموزش می‌دهد راه‌اندازی کنید. پس از راه‌اندازی این آموزشگاه در شبکه‌های اجتماعی مختلف آن را تبلیغ کنید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید علاقه به نرم‌افزارها و برنامه‌های کامپیوتری است که می‌توانید استفاده یا نصب آن‌ها را به دیگران آموزش دهید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.