no-img
نوین اطلس

ایده های جدید در تجارت الکترونیک


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ایده های جدید در تجارت الکترونیک
zip
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷

ایده های جدید در تجارت الکترونیک


این مطلب در مورد موضوعات ایده های تجاری نو، بهترین ایده های کسب و کار در ایران، ایده های الکترونیکی، ایده های پولساز هنری، ایده های جدید کارآفرینی، ایده های کارآفرینی در منزل، ایده های تجاری سازی شده نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونگی تداوم در کسب و کار

راه های پولدار شدن در زمان کوتاه

درباره ی ایده های تجاری خود صحبت نکنید

 

ایده های تجاری نو

ایده ها را در مکان های متفاوت شکار کنید.
ایده های جدید به خلاقیت نیاز دارند که خود تشنه نوآوری و تغییر است. ممکن است شما ایده های بزرگی را زمانی پیدا کنید که در تعطیلات هستید یا در یک نمایش ناگهان یک ایده عالی به ذهنتان خطور کند.

” جواب در پیش چشمتان است، تنها باید آن را باز کنید. اما دنیای شما باید آنقدر وسیع و متغیر باشد که بتوانید ایده هایی که لازم دارید را تغذیه کنید.“

جست و جوی شما باید عمدی باشد نه تصادفی!

” وقتی شکارچیان ایده ماهر با مردم صحبت می کنند، تنها به دنبال تعامل اجتماعی نیستند.” آنها به دنبال درک دنیای دیگران هستند و یا دنیای اطراف خود را برای ایده های مفید بررسی می کنند.

توجه داشته باشید دیگران چطور مشکلات تجاری خود را حل می کنند.
در هر موقعیتی، شما توسط مشکلاتی احاطه شده اید که کسی قبلا سعی کرده است آن را حل کند. هر یک از آنها فرصتی برای یادگیری است. اول توجه داشته باشید چطور یک خوار و بار فروشی فهرست اقلام خود را تنظیم کرده، چطور بسته بندی ها در چشمتان جلوه می کند، یا چطور یک وب سایت مثل دیجی کالا یا یک وب سایت خرید گروهی و بسیاری شبیه به آن باعث تحریک خرید کردن می شود. شما باید روش بهتری برای حل همان مشکل پیدا کرده یا از آنها ایده هایی بیرون بکشید که مشکلات دیگر را حل می کنند.

بهترین ایده های کسب و کار در ایران

۱. توسعه برنامه نویسی
طراحان ایرانی را نمی‌توان یک گروه نابلد و آماتور در نظر گرفت، بلکه آنها واقعا برنامه‌نویسان خوب و عالی هستند. درواقع، کارخواه‌های معمول تحت وب (وب کلاینت‌ها) نیز می‌بایست بدانند چگونه از دیوارهای فیلترینگ و وی‌پی‌ان عبور کنند. بسیاری از جوانان و نوجوانان از دور زدن برنامه‌های امنیتی و این قبیل کارها به خود می‌بالند. حقیقت این است که تعداد بسیار زیادی از مهندسان نرم افزار جوان، با پشتکار و خردمند وجود دارند که زمان آزاد بسیار زیادی دارند. این ایده بهترین ایده کسب و کار کوچک در ایران برای سرمایه گذاران/ کارآفرینان است.

۲. آموزش (تحت وب)
آموزش یک بازار وسیع و گسترده در ایران دارد. امتحانات مدارس و کنکور آن‌قدر مورد توجه است که تعداد زیادی از افراد حجم نقدینگی زیادی را صرف آماده‌سازی برای آن می‌کنند.

۳. منابع انرژی تجدیدپذیر
این ایده کمی جای شبهه دارد زیرا تنها با مدیریت قوه مقننه ممکن است. ایران مسیر دشواری تا رسیدن به انرژی پاک دارد. درحالی‌که انرژی اتمی به شدت به یک بحث سیاسی تبدیل شده است و برای ایران گران تمام می‌شود، ولی این کشور از نور خورشید زیادی بهره می‌برد. به‌کارگیری صفحات خورشیدی برای استفاده از انرژی پاک از لحاظ مالی و اقتصادی هوشمندانه است.

ایده های الکترونیکی

راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزشی

با توجه به مهارت یا تخصصی خود می‌توانید یک وبسایت آموزشی راه‌اندازی کنید و با ارائه‌ی محتوای مناسب آن‌را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید. امروزه نمونه‌های فراوانی از وبسایت‌های آموزشی در اینترنت موجود است. با گسترش فناوری اینترنت و گوشی‌های هوشمند انقلابی در حوزه‌ی آموزش در حال رخ‌دادن است. بسیاری از دانشگاه‌های معروف دنیا وبسایت‌های خود را مجهز به دوره‌های آموزشی رایگان کرده‌اند. آموزش یک نیاز دائمی است که هیچ‌گاه به‌طور کامل برآورده نخواهد شد. پس اگر خوب عمل کنید و محتوای باکیفیت ارائه دهید احتمال موفقیت شما زیاد است. اینجا و اینجا و اینجا چند نمونه از وبسایت‌های آموزشی موجود هستند.

ارائه‌ی خدمات

راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی بر اساس توانایی‌های شخصی و فروختن مهارت خود به مشتریان گزینه‌ی بعدی برای کارآفرینی اینترنتی است. فرض کنید شما توانایی طراحی لوگو دارید، یا مشاور کسب و کار هستید یا تولیدکننده اپلیکیشن گوشی‌های همراهید. با راه‌اندازی یک وبسایت توانایی‌های خود را به مشتریانی که به مهارت‌های شما نیاز دارند بفروشید. مهم‌ترین مزیت این کسب و کار عدم نیاز به اجاره محل کار و توانایی کار گروهی از راه دور است.

ایده های پولساز هنری

عکاسی کنید

بیشتر مردم در منازل خود یک دوربین عکاسی دارند ، و میتوان گفت همه ی ما وقتی منظره های زیبا میبینیم از آن عکس میگیریم . ولی چند درصد ما به عکاسی به چشم یک هنر پولساز نگاه میکنیم؟ شما میتوانید دوربین خود را بردارید و به نقاط زیبای شهر خود بروید ، تمام شهر ها مناطقی دارند که بعنوان جاذبه های گردشگری و یا آثار باستانی و سنتی شناخته میشوند . شما میتوانید هم از دیدن مناظر لذت ببرید ، هم عکس های زیادی بگیرید و این عکس ها را بعنوان پروژه در سایت های اینترنتی به فروش بگذارید و یا از افرادی که خواهان عکس هستند سفارش بگیرد .

بافتنی ببافید

یکی از ایده های پولساز هنری بافتنی بافتن است ، افراد ، مخصوصا خانم ها در سنین مختلف ، جوان یا میانسال ، دست به بافتن میزنند ولی اکثرا برای خود یا خانواده و آشنایان و بعنوان هدیه یک بافت درست میکنند . هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از توانایی و این هنری که بلد هستید پول در نیاورید . فقط کافیست آموزش چند محصول بافت زیبا را از کتاب یا اینترنت مطالعه کنید و هنر خود را گسترش دهید . محصولات بافتنی بسیار متنوع و گسترده میباشند و در همه سن و سلیقه ای طرفدار دارند .

بدلیجات درست کنید

یکی از چیزهایی در تمامی گروه های سنی طرفدار دارد ، زیور آلات و بدلیجات هستند . شما میتوانید نمونه کارهای خیلی زیبا را در صفحات اینترنتی جستجو و پیدا کنید . چند نمونه کار زیبا را بررسی کنید و مصالح آنها را از خرازی ها ، فروشگاه های آنلاین ، یا در بازار تهیه کنید ، و به راحتی در منزل میتوانید کارهای زیبا بسازید و آنها را در فروشگاه ها ، بوتیک ها و یا سایت های اینترنتی به فروش گذاشته و درآمد کسب کنید .
اگر در ابعاد و تعداد بالا میخواهید کار بسازید ، پیشنهاد میشود که مستقیم به بازار مراجعه کنید ، یا از فروشگاه های اینترنتی آنلاین که با قیمت عمده و ارزان تر محصولات را برای فروش گذاشته اند خرید کنید . چون معمولا فروشگاه ها و مغازه های عادی ، قیمت مصالح را با میزان زیادی سود به شما عرضه میکنند و در تعداد بالا برای شما هزینه سنگین در بر دارند . ولی از سایت های ذکر شده یا از بازار ، با قیمت عمده برای شما حساب میشود و ضرر مالی نمیکنید . پس حتما قبل از خرید مصالح قیمت ها را برسی کنید .

ایده های جدید کارآفرینی

۱. فروشنده‌ی آثار هنری
اگر در زمینه‌ی هنرهای تجسمی فعالیت دارید، می‌توانید نقاشی‌ها یا طرح‌های خودتان را بیافرینید و کسب و کاری راه بیندازید تا آن‌ها را بفروشید. می‌توانید در نمایشگاه‌های هنری محلی شرکت کنید یا آن‌ها را به‌صورت آنلاین بفروشید.

۲. عکاس مجالس عروسی
اگر به عکاسی علاقه دارید، سرویس عکاسی مجالس عروسی می‌تواند یک کسب و کار پرسود برای‌تان باشد.

۳. سازنده‌ی زیورآلات دستی
شما می‌توانید از خلاقیت‌تان در ساخت مصنوعات دستی مانندگردنبند و گوشواره بهره بگیرید. می‌توانید از سیم، مهره و چند ماده‌ی دیگر استفاده کنید، آن‌ها را کنار هم بگذارید و زیورآلاتی منحصر به فرد بسازید. شما می‌توانید حاصل دست‌تان را به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های محلی و نمایشگاه‌ها بفروشید.

۴. طراح لوگو
آن دسته از کارآفرینان خلاقی که می‌خواهند با مالکان کسب و کارهای دیگر کار کنند، می‌توانند سرویس طراحی ارائه کنند. شما می‌توانید به کسب و کارها در طراحی متریال‌های برندینگ اصلی مانند لوگو کمک کنید.

ایده های کارآفرینی در منزل

بلاگ نویسی
نویسنده‌ها یا خالقان محتوای خلاقانه یک فرصت کسب و کاری ماندگار در اختیار دارند. برای کارآفرینان در رشته‌ّهای مختلف کاری با سلایق مختلف امکان بلاگ نویسی وجود دارد.

ایده های تجاری سازی شده

کاریکاتوریست
اگر طراحی را ترجیح می‌دهید و کمی هم حس طنازی دارید، شما می‌توانید این مهارت را به‌عنوان یک کاریکاتوریست به‌کار بگیرید. شما می‌توانید در نمایشگاه‌ها و سالن‌های محلی کار کنید و هنرتان را به رخ مشتریان‌تان بکشید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.