no-img
نوین اطلس

کسب درآمد از طریق وب سایت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کسب درآمد از طریق وب سایت
zip
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

کسب درآمد از طریق وب سایت


این مطلب در مورد موضوعات چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم، ساخت سایت درآمدزا، کسب درآمد با طراحی سایت، کسب درآمد از طریق اینترنت، درامد از سایت، آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

چرا من ثروتمند نیستم

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

 

چگونه از سایت خود کسب درآمد کنیم

کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات (توسط افزونه‌های مدیریت تبلیغات)
کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات کلیکی (توسط Anetwork، Clickyab و …)
کسب درآمد از طریق فروش محصولات مشارکتی (توسط Final، irKaspersky، mihanstore و …)
کسب درآمد از طریق فروش محصولات VIP و سرویس‌ها (توسط افزونه‌های کاربر ویژه)
کسب درآمد از طریق فروش کارت شارژ (توسط chargereseller و …)
کسب درآمد از طریق انتشار محتوا (توسط تبلیغات پیام خصوصی، انتشار ویدئو و …)
کسب درآمد از طریق همیاری کاربری (توسط افزونه‌های حمایتی)

ساخت سایت درآمدزا

مدل کسب درآمد از آزاد کاری یا Freelancing
کسانی که قصد کسب درآمد از اینترنت رو دارند به دنبال روشی برای درآمد زایی سریع میگردند، گرچه اگر با چنین ذهنیتی وارد حوزه کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از سایت شوید، مطمئنا نا امید خواهید شد، چون چیزی با عنوان کسب درآمد سریع و یک شبه از اینترنت وجود نداره، اما در روش آزاد کاری میتونید در زمان کمتری نسبت به روش های دیگر به درآمد آنلاین دست پیدا کنید.

آزاد کاری یا freelancing به معنی انجام پروژه های مختلفِ افراد، توسط شخص شما هست، یعنی اگر شما در زمینه خاصی مهارت، دانش یا تخصص دارید میتونید انجام پروژه های مختلف رو به دست گرفته و بعد از انجام آن کار هزینه ای رو دریافت کنید.
مثلا اگر شما در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی و کار با فتوشاپ، یا ساختن فیلم و انیمیشن، نویسندگی مطلب، ترجمه یا هر کار مشابه دیگری دانش و تخصصی دارید میتونید با استفاده از تخصص خود پروژه های افراد را دریافت کرده و آن ها را انجام داده و پس از پایان کار پول خود را دریافت کنید.

کسب درآمد با طراحی سایت

ساخت یک سایت شخصی و پر بازدید

بله! طراحی شخصی یک وب سایت و کسب در آمد از آن. شاید با خود بگویید اگر من یک سایت شخصی طراحی کنم و برای مثال اخبار ایران را در آن قرار دهم چگونه می توانم از آن کسب درآمد کنم؟

خب این یک حقیقت است که اگر ما بتوانم یک سایت پر بازدید داشته باشیم راه های بسیار برای کسب درآمد وجود خواهد داشت که در ادامه به برسی برخی از این روش ها می پردازیم:

تبلیغات!

 فروش فایل و کالا

ارائه خدمات مختلف

 

کسب درآمد از طریق اینترنت

همکاری در فروش
همکاری در فروش که به عنوان CPA (پرداخت به ازای عمل) شناخته می‌شود، روشی بسیار سودآور برای کسب درآمد از طریق سایت می‌باشد. در صورتی که مدل کسب درآمد از طریق همکاری در فروش به درستی اجرا شود، بسیار سودآورتر از تبلیغاتی کلیکی و یا مشاهده‌ای خواهد بود. البته چون این روش سختی‌های خاص خود را دارد، کمی بیشتر به جزئیات خواهیم پرداخت.

همانطور که از نام این مدل مشخص است، شما در فروش محصول یا خدمات دیگران مشارکت خواهید کرد.

اما همکاری در فروش چگونه خواهد بود؟

در این مدل از کسب درآمد آنلاین شما محصول خاصی را در سایت خود تبلیغ خواهید کرد، حال اگر بازدید کنندگان آن محصول را برای رفع نیازهایشان مناسب ببینند، خرید صورت خواهد گرفت. در واقع، بازدید کننده از طریق یک لینک اختصاصی به سایت فروشنده هدایت خواهد شد و فروش به نام شما در آن سیستم ثبت خواهد شد.

در نتیجه، با توجه به پورسانت مشخصی که از پیش تعیین شده است، شما مبلغی را به عنوان حق کمیسیون دریافت خواهید کرد. چون در این روش تبلیغ دهندگان به خریداران جدید دسترسی پیدا می‌کنند، بازدید کنندگان محصولات مورد نیاز خود را پیدا می‌کنند، شما هم پورسانت دریافت می‌کنید؛ همکاری در فروش به یک سیستم کارآمد تبدیل شده است.

به زبانی ساده‌تر، در همکاری در فروش شما نقش یک واسطه را ایفا خواهید کرد که مشتریان را به فروشندگان ارتباط می‌دهید و بابت این کار مبلغی را دریافت می‌کنید.

نکته: زمانی که بخواهید از همکاری در فروش استفاده کنید، انتخاب یک سیستم نزدیک به حوزه فعالیت سایت شما بسیار مهم است. چراکه محصولاتی که می‌خواهید تبلیغ کنید، باید متناسب با موضوع سایت‌تان باشد.

نقد و بررسی‌های جامع برای محصولات بنویسید و البته هرگز محصولی را که خودتان استفاده نکرده‌اید را برای دیگران پیشنهاد ندهید (ممکن است اعتبار سایت‌تان به خطر بیفتد). در نقدی که می‌نویسید بدون هیچگونه طرفداری مزایا و معایب محصول را ذکر کنید.
به طور خلاصه، به بازدید کنندگان سایت خود کمک کنید تا بهترین محصول/خدمت را برای خرید پیدا کنند. در مورد گزینه‌های دیگر هم بنویسید. هرگز تنها یک محصول را پیشنهاد ندهید، بلکه انتخاب را به خواننده واگذار کنید. کسب و کار سایت شما بر اساس ارائه اطلاعات خواهد بود. پس تا جایی که می‌توانید گزینه‌های بیشتری را پوشش دهید.

درامد از سایت

رایج‌ترین شیوه کسب درآمد از طریق سایت فروش جایگاه‌های تبلیغاتی می‌باشد. در این روش فضایی از سایت خود را برای درج بنرهای تبلیغاتی به افراد و کسب و کارهای دیگر واگذار خواهید کرد. البته این مورد به همین سادگی هم نیست، اما به نسبت ترافیک سایت و جایگاه‌های تبلیغاتی می‌توانید مبالغ متفاوتی را از تبلیغ دهندگان دریافت کنید.

تبلیغات پرداخت به ازای مشاهده – CPM
در این حالت شما تبلیغات را در سایت خود قرار خواهید داد و بابت هر مشاهده تبلیغ توسط کاربر مبلغی را دریافت خواهید کرد.
در این روش لازم نیست که بازدید کننده عملی را انجام دهد (بر روی تبلیغ کلیک کند و یا خریدی داشته باشد) تنها مشاهده تبلیغ کافی است. در صورتی که وب‌سایت پربازدید داشته باشید این سبک از درآمدزایی مناسب خواهد بود. البته به دلیل امکان تخلفات زیاد، این مدل در بسیاری از سیستم‌های معروف لغو شده است و دیگر ارائه نمی‌شود.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک – PPC
در این مدل شما تنها زمانی که بازدید کنندگان بر روی بنر و یا لینک‌های تبلیغاتی کلیک کنند، مبلغی را دریافت خواهید کرد. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در حال حاضر محبوب‌ترین مدل کسب درآمد آنلاین می‌باشد که در مقایسه با روشی مانند CPM بازدهی به مراتب بیشتری را هم دارد.

بزرگ‌ترین سرویس ارائه دهنده تبلیغات کلیکی Google AdSense می‌باشد اما متاسفانه برای کاربران ایرانی تحریم است. از سرویس‌های داخلی می‌توان به ای‌نتورک، کلیک یاب، صباویژن، یکتانت و دیگر شبکه‌های تبلیغاتی اشاره کرد.

تبلیغاتی کلیکی زمانی بیشترین بازدهی را خواهد داشت که وب‌سایت شما در یک حوزه خاص فعالیت داشته باشد. چراکه تعرفه هر کلیک متناسب با موضوع سایت‌ها تعیین می‌شود.

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

کلید موفقیت در کسب درآمد از اینترنت
اولین نکته ای که در راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید به آن اشاره کنم این است که باید قبل از «سودآوری» به فکر ارائه خدمات خوب به مشتری باشید. منظورم این است که باید دائم به فکر بخشش باشید تا گرفتن.

«بخشش، بهتر از گرفتن است. زیرا بخشش آغاز فرایند گرفتن است»

اگر در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، فکر خود را روی ارائه مطالب ارزشمند و خدمات خوب متمرکز کنید، شک نکنید که کسب درآمد از اینترنت محقق خواهد شد.

مثال هایی هایی که از کسب و کارهای موفق آوردم را بار دیگر مرور می کنیم.

خدمات سایت های دیجی کالا، بامیلو، تهران کالا و دیگر سایت های فروش محصولات فیزیکی را ببینید.

زمانی که وارد این سایت های می شوید با طراحی فوق العاده و زیبا مواجه می شوید. حجم انبوهی از محصولات متنوع. هر کدام از محصولات دارای عکس های با کیفیت و زیبا. در مورد هر محصول توضیحات فراوانی داده شده است. امکان مقایسه هر محصول فراهم شده (دقت کنید که تمام مقدمات برای کسب درآمد از اینترنت فراهم است).

در نهایت با دید باز می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. مراحل خرید بسیار ساده و کوتاه است. خدمات ارسال کالا و خدمات پس از فروش بی نقص.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.