no-img
نوین اطلس

میلیاردر شدن در یک سال


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

میلیاردر شدن در یک سال
zip
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

میلیاردر شدن در یک سال


این مطلب در مورد موضوعات میلیاردر شدن بدون سرمایه، راه های میلیاردر شدن در ایران، راه میلیاردر شدن در خانه، راههای یک شبه پولدار شدن، میلیاردر شدن در یک روز، چگونه در نوجوانی پولدار شویم نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه یک شبه پولدار شویم

 

میلیاردر شدن بدون سرمایه

توصیه وارن بافت به جوانان برای سرمایه دار شدن

۱- اگر تنها ۱ درصد انسانها خوش شانس باشند, شما حتما خود را در ۹۹ درصد باقیمانده قرار می دهید.

۲- همیشه می دانستم که ثروتمند می شوم , حتی یک لحظه هم به آن شک نکردم

۳- اکثر مردم جذب سهام هایی می شوند که دیگران آنرا می خواهند اما باید به دنبال سهامی باشید که کسی آن را نمی خواهد. نمی توانید چیزی را که همه به دنبال آن هستند , بخرید و بخواهید تا خوب عمل کند.

۴- بازار کوتاه مدت مانند زندان است و مکان امنی ندارد و کار دراین بازار کودکانه است.

۵- همانطور که سرمایه برک شایر به شدت رشد می کند , جهان سرمایه گذاری با همان سرعت می تواند برنتایج کار ما اثر گذارد پس بررسی بیشتری نیاز داریم و باید با استفاده از هوشمندی , برنامه و نقشه ای طرح کنیم , البته استفاده از هوش و تفکر زیاد , نه فقط چند لحظه تفکر , پس هر سال می توانیم یک طرح خوب اجرا کنیم. ( این تفاوت من است.)

راه های میلیاردر شدن در ایران

۱ – افکارتان را در مورد پول تجزیه و تحلیل کنید و ارزش های سالم پول را در ذهنتان پرورش دهید
اگر شما پول را چیزی کثیف و پلید می پندارید، پس هرگز آن را جذب نخواهید کرد. به عبارت دیگر هر چند پول مانند چرک کف دست است ولی اگر خوب فکر کنید، می بینید همین چرک کف دست، حلال بسیاری از مشکلات است. از این گذشته، معمولا کسانی که خودشان در زمینه مالی چندان موفق نبوده اند این شعارها را ساخته اند، پس اگر واقعا می خواهید ثروتمند شوید، بهتر است ذهن تان را از تفکر منفی نسبت به پول خالی کنید.

۲ – احساسات تان را در مورد پول محک بزنید
خودتان را در یک تمرین بصری غوطه ور سازید و تصور کنید که هم اینک یک مولتی میلیونر شده اید. آنگاه اگر صد درصد با این موضوع یعنی ثروتمند بودنتان احساس راحتی نمی کنید، پس مطمئن باشید که هرگز پولدار نخواهید شد. اگر احتمالا جزو آن دسته افرادی هستید که باور قلبی تان بر این است که پول زیاد باعث دردسر می شود و اینکه هر که بامش بیش برفش بیشتر پس بهتر است پولدار شدن را هم فراموش کنید.

۳ – کارمند خود باشید و سعی کنید خودتان بدون هیچ جبری بر کیفیت و راندمان کارتان نظارت داشته باشید حتی می توانید از رئیس تان بخواهید به شما به ازای میزان کار مفیدی که انجام می دهید پاداش بدهد نه بر اساس ساعات کارتان
به طور مثال شما باید ۴۰ ساعت در هفته کار کنید اما هیچ محدودیت یا اجباری برای میزان فروش تان یا هر کار دیگری که انجام می دهید، وجود ندارد. معمولا حقوق های ساعتی سقف مبلغی را که شما می توانید به دست بیاورید در نظر می گیرند، ولی اگر قرار باشد براساس راندمان کارتان حقوق دریافت کنید سخت تر کار می کنید و به این ترتیب به سختکوشی عادت خواهید کرد. در نتیجه قطعا انسان موفق تری خواهید بود. همواره به یاد داشته باشید که پولدار شدن هرگز با تنبلی و راحت طلبی به وجود نمی آید، پس اگر ثروتمند شدن خواسته واقعی شماست، بهتر است نهایت تلاش خود را به کار ببندید.

راه میلیاردر شدن در خانه

یک طرح مالی بنویسید.
یکی از دلایل بسیار مهمی که باعث می شود که یک فرد نتواند به آرزوی خود برسد و تبدیل به یک میلیونر شود، همین نداشتن یک طرح مالی است. حتما با خود می گویید چه نیازی به داشتن یک طرح مالی است. وجود این طرح مانند یک شتاب‌ دهنده شما را به سمت حرکت کردن و عمل کردن سوق می دهد، چون معمولا افراد برای رسیدن به هدف، جای عمل کردن، تنها حرف می زنند. همچنین وجود چنین طرح هایی به شما کمک می کند تا در شرایط مختلف تصمیم درست را بگیرید و به اهداف و رویاهای خود دست پیدا کنید. بیایید به جای کف زدن و حرف زدن درباره موفقیت دیگران، دست به عمل بزنیم و خود نیز یکی از آن ها شویم.
اسکات دی. هتکاک که یک برنامه ریز مالی است در این باره می گوید: “وقتی که در حال برنامه ریزی برای آینده هستید تا آینده ای ایمن تر داشته باشید، باید به دو نکته کلیدی توجه کنید: چقدر پول در جیب خود دارید و چقدر پول را باید خرج کنید. این دو نکته بسیار مهم و حیاتی هستند و کسی مثل من همیشه درباره آن ها استرس دارد چرا که این دو موضوع از اساس و پایه یک طرح مالی خوب است، باید بدون توجه به اینکه چقدر کمیت این دو موضوع زیاد است به آن ها توجه کامل داشت. با توجه به تجربیات من، بزرگ ترین تفاوت در بین یک راه درست و یک راه غلط برای رسیدن به هدف، این است که شما چقدر تلاش می کنید در آن راه تا طرح مالی خود را بریزید. خیلی جالب است، وقتی که شما وقت خود را برای ریختن یک طرح مالی می گذارید یک نکته جالب را متوجه می شوید و آن هم این است که تمام افراد موفق مالی در این مورد مشترکند، یعنی مثل شما وقت زیادی را بر روی این طرح گذاشته اند. افرادی که در این مورد موفق می شوند اغلب برنامه خود را با توجه به برنامه مالی خود بسته اند و اغلب افرادی که برنامه را پس از مدتی رها کرده اند و در دستیابی به هدف خود بازمانده اند، برنامه مالی را با توجه به ثروت و بنیه مالی خود نریخته بوده اند.”

راههای یک شبه پولدار شدن

بر روی افزایش درآمد خود تمرکز کنید.
گرنت کاردون کسی که در ۲۱ سالگی ورشکست شد ولی در ۳۰ سالگی توانست به یک میلیونر خود ساخته تبدیل شود، در این باره می گوید: “در محیط اقتصادی امروزه، شما نمی توانید با پس انداز کردن به موقعیت میلیونر شدن دست پیدا کنید. اولین قدم در این شرایط، تمرکز بر روی افزایش درآمد است و باید این کار را تکرار کنید تا درآمد شما بیشتر و بیشتر شود. حقوق من در ماه های اول ۳ هزار دلار در ماه بود که پس از ۹ سال به ۲۰ هزار دلار در ماه رسید، این افزایش، نتیجه تمرکز بر روی افزایش درآمد بود. در جریان پول های خود باشید، این عمل باعث می شود تا شما مجبور شوید که درآمد خود را کنترل کنید و فرصت‌ های پیش رو را با چشمانی بازتر بیابید.”
خوشبختانه شما گزینه های زیادی پیش رو دارید تا درآمد خود را زیاد کنید، برای مثال می توانید بر روی کارهایی که بازگشت سرمایه بالایی دارند، سرمایه گذاری نمایید.

میلیاردر شدن در یک روز

جریان درآمدی خود را افزایش دهید.
توماس کورلی پس از ۵ سال مطالعه زندگی میلیونر ها دریافت که ۶۵ درصد از ملیونرهای خود ساخته ۳ جریان دارند، ۴۵ درصد حدود ۴ جریان، ۲۹ درصد ۵ جریان و مابقی بیشتر از این داشته اند. این ها می توانند شامل چیزهایی مثل یک کسب و کار جانبی، کار پاره وقت، سرمایه گذاری و اجاره اقلام خانه و یا ماشین خود به دیگران باشند.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

جریان درآمدی خود را افزایش دهید.
توماس کورلی پس از ۵ سال مطالعه زندگی میلیونر ها دریافت که ۶۵ درصد از ملیونرهای خود ساخته ۳ جریان دارند، ۴۵ درصد حدود ۴ جریان، ۲۹ درصد ۵ جریان و مابقی بیشتر از این داشته اند. این ها می توانند شامل چیزهایی مثل یک کسب و کار جانبی، کار پاره وقت، سرمایه گذاری و اجاره اقلام خانه و یا ماشین خود به دیگران باشند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.