no-img
نوین اطلس

راه میلیاردر شدن در خانه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه میلیاردر شدن در خانه
zip
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

راه میلیاردر شدن در خانه


این مطلب در مورد موضوعات راه های پولدار شدن در خانه، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، میلیاردر شدن از طریق اینترنت، پولدار شدن در منزل، هنر پولدار شدن، بهترین شغل برای پولدار شدن، راه های پولدار شدن از طریق تلگرام نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه یک شبه پولدار شویم

 

راه های پولدار شدن در خانه

نوجوانی که با فروش مربای دست پخت مادربزرگش پول های میلیونی به جیب زد

در حالی که اکثر کارآفرینان موفق با ساختن وبسایت های محبوب به ثروت می رسند، فراسر دوهرتی قلمرو خود را با روشی کاملا سنتی بنا نهاد.

فراسر درست کردن مربا را از ۱۴ سالگی و زیر نظر مادربزرگش یاد گرفت و در ۱۶ سالگی درس و مدرسه را بوسید و کنار گذاشت تا تمام وقت خود را به درست کردن و فروش مربایش با نام سوپرجم اختصاص دهد.

سوپرجم یا همان مربای فراسر سالی ۵۰۰ هزار شیشه می فروشد و در حال حاضر ۱۰% بازار مربای بریتانیا را در اختیار دارد. ارزش سهام فراسر هم اکنون یک تا دو میلیون دلار است.

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

امروزه حتی تصور زندگی بدون اینترنت هم سخت است. وابسته شدن تمامی فعالیت های بشری به اینترنت حکایت از ورود انسان به دوران نوین تاریخ است که تاثیر بسیار زیادی در نحوه تفکر انسان دارد. به طور مثال شما هم اکنون در حال خواندن این مطلب از طریق اینترنت هستید، در صورتی که نیم قرن پیش، امکان به دست آوردن این مطالب به این شکل وجود نداشت. از این رو شما می توانید از این شرایط زمانی بهترین بهره را کسب کنید و با یک برنامه ریزی منظم، ساعاتی از روز را صرف خواندن کتاب و مقالات و تماشای ویدیو های آموزشی مرتبط با حوزه کاری خود در اینترنت کنید.

میلیاردر شدن از طریق اینترنت

شما باید تا زمان کسب درآمد، پرداختی هایتان را به تاخیر بیاندازید و تا زمانی که پولی برای استخدام یک متخصص ندارید، تمام کارها را خودتان انجام دهید . درست است که انجام همه کارها زمان زیادی از شما می گیرد ولی بدون هیچ پرداختی کار جلو می رود. به طور مثال لری پیج، مارک زاگربرگ و مایکل دل همگی برای کسب و کار شخصیشان مجانی کار کرده اند.

پولدار شدن در منزل

شرکتی که فروش عینک برای سگ ها آن را به ثروتی هنگفت رساند

عینک برای سگ خانگی؟ عجیب است نه؟ اما عجیب تر از آن اینست که افرادی از راه ساخت و فروش همین عینک ها صاحب میلیون ها دلار پول و ثروت شوند.

صاحبان این کارخانه که کار خود را با ساخت عینک برای سگ ها آغاز کردند، حالا کسب و کار خود را گسترش داده اند و وسایل دیگری مثل کوله پشتی، تی شرت، کلاه و اسباب بازی هم برای حیوانات می سازند.

هنر پولدار شدن

۱- شغلی با حقوق خوب

این قدم منطقی ترین روش برای پولدار شدن است ولی کمی زمان خواهد برد اما با وجود همه اینها راه تضمین شده ای برای کسب درآمد بیشتر و بهتر است.

۲- پیشنهادی خوب برای پرداخت مالیات

شما از هر طریقی که پول در می آورید اولین قسمتی که در آن هزینه خواهید کرد، مالیات دادن به دولت است. باید تمام تلاش خود را بکنید که این کار را درست و به موقع انجام دهید. با استخدام یک حسابدار خوب، راه های قانونی پراخت کمتر مالیات را بیابید و در زمان مناسب آن را پرداخت کنید.

۳- ۲۰ درصد درآمدتان را پس انداز کنید

به محض اینکه حقوق خود را دریافت کردید، ۲۰ درصد آن را به حساب پس انداز خود منتقل کرده و به آن دست نزنید. شما باید حساب پس انداز و خرج های روزمره خود را از هم جدا کنید، چون هر پولی که در دسترس شما باشد محکوم به خرج شدن خواهد بود. پس تا حد امکان حساب پس اندازتان را دور از دسترس نگه دارید.

۴- سرمایه گذاری با حساب پس انداز

سعی کنید زمانی که مبلغ حساب پس انداز شما قابل توجه شد، با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنید و به مبلغ آن بیفزایید. از روش های مختلف برای افزودن به پول راکد استفاده کنید.

بهترین شغل برای پولدار شدن

آموزش
شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش یکی از منابع کسب درآمد میلیونی این روزهاست که خیلی ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است.

خدمات
سرعت و عجله این روزها به همراه اقزوده شدن به خانم های شاغل باعث شده خیلی از کارهای خدماتی ساده پول ساز باشند و بسیاری را به ثروت رسانده اند و کار را برای دیگران راحت کرده اند.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

مدرس آنلاین
این شغل، شغل پاره‌وقت رایجی برای کسانی است که یک شغل دائم نیز دارند. یکی از نکته‌های خوب یک مدرس آنلاین این است که زمان شما کاملا تحت کنترلتان است. برای نمونه بیشتر مدرسان آنلاین، به دیگر افراد انگلیسی درس می‌دهند.

نویسنده‌ی آنلاین
یک شغل پاره‌وقت رایج دیگر. گرچه این شغل نسبت به مدرس آنلاین کمی پیچیده‌تر است، اما چنین شغلی راهی مطمئن جهت افزایش دانشتان نسبت به مسائلی است که پیش از این با آن‌ها برخورد نداشتید.

راه های پولدار شدن از طریق تلگرام

طراحی استیکر با کمترین هزینه

ساده ترین روش کسب درآمد از تلگرام، طراحی و ساخت استیکرهای متنوع است، به تازگی در کانال‌های تلگرامی تبلیغاتی با عنوان «طراحی استیکر با کمترین هزینه» منتشر شده است. طراحان استیکر با هزینه بسیار پایین بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان این کار را انجام می‌دهند، البته این افراد از طریق برخی ربات ها به سرعت و بدون صرف هزینه استیکرهی متفاوتی را ساخته و می فروشند.

برای این کار کافی است عکس مورد نظر و متن مرتبط را برای این ربات بفرستید تا استیکر مخصوص شما را بسازد.

ساخت ربات های تلگرامی و تبلیغاتی!

روش دیگر کسب درآمد از تلگرام، ساخت و طراحی ربات است. کاری به مراتب سخت‌‌تر که البته پر هزینه هم است، بیشتر مشتریان و سفارش‌دهندگان این ربات‌ها کسانی هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولیدی خود هستند. برنامه‌نویسان توانایی ساخت ربات‌هایی را دارند که اخبار را از یک یا چند سایت دریافت می‌کند و در یک محل نمایش می‌دهد؛ بر اساس گفته یک برنامه نویس، درآمد ناشی از طراحی ربات از ۵۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد.

این طیف قیمت، با توجه به کارکرد و کیفیت ربات‌ها در نظر گرفته می‌شود: اینکه یک یا چند سایت خبری را پوشش دهد، امکان جست‌وجو داشته باشد و امکان گرفتن پیام از طرف مخاطب را داشته باشد یا نه. اینها مواردی است که باعث می‌شود قیمت این ربات‌ها تغییر کند؛ ولی مطمئنا کاری نیست که هر کسی به آسانی از طریق جستجو در اینترنت آن را یاد بگیرید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.