no-img
نوین اطلس

راههای یک شبه پولدار شدن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای یک شبه پولدار شدن
zip
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

راههای یک شبه پولدار شدن


این مطلب در مورد موضوعات راه های پولدار شدن در خانه، راه های پولدار شدن بدون سرمایه، هنر پولدار شدن، یک شبه میلیونر شدن، بهترین کشور برای پولدار شدن، میلیاردر شدن در یک سال، راه میلیاردر شدن در خانه، کسانی که یک شبه پولدار شدند نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه یک شبه پولدار شویم

 

راه های پولدار شدن در خانه

مهم ترین اصل پولدار شدن و دستیابی به درآمد بالا، پیگیری ایده ها و راه های موثر است. چه بسا در منزل و از طریق اینترنت هم بتوانید به درآمد قابل توجهی برسید زیرا در عصرحاضر، تکنولوژی اطلاعات و شبکه های گسترده راه را برای درآمد زایی بیشتر فراهم کرده است.

راه های پولدار شدن بدون سرمایه

به تفکرات خود بها دهید و در مورد هر ایده و تفکری،جدی و متعهد رفتار کنید. همیشه به نقطه بالایی چشم بدوزید و به میانگین، قانع نباشید. به اهداف بلند مدت خود فکر کرده و برنامه های دقیقی از ایده های خود و دیگران برای خود ترتیب دهید.

هنر پولدار شدن

جیسون فلوری»، مدیر یک گروه مشاوره‌ای ارث و میراث می‌گوید: بخشی از فرهنگ ما می‌گوید: برای رسیدن به چیزی اول باید ادای آن را در آورد. مثلا برای ثروتمند شدن اول باید ادای ثروتمندان را در آورید. اما بدهی همیشه مردم را از رسیدن به این موفقیت بازمی‌دارد. آنها اغلب بدهی می‌خرند و برای همیشه زیر بار قرض می‌روند. درحالی‌که، خرج کردن کمتر از درآمدی که کسب می‌کنیم، داشتن شیوه زندگی متعادل و بسنده نکردن به یک موفقیت و پیشرفت، بهترین راه برای رسیدن به ثروت است.

اهمیت انتخاب
فلوری توصیه نمی‌کند خانه خود را با مبلمان بی‌کیفیت پلاستیکی بپوشانید، یا هرشب شام نان و پنیر بخورید. اما سوال اینجاست که آیا واقعا نیاز هست که فلان ماشین گران‌قیمت را که داشتن آن مستلزم رفتن زیر قرض و پرداخت چندین سال قسط است، داشته باشید؟ آیا بهتر نیست به‌جای سرمایه‌گذاری پول خود برای کالایی که روزبه‌روز فرسوده شده و قیمت آن افت می‌کند، آن را برای کالایی که ارزش آن روزبه‌روز افزایش می‌یابد، سرمایه گذاری کنید؟

یک شبه میلیونر شدن

دستیابی به وضعیت میلیاردری زمان می‌برد
میانگین سن میلیاردرهای فوربز ۶۳ سال است و بیش از ۹۰ درصدشان بالای ۴۵ سال سن دارند. البته برخی موارد استثنا برای این قانون وجود دارند، چرا که این روزها به دلیل محصولات و خدماتی که اکنون از طریق پیشرفت‌های فناورانه به وجود آمده‌اند، جوان‌ترها هم در حال پیوستن به این فهرست هستند. ایوان اشپیگل (شماره‌ی ۱۲۵۰ در فهرست) در سن ۲۵ سالگی و بابی مورفی (شماره‌ی ۱۲۵۰ در فهرست) در سن ۲۶ سالگی، اپ موبایل اسنپ‌چت را بنیان‌گذاری کرده و طبق گزارش سی‌ان‌ان، در فوریه‌ی ۲۰۱۵ پیشنهاداتی تا سقف ۱۹ میلیارد دلار برای این اپ دریافت کردند. الیزابت هولمز (شماره‌ی ۳۶۰) در سن ۳۱ سالگی ترانوس را بنیان نهاد؛ که شرکت آزمایش خونی است که در سال ۲۰۱۴ میلادی ۹ میلیارد دلار ارزش داشت. مارک زاکربرگ (شماره‌ی ۱۶) هم که دیگر معرف حضور همه هست، او در ۳۲ سالگی ثروتی بیش از ۳۰ میلیارد دلار در قالب سهام فیس‌بوک دارد.

بهترین کشور برای پولدار شدن

ایران، بهترین کشور برای پولدار شدن است. بازار ایران مانند معدن طلای کشف نشده است. این حصاری که اطراف کشور ماست و رقبای خارجی که نتوانسته اند تا کنون وارد آن شوند از ایران یک معدن طلا ساخته! اگر اوبر (Uber) می توانست وارد بازار ایران شود امروز دیگر اسنپ و تپسی وجود خارجی نداشت. همین بکر بودن بازار است که این فرصت شغلی عظیم را برای این کسب و کارهای کشورمان فراهم کرده. این همه مشتری که من و شما با فرهنگشان به خوبی آشنا هستیم منتظر خدمات و محصولات ما هستند. بهترین کشور برای پولدار شدن هر ایرانی همین جاست، همین ایران خودمان. من معتقد هستم اگر در همین کشور کسی نتواند پولدار شود در هیچ کجای دنیا نمی تواند پولدار شود. و اگر یک ایرانی در خارج از اینجا ۱ واحد پولدار است، اگر همان تلاش را در ایران انجام می داد ۱۰۰۰ واحد پولدار می شد.

میلیاردر شدن در یک سال

مشاغل بخش فناوری، امور مالی یا املاک و مستغلات می‌توانند سود زیادی به همراه داشته باشند
منبع ثروت بسیاری از میلیاردرها توسعه‌ی تکنولوژی و حرکت در جهت جریان از طریق عرضه‌ی عمومی شرکت‌شان بوده است. برای مثال، مایکروسافت (گیتس، پل آلن و استیو بالمر)، گوگل (لری پیج، سرگئی برین و اریک اشمیت)، آمازون (بزوس) و فیس‌بوک (زاکربرگ) شرکت‌هایی هستند که تنها با استفاده از فناوری جدید امکان‌پذیر شدند. سایر میلیاردرها به طور مستقیم در بازار مالی مشارکت کرده و سرمایه‌گذاران عمده را اهرمی برای دستاوردهای فوق‌العاده‌ی خودشان می‌کنند. شاید وارن بافت معروف‌ترین سرمایه‌گذار وال استریت باشد، اما مدیران صندوق‌های تأمینی مانند جرج سوروس (شماره‌ی ۲۹)، ری دالیو (شماره‌ی ۶۰) و جیمز سیمونز (شماره‌ی ۶۷) کارگزاران ۲۰ درصد از میلیاردرهایی هستند که وال استریت را خانه‌ی خود می‌دانند. گروه سوم، یعنی ابرقدرت‌های حیطه‌ی املاک و مستغلات، ثروت خود را با مالکیت و توسعه‌ی املاک به دست آورده‌اند، آنچه بسیاری آن را سیستم اهرم کلاسیک پیش‌پرداخت حداقلی و وام کلان می‌دانند. این گروه شامل دونالد برن (شماره‌ی ۶۴)، دونالد ترامپ (شماره‌ی ۴۰۵)، جف ساتن (شماره‌ی ۵۵۷) و دیوید والنتاس (شماره‌ی ۱۰۵۴) هستند.

راه میلیاردر شدن در خانه

۱. طرز فکر خود را عوض کنید

باید چشم به دورترها و هدف بزرگ تان داشته باشید. وقتی که اکثر مردم فقط درختها را می بینند، شما دید خود را بازتر کرده و جنگل را ببینید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود مسیر درست را تصویر کنید و به مقصدی که می خواهید برسید. با داشتن یک تصویر ذهنی و اهدافی برای رسیدن به آن، فرصتهای بیشماری بر سر راه تان پدیدار می شود.

باید بارها خودتان را از نو کشف کنید و بیشتر بشناسید و موانع زیادی را پشت سر بگذارید تا به اولین میلیون خود نائل شوید. شناخت واقعیت های درونی خودتان چندان راحت نیست. گاهی حتی در یک روز می فهمید که خودتان بزرگترین دشمن و همینطور بهترین دوست خودتان هستید! به هر حال، تغییر در طرز فکرتان یک عامل الزامی برای رسیدن به ثروت است.

۲. بدون خستگی پس انداز کنید

این مورد پاسخ برخی از سوالهایی که از من پرسیده می شود را می دهد. شما باید نهایت سعی خود را بکنید تا هر چقدر که می توانید پول پس انداز کنید، حتی اگر مبلغ ناچیزی در هر ماه باشد.

تکنیک های زیادی برای پس انداز وجود دارد. شما باید برای خودتان روشی مطابق با اوضاع مالی خود تعیین کرده و شروع به پس انداز کنید. حتی اگر درآمد ثابتی داشته باشید، باید نظم و ترتیبی برای این کار اتخاذ کنید. مبلغی که در ابتدای هر ماه کنار می گذارید هر چقدر که هست پس از اینکه به رقم قابل قبولی رسید آنر در بهترین حالت ممکن سرمایه گذاری کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.