no-img
نوین اطلس

چگونه در نوجوانی پولدار شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در نوجوانی پولدار شویم
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

چگونه در نوجوانی پولدار شویم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه بدون سرمایه پولدار شویم، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، چگونه پولدار شویم، می خواهم پولدار شوم چگونه، چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم، چگونه پولدار بشم، چگونه در نوجوانی پول در بیاوریم نوشته شده است.

 

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

راه های پول درآوردن از اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

پولدار شدن از طریق اینترنت

 

چگونه در خانه پولدار شویم

در اوقات فراغت تان چیزهای جدیدی یاد بگیرید

برای اینکه در حرفه تان به پیش بروید و از آن طریق پولدار شویدت باید در حوزه کاری خود به دنبال یادگیری مهارت های جدید و دانش بیشتر باشید. به جای اینکه تمام تمرکز خود را روی سعی و تلاش فراوان بر کارتان متمرکز کنید، بهتر است در زمان هایی که وقت تان آزاد است، چیزهای بیشتری درباره حوزه کاری تان یاد بگیرید.

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

صنایع دستی

هنر، همیشه بازار دارد؛ به شرط آنکه نیازسنجی کنید و بدانید چه چیزی و در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد؛ آن وقت است که به راحتی می‌توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

صنایع غذایی

خوردنی هم همیشه بازار دارد، به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد. جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه‌های مختلف مرتبط به صنایع غذایی، خیلی هم دشوار نیست، به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

خدمات

حوزه خدمات، این روزها بازار خوبی دارد، به شرط آنکه ابتدا موقعیت‌سنجی کنید که در چه منطقه‌ای از شهر، چه خدمتی کم و یا محدود است. سنگ بزرگ برندارید. در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور، خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

در اوقات فراغت تان چیزهای جدیدی یاد بگیرید

برای اینکه در حرفه تان به پیش بروید و از آن طریق پولدار شویدت باید در حوزه کاری خود به دنبال یادگیری مهارت های جدید و دانش بیشتر باشید. به جای اینکه تمام تمرکز خود را روی سعی و تلاش فراوان بر کارتان متمرکز کنید، بهتر است در زمان هایی که وقت تان آزاد است، چیزهای بیشتری درباره حوزه کاری تان یاد بگیرید.

چگونه پولدار شویم

۱.ولخرجی نکنید
ولخرجی یعنی هزینه های اضافی که خودمان به خودمان تحمیل می کنیم. خرید کردن هایی که مازاد میزان مصرف شما هستند، نمونه ای بارز از ولخرجی های بی موردی است که نتیجه اش فقط به باد دادن پولتان است. پس نگذارید پول هایتان را باد با خود ببرد.

۲.سقف خرید تعیین کنید
فروشگاه های بزرگ معمولا بهترین جا برای خرید کردن هستند. می توانید با تنها یکبار مراجعه به این نوع فروشگاه ها همه خریدهایتان را انجام دهید. اما خطر هم شما را یا بهتر بگوییم پولتان را تهدید می کند. برای اینکه وسوسه به سراغتان نیاید، حتما یا لیستی از خریدهایتان تهیه کنید یا سقفی برای پولی که می خواهید خرج کنید، تخمین بزنید.

۳.فروش فوق العاده و حراج را از دست ندهید
یکی از بهترین مسیرهای پس انداز است. حراج های فصلی و فروش های فوق العاده برای شما فرصتی است که هم جنس خوب بخرید و هم پول زیادی نپردازید و این یعنی پس انداز.

می خواهم پولدار شوم چگونه

در برابر غذاهای بیرون خویشتن دار باشید
یکی از بزرگترین تفریحات ایرانی ها بیرون غذا خوردن است. غذای بیرون خوردن تفریح خوبی است به شرطی که به این دو نکته توجه کنید. اول اینکه غذاهایی را که می توانید در خانه آماده و نوش جان کنید از رستوران نگیرید. دوم اینکه سعی نکنید به زور همه غذایتان را میل کنید. می توانید اضافه غذای خود را به خانه ببرید و یک وعده دیگر هم از آن استفاده کنید.به این ترتیب هم از خوردن غذای بیرون لذت می برید و هم پول پس انداز می کنید.

خرج و مخارجتان را یادداشت کنید
افرادی را می شناسم که با نوشتن تمام هزینه های خود از کوچکترین خرید های روزانه گرفته تا بزرگترین خرج های عمده، هزینه هایشان را کنترل و مدیریت می کنند.اگر به دنبال کنترل هزینه هایتان هستید، از همین امروز دفترچه ای را به این کار اختصاص دهید و همه خرج هایتان را بنویسید. مقایسه ماهیانه این هزینه ها شما را در کنترل هزینه ها موفق تر خواهد کرد.

دنبال پاسخ چراها باشید
اگر روزی با دیدن قبوض خدماتی یامسائلی از این دست برق از سرتان پرید و متوجه شدید، بیشتر از حد مجاز خرج روی دستتان گذاشته، دنبال دلیلش باشید تا دیگر شوکه نشوید و اوضاع دوباره برایتان عادی شود.
رعایت همین نکات بسیار ساده می تواند صفرهای پول های خارج از بانک شما را از صفرهای پول هایی که در بانک دارید بیشتر کند، یا به عبارت دیگر با پس انداز پولدار شوید. امتحان کنید، امتحانش ضرری ندارد.

چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم

تلگرام اینک یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان در ایران است، طبق آخرین امار ها در حدود بیش از ۲۰ میلیون ایرانی از این برنامه استفاده می کنند.

در صورتی که علاقه مند باشید می توانید از این پیام رسان به روش های مختلفی کسب درآمد کنید.

برای کسب درآمد از این برنامه محبوب به سرمایه زیادی نیاز نخواهید داشت.

شما می توانید با راه اندازی یک کانال مخصوص، در صورتی که محصولی برای ارایه دارید، به فروش آن بپردازید.

اما در صورتی که کالا و یا جنسی برای ارایه ندارید می توانید، به بازاریابی برای دیگر شرکت ها بپردازید.

اما راه دیگری که می توانید از این برنامه ها به کسب درآمد بپردازید به این صورت است که کانالی جهت سرگرمی و یا اطلاع رسانی تاسیس کرده و در کانال های مشابه اقدام به تبلیغ آن کنید.

بعد از مدتی که شما به میزان قابل توجهی کاربر رسیدید می توانید از طریق سفارش تبلیغ، کسب درآمد کنید.

چگونه پولدار بشم

۱-به جزء کار اصلی خود به دنبال چهار منبع درآمد دیگر باشید
اگر می‌خواهید خیلی سریع پولدار شوید نباید به خود بگویید «درآمد خوبی دارم»، باید هر روز این جمله را با خود تکرار کنید «می‌توانم درآمد بیشتری داشته باشم». باید علاوه بر کار اصلی خود به دنبال چهار منبع درآمد دیگر باشید. در دنیای امروزی با توجه به فرصت‌های بی‌نظیری که اینترنت و پیشرفت‌های فناوری در اختیار ما انسان‌ها قرار داده است راه‌های زیادی برای ایجاد جریان‌های درآمدی چندگانه وجود دارد که به تلاش و زمان کمی نیاز دارند. به عنوان مثال می‌توانید با دوستان خود یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید یا در مورد تخصص خود کتاب بنویسید و در اینترنت به فروش برسانید.

۲-اوقات فراغت خود را به یادگیری اختصاص دهید
اگر می‌خواهید در شغل کنونی خود پیشرفت کنید و ثروتمند شوید، باید همیشه به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید باشید و از تمام منابع موجود برای افزایش اطلاعات خود در حوزه‌ی کاری‌تان استفاده کنید. به جای اینکه تمام تمرکز خود را به کار اختصاص دهید بهتر است در وقت‌های بیکاری چیزهای جدیدی در مورد حوزه کاری خود یاد بگیرید. راه‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد: می‌توانید کتاب بخوانید، به پادکست‌ها گوش کنید، در دوره‌های آموزشی و یا سمینارهای مناسب و مرتبط با حوزه کاری خود شرکت کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که هر چقدر مهارت‌ها یا تخصص بیشتری داشته باشید ، درآمد بیشتری خواهید داشت.

۳-اهداف مالی مشخصی برای خود تعیین کنید
بزرگی می‌گوید: اگر کاری را انجام بدهید که همیشه انجام داده‌اید، همان نتیجه‌ای را دریافت خواهید کرد که همیشه دریافت کرده‌اید. وقتی صحبت از امور مالی در میان است این جمله کاملاً صحیح است. وقتی هدف مالی دیگران پرداخت به موقع قبض‌ها و بدهی‌ها است، اگر شما قبوض و بدهی‌های خود را پرداخت کرده‌اید دیگر وقت آن است که اهداف مالی بزرگ‌تری برای خود تعیین کنید. مثلاً می‌توانید برای پس‌انداز بیشتر، پرداخت تمام بدهی‌ها و افزایش درآمد سالانه‌ی خود هدف‌گذاری کنید. نگرش همه چیز است، همیشه وقتی پای امور مالی و آینده مالی در میان است بزرگ فکر کنید.

چگونه در نوجوانی پول در بیاوریم

حراج وسایل غیر لازم منزل

اگر مادرتان شما را صدا می کند که پارکینگ یا اتاق‌تان را تمیز کنید، می‌توانید دنبال نکته‌ای مثبت در این موقعیت باشید. همه چیزهایی را که واقعا دیگر نیازی به آن‌ها ندارید اما نمی‌توانید آن‌ها را دور بیاندازید، جمع کنید. ترتیب فروش لوازم غیر لازمتان را دهید و چیزهایی مانند عروسک‌ها، وسایل قدیمی، کتاب‌ها یا لباس‌هایتان را بفروشید.

تدریس خصوصی

آیا درس‌تان خوب است؟ همواره تقاضا برای معلم سرخانه زیاد است و این امر باعث می‌شود بر پایه پرداخت ساعتی مقدار مناسبی پول به دست آورید. نکته مثبت دیگر این است که باعث می‌شود با موضوعات درسی در ارتباط بمانید و از تدریس لذت ببرید.

کارهای هنری و صنایع دستی

یک نوجوان خلاق می‌تواند به راه های ساده زیادی برای پول‌سازی دست یابد. هنر و صنایع دستی راه‌های بسیاری برای این هدف فراهم می آورند. زیبایی هنر این است که هر چیز به خودی خودش منحصر به فرد است. کارهای هنری زیادی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها پول‌سازی کرد و به غریزه هنر دوستی پاسخ گفت. یک نوجوان با استعداد که نقاشی بلد است، می تواند نقاشی بکشد و آن‌ها را به نمایش بگذارد! کسی که دوست دارد جواهر یا لباس دست‌ساز طراحی کند، می‌تواند این کار را با خرت و پرت‌های موجود در خانه انجام دهد! دوستان و خانواده‌تان عاشق این وسایل خواهند شد و به زودی سفارش های زیادی دریافت می‌کنید!

سایت روانشناسی نوین بینش

مطالب مرتبط:

مشاوره نوجوانان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.