no-img
نوین اطلس

پولدار شدن در منزل


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پولدار شدن در منزل
zip
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

پولدار شدن در منزل


این مطلب در مورد موضوعات پول دار شدن در ایران، بهترین شغل برای پولدار شدن، راه های پولدار شدن از طریق اینترنت، راههای پولدار شدن با سرمایه کم، بهترین کشور برای پولدار شدن، کار و پولدار شدن، هنر پولدار شدن نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

راه های پول درآوردن از اینترنت

پولدار شدن در کمترین زمان

پولدار شدن از طریق اینترنت

 

پول دار شدن در ایران

در بازار ملک و مسکن و زمین فعالیت کنید
همواره مشارکت و فعالیت در بازار مسکن یک راه پولدار شدن در ایران است. منتها باید ببینید که چگونه در این حوزه می خواهید فعالیت کنید. مثلا می توانید با یکی از دوستان یا افوام تانشریک شوید و یک زمین یا خانه کوچک در منطقه ای در حال رشد را بخرید. یا یک صندوق خانوادگی تشکیل دهید وبا جمع آوری مبلغی پول از تمام فامیل یک باغ میوه یا مزرعه پرمحصولی را بخرید و حسابی سود کنید. یا اگر زبان چرب و نرمی داشتید به عنوان مشاور املاک وارد عمل شوید و حق العمل خوبی عاید خود کنید. این به شما بر میگردد که از کدام راه بخواهید در این حوزه فعالیت کنید. فقط یادتان باشد هرکاری که خواستید انجام دهید قبلش جستجو و بررسی را بسیار دقیق و موشکافانه در نظر داشته باشید.

بهترین شغل برای پولدار شدن

۱۰ صنعتی که میلیاردرهای امریکایی را پولدار کرد:

۱-سرمایه گذاری های مختلف: ۱۰۰ میلیاردر

۲- تکنولوژی:۵۱ میلیاردر

۳- رسانه: ۳۷ میلیاردر

۴- انرژی: ۳۵ میلیاردر

۵- غذا و نوشیدنی: ۳۱ میلیاردر

۶- خدمات: ۳۱ میلیاردر

۷- مد و خردهفروشی: ۲۸ میلیاردر

۸- املاک:۲۷ میلیاردر

۹- تولید:۱۸ میلیاردر

۱۰- ورزش: ۱۵ میلیاردر

راه های پولدار شدن از طریق اینترنت

متخصص شوید. سعی نکنید همه چیز را یاد بگیرید. نسبت به چیزهایی که لازم دارید دید کلی داشته باشید، اما در یک کارِ خاص متخصص شوید. طوری که فردی بهتر از شما در آن کار وجود نداشته باشد و به این ترتیب حرف اول را خواهید زد. اگر هوشمندانه طراحی وب را یاد بگیرید و هوشمندانه آموزش های کسب و کار، مدیریت و گسترش آن را ببینید و به کار بندید، قول می دهم بیشتر از یک جراح مغز درآمد خواهید داشت.

راههای پولدار شدن با سرمایه کم

ثروتمند شدن از طریق یک حرفه
دانش آکادمیک فرا بگیرید. مهم نیست که دانش شما در رشته مورد نظر با تحصیل در مقطع دوره فوق لیسانس دانشگاه صنعتی شریف حاصل شده باشد یا اینکه از طریق ثبت‌نام در یک دوره آموزشی به آن دست یافته باشید، بلکه باید دانش فیلد مطلوب کاری خود را در حد قابل قبولی داشته باشید. حتی مواردی که رویکرد کاملا تئوریک دارند، در بعضی مواقع در پروژه‌های واقعی به کمک شما آمده و باعث تمایز شما از سایر همکاران‌تان می‌شود. در ضمن هنگام استخدام نیز رزومه علمی شما تاثیر بهتری از سوابق نامعلوم و حتی غیرمعتبر کاری در نزد کار فرما خواهد داشت.حرفه آینده‌تان را درست انتخاب کنید. اگر اولویت اول شما کسب ثروت و زندگی راحت در آینده است، خیلی دنباله‌رو علاقه خود به رشته خاصی نباشید. به نتایج تحقیقاتی که در مورد متوسط درآمد مشاغل مختلف انجام شده، نگاه کنید تا ببینید در کدام رشته‌ها که به علایق شما نزدیک‌ترند، احتمال ثروتمند شدن بیشتر است. به‌طور مثال احتمال ثروتمند شدن شما در نقش یک مهندس مالی بیشتر از یک استاد دانشگاه خواهد بود.مکان درستی را برای فعالیت شغلی انتخاب کنید. به جایی بروید که شغل‌های بهتر و بیشتری وجود دارد. مثلا به‌عنوان کارشناس مسائل مالی و بورس، زمینه کاری بهتر و امکان رشد بیشتری در تهران برای شما وجود خواهد داشت تا در یک شهرستان کوچک.ابتدا شغلی برای کسب تجربه پیدا کنید. تا می‌توانید برای جاهای مختلف درخواست کار بفرستید و مصاحبه بروید. هنگامی که کار مورد نظر را یافتید آن را نگه دارید و سعی کنید تجارب لازم برای موفقیت‌های آینده را کسب کنید. تا پیدا شدن یک کار مناسب نیز می‌توانید در یک شرکت معتبر کارآموزی کنید و تجربه کسب کنید.شغل و کارفرمایتان را تغییر دهید. با این کار می‌توانید دستمزد خود را افزایش داده، تجارب کاری و غیرکاری مختلف به دست آورده و ریسک بیکاری آینده به‌دلیل تک بعدی بودن را کاهش دهید. از اینکه این کار را بارها انجام دهید واهمه نداشته باشید. اگر شما کارمند با ارزشی باشید، حتی ممکن است کارفرمای فعلی‌تان برای نگه داشتن شما، افزایش حقوق و سایر مزایا را در نظر بگیرد. ممکن است وابستگی به شرایط فعلی، ترس از محیط و کار جدید یا وفاداری شغلی، شما را در این اقدام سست کند، اما به یاد داشته باشید برای پیشرفت باید مدام در حرکت باشید، بنابراین برای یافتن موقعیت‌های تازه گوش به زنگ باشید.تجارت شخصی راه‌اندازی کنید. بیشتر افراد موفق یک درآمد جانبی به جز حقوق ثابت ماهانه دارند که گاهی از این کارهای جانبی درآمد بیشتری عایدشان می‌شود. این کار تمرکز و وقت زیادی می‌طلبد و استرس زیادی به شما وارد می‌کند، اما بعد از چند وقت که به سوددهی رسید، شما می‌توانید نتیجه آن را ببینید. علاوه‌بر درآمد بیشتر، شما این مزیت را خواهید داشت که رئیس خود باشید و زمان‌های کاری خودتان را تنظیم کنید. پیشنهاد می‌کنیم پس از کسب تجربه در یک زمینه خاص و به دست آوردن دانش جنبه‌های مختلف آن، تجارت خود را شروع کنید.

بهترین کشور برای پولدار شدن

نروژ برنده قطعی لیست بهترین کشورها برای پولدار شدن سریع است. “سرزمین خورشید نیمه شب” یک بازار قوی برای مشاغل دارد که توسط تولید نفت، صادرات و بخش IT بدست آمده است. بسیاری از مهاجرین به نروژ مهاجرت می‌کنند تا در زمینه IT، شرکت‌های نفتی کار کنند. کار در شرکت‌های نفتی معمولا شامل کار در محیط سخت و خطرناک مانند سکوهای دورافتاده در شمال است.
با این حال با توجه به اینکه نروژ از کشورهایی است که بهترین منافع را برای مهاجرین و افراد محلی دارد، این سختی‌ها می‌تواند درآمد افراد به طرز قابل ملاحظه‌ای بالا ببرد.

این کشورها یکی از بالاترین شفافیت‌ها و کارآمدی در مالیات و رفاه اجتماعی را در دنیا داراست.

وقتی درباره سوئیس صحبت می‌کنیم، بیشتر مردم به یاد دهکده‌ها در کوهستان آلپ می‌افتند. با این حال، در این کشور شهرهای شلوغ و پرجنب‌وجوش زیادی نیست هست که آنرا به یکی از بزرگترین مراکز کسب و کار در اروپا مبدل کرده است.
بسیاری از مهاجران با هدف کار کردن در بخش بانکی یا بدست آوردن جایگاهی در سازمان‌های جهانی مانند UN به سوئیس مهاجرت می‌کنند. این مشاغل حقوق بالایی دارند و به همین خاطر است که سوئیس در لیست بهترین حقوق‌ها در لیست HSBC بالاترین مورد را بدست آورد.

مانند بسیاری از کشورهای اروپایی در لیست، سوئیس به نظم، سیستم حمل‌ونقل دقیق و قوانین رفاه اجتماعی عالی مشهور است. البته شروع کسب و کار در این کشور مشکل‌تر از سایر کشورهای غربی است و دلیل آن عدم وجود قوانینی است که باید از سرمایه‌گذاران در اقلیت محافظت کند.

کار و پولدار شدن

۱- عضو یک باشگاه گران‌قیمت و درجه یک شوید.
این باشگاه می‌تواند باشگاه تنیس، گلف، سلامت یا کسب‌و‌کار باشد. هدف از عضویت در این باشگاه دم‌خور شدن با پولدارها و قرار گرفتن در یک محیط پر از ثروت است. البته خیلی‌ها شاید بگویند از عهده هزینه‌های این‌طور باشگاه‌ها برنمی‌آیند. اگر در این دسته هستید دستکم برای صرف قهوه یا چای به باکلاس‌ترین هتل شهرتان بروید. در این فضا حس راحتی به خودتان بدهید و درحالی‌که به روابط افراد با هم نگاه می‌کنید به خود بگویید که چیزی از آنها کم ندارید. کشف مردمانی که از شما موفق‌تر هستند ظرفیت داشتن فکر باز را به شما داده و مسیر ثروت را برایتان هموار می‌کند.

«پولدارها انتخاب می‌کنند که پولدار شوند. این کار نیاز به تمرکز، تشویق، دانش و تلاش بسیار دارد. ‌‌»‌ ‌اکر این را می‌گوید و تأکید می‌کند که در صورت وجود این پارامترها پولدار شدن قطعاً در دسترس است. یکی از عمده‌ترین مشکلات آدم‌های عادی برای پولدار شدن این است که آنها نمی‌دانند دقیقا چه می‌خواهند. این درحالی‌است که ضرورت داشتن هدف برای پولدارها مثل روز روشن است.

۲- بخوانید، به پادکست‌ها گوش کنید و روی کلاس‌ها و سمینارها سرمایه‌گذاری کنید.
در خودآموزی و کسب اطلاعات خاص درباره صنعت مدنظرتان، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی یا روانشناسی پول، کوشا و ثابت‌قدم باشید. پولدارها همواره به دنبال یادگیری و رشد هستند و پولدارترین‌ها چگونه موفق‌بودن را از آنهایی که از خودشان پولدارتر و موفق‌تر بودند، آموخته‌اند. آنها به آموختن ادامه دادند حتی وقتی به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتند.

‌ ‌«‌موفقیت مهارتی اکتسابی است‌‌»‌ ‌این جمله‌ای است که «اکر» بر آن تأکید زیادی دارد و ادامه می‌دهد ‌«‌اگر می‌خواهید یک گلف‌باز درجه یک باشید، می‌توانید راه و رسمش را بیاموزید. اگر می‌خواهید نوازنده چیره‌دست پیانو شوید، باز هم می‌توانید آن را بیاموزید. ‌‌»‌ ‌و این داستان برای هر کاری صادق است.

هنر پولدار شدن

تلاش و پشتکار مداوم:
تمامی مراحل ذکر شده برای ثروتمند شدن شرایط لازم هستند و نه شرایط کافی یعنی شما باید آنها را رعایت کنید تا قدم در راه کسب در آمد بگذارید اما برای نهایی کردن اقدامات خود و حقیقت بخشیدن به مراحل قبل باید تلاش و پشتکار مداوم را چاشنی فعالیت های روزمره تان کنید. آنهم تلاش تا جایی که دیگر کاری برای انجام نباشد. آنقدرسعی و تلاش کنید تا اگر در آینده به کار ها و فعالیت خود نگاه کردید به خود نگویید ” اگر یه کم بیشتر تلاش میکردم فلان میشد و بهمان می شد! ” اگر شما تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید حتما به موفقیت و استقلال مالیخواهید رسید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.