no-img
نوین اطلس

چگونه در ایران پولدار شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه در ایران پولدار شویم
zip
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

چگونه در ایران پولدار شویم


این مطلب در مورد موضوعات چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه پولدار شویم بدون سرمایه، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، می خواهم پولدار شوم چگونه، چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم، چگونه پولدار بشم نوشته شده است.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

 مقدمه ای برای راهکارهای پول درآوردن از اینترنت

ثروتمندترین های دنیا

چگونه ثروتمند شویم

 

چگونه در خانه پولدار شویم

رای اینکه در خانه پولدار شویم، اولین قدم ایجاد یک وبلاگ شخصی است که پیشنهاد می کنم دامنه آن، نامِ خودتان باشد. سپس شروع کنید در زمینه ای که واقعا و عمیقا به آن علاقه دارید، مطالعه کنید. از منابع معتبر و دست اول داخلی و خارجی استفاده کنید. بیاموزید و آموخته های را در این وبلاگ شخصی به اشتراک بگذارید. سعی کنید هر روز لا اقل یک مطلب مفید در وبلاگتان منتشر کنید.
بعد از انتشار حدود ۵۰۰ پست با کیفیت، معجزه را ملاقات خواهید کرد. البته اگر عجله دارید، می توانید از یک مشاور بازاریابی اینترنتی کمک گرفته و تبلیغات اینترنتی هم داشته باشید تا سریعتر نتیجه بگیرید.

خوب با این کار چه اتفاقی می افتد؟
بعد از گذشت زمانی نه چندان کوتاه شما جامعه ای از مخاطبین علاقه مند به حوزه تخصصتان را خواهید داشت که دایما به وبلاگ شما مراجه می کنند، برای شما نظراتشان را می نویسند و خواهان چیزی فراتر از مقالات هستند. همینطور رسانه های مرتبط و افراد تاثیر گذار آن حوزه با شما آشنا خواهند شد و این شروع فصل جدیدی در زندگی شما خواهد بود.

حالا شما در زمینه ای که به آن علاقه دارید به تخصص رسیده اید و می توانید دانسته ها و تجربیات و یا حتی محصولاتتان را به فروش برسانید و در ازای این ارزشی که ایجاد می کنید، پول خوبی دریافت کنید.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

راز موفقیت چند نوجوان میلیونر در جهان

۱ – “کریستین اُووِنز” از “مک باندل باکس”

کریستین اولین میلیون دلارش را قبل از رسیدن به ۱۶ سالگی به دست آورد. او در سنین کم طراحی وب را آموخت و در ۱۴ سالگی اولین شرکت طراحی اش را راه اندازی کرد و سپس به سراغ کارخانه داران و عوامل فروش رفت تا بسته پر تنوعی از اپلیکیشن های “مک اُ.اِس ایکس” (که استیو جابز الهام بخش و انگیزه دهنده ی او بود) را به آنها ارائه دهد. درست از همان جا بود که “مک باندل باکس” میلیون ها دلار برایش ثروت آورد.

نکته ی آموزنده:به دنبال علاقه تان بروید، این لازمه اول است، اما نکته ی اصلی این است که باید به فکر جیب مردم باشید. راهی بیابید که بتوانید کالا یا خدمات مورد نیاز آنها را با قیمتی ارزان تر ارایه دهید.

۲ – “امیل ماتیکا” از شرکت “ماتیکا”

امیل تجارت چمن زنی خود را در ۹ سالگی آغاز کرد. شاید چمن زنی برای یک کودک کار ساده ای باشد، اما امیل یگ گام پا را فراتر گذاشت و چمن زنی را به نحو پیشرفته تری توسعه داد.

او وقتی ۱۳ سال داشت یک وام ۸،۰۰۰ دلاری برای خرید دستگاه چمن زنی در سطوح گسترده گرفت و توانست تا ۱۸ سالگی شعب ماتیکا را راه اندازی کند و به راحتی در تابستان آن سال ۱۰۰،۰۰۰ دلار درآمدزایی داشته باشد. او در حال حاضر میلیون ها دلار درآمد دارد.

نکته ی آموزنده:گرچه پیروی از یک علاقه ی خاص می تواند موثر باشد، اما از سوی دیگر، کار کردن و انجام آن کار به نحو احسن اگر مهمتر از علاقه نباشد لااقل به اندازه ی آن اهمیت دارد. به قول “مایک روو”، “از علاقه تان پیروی نکنید، اما همیشه در هر کاری علاقه را ایجاد کنید.” هر کاری که آغاز می کنید، سعی کنید آن را بهتر از هر کسی به اتمام برسانید.

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه

۱ – اینترنت
راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرمایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید.
بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید.
اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید.

۲ – صنایع دستی
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

۳ – صنایع غذایی
خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

با دانلود و نصب برنامه ها چگونه پولدار شوم ؟
تعداد زیادی از شرکت ها مانند گوگل برای نصب و استفاده از برنامه هایشان به کاربران پول پرداخت میکنند. برخی از این سایت ها عبارت است از:

ShopTracker
Nielsen Mobile Pannel
MobileXpression
بررسی وب سایت ها برای کسب درآمد ۳۰ دلاری در هر ساعت
یکی از سایت های محبوب برای بررسی وب سایت ها توسط کاربر UserTesting است. اگر این سایت را مرور کنید متوجه خواهید شد که برخی از بزرگترین نام های تجارت الکترونیک و بازاریابی به پلت فرم این سایت اعتماد دارند. برخی از این نام های تجاری عبارت اند از: اپل ، والمارت ، فیس بوک و..

با بررسی سلامت جسمانی خود چگونه پولدار شوم ؟
برنامه سلامت AchieveMint برای انجام فعالیت های جسمانی نظیر پیاده روی ، بررسی رژیم غذایی و.. به کاربران خود پول پرداخت میکند.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم ؟
تولید کننده محتوا و نویسنده فریلنسر شوید. سایت های آزاد کاری زیادی در ایران وجود دارد با عضویت در آن ها و انجام پروژه میتوانید در منزل کسب درآمد کنید.

می خواهم پولدار شوم چگونه

با آزادکاری در منزل چگونه پولدار بشم ؟
فریلنسر و آزاد کاری فقط در زمینه تولید محتوا و نویسندگی نیست. شما با داشتن مهارت در زمینه های طراحی و کار با نرم افزارهایی نظیر Corel ، فتوشاپ و.. ، طراحی وب ، بازاریابی و.. نیز میتوانید کسب درآمد کنید.

با دستیاری مجازی چگونه می توان پولدار شد ؟
دستیار مجازی مجموعه وظایفی نظیر چک کردن ایمیل ها و برنامه ریزی کاری و سفر ، جستجو در اینترنت و .. را برای کارفرمایی مشخص در منزل انجام میدهد.

با آموزش مجازی چگونه در خانه پولدار شویم ؟
معلمی و قبول کردن شاگرد خصوصی یکی دیگر از روش های کسب درآمد در منزل است. اگر تحصیلات آکادمیک دارید میتوانید هم از طریق تهیه فایل های کمک آموزشی و هم از طریق ویدئو آنلاین به تدریس بپردازید.

چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم

به دنبال رونق گرفتن تلگرام بین کاربران ایرانی، تلگرام حدود شش ماهی می‌شود جای دیگر شبکه‌های پیام رسان فوری را گرفته و از نظر محبوبیت بین کاربران ایرانی در صدر قرار گرفته است. شاید دم‌دستی‌ترین روش برای پول درآوردن از تلگرام ، ساخت و طراحی ربات‌ها باشد. بیشتر مشتریان و سفارش‌دهندگان این ربات‌ها کسانی که هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولیدی خود هستند. «آقای صبوری» برنامه‌نویسی است که برای سایت‌ها ربات می‌سازد. او می‌گوید که از چهار ماه پیش ساختن ربات از طریق تلگرام آسان می‌شود و از همین جا ساختن ربات‌ها و استفاده از آن‌ها رواج پیدا می‌کند، البته معتقد است کیفیت این ربات‌ها با هم متفاوت است: «طیف، کارکرد و کیفیت این ربات‌ها متنوع است و به تبع آن قیمت‌ها هم تغییر می‌کند. مثلا ممکن است نیاز یک سایت خبری فقط این باشد که چند کانال خبری را برای کاربران خود نمایش بدهد یا مثلا امکان جست‌وجو هم به او بدهد یا حتی خود کاربر بتواند تنظیم کند چند پیام را در روز دریافت کند. هر چقدر این امکانات بیشتر شود، قیمت هم بالاتر می رود.»

چگونه پولدار بشم

این هزینه‌ها را از زندگی خود حذف کنید
کاهش یا حذف برخی هزینه‌ها همیشه یکی از بهترین راه‌های بهبود وضعیت مالی محسوب می‌شود. از همین حالا سه هزینه‌ای را که معمولا بیش از سایر هزینه‌ها برای آن پول خرج می‌کنید را انتخاب کرده و آنها را از زندگی خود حذف کنید. این هزینه‌ها اغلب جزو هزینه‌های غیرضروری هستند. نگاهی به هزینه‌های اضافی نظیر سرویس‌های اضافی اینترنت یا تلفن‌همراه خود بیاندازید. همچنین بدنیست نیم‌نگاهی هم به هزینه عضویت در باشگاه یا اشتراک مجله‌ -که بدون استفاده مانده‌- بیندازید. حذف هزینه‌های غیر ضروری، بودجه بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد تا آن را در موارد ضروری‌تری نظیر خدمات بهداشت و درمان یا پس‌انداز برای بازنشستگی هزینه کنید.

کارت اعتباری خود را در خانه بگذارید
اگر معمولا با کیفی پر از کارت‌های اعتباری به خرید می‌روید، اکنون زمان آن رسیده تا کارت‌های اعتباری خود را از داخل کیف‌پولتان خارج کنید و فقط در مواقع ضروری آنها را همراه خود داشته باشید. وقتی با پول نقد خرید کنید، میزان هزینه هایتان محدودتر می‌شود. بسیاری از افراد به‌طور غریزی از خالی کردن کامل کیف‌پول یا حسابشان دوری می‌کنند. درعوض، وقتی یک کارت اعتباری پر از پول در اختیارتان باشد، پول بیشتری خرج می‌کنید.

پس سعی کنید درهنگام خرید کارت‌های اعتباری خود را دست‌کم چند هفته در خانه بگذارید و ببینید این کار تا چه اندازه در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. درعوض از سود پولی که در حسابتان باقی می‌ماند نیز بهره‌مند خواهید شد.

وام یا پول جدیدی قرض نگیرید
همه افراد بدهکار، دوست‌ دارند زودتر از شر این بدهی‌ها خلاص شوند. اما اولین قدم برای رهایی از بدهی، گرفتن وام جدید یا قرض کردن دوباره نیست. بهترین راه تا قبل از اینکه بدهی جدیدی بالا آورید، این است که برای بازپرداخت و تصفیه بدهی‌ قبلی خود اقدام کنید. اگر از عهده بازپرداخت یکی از بدهی‌های خود برنمی‌آیید، از گرفتن وام یا قرض جدید خودداری کنید. داشتن بدهی ماهیانه کمتر، برای رهایی شما از بدهی موثرتر است. درنهایت، اگر بدهی جدیدی بالا نیاورید تمام بدهی‌های شما تصفیه خواهند شد و احتمالا این شیوه راحت‌ترین راه رهایی از بدهی‌هاست.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.