no-img
نوین اطلس

ختم ۴۱ روزه سوره طه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ختم ۴۱ روزه سوره طه
zip
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

ختم ۴۱ روزه سوره طه


این مطلب در مورد موضوعات طریقه ختم ۲۱ روزه سوره طه، ۲۱ بار سوره طه، ختم کلمه طه، ختم سوره طه برای حاجت، خواندن سوره طه برای ازدواج، چله سوره طه، ختم سوره احزاب، سوره طه برای ازدواج  نوشته شده است.

طریقه ختم ۲۱ روزه سوره طه

به جهت مطالب عظیم و بزرگ صد بار بگوید «طه» و یک بار سوره «قل هو الله احد» را بخواند و باز صد مرتبه بگوید «طه» و یک مرتبه سوره «قل هو الله » را بخواند تا هفت بار این را تکرار کند، همین که هفت مرتبه «توحید» و هشتصد بار«طه» تمام شد بعد از آن ۱۷ بار سوره «قل هو الله احد» را تا آخر بخواند، خداوند مطلب و حاجت او را براورده می کند و بی شک عمل خواهد شد. این از مجربات است و آزموده شده است.(۶)

۲۱ بار سوره طه

خواندن ۲۱ بار سوره ی طه هنگام طلوع خورشید روز جمعه برای ازدواج مجرب است.

ختم کلمه طه

برای نرم شدن دل ها هر روز یک دور تسبیح کلمه ی طه را ختم کنید.

ختم سوره طه برای حاجت

خواندن سوره طه که به چند شکل هست که خودتون یکیشو انتخاب کنید
اول در مدت چهل روز هر روز یک مرتبه قرایت شود
دوم در مدت یک هفته روزی سه مرتبه قرایت شود
سوم در مدت بیست و یک روز روزی یک بار خوانده شود

خواندن سوره طه برای ازدواج

۱) گرفتن جواب مثبت در خواستگاری
از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: « هر کس سوره (طه) را بنویسد و در پارچه سبزی قرار داده و به خواستگاری برود،خواستگاری اش رد نمی شود و حاجتش برآورده می شود ..»(۴)

چله سوره طه

سوره مبارکه ی طه،بیستمین سوره قرآن است که مکی و ۱۳۵ آیه دارد.

در فضیلت این سوره از پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله و سلم نقل شده: «به کسی که سوره طه را قرائت کند، در روز قیامت ثواب همه مهاجران و انصار اعطا می شود». (۱)

همچنین از ایشان روایت شده که فرمودند: «خداوند تعالی دو هزار سال پیش از آفرینش حضرت آدم علیه السلام، سوره «یس و طه» را قرائت فرمود، هنگامی که فرشتگان الهی آن را شنیدند گفتند: خوشا به حال امتی که این سوره ها بر آنها نازل شده است و خوشا به حال کسانی که این سوره ها را درون خود جای داده اند و خوشا به حال کسانی که زبانشان به تلاوت ایت سوره ها مترنم است.(۲)

از اسحق بن عمار روایت شده که حضرت صادق علیه السلام فرمودند: «خواندن سوره طه را ترک نکنید زیرا خداوند ان را دوست می دارد و هرکس آن را بخواند او را نیز دوست خواهد داشت و هر که بخواندن آن مداومت کند خداوند در روز قیامت نامه عملش را به دست راست او دهد و از کردار او در اسلام حساب سخت نکشد و آنقدر به او پاداش عطا فرماید تا خشنود گردد.»(۳)

ختم سوره احزاب

۴۰ روز روزی یه بار سوره احزاب با وضو و رو به قبله برای ازدواج مجرب است.

سوره طه برای ازدواج 

۲) آسان شدن ازدواج
روایت از امام صادق علیه السلام: «هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.» (۵)

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

طریقه ختم ۲۱ روزه سوره طه. ۲۱ بار سوره طه. ختم کلمه طه. ختم سوره طه برای حاجت. خواندن سوره طه برای ازدواج. چله سوره طه. ختم سوره احزاب. سوره طه برای ازدواج



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.