no-img
نوین اطلس

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا
امتیاز 1.80 ( 5 رای )
zip
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا


این مطلب در مورد موضوعات دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه، هفت عدد فلفل سیاه، طلسم با فلفل سیاه، بهترین زمان برای سوزاندن دعا، دعای محبت با میخ، احضارشخص ازراه دور، حکم سوزاندن دعا، ذکر یا مالینوس نوشته شده است.

دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه

برای تسخیر قلب ورفع کدورت بین دو شخص این عمل انجام شود:ابتدا دورکعت نماز به همین نیت بخواند.در هر رکعت بعد از حمد (ایه ی ۷/سوره ی ممتحنه)را بر هفت دانه فلفل سیاه بخواند:«عسی الله ان یجعل بینکم ….(تا) والله غفور رحیم»

هفت عدد فلفل سیاه

برای جلب محبت بر هفت عدد فلفل سیاه ۳۵ مرتبه اسم« یا هادِیُ » را بگوید وان شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد بسیار موثر وازموده است .این خاصیت برای «یا وَدودُ یا دائِمُ» نیز می باشد.

طلسم با فلفل سیاه

برای بدست اوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و(ایه ی ۱۷/سوره ی انفال)را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد.مجرب است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

بهترین زمان برای سوزاندن دعا

انتهای ماه رجب

دعای محبت با میخ

۷ میخ اهنی بزرگ برداشته وبر هر کدام یکبار سوره ی یاسین را می خوانیدوهر بار که خواندید می گویید سوختم دل وجان فلان بن فلان را (البته اگر مطلوب مرد باشد) ولی اگر مطلوب زن است بگویید:سوختم دل وجان فلانه بنت فلان را بعد از اینکه ۷ بار سوره ی یاسین را به ۷ میخ خواندید میخ ها را در ظرف فلزی گذاشته وزیر اتش می گذارید بعد از اینکه میخ ها سوختن (منظور سیاه شدن واتش تمام شدمیخ ها را در باقچه چال کنید. دقت کنید که برای کار حلال استفاده شود وگرنه در مورد کار حرام مورد غضب الهی قرار می گیرید

احضارشخص ازراه دور

بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

حکم سوزاندن دعا

اگر اون نوشته حاوی نام خدا و آیه قرآن بوده و عمل شما معنای بی احترامی به نام خدا و آیه قرآن داشته ،از این جهت توبه کنید و از خدا آمرزش بطلبید و دیگر هیچ گاه به قرآن و نام خدا توهین نکنید. بخصوص اگر به بودن نام خدا و آیه قرآن در آن و به توهین بودن آن ، توجه داشته اید به جد از این کار اشتباه خود (توهین به نام خدا و آیه قرآن) توبه کنید و آمرزش بخواهید.
اما این که آن دعای محبت بوده و شما چون آن را سوزانده اید ، به قهر گرفتار شده اید و …. ، این ها همه توهم شما هستند و چنین دعایی نداریم و هیچ نوشته ای چنین اثری ندارد.
محبت به دست خداست که آن را در دلها بیندازد یا نیندازد و انسان با خوب کردن اخلاق و فکر و رفتارش زمینه محبوب شدن خود را فراهم می آورد و با بد بودن آنها ، زمینه منفور شدنش پیدا می شود.
دعا (نه با خود داشتن این نوشته هایی که دعانویس ها ارائه می دهند) و تقاضا از خدا با زاری و جدیت در ضمن تلاش برای فراهم کردن زمینه ها ، انسان را محبوب می گرداند ولی این دعاهایی که دعانویسان ارائه می دهند ، غالبا دکان و فریب خلایق برای سرکیسه کردن آنها است.

ذکر یا مالینوس

(((اصبحت فی جوارالله امیست فی امان الله)))

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه. هفت عدد فلفل سیاه. طلسم با فلفل سیاه. بهترین زمان برای سوزاندن دعا. دعای محبت با میخ. احضارشخص ازراه دور. حکم سوزاندن دعا. ذکر یا مالینوس



موضوعات :
دعا
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.