no-img
نوین اطلس

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه
امتیاز 3.25 ( 4 رای )
zip
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

بهترین زمان سوزاندن فلفل سیاه


این مطلب در مورد موضوعات بهترین زمان سوزاندن دعا، خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا، هفت عدد فلفل سیاه، سوزاندن دانه فلفل سیاه، ۲۷ دانه فلفل سیاه، دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه، سوزاندن فلفل سفید، دعای محبت با میخ نوشته شده است.

بهترین زمان سوزاندن دعا

ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه را بر کف دست نوشته بلیسد یا آن که بر ظرفی نوشته و بشوید و آب آن را بنوشد و تا سه روز تکرار کند عشق آن زن فراموش خواهد شد . بعد از آن این ذکر را بخواند :

وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا فَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا کَذلِکَ یَنسِی ( اسم خود و مادرش را بنویسد ) عَن حُبِّ ( اسم زن و مادرش را بنویسد )

مثلا زینب دختر مریم

خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا

این عمل بسیار قریب و عجیب است در محبت . سوره فاتحه الکتاب را بر قند بخواند و سوره انا عطینا الکوثر را بر نبات بخواند و سوره اذا زلزله را بر شکر خام و سوره والعادیات را بر انگبین و سوره اخلاص را بر گزانگبین و سوره والتین را بر خرما و سوره الم نشرح را بر کشمش بخواند بشرط آنکه این حلویات در وزن مساوی باشند با یکدیگر هر یک سوره بخواند بدمد بعد از آن همه را بهم ممزوج نماید و مخلوط و هر کسی که قدری از آن بخورد و به هر کس بدهد آنکس محب و دیوانه آن شود اگر ماه رویان عالم بوی عرضه کنند نخواهد اگر از وی جدا شود دیوانه شود . این عمل بسیار آزموده است مجرب است

هفت عدد فلفل سیاه

حضار کردن شخص و محبت پیدا کردن او به شما. این اشکال را بر کاغذ و یا بیضه مرغ سفید نوشته و در آتش دفن کنید تا حرارت به او رسد و یا کاغذ را بسوزانید. بسیار موثر است و من خود نیز بسیار تجربه کرده ام.
این است : عظمت علیکم بنات ابلیس و تناطیفورش بنت ابلیس بحق هذه العزیمه ۹۹۹ دﱠدﱠدﱠق ک ه ه ه حاضر گردد فلان زاده فلان. (تذکر : به جای قلان زاده فلان باید اسم مطلوب و مادرش را بنویسید. مثل احمد زاده فاطمه) (باکسب اجازه استاد)
(درامر حلال اجازه هست)

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

سوزاندن دانه فلفل سیاه

اللهم إنی أسألک بفضائل بسم الله الرحمن الرحیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وبعظمتها وبجلالها وبثنائها وبهیبتها وبحرمتها وبجبروتها وبملکوتها وبکبریائها وبعزتها وبقدرتها وبقوتها وبسرها وبسر اسم الله الأعظم الذی فیها.

۲۷ دانه فلفل سیاه

ابتدا دورکعت نماز به همین نیت بخواند.در هر رکعت بعد از حمد (ایه ی ۷/سوره ی ممتحنه)را هفت مرتبه بخواند:«عسی الله ان یجعل بینکم ….(تا) والله غفور رحیم»

سپس بعد از سلام نماز ۷۷(هفتاد وهفت) مرتبه بگوید:

«اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص وپدرش را ببرد:مثلا علی بن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ(ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ».

دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه

(والقیت علیک المحبه منی ولتصنع على*اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علىمن یکفله فرجعناک الى امک کی تقر عینها ولا تحزن وقتلت نفسا فنجیناک من الغم وفتناک فتونا).

سوزاندن فلفل سفید

(زین للناس حب الشهوات من النساء والبنین والقناطیر المقنطره من الذهب والفضه والخیل المسومه والانعام والحرث ذلک متاع الحیاه الدنیا والله عند حسن الماب).

دعای محبت با میخ

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

بهترین زمان سوزاندن دعا. خاصیت سوزاندن فلفل سیاه در دعا. هفت عدد فلفل سیاه. سوزاندن دانه فلفل سیاه. ۲۷ دانه فلفل سیاه. دعا برای رسیدن به معشوق باهفت دانه فلفل سیاه. سوزاندن فلفل سفید. دعای محبت با میخ



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.