no-img
نوین اطلس

قویترین طلسم محبت از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قویترین طلسم محبت از راه دور
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶

قویترین طلسم محبت از راه دور


این مطلب در مورد موضوعات قویترین طلسم محبت دنیا از راه دور و بدون برقراری ارتباط است. همچنین به طلسم عشق شدید و طلسم محبت قوی و طلسم عشق از راه دور نیست اشاره می کنیم. دیگر طلسم هایی که در این مطلب به آن پرداخته ایم شامل، طلسم عشق شدید، طلسم محبت بسیار قوی، طلسم عشق از راه دور، طلسم محبت و تسخیر قلب، طلسم عشق فوری، طلسم محبت شدید بدون بازگشت نوشته شده است.

در این مطلب منظور از طلس همان دعا است. نوین اطلس دات کام برای افزایش محبت از راه دور یا نزدیک به طلسم و جادو اعتقادی ندارد و فقط دعاهای قرآنی را تایید می کند آن هم در کنار تلاش و برنامه ریزی های شخصی که باید برای رسیدن به هدف تان داشته باشید.

قویترین طلسم محبت دنیا از راه دور

برای افزایش محبت از راه دور دعای زیر را ۳ شب یا هفت شب نیت کرده ۸۲ بار بخوان: وَ ذَلَّلناهَا لَهُم فَمِنهَا رَکُوبُهُم و مِنهَا یَاکُلون

همچنین برای افزایش دلبستگی و وابستگی معشوق می توانید دعای زیر را ۳ شب یا هفت شب نیت کرده آیه کریمه زیر را ۱۱۲۷ بار بر فلفل سیاه بخوان و در آتش رها کن.
وَالقَیتُ عَلَیکَ مَحَبَّهً مِنِّی

طلسم یا بدیع برای جلب محبت فوری

برای اینکه محبت کسی را جلب کنی اسم مبارک یا بدیع را ۱۶۰۰ بار بر وی قرائت کن. برای افزایش عشق از راه دور نیز این آیه را هر روز ۱۰۰ بار بخوانید: اللهم یامن لا یرد سائله ولا یـُخیِّب للعبد رجاءه إنا قد بسطنا إلیک أکف الضراعه متوسلین إلیک بأسمائک الحسنى ما علمنا منها وما لم نعلم.

اگر به دنبال طلسم محبت و تسخیر قلب هستید نیز دعای الهم اجعلنا را به شما معرفی می کنیم. از روی این دعا ۱۰۰ برای بنویسید و سپس نوشته ها را در باد رها کنید. مناسب برای جلب محبت فوری از فاصله دور : اللهم اجعلنا من الذین یحبونَ لقاءکَ وتحبُّ لقاءهم.

طلسم محبت بدون بازگشت

بسیاری اوقات ممکن است محبت مورد نظر تان در طرف مقابل ایجاد شود اما مجدد به شرایط قبل بازگشت کند. یعنی معشوق تان سرد شود. این دعای محبت در کنار مهارت های دیگر ارتباطی شما می تواند در ایجاد محبت بدون بازگشت کمک کند. هر روز ۲۰ بار بعد از نماز:

بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

آیه زیر را نیز قبل از خواب ۱۰۰ مرتبه بخوانید:

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

 

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

قویترین طلسم محبت دنیا. طلسم عشق شدید. طلسم محبت بسیار قوی. طلسم عشق از راه دور. طلسم محبت و تسخیر قلب. طلسم عشق فوری. طلسم محبت شدید بدون بازگشت



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.