no-img
نوین اطلس

دعا برای حرف شنوی شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای حرف شنوی شوهر
امتیاز 4.54 ( 13 رای )
zip
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶

دعا برای حرف شنوی شوهر


مشکل خیلی از خانم ها این است که می گویند شوهرشان به حرف آن ها گوش نمی دهد و نمی توانند زندگی مشترک و شوهرشان را کنترل کنند.

در این شرایط زندگی مشترک با مشکلات زیادی رو به رو می شود و لازم است برای حرف شنوی شوهرتان کاری بکنید. دعاهای قرآنی در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی کند و خیلی از خانم ها به دنبال دعا برای اینکه شوهرم به حرفم گوش دهد، هستند.

دعاهای زیادی برای حرف گوش دادن و رام شدن شوهر از بین آیات و روایات استخراج شده اند که به خوب شدن اخلاق شوهر کمک کرده و کاری می کنند شوهر به شدت به زن وابسته شود و در هر موردی از او اطاعت کند.

با نوین اطلس همراه باشید تا این دعاها را به تفصیل در اختیار شما بگذاریم.

دعا برای حرف گوش دادن شوهر

دعا برای اینکه شوهرم به حرفم گوش دهد که در زیر آمده است بسیار مجرب می باشد. این دعا برای حرف گوش دادن شوهر را هر روز صبح به لباسی که می پوشد بخوانید. همچنین می توانید این دعا برای اینکه شوهرم به حرفم گوش دهد را به گلاب بخوانید و لباس او را به گلاب آغشته کنید.

من قرأها فکانما تصدق علی کل مؤمن ورث میراثاً و أعطی من الاجر کمن اشتری محراً و بریء من الشرک و کان فی مشیه الله من الذین یتجاوز عنهم.

دعا برای رام شدن شوهر

رام کردن شوهر سرکش یکی از دغدغه های مشترک خیلی از زنان می باشد. آیه ی قرآنی زیر، دعای مجرب برای بستن زبان شوهر است و می تواند برای رام شدن شوهر به شما کمک زیادی بکند و خیلی زود نتیجه ی آن را خواهید دید. کافی است این آیه را با زعفران روی پارچه ی سفید یا رنگ روشن بخوانید و زیر سر شوهر خود بگذارید:

إِنَّمَا تُنذِرُمَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَ خَشِیَ الَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُبِمَغْفِرَهٍٔ وَأَجْرٍکَرِیمٍ

دعا برای اطاعت شوهر از زن

اطاعت کردن شوهر از زن یک اتفاق غیر ممکن به نظر می رسد اما با دعا برای اطاعت شوهر از زن که در ادامه به شما معرفی می کنیم این امر غیر ممکن، ممکن خواهد شد. در واقع این دعا برای شماست که به دنبال دعا برای اینکه شوهرم به حرفم گوش دهد، بودید.
توصیه می شود این آیه هر روز به مقداری نمک و زعفران دم کشیده و کمی گلاب بخوانید و کاری کنید شوهرتان از آن بخورد. (می توانید در غذایی که می پزید از آن استفاده کنید). بسیار مجرب است:

قَالُواْ إِنَّا تَطَیَّرْنَا بِکُمْ لَئِن لَّمْتَنتَهُواْلَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُم مِّنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ

دعا برای وابسته شدن شوهر به زن

اگر به دنبال دعا برای اینکه شوهرم به حرفم گوش دهد هستید، یکی از راه هایی که به شما کمک می کند شوهرتان از شما حرف شنوی داشته باشد وابسته کردن او است. برای وابسته شدن شوهر به زن دعای زیر از دعاهای مجرب و امتحان شده می باشد. این دعا را به صورت ختم به مدت ۶۰ روز به خوراکی یا میوه بدهید و کاری کنید از آن بخورد. هر بار ۶۰ مرتبه دعا برای وابسته شدن شوهر به زن را به خوراکی بخوانید.

وَءَایَهٌٔ لَّهُمُ الَّیْلُ نَسْلَخُ مِنْهُالنَّهَارَ فَإِذَاهُم مُّظْلِمُونَ

دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر

اگر شوهرتان اخلاق خوبی ندارد و از بد اخلاقی های او عذاب می کشید نگران نباشید. آیات قرآن به شما کمک می کنند اخلاق شوهر خود را خوب کنید. از جمله ی این آیات سوره ی بقره آیات ۱۵۵ تا ۱۵۷ می باشند که به خوب شدن اخلاق شوهر کمک می کنند. این دعا برای اطاعت شوهر از زن نیز کاربرد دارد. به همین منظور می توانید این آیات را هر روز بعد از هر نماز بخوانید:

وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَهٌ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ«سوره بقره آیات ۱۵۵ تا ۱۵۷»

مطالب مرتبط:

چرا هیچ همسری بهترین نیست

دعا برای حرف گوش دادن شوهر

طلسم مطیع کردن شوهر

دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.