no-img
نوین اطلس

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

چگونه می توان مردی را عاشق خود کرد


این مطلب در مورد موضوعات جذب افراد با ذهن، چطور عاشقش کنم، راههای تسخیر قلب پسران، چگونه نامزد خود را عاشق کنیم، چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم، کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته شده است.

جذب افراد با ذهن

اگر فردی بداند که شانس برقراری رابطه به شخصی خاص را دارد بیشتر به آن شخص فکر خواهد کرد حتی اگر آن شخص خاص در ابتدا علاقه ای به او نداشته باشد.

اگر به او نشان دهید که توانایی ارضای نیازهای برآورده نشده اش را دارید و می توانید به طرز معجزه آسایی او را خوشحال کنید، تحت تاثیر شما قرار خواهد گرفت.

می توانید برای مطالعه ی ادامه ی این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

جذب افراد با ذهن

چطور عاشقش کنم

حرف‌ پیش پا افتاده نزنید

در تحقیقاتی افرادی که در مورد مسائل سطحی و پیش‌پا افتاده حرف می‌زنند را با افرادی که درمورد مسائل عمیق‌تری صحبت می‌کنند، مقایسه شده‌اند. این تحقیقات نشان می‌دهد که آنهایی که درمورد خودشان، اعتقادات و علایقشان حرف می‌زنند باور دارند که همسرانشان جذاب‌تر از آنهایی هستند تا آن‌هایی که در مورد آب‌وهوا یا موضوعات پیش‌ پا افتاده دیگر حرف می‌زنند.

ارتباط چشمی

وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوید، اول ببینید چشمانش چه رنگی است. کمی بیشتر از حالت عادی به چشم‌هایش نگاه کنید. این ارتباط چشمی شما را برای آن فرد جذاب‌تر خواهد کرد.

بهداشت فردی

در مورد تاثیری که یک حمام خوب می‌تواند بر جذابیت شما بگذارد هیچ تردیدی نیست. با اینکار بوی بهتری خواهید داد، موهایتان زیباتر به نظر خواهد رسید و همچنین نشان خواهد داد که برای خودتان ارزش قائل هستید. همچنین مسواک زدن دندان‌هایتان، اصلاح صورت و استفاده از دئودورانت را فراموش نکنید.

حرکت دست‌ها

آنهایی که موقع صحبت کردن از دست‌هایشان استفاده می‌کنند به نظر با اعتماد‌ به‌ نفس‌تر و فعال‌تر به نظر می‌رسند و این از جمله خصوصیات شخصیتی با ارزشی است که بر جذابیت شما اضافه می‌کند.

خوب لباس بپوشید

شاید اینکه بینی‌تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید چه لباسی تن بدنتان کنید. باور کنید لباسی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار زیادی روی سطح جذابیت شما دارد. در واقع، حتی اگر دختر زیبایی باشید، اگر خوب لباس بپوشید به نظر همه جذاب‌تر خواهید رسید.

راههای تسخیر قلب پسران

غرور مرد را نشکنید
در مقایسه های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل جربزه، عرضه داشتن و لیاقت داشتن را نباید دستکاری کرد. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می گوید:«ما و فلانی، هر دو همزمان ازدواج کردیم؛ اما ببین وضع زندگی آنها چطور است و زندگی ما چطور!» نباید فراموش کنیم که توانمندی، هوش و امکانات آدم ها با هم متفاوت است و همین تفاوت هاست که باعث ایجاد فاصله های اجتماعی، اقتصادی و طبقاتی می شود. اگر همیشه قرار باشد یک خانم همسرش را سرزنش کند، این حرف ها نه تنها کمکی به رشد همسرش نمی کند، که اعتماد به نفس او را کاهش داده، از توانایی هایی که هم که دارد کم می کند و به شدت احساس خشم و کینه نسبت به فردی که با او مقایسه شده از خود نشان می دهد و این رفتار را در قالب بی احترامی، پرخاشگری و… نسبت به کسی که با او مقایسه شده، بروز می دهد.

در ضمن، وقتی آقایی ببیند که مدام با دیگران مقایسه می شود، اول از همه از همسرش منزجر می شود چون فکر می کند خانم برایش ارزش قائل نیست و داشته هایش- مهربانی و… – را نادیده می گیرد و فقط امکانات مادی زندگی دیگران را به رخش می کشد، سایه اش بر روابط عاطفی بین فرد و همسرش می افتد:محبتش کم می شود، واژه های سردی در روابط با همسرش به کار می برد و به تدریج شکاف عاطفی بین فرد و همسرش و همچنین بین فرد و کسانی که با آنها مقایسه می شود، شکل می گیرد. افرادی که این کار را انجام می دهند و همسرشان را با دیگران مقایسه می کنند، فکر می کنند با این کار به غیرت فرد برمی خورد و برای رسیدن به هدف دلخواه شان تلاش بیشتری می کند اما فرد دچار آسیب های روانی می شود.

راه رسیدن به هدفتان اینجاست!
اصولا خوب است اگر خواسته ای از همسرتان دارید و مثلا می خواهید داشته هایتان را رشد دهید، اول به نقاط قوت، قدرت و مثبت او، چه به لحاظ رابطه عاطفی و چه از نظر موقعیت اجتماعی و خانوادگی اشاره کرده، پررنگشان کنید و در موردش صحبت کنید. مثلا اگر خانمی از همسرش می خواهد خودرویشان را به روزتر کنند، اول باید بگوید:«تو مرد خیلی مهربان و مسئولیت پذیری هستی و همه این ها تاثیرات مثبتی در زندگی من دارد.» وقتی این حرف ها را واضح و روشن و با آب و تاب به همسرتان بگویید و به جای اینکه:«داداشم اینا یک ماشین جدید خریده اند»، انتقادمان را در قالب یک نیاز (نه یک مقایسه) به این ترتیب مطرح کنید:«کاش بتوانی یک وام ۵ میلیون تومانی بگیری، من هم طلاهایم را می فروشم تا بتوانیم خودرویمان را عوض کنیم.» به این ترتیب شما از نقاط قوت همسرتان گفته اید، انتقاد و به رخ کشیدنی در کار نبوده و نیازتان را همراه با راهکار ارائه کرده اید. پس مطمئن باشید از دل چنین مکالمه ای، حتما یک اتفاق مثبت بیرون خواهد آمد و نه تنشی ایجاد خواهد شد. همچنین رابطه عاطفی- احساسی بهتری با همسرتان خواهید داشت و به خواسته تان هم می رسید، تنش هایتان به حداقل می رسد، از کسی هم کینه به دل نمی گیرید!

چگونه نامزد خود را عاشق کنیم

احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.

به غریزه اش رسیدگی کنید
این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.

ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.
فقط کافی است که دختری با اعتماد به نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند. و همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هنر شخصی را عاشق خود کنید نوشته ی فاروق رضوان و ترجمه ی شاهین زند می باشد. برای تهیه ی کتاب به شماره ی زیر از طریق تلگرام پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راه های تسخیر قلب پسران

جذب افراد با ذهن

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم

چگونه یه پسر را عاشق خود کنیم

قانون جذب همسر دلخواه

عاشق کردن پسران مغرور

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جذب افراد با ذهن چگونه ممکن است؟ چطور عاشقش کنم؟ راههای تسخیر قلب پسران چیست. چگونه نامزد خود را عاشق کنیم. چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم. کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.