no-img
نوین اطلس

تجسم خلاق برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تجسم خلاق برای ازدواج
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

تجسم خلاق برای ازدواج


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب برای ازدواج سریع، جذب همسر دلخواه با قانون جذب، تصویر سازی ذهنی برای ازدواج، آموزش تجسم خلاق، جذب همسر با قانون جذب قسمت اول، فایل صوتی جذب همسر نوشته شده است.

قانون جذب برای ازدواج سریع

داشتن یک ازدواج رویایی بستگی به باوری دارد که افراد در مورد آن دارند

در اینجا ویژگیهای یک ازدواج یا رابطه رویایی را با قانون جذب بیان می کنیم تا باورهای بهتری برای خود بسازید

اولویت یک رابطه باید رابطه خود با خدا یا همان منبع آفرینش باشد یعنی اینکه بتوانید ذهن خود را با منبع یا همان روح خود هماهنگ کنید این باید مهمترین رابطه شما باشد و رابطه با بقیه مثل پدرو مادر و … در درجه اهمیت بعدی باشد

باید وظیفه هر یک تنها شاد کردن خودشان باشد نه دیگری یعنی اینکه هریک توانایی رسیدن به شادی و آرامش بدون کارهای طرف دیگر را داشته باشند رفتارهای طرف مقابل نباید عاملی در شاد کردن یا ناراحت کردن شما باشد

عشق به طرف مقابل به خاطر لذت بردن خودش باشد نه به خاطر طرف مقابل یعنی عشق بورزیم که خودمان لذت ببریم و هیچ توقعی از طرف مقابل نداشته باشیم

هیچ ارزشی برای نظر دیگران قائل نباشند یعنی اینکه طرفین به خاطر نظر دیگران و عرف جامعه با هم زندگی نکنند چیزی که اکنون در جامعه می بینیم بیشتر روابط در زندگی ها برای دیگران است نه خود ما

در این رابطه نباید هیچ اجباری برای ادامه زندگی باهم وجود داشته باشد یعنی اینکه تا هرزمان از بودن با هم لذت می برند با هم باشند

هر طرف احساس کرد نمی تواند ادامه دهد بدون نیاز به توضیح به راه خود برود برای داشتن یک ازدواج و رابطه رویایی نباید اینطور فکر کنید که این رابطه باید به هر طریق ادامه یابد

جذب همسر دلخواه با قانون جذب

یک راز بسیار مهم: به اندازه ی شخصیت دلخواهتان بزرگ شوید.

در واقع باید آنقدر به ویژگی های مثبت خود بیفزایید که احساس حقارت و خود کوچک پنداری نداشته باشید.

تصویر سازی ذهنی برای ازدواج

تکرار و تناوب
تعداد دفعاتی که یک هدف به خصوص را در ذهن خود تصویر می‌کنید رابطه مستقیمی با واقعیت دارد.
هر چه تصویری را بیشتر در ذهن خود تکرار کنید، بیشتر این تصویر در ذهن نیمه هوشیار شما ثبت می‌شود و به آسانی می‌تواند به عنوان بخشی از واقعیت شما محسوب شود.
مدت
عنصر دوم تصویرسازی، مدت آن است. یعنی چه مدت زمانی را در هر روز صرف تصویرسازی ذهنی ‌کنید.
وقتی در حالت آرمیدگی قرار بگیرید، می‌توانید با چندین ثانیه و حتی چند دقیقه تصویر مورد نظر را در ذهن خود مجسم کنید.
هر چه بیشتر بتوانید این کار را بکنید، بهتر می‌توانید تصویر را به عمق ذهن نیمه هوشیار خودتان بفرستید.

روشنی و شفافیت
رابطه مستقیمی میان تصور روشن و شفاف نتیجه یا عملکرد و تبدیل آن به واقعیت وجود دارد.
وقتی هدف جدیدی برای خود در نظر می‌گیرید، تصور یا تجسم شما از این هدف معمولا مبهم است.
اما هر چه بیشتر آن را بنویسید، مرور کنید و در ذهن خود تصویرسازی کنید،
برایتان روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود و سرانجام در شرایطی قرار می‌گیرید که هدف از شفافیت کامل برخوردار می‌شود.
در این زمان‌، هدف ناگهان در دنیای شما و دقیقا به همان کلی که آن را تصویر سازی کرده‌اید، ظاهر می‌شود.
شدت
شدت تصویر سازی یعنی اینکه احساسات خودمان را با تصورات ذهنی‌مان همراه کنیم. این مهم‌ترین بخش تصویرسازی ذهنی است.
اگر احساسات شما به اندازه کافی شدید و پرمحتوا باشد
و تصورسازی از شفافیت کافی برخوردار باشد، هدف‌تان بلافاصله تحقق پیدا می کنند.

آموزش تجسم خلاق

از خواسته(های)تان یک سناریوی دقیق و همراه با جزئیات بسازید. در ذهن تان این تصویر را بسازید که آنچه می خواهید را دارید و یا مشغول انجام دادنش هستید. این سناریو را بارها و بارها تجسم و تکرار کنید.

هر روز حداقل ۵ دقیقه را به تجسم چیزی که می خواهید اختصاص دهید. اگر بتوانید این را تبدیل به عادتی روزانه در خود کنید و هرچه بیشتر بتوانید تجسم کنید، بهتر و سریعتر به نتیجه می رسید. برای خود روزانه ۱۰ تا ۳۰ دقیقه زمان اختصاص دهید. از قبل مشخص کنید که چه مقدار زمان می خواهید به آن اختصاص دهید و به این تعهد پایبند باشید. این زمان را طوری مشخص کنید که بتوانید از شلوغی ها و موارد برهم زننده حواس رها شده و خلوت کنید. مکانی خلوت برای آرامسازی انتخاب کنید و هر چه بیشتر اهداف تان را تجسم کنید، سریعتر به آنها دست خواهید یافت.

همیشه تجسم کنید که آنچه می خواهید را در آن لحظه به دست آورده اید. این یک حقه ذهنی و بخش مهمی از فرآیند تجسم است. شما در آرزوی دست یافتن به این هدف یا خواسته نیستید. بلکه لازم است احساس کنید همین امروز به آن خواسته یا هدف دست یافته اید. شما باید بتوانید آن خواسته را در تجسم تان زندگی و احساس کنید. ذهن ناهوشیار نمی تواند میان تخیل و واقعیت تمایز قائل شود. در نتیجه ناهوشیار شما برطبق تصاویری که تجسم کرده اید عمل می کند، خواه این تصاویر در زندگی واقعی فعلی شما باشند یا نه.

در فرآیند تجسم خلاق، از همه حواس تان استفاده کنید. چه چیزهایی می بینید؟ چه می شنوید؟ آن حالت چه بو یا احساسی برای شما دارد؟

به طور اول شخص تجسم کنید. منظور من این است که خود را در موقعیت موفقیت آمیز یا حالت مطلوب، از دریچه چشمان خود ببینید و نه به صورت یک ناظر سوم شخص. تصور سوم شخص، و یا مشاهده خود از بیرون نیز می تواند نتیجه بخش باشد، اما اثر آن به مراتب کمتر از تجسم اول شخص است. بودن و تجربه کردن از بدن خود در حالت تجسم خلاق بسیار قدرتمند است، زیرا این حالتی است که ما در واقعیت زندگی را می بینیم و تجربه می کنیم.

هرچه تجسم شما واقعی تر باشد، اثر آن بیشتر و قویتر خواهد بود. از تجسم تان لذت ببرید و بزرگ بخواهید. تجسم تان را به صورت فیلم ببینید و نه صرفا یک تصویر. به آن رنگ و جزئیاتی ظریف اضافه کنید. برایش موسیقی پیش زمینه بگذارید. آن را واقعی و هیجان انگیز کنید.

اهدافتان را به طور عینی مجسم کنید. این سناریو را تصور کنید که اگر به خواسته تان برسید، بعد از آن زندگی چگونه خواهد بود. همین الان با فروشنده ملک تان معامله کرده اید. حالا زندگی کردن در آن خانه چه حسی دارد؟

از زمان تجسم خلاق تان لذت ببرید. آن را زمانی خوش و در عین حال آرامش بخش مخصوص به خود سازید. با وجودیکه این زمان که به تجسم اختصاص می دهید زمان خوش و فارغ از تلاش و کار روزانه شما خواهد بود، احتمالا همین زمان نیز مفیدترین زمان روز شما می شود. شما می توانید با لم دادن و ذهن تان را معطوف به تجسم خلاق کردن، بیش از آنچه تصور می کنید بدست آورید.

و در انتها، و البته مهم تر از همه: بزرگ بخواهید! برای ذهن، بالفعل ساختن یک دکمه، به اندازه یک الماس زمان و انرژی می برد. گاهی اوقات، سخت ترین بخش تجسم خلاق، انتخاب فکری است که می خواهید به منصه ظهور برسانید. بزرگ فکر کنید و فکرتان را دنبال کنید.

جذب همسر با قانون جذب قسمت اول

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

راز قانون جذب روابط
زندگی همه چیز را به شما عرضه می‌کند تا بتوانید آنچه دوست دارید را برگزینید، و بخشی از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید.

قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.

خیلی ساده است…

در یکی از فایل‌های صوتی اشاره‌ای به این موضوع داشتم. نیازی نیست به زور بخواهید به خودتان بقبولانید که یک رفتار خاص یک شخص خوب است. اگر به طور مثال کسی در زندگی شما بدقول است نیازی نیست بگویید خوب خدا رو شکر که بدقول است قاتل نیست! نه قانون جذب عشق این را نمی‌گوید. فقط می‌گوید روی رفتار دیگه‌ای احساس بگذارید که در او دوست دارید.

او بدقول است اما مهربان است؛ من به مهربانی او تمرکز می‌کنم.

او بدقول است اما خوش صحبت است؛ من روی خوش صحبتی او تمرکز می‌کنم.

او بدقول است اما دست و دل باز است؛ من روی دست و دل بازی او تمرکز می‌کنم.

تبریک می‌گویم. شما به بهترین شکل از قانون جذب عشق استفاده کردید.

فایل صوتی جذب همسر

برای جذب همسر دلخواهتان می توانید از آموزش های مختلف صوتی و دیگر فرمت ها استفاده کنید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

تصویر سازی ذهنی برای ازدواج

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب همسر دلخواه

طرح الهی ازدواج

جملات تاکیدی برای جذب همسر

رسیدن به عشق با قانون جذب

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب برای ازدواج سریع و جذب همسر دلخواه با قانون جذب به کمک تصویر سازی ذهنی برای ازدواج از طریق آموزش تجسم خلاق. توضیحاتی در مورد جذب همسر با قانون جذب قسمت اول با استفاده از فایل صوتی جذب همسر



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.