no-img
نوین اطلس

طلسم راضی شدن خانواده پسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم راضی شدن خانواده پسر
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

طلسم راضی شدن خانواده پسر


این مطلب در مورد موضوعات دعای زبان بند خانواده پسر برای ازدواج، دعای راضی شدن پسر برای ازدواج، دعا برای راضی شدن خواستگار، دعا برای رضایت والدین برای ازدواج، دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج، راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج، مخالفت مادر پسر، بستن زبان اشخاص نوشته شده است.

دعای زبان بند خانواده پسر برای ازدواج

اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

صرفا در امر حلال استفاده شود.

دعای راضی شدن پسر برای ازدواج

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر
((ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا))

دعا برای راضی شدن خواستگار

اگر دختری شوهر خواهد این دعا را نوشته به گوشه مقنعه خود ببندد و شب نیز زیر سرگذارد.

‹‹بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون
هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل
فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً کـــ۰۸ هـ د۱۱۱ ۸ اول ۲۲ م م م باسم فلان

دعا برای رضایت والدین برای ازدواج

روزی ۱۰۸ بار ” یا آخر” بگید به نیت اینکه خانواده طرف یا خودتون راضی به ازدواج بشه

ذکر الصمد هم زیاد تکرار کنید

دعای زبان بند خانواده دختر برای ازدواج

بسم الله الرحمن الرحیم لا اله الا هو الحی القیوم الله الله الله یا معارج یا معارج یا حی یا
حی یا حی یا قیوم یا قیوم یا قیوم یا قیوم یا رب یا رب یا رب برحمتک یا ارحم الراحمین
و صلی الله علی سیدنا محمد و آله اجمعین یا رب احرق قلب ( اسم مطلوب ) ابن ( اسم
پدر مطلوب ) علی حب ( اسم طالب ) ابن ( اسم پدر طالب ) یحبونهم کحب الله و الذین
آمنوا اشدّ حباً ِللِه عملا عم یا عاطمحا سحا با یا یهو با بالحی یا طمعوا یا دو سم طعم ارباعاً
کسوبا بوکع سا محبوب باسح یا مططر و حح با ست یا اسح صلعو الله و طه الا صبو و لا حول
ولا قوه الا بالله العلی العظیم

راضی کردن خانواده پسر برای ازدواج

واسطه انتخاب کنید

در صورتی که فرزندان می‌دانند بزرگتری در فامیل وجود دارد که به والدین نزدیک است و پدر و مادر به نظراتش اهمیت می‌دهند، می‌توانند از نظر مشورتی او کمک بگیرید. در غیر این صورت توصیه می‌شود نزد مشاور بروند.

دلایل منطقی را بپذیرید

بعضی وقت‌ها خانواده‌ها به عمد با انتخاب فرزندشان مخالفت نمی‌کنند و نظرشان منطقی است. اگر والدین ایراداتی می‌بینند شرایطی را به وجود آورند که جوان خودش این موضوع را حس کند. واقعیت این است که آدم ها از افراد غریبه بیشتر حرف شنوی دارند. مهم است که خانواده بدون غرض ورزی مخالفت شان را ابراز کنند. ابتدا فرد مورد نظر را بشناسند سپس با دلایل منطقی مخالفت‌شان را اعلام کنند.

بدون رضایت خانواده ازدواج نکنید

در خانواده‌های ایرانی ازدواج بدون رضایت خانواده انجام نشود و حداقل یک رضایت نسبی وجود داشته باشد. با وجود حرکت جامعه ایرانی به سمت مدرنیزه شدن، ذات پنهان خانواده‌ها هنوز گسترده است و دختر یا پسری که بدون رضایت والدیم همسر وارد خانواده‌ای می شوند، متاسفانه از نظر آن خانواده مطرود هستند. عروس‌ها زیر نگاه تند و تیز مادر شوهر و خواهر شوهر قرار دارند و ممکن است نگاه تحقیر آمیزی به داماد شود.

مخالفت مادر پسر

مطمئنا هیچ پدر و مادری مانع خوشبختی فرزندشان نمی شوند حتی اگر با ازدواج او ۱۰۰درصد مخالف باشند. بنابراین اگر پدر یا مادری با فرد موردنظر فرزندشان برای ازدواج مخالف هستند، فرزندان باید دلایل آن ها را بشنوند. اگر این دلایل منطقی و عقلانی باشد، جوانان نباید احساسی تصمیم بگیرند و بگویند که فقط ما ۲نفر مهم هستیم و پیوند قلبی ما ۲نفر همه مشکلات مان را حل خواهد کرد.

فرزندان باید روی دلایل منطقی فکر کنند. اگر هم دلایل غیرمنطقی بود، در گام اول باید در یک فضای صمیمی و یک فرصت مناسب با والدین خود صحبت کنند. جوانان باید ملاک هایشان را برای پدر و مادرشان بازگو کنند و بگویند که چرا و بر چه اساسی از این انتخاب شان دفاع می کنند.

با این حال، ممکن است پدر یا مادر شما هم دلایلی داشته باشند که از نظر شما منطقی نباشد در این شرایط بهتر است از یک ناظر بی طرف که می تواند بزرگ فامیل باشد، کمک بگیرید تا او دلایل را بررسی کند. این ناظر بی طرف باید مورد تأیید والدین و فرزندشان باشد.

صبر هم لازمه متقاعد کردن والدین است
زمانی که پدر و مادر به هیچ وجه راضی نمی شوند و به عبارتی اصلا حاضر نیستند حرف های شما را بشنوند یا طرف مقابل را ببینند، باید بدانید که الان زمان قانع کردن پدر و مادر نیست. شما باید صبر کنید تا پدر و مادر از فضای عاطفی و هیجانی خود بیرون بیایند چون در فضای هیجانی آدم ها نمی توانند خوب به مسئله نگاه کنند و تصمیم بگیرند، بنابراین دختر و پسر باید با درایت، صبر کنند تا زمان مناسب برای حرف زدن فرا برسد.

بستن زبان اشخاص

بسم الله الرحمن الرحیم – لا اله خصمان من لا اله الا الله از زمین تا اسمان لا اله الا الله از اسمان تاعرش لا اله الا الله از عرش تا کرسی لا اله الا الله از کرسی تا لوح لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله بستم زبان جمله بدگویان و دشمنان و غمازان و حسودان و خصم سیاه شب و خصم روز و خصم سفید و خصم روی زمین بستم زبان سی صد و شست و شش رگ بنی ادم و بنات حوا در حق صاحب این هیکل بحق لا اله الا الله مهر کردم بحق محمد رسول الله بستم یکصد و بیست و چهار هزار نطفه نبوت که اول انها ادم و اخر انها محمد صلی الله علیه و اله بستم بحق شش هزار و شش صد و شصت و شش هزار و شش صد و شش ایه کلام الله بار خدایا بستم زبان جمله خصمان را از اولین و اخرین بحق تو ات موسی وانجیل عیسی و قران و زبور و صحف ابراهیم و فرقان محمد المصطفی بستم بحق یکصد و چهارده سوره قران کلام الله بستم بحق بیست وهشت حروف تهجی ا ب ت ث ج ح خ د ذ ر ز س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک ل م ن و ه لا ی ه ه لا ّ ُ ً ٌ ٍ آ بستم بحق دوازده ماه و بحق ماه سی روز و شب و هفته هفت روز شب و بیست و چهار ساعت و بحق دوازده برج حمل ثور جوزا سرطان اسد و سنبله و میزان و عقرب و قوس و جدی و دلو و حوت بستم هفت کواکب زحل و مشتری و مریخ و شمس و زهره و عطارد و قمر بستم بحق عرش و کرسی و لو ح و قلم و صراط و میزان و بهشت و دوزخ بستم بحق کعبه و زمزم و حجر الاسود و مقام ابراهیم و رکنهای حرم و مروه وصفا و منی و کوه ابو قبیس و مدینه و کربلا و نجف و کاظمین و مشهد رضا علیه السلام و بحق خاتم سلیمان بن داود و بستم بحق نامهای عظیم و کلام قدیم بستم زبان جمله اولین و اخرین بحق لا اله الا الله محمد رسول الله و جعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لایبصرون صم بکم عمی فهم لایعقلون ختم الله علی قلوبهم وعلی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم عقدت لسان بنی ادم و بنات حوا بدوستی هذه الاسما فتبارک الله احسن الخالقین

بیشتر بدانید:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج

دعایی برای راضی شدن شخصی

دعا برای برگشتن خواستگار

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.