no-img
نوین اطلس

خصوصیات ظاهری مردان جذاب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات ظاهری مردان جذاب
zip
بهمن ۷, ۱۳۹۶

خصوصیات ظاهری مردان جذاب


این مطلب در مورد موضوعات چهره جذاب مردانه، جذابیت پسر از نظر دختر، مرد جذاب ایرانی، چگونه جذاب ترین دختر باشیم، مردان جذاب دنیا، جذابیت صورت مردان، راه های جذابیت برای پسران، چهره خشن مردان نوشته شده است.

چهره جذاب مردانه

مثلث طلایی
در صورت های زیبا یک نسبت طلایی بین اجزای مختلف آن چهره وجود دارد.براین اساس در چهره های زیبا و ایده آل این نسبت طلایی در بین خطوط طولی، عرضی و عمودی صورت وجود دارد.در نسبت های عمودی، فاصله خط رویش موها تا قاعده بینی به قاعده بینی تا زیر چانه است و همچنین فاصله خطی که دو مردمک را به هم وصل می کند تا خط بین دو لب به خط بین دو لب تا زیر چانه است. در اجزای افقی صورت های متناسب هم این نسبت می درخشد.

ماهیچه های صورتتان را تقویت کنید
شاید تا به حال مردان زیادی را دیده اید که در سنین میانسالی هنوز بدن محکم و جوانی دارند درحالی که پوست صورت و گردنشان چروک خورده و دچار افتادگی شده است.دلیلش هم بسیار ساده است، آقایان بین تحرک صورت و بدنشان تعادل را رعایت نمی کنند.این درحالی است که خانم ها به دلیل صحبت کردن و استفاده بیشتر از عضلات صورت،آنها را تقویت می کنند.یکی از راههایی که با آن می توانید صورت مردانه و محکمی داشته باشید استفاده از ورزش های صورت است.

سفت کردن غبغب
گردن را با دقت کرم بمالید. با نوک انگشتان دو دست از زیر چانه به طرف گوش بکشید، ۵ بار این حرکت را ادامه بدهید. این بار باز با انگشتان دو دست از زیر گردن به طرف گوش (از پایین به بالا) بکشید، ۱۰ بار این حرکت را انجام دهید. در پایان به سر و گردن خود آب سرد بپاشید و سپس یک پارچه خیس را ۵ دقیقه روی گردن نگه دارید.

سفت کردن گونه های شل شده و گود، از بین بردن گودی بینی تا دهان، سفت کردن پوست شل و چروکیدگی جلوی گوش ها
به حالت خمیازه دهان و آرواره را تا آنجایی که امکان دارد باز کنید و دهان را به شکل O درآورید. سپس کمی بیشتر باز کنید.به آهستگی آرواره ها را ببندید، سعی کنید درمقابل کشش عضله ها که می خواهند بسته شوند مقاومت کنید. نگذارید آرواره بالایی روی آرواره پایینی بیاید.سپس با استقامت فراوان دهان و آرواره را ببندید. در این حالت عضلات را منقبض نگه دارید و تا ۲۵ شماره بشمارید.تمرکز کنید تا انقباض دو طرف صورت را حفظ کنید، سپس آهسته عضلات را شل کنید.

حفظ حالت مناسب عضلات گونه
دهان را ببندید، لبها را جمع کنید، دهان جمع شده را تا آنجا که امکان دارد به طرف راست بکشید، گونه چپ را محکم روی دندان های آسیا بکشید و دهان را به حالت مکیدن درآورید،دهان را استراحت دهید و دوباره همان کار را با گونه راست انجام دهید. این کار را ۵-۶ مرتبه در هر طرف انجام دهید. کل زمان یک دقیقه خواهد بود.

از بین بردن خطوط گوشه و زیر چشم
انگشت سبابه یا وسط یا هر دو را در گوشه بیرونی چشم قرار دهید و به تدریج چشم ها را ببندید. در همین زمان انگشتان را به آرامی به سمت عقب بکشید و مقاومت پلک را احساس کنید. در همان حالت تا ۵ بشمارید،استراحت کنید و سپس تا ۶ مرتبه این حرکت را تکرار کنید.کل زمان یک دقیقه است. تمرینات را یک تا دو بار در روز انجام دهید و از عصبی شدن بپرهیزید. در روز ۸ لیوان آب بنوشید و پیاده روی را فراموش نکنید. برای نتایج بهتر در طول رژیم درمانی تمرینات را ادامه دهید.

جذابیت پسر از نظر دختر

۱. حس شوخ طبعی
با توجه به زنان شرکت کننده در این بررسی، توانایی خندیدن به تنش های زندگی، یک ضرورت است. اگر بتوانید آنها را بخندانید، امتیاز اضافی کسب خواهید کرد. شوخ طبعی به یک خانم می گوید که شما می توانید به بسیاری از مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد، بخندید و آنها را به راحتی مدیریت کنید.

۵۵%

۲. ذکاوت
خانم ها دوست دارند یک مرد جالب و جهاندیده را به بقیه معرفی کنند. مردانی که حلال مشکلات هستند، به زنان احساس امنیت می دهند و مردانی که همواره در حال پیشرفت هستند، هرگز خسته کننده نخواهند شد.

۴۶%

۳. شور
چرا خانم ها همیشه عاشق موسیقی دانان هستند؟ چون ستاره های راک در جمع های عمومی، احساساتی هستند. زنان، جلوه های شور و عشق را دوست دارند زیرا به دیدن آنها از جانب مردان، عادت ندارند. در مورد یک چیز، احساساتی شوید. قایقرانی، هنر امپرسیونیستی، کباب کردن یا ساخت مسکن برای افراد فقیر. این ثابت می کند که شما به چیزی فراتر از خودتان، اهمیت می دهید.

۴۱%

۴. اعتماد بنفس
مردی که از درون، احساس آرامش و امنیت می کند، به زن مورد نظرش نیز همین حس را می دهد. با نشان دادن آنکه شما قادرید افراد یا موقعیت های ناآشنا را مدیریت کنید، به زن حاضر در زندگی تان می گویید که نیازی نیست بترسد.

۳۸%

۵. سخاوت
این خصوصیت برای زنان بالای ۳۵ سال، مهم تر از خانم های زیر این سن است. با این حال، سخاوت تنها به معنای دعوت به شام در یک رستوران ۴ ستاره نیست. تمایل شما برای در اختیار گذاشتن وقت تان و شنیدن حرف های او آن چیزی است که زن ها مشتاقش هستند.

چگونه جذاب ترین دختر باشیم

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید. این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

مردان جذاب دنیا

۱- اورلاندو بلوم (۳۸ سال)

این هنرپیشه محبوب هالیوودی از زمان جدایی اش از همسر سابقش، «میراندا کر»، با چندین مدل دیگر دیده شده است و انگار به مانکن ها علاقه خاصی دارد! اگر او را دوست دارید در انتظار فیلم «Unlocked» باشید. تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

۲- دیوید گندی (۳۵ سال)

این مدل انگلیسی جذاب برند «دولچه و گابانا» را به احتمال زیاد در شوهای این برند معروف دیده اید. او اکنون به کارهایی فراتر از مادلینگ نیز مشغول شده و خودش به کار طراحی مد و نوشتن مطالب مرتبط با مد و سبک زندگی برای مجله های مطرحی مثل «Vogue» و «تلگراف من» می پردازد.

۳- الکس ترنر (۲۹ سال)

آهنگساز، خواننده و ترانه سرای گروه راک «آرکتیک مانکیز» هم در زمینه فعالتی گروهی و هم به صورت انفرادی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. او در دومین آلبوم گروه «مینی منشنز» که به زودی منتشر خواهد شد با آنها همکاری داشته است.

جذابیت صورت مردان

رازهای جذابیت مردانه

چه کسی گفته است زیبایی فقط مخصوص زنان است؟ مردان بسیاری هستند که تمایل دارند همیشه مرتب و برازنده باشند و مسلما این برازندگی بدون کمی وقت صرف کردن به دست نمی آید. معمولا مردان در روز زمان خیلی کمتری را نسبت به خانم ها صرف خودشان می کنند. شاید نهایتا روزی ۲۰ دقیقه آن هم صبح ها به خودشان برسند. اگر حاضرید که فقط ۷ دقیقه به این زمان اضافه کنید ما برای شما برنامه ای خاص داریم تا بتوانید سلامت و زیبایی موها و پوست خود را به خوبی حفظ کنید. در دین اسلام بارها بر پاکیزگی تأکید شده است. پس زن و مرد بودن را کنار بگذارید و کمی به خودتان برسید، در اینجا دکتر مگان اوبرین، متخصص پوست در نیویورک به شما می گوید آقایان برای حفظ زیبایی خود باید چه نکاتی را رعایت کنند.

کم خوابی و بی خوابی مزمن می تواند به سرعت باعث پیر شدن چهره شود. دلیل این است: ماهیچه های خارجی چشم هنگام خواب توام با حرکات سریع چشم ورزش می کنند و اگر مورد استفاده قرار نگیرند تحلیل می روند.

درباره صابون بدانید

احتمالا بیشتر آقایان صورت خود را با هر صابونی که در دسترس باشد می شویند، خیلی ها هستند که ترجیح می دهند یکی از صابون های همه کاره را بخرند تا هم با آن حمام کنند و هم دست و صورت بشویند اما باید به شما یادآوری کنیم این صابون ها ممکن است باعث حساسیت پوست شما شود. معمولاً در میان وسایل خانم ها محصولات زیبایی فراوانی وجود دارد و شما نمی خواهید مثل آن ها این همه محصول استفاده کنید در ضمن بدانید استفاده از یک صابون آنتی باکتریال همه کاره می تواند پوست شما را خشک کند، به مرور زمان خشک شدن پوست می تواند باعث به وجود آمدن التهاب و حساسیت و حتی اگزما شود، بنابراین بهتر است به دنبال یک پاک کننده ملایم باشید.

پوست آقایان هم به SPF احتیاج دارد

بسیاری از خانم ها کاملا خود را ملزم می کنند که به طور روزانه همزمان با استفاده از کرم مرطوب کننده و لوازم آرایش با کرم ضد آفتاب از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنند البته بسیاری از کرم هایی که آن ها استفاده می کنند خودداری مقداری SPF است.

به گزارش بنیاد سرطان پوست بیش از ۴۷ درصد آقایان هرگز از ضدآفتاب استفاده نکرده اند در حالی که تنها ۳۴ درصد از زنان از ضد آفتاب استفاده نمی کنند، در حالی که پوست مردان به آفتاب حساس تر هم هست. استفاده روزانه از ضدآفتاب ریسک به وجود آمدن ملانوما (خطرناک ترین نوع سرطان پوست) را به نصف می رساند و مسلما ابتلا به سرطان زن و مرد نمی شناسد بنابراین هر روز صبح از ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین آقایان به این علت که تی شرت می پوشند بدن و از جمله گردن و دست های شان نیز نیاز به ضد آفتاب دارد، البته پاک کننده هایی در بازار وجود دارد که علاوه بر اینکه بدن را تمیز می کند SPF نیز در آن وجود دارد.

نرم کننده هم فقط مخصوص خانم ها نیست

استفاده روزانه و به طور مرتب از نرم کننده و کاندیشنر باعث می شود که موهای شما سالم و درخشان به نظر برسد و با استفاده از نرم کننده موها طراوت خود را همچون روزگار جوانی حفظ کنند، مخصوصا اگر بلندی موها بیشتر از ۵ سانتیمتر باشد. نرم کننده روی ساقه موها را می پوشاند و به خصوص در ماه های گرم تابستان از تغییر رنگ موها و بدرنگ و کدر شدن شان به خاطر تابش جلوگیری می کند.

منافذ پوستی را باز کنید

بسیاری از خانم ها عادت دارند که هر شب برای پاک کردن آرایش های روزانه، صورت شان را بشویند، چون باقی مانده آرایش روی صورت منافذ پوستی را مسدود می کند و در نتیجه باعث به وجود آمدن آکنه می شود. باید بدانید ژل مو و سایر محصولاتی که حالت چسبی دارند و مردان استفاده می کنند روی پیشانی و صورت نیز باقی می مانند و در نتیجه همانند مواد آرایشی منافذ پوستی شما را مسدود می کنند، علاوه بر این آلودگی های موجود در هوا نیز می توانند روی پوست بنشینند، پس اگر پوستی مستعد آکنه دارید حتما هر شب پوست تان را بشویید تا تمام آلودگی ها و مواد حالت دهنده را از روی پوست پاک کنید. همچنین مردها به مواد پاک کننده لایه بردار نیز احتیاج دارند تا به فرآیند پوسته ریزی کمک شود و سلول های مرده روی سطح پوست جمع نشوند.

تجدیدنظر در مورد کرم بعد از اصلاح

از محصولات مورد علاقه آقایان انواع کرم های بعد و قبل از اصلاح است و تنوع این محصولات آنقدر زیاد است که ممکن است هنگام انتخاب حسابی گیج شوید. بهتر است از ژل اصلاح استفاده نکنید و به جای آن هنگام اصلاح از یک پاک کننده صورت با پایه کرم استفاده کنید. چون تمام محصولاتی که پایه ژل دارند میزان الکل بیشتری در آن ها وجود دارد و این مساوی است با خشکی و التهاب پوست. اما با محصولات با پایه کرم می توانید اصلاح ملایم تر و بهتری داشته باشید. همچنین بهتر است هر روز صبح اصلاح کنید. اصطکاک ناشی از اصلاح ملایم و بدون فشار صورت باعث تحریک تولید کلاژن و نرم شدن پوست می شود. این یکی از دلایلی است که چهره مردان به طور طبیعی کمتر از خانم ها دچار چین و چروک می شود.

راه های جذابیت برای پسران

خوب بخوابید

بیشتر بزرگسالان نیاز به ۶ تا ۸ ساعت خواب شبانه دارند.
خوب خوابیدن یکی از چیزهایی است که ظاهر شما را جوان نشان می دهد.
اگر خوب نخوابید، زیر چشمانتان فرورفته و کبود می شود.
کمبود خواب بر تیزهوشی مردان نسبت به زنان بیشتر اثر دارد.
بیشتر مردان، به چرت زدن نیاز دارند تا یادگیری خود را بیشتر کنند.

سیگار را ترک کنید

سیگار کشیدن از عواملی است که شما را پیر می کند، زیرا باعث ایجاد چین و چروک و خطوطی در اطراف دهان و چشمانتان می شود، پوست را تیره می کند و دندان هایتان را لکه دار می کند.
همچنین سیگار باعث بروز بسیاری از بیماری ها می شود که شما را پیر می کنند.

خوب غذا بخورید

رژیم غذایی مدیترانه ای که شامل: مرغ، ماهی، میوه و سبزیجات به همراه مقداری کربوهیدرات است، برای سلامتی و جوان ماندن بسیار مناسب است.
ماهی دارای منیزیم می باشد و مردانی که به اندازه کافی منیزیم مصرف می کنند، کمتر در معرض بیماری های قلبی قرار دارند.

ورزش کنید

ورزش کردن باعث حفظ انعطاف پذیری و سفتی عضلات بدن می شود.
ورزش های هوازی برای قلب و مغز مفیدند.
مردانی که ورزشکارند، جوان تر از مردانی که چاق و شل هستند، به نظر می رسند. اضافه وزن می تواند به جوانی شما آسیب برساند.
دو ساعت در هفته ورزش کردن، ۶۱ درصد خطر ابتلا به بیماری قلبی را کم می کند.

چهره خشن مردان

مردان با صورت پهن‌تر خشن‌ترند معیار‌های متنوع سنجش پرخاشگری نشان داد مردان در محیط‌های مختلف واکنش‌ یکسانی از خود نشان می‌دهند.
نتیجه این بود که پیش‌بینی پرخاشگری در خانم‌ها- حداقل از روی فرم چهره‌- امکان‌پذیر نیست.
فرم چهره مردان میزان تمایل آنها به پرخاشگری را بر‌ملا می‌کند.
در مبحث پرخاشگری، فایده این خصوصیت برای موجوداتی که دارای آن هستند این است که برای اثبات قدرتمندی و سلطه خود، مجبور به جنگ نیستند تا برتری‌شان را نشان دهند بلکه احساس رعب و وحشتی که با چهره‌ خود در
رقیب ایجاد می‌کنند کافی است.
چهره‌شناسی، هنر یا علم گمانه‌زنی سیرت باطنی از روی فرم ظاهری، در طول زمان فراز و نشیب‌های خود را داشته است.
یک قرن پیش، این باور که شخصیت یک فرد در چهره او مشهود است کاملاً پذیرفته‌شده بود.
سپس، همزمان با رواج عقاید مارکسیستی درباره انعطاف‌پذیری و کمال‌پذیری بشر، و این باور که رفتارها متاثر از ژن‌های ما است، محبوبیت آن کم شد. این علم امروزه، روند احیا را طی می‌کند. برای مثال، یافته‌ها نشان می‌دهد زنان از چهره‌ یک مرد می‌توانند میزان علاقمندی او را نسبت به کودکان تشخیص دهند. قابل‌اعتماد ‌بودن و برتری اجتماعی نیز خودشان را در چهره نشان می‌دهند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
چهره خوانی

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.