no-img
نوین اطلس

متن در مورد اعتماد داشتن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متن در مورد اعتماد داشتن
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱, ۱۳۹۶

متن در مورد اعتماد داشتن


این مطلب در مورد موضوعات شعر درباره اعتماد نداشتن، قشنگ ترین جملات در مورد اعتماد، استاتوس اعتماد، اعتماد به عشق، جملات زیبا در مورد شک و تردید، متن درباره شک و تردید، عکس در مورد اعتماد، عکس نوشته در مورد اعتماد می باشد.

شعر درباره اعتماد نداشتن

به دستهای آشنا نباید اعتماد کرد

به خنده های بی ریا نباید اعتماد کرد

در این زمانه دروغ در این خرابه شلوغ

به هیچ چیز و هیچ جا نباید اعتماد کرد

چه بیحساب و بی کتاب زدیم بیخودی به آب

به وعده های ناخدا نباید اعتماد کرد

دلم گرفته همزبان !! تو هم گلایه کن بخوان

به هرکه ،بالاخص شما نباید اعتماد کرد

تمام ده کلک شدیم پر از گمان و شک شدیم

چه بد شده به کدخدا نباید اعتماد کرد

میان اینهمه خدا، میان اینهمه ریا

به مردمان باخدا نباید اعتماد کرد

قشنگ ترین جملات در مورد اعتماد

اگر خود به خویشتن اعتماد ندارید، دیگران هم به شما اعتماد نخواهند کرد.((جان ماکسول))

هر بار که در برابر ترس می ایستید، قدرت، شهامت و اعتماد به نفس پیدا می کنید. باید کاری را انجام دهید که فکر می کنید نمی توان انجام داد.((النور روزولت))

استاتوس اعتماد

یادته میگفتی عشقمون مثل تو فیلماست ؟؟؟
تو نقشت رو خوب بازی کردی فقط من هیچوقت نفهمیدم اشتباهم چی بود که نقشمو دادن به یکی دیگه !؟!؟!

وقتی سایه ها بوی انسان نمی دهند پس همان بهتر که سایه ای بالای سرت نباشد !

اعتماد به عشق

در طول زندگی، خیلی وقت‌ها آدم‌هایی می‌آیند که از اعتماد مان سوءاستفاده می‌کنند و این مسئله عمیقاً احساسات ما را جریحه‌دار می‌کند و این اعتماد کردن دوباره به بقیه آدم‌ها را برایمان سخت می‌کند. دوست دارید بدانید از کجا باید بفهمید که به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید؟
۱ به آدمها یک فرصت دهید. مقایسه کردن آدم‌ها با آدمهای قبل و روابط با روابط قبل خیلی ساده است. حتی اگر این آدمی باشد که به اعتمادتان خیانت کرده باشد. اما باید بدانید که همه آدمها یکجور نیستند یا دوست ندارند درس بگیرند. نمی‌توانید تا آخر عمرتان همانطور فکر کنید، درغیراینصورت هیچوقت نمی‌توانید به هیچکس فرصتی برای اعتماد بدهید. همه آدمها حداقل یکبار ارزش اعتماد کردن را دارند پس منصف باشید و یکبار این فرصت را به آنها بدهید. از گذشته بعنوان دلیلی برای نداشتن ذهنی باز و مثبت استفاده نکنید. گذشته گذشته است، شما در زمان حال قرار دارید.

۲ به درستی با آنها حرف بزنید. وقتی می‌خواهید خودتان اعتماد دیگران را جلب کنید هم باید همین کار را بکنید. وقتی بتوانید به درستی با دیگران حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید ودرمورد افکار و احساسات درونی هم بیشتر بدانید، راحت‌تر می‌توانید به کسی اعتماد کنید.

۳ بیشتر درمورد آدمها بدانید. این فقط درمورد خصوصیات و ویژگی‌های ظاهری آنها مثل جایی که بزرگ شده‌اند یا رنگ موردعلاقه‌شان نیست. فهمیدن درمورد آدمها، اینکه چه چیز احساسات، عواطف و امیالشان را مشخص می‌کند قدم بسیار مهمی در ایجاد اعتماد است. شما نمی‌توانید واقعاً شروع به اعتماد به کسی کنید مگراینکه واقعاً او را بشناسید. درواقع، تازمانیکه به نقطه‌ای برسید که بتوانید اعمال و رفتار آنها را پیش‌بینی کنید. پس آدمها را آزمایش کنید و بشناسید. موقعیت‌های مختلف را یادداشت کنید و ببینید می‌توانید حدس بزنید که در آن موقعیت چه می‌کردند یا چه نمی‌کردند. اگر نمی‌دانستید یعنی هنوز آنها را خوب نمی‌شناسید و نمی‌توانید به آنها اعتماد کنید.

جملات زیبا در مورد شک و تردید

آن کس که به گونه ای ژرف به جهان نگریسته باشد، بی تردید می داند چه حکمتی در سطحی بودن انسانها نهفته است. این غریزه حفظ خویشتن است که به او می آموزاند، سطحی، آسان نگر و دروغین باشد. فریدریش نیچه

متن درباره شک و تردید

هیچ مادری هرگز در ژرفای دل خویش تردید نمی کند که با کودک خود صاحب کسی شده است و هیچ پدری نیست که از حق خویش بگذرد و فرزند را تسلیم ارزش گذاری و مفاهیم خویش نکند. فریدریش نیچه

عکس در مورد اعتماد

عکس نوشته در مورد اعتماد

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.