no-img
نوین اطلس

لوندی و دلبری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

لوندی و دلبری
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
دی ۲۰, ۱۳۹۶

لوندی و دلبری


این مقاله در مورد آموزش لوند بودن، اموزش دلبری، زن لوند کیست، دلبری های زنانه می باشد.

آموزش لوند بودن

رقص. رقصیدن باعث میشه ناخودآگاه حالت عشوه گرانه ای به خودت بگیری. توی مهمونی های زنونه هم که میری به حرکات خانوم ها خصوصا موقع رقصیدن دقت کن. حالت دستها و صورتشون (با این گزینه موافقم نه صرفا برای لوندی . رقص یکی از نشانه های بارز زن بودن هست . نشاطی که کسب میکنیم و به دیگری منتقلش میکنیم )فیلمهای شرقی (هندی، کره ای، عربی! ) نگاه کن و به ژستهای خانم ها دقیق شو.

وقتی به کسی نگاه میکنی یه لبخند خیلی کمرنگ و ملایم بزن. حس خوبی به طرف مقابل میده و تو رو جذاب تر میبینه.( یک یکی از اصول ادب و زن بودن است و ربطی به لوندی ندارد )
هرگز! با صدای بلند نخند، بلند حرف نزن و بی وقفه هم صحبت نکن. بین جملاتت مکث کن و فاصله های چند ثانیه ای بنداز. (باز هم اصول ارتباطی . مطمئنا زن و مردی که اصوصل ارتباطی بلد باشه ناخودآگاه جذاب خواهد بود )
موقع راه رفتن روی قدمهات تمرکز کن تا هم اندازه، کوتاه و مستقیم باشن چشمات به کفشت و راه رفتنت بدوز . این کار برای تناسب اندام هم خوبه و یه جور مدیتیشنه.

دستها خیلی مهم هستن. سعی کن ناخنهات رو مرتب و تمیز نگه داری و اجازه بده یه کوچولو بلند باشن که یعنی حواست به زیبایی دستهات هست. یه انگشتر شیک و طریف هم حتما داشته باش.
گاهی کمی لوس باش. مثلا اگه ناخنت شکست شدیدا ابراز ناراحتی کن یا اگه کسی چیز ناخوشایندی گفت یه اخم کوچولو کن و روتو برگردون.

اموزش دلبری

۱-از خودتون بدتان نیاید یعنی همینی که هستین خودتون رو باور کنید زشت وزیبا
۲-ببینید یکنفر زیباست یکنفر زشت یکنفر خوش اندام است یک نفر بد اندام خودتان را بسنجید در کدام وادی هستید
۳-کاملا مثبت گرا باشید
۴-احساس شاد بودن را حتی در بدترین شرایط فراموش نکنید
۵-شما بزرگید خودتان را کوچک نشمارید
۶-ارزوهای بزرگ داشته باشید
۷-برای ازدواج هیچوقت دیر نیست
خوب راهای جلب توجه پسران ایرانی برای ازدواج مخصوص دختران ایرانی
۱-داشتن چهره بشاش
۲-داشتن اندام زیبا
۳-داشتن روابط عمومی خوب
۴-پرهیز از شوخی های نا بجا
۵-مسلط بودن در اموری که مربوط به شماست مخصوصا در محل کار
۶-دوستانتان که با شما معاشرت دارند
۷-خودتان را از چشمها قایم نکنید بزارید مردم وجود شما را حس کنند
۸-در جمعهای زنانه خودتان را شاد وسرزنده وکاری وخوش برخورد نشان دهید
۹-پسرانی که دنبال ازدواج هستند یادتان باشد با اولین نگاه عاشق می شوند واگر از طرف خوششان بیاید دنبال سایر مسال مر بوط به شما خواهند رفت اما پسرانی که دنبال چیزهای دیگر هستند دوست دارن خیلی سریع با شما دوست بشن وسر صحبت رو باز کنند
۱۰-خودتان را حتی اگر کاری ندارید پر کار نشون بدید
۱۱-از نگاه کردن به پسری که نگاهش همش دنبال شماست از نگاه زیاد بپرهیزید چون اون سعی می کنه وکنجکاو میشه که اون نگاه رو برای خودش بکنه
۱۲-پوششتان همیشه شیک وتمیز باشد
۱۳-از مسخره کردن پسران جدا پرهیز کنید چون ممکنه اون شوهر اینده شما باشه
۱۴-ورزش ورزش
۱۵-از چاقی مفرط فرار کنید
۱۵-هر زیبائی به دل نمی شیند ممکنه یکی خیلی زشت باشه ولی بیشتر از اون زیبا به دل بشینه خودتان را جذاب کنید

زن لوند کیست

اصل اول: احساس خوب به خود داشتن
زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. «گرانت» معتقد است در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد. رایج ترین احساسات منفی درباره ی خود عبارت اند از: احساس بی ارزشی، احمق بودن، محبوب نبودن و عجیب و زشت بودن که زنان با داشتن این احساسات منفی درباره ی خود، یک دیوار دفاعی در اطراف خویش ایجاد می کنند که به همسرشان اجازه نمی دهد به آن ها نزدیک شود و به این ترتیب، از ایجاد یک رابطه ی صمیمی تا حدودی خود را محروم می کنند.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

می گویند چنین زنانی ممکن است در اوایل آشنایی تلاش کنند که خود را مثبت و خوش بین نشان دهند؛ اما دیوار دفاعی و ترس از آسیب دیدن و لورفتن واقعیت، آن ها را آزار می دهد. پیشنهاد گرانت این است: «چنین زنانی باید روی شهامت خود کار کنند؛ یعنی شهامت این را پیدا کنند که انسان کاملی نباشند. چنین تمرینی سخت، اما لازم است؛ یعنی به خودشان اجازه دهند که اشتباه کنند و سعی نکنند همه ی رفتارهای خود را کنترل و به شکل نمایشی اجرا کنند. راحت بودن و اجازه ی اشتباه کردن به خود دادن، چنین زنانی را در برابر مردان، با اعتمادبه نفس نشان می دهد و این اعتمادبه نفس بسیار گیراست (گرانت، ۱۳۸۸، ۱۹).»

اصل دوم: در اولویت بودن احساسات
دومین ویژگی زنان جذاب این است که احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند. رقت و لطافت از امتیازات روحی زن و از مواهب دستگاه آفرینش برای اوست. حضرت علی a می فرمایند: «زن ریحانه (گل) است (نهج البلاغه، نامه ی ۳۱).»

اگر حرف های زنان آمیخته با احساسات باشد، باعث می شود عمیقاً در قلب یک مرد نفوذ کنند؛ بنابراین با داشتن احساسات و به کاربردن آن، زنان برای تسخیر قلب همسرشان، به تلاش زیادی نیاز ندارند.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

او معتقد است: «زنانی که با تلاش های بسیار، در تحت تأثیر قرار دادن یک مرد ناکام می مانند، اغلب احساسات خود را پنهان می کنند و روش های دیگری را برای اثرگذاری امتحان می کنند.» وی براساس تجربه ی خود در چندین سال مشاوره، معتقد است اغلب مردان با زنی که احساسات خود را صادقانه ابراز می کند خیلی سریع ارتباط برقرار می کنند؛ ضمن آن که ممکن است قرارگرفتن در چنین شرایطی برای یک مرد دشوار باشد؛ اما هرگز نمی تواند در مقابل چنین زنی مقاومت کند. «گرانت» صریح می گوید: «زنانی که به خود اجازه می دهند عمق احساسات شان را نشان دهند ـ و احساس نمی کنند بچه یا لوس به نظر می رسند ـ نسبت به زنانی که فقط از راه منطق وارد می شوند تأثیر بیش تری روی مرد خود دارند (گرانت، ۱۳۸۸، ۲۳).»

از نظر باب گرانت مردان همیشه مجذوب زنانی نمی شوند که بلندقد، باهوش و زیبا هستند؛ بلکه زنان جذاب از نظر بسیاری مردان، کسانی هستند که از خود، آرامش و گرما ساطع می کنند و مردان دوست دارند کنارشان باشند. این زنان از نظر عاطفی گرم، مهربان و در عین حال بااعتمادبه نفس هستند. گرانت معتقد است که بدون احساس عاطفی در زن، مرد هنگام صحبت با وی احساس می کند که در حال صحبت با یکی از دوستان یا همکاران مرد خودش است و اگر نامزد یا همسرش با او وارد بحث شود و بر عقیده ی خود پافشاری کند، احتمال کمی دارد که مرد صبور باشد (گرانت، ۱۳۸۸، ۳۳).

گرانت در توصیف زنان عاطفی می گوید: «این زنان در هنگام ابراز نظر خود برای همسر، اصولاً صدای شان لطیف تر و نرم تر از صدای همیشگی شان است و مطمئناً چنین زنانی در مقابل زنانی که هنگام ناراحتی فریاد می کشند و در نتیجه فقط باعث می شوند حالت تدافعی مرد فعال شود، جذاب تر هستند.» او می افزاید: «یک زن می تواند با لطیف ترکردن و آرام تر صحبت کردن، یک مرد را هیپنوتیزم کند؛ به این صورت مرد تا حدی احساس امنیت می کند و به زن اجازه می دهد او را تحت تأثیر قرار دهد (گرانت، ۱۳۸۸، ۲۵).»

از نظر این روان شناس وقتی مردی با زنی برخورد کند که احساس خوبی در او به وجود می آورد، دلش می خواهد در کنار او باشد. مهم این است که یک زن بداند چگونه حالات عصبی خود را کنترل کند. وقتی زنی رفتار آرامی دارد، باعث می شود جذاب تر به نظر برسد. به نظر گرانت چنین رفتاری این تصور را ایجاد می کند که «آن زن خودش را دوست دارد. در مقابل اگر زنی غالباً عصبی یا درمانده باشد، بیچاره، مستأصل و کودک وار به نظر می رسد (گرانت، ۱۳۸۸، ۴۸).» امیرمؤمنان علی a در این باره توصیه ی کارآمدی می فرمایند: «اگر بردبار نیستی، خود را بردبار بنمایان؛ زیرا اندک اند کسانی که خود را همانند گروهی از مردم کنند و از جمله ی آنان به شمار نیایند (نهج البلاغه، حکمت ۲۰۷).»

اصل سوم: خنده روبودن
نکته ی مهم دیگری که باب گرانت به آن اشاره می کند این است که زنان محبوب، خنده رو هستند. همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند. هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است و هرگاه نتواند، احساس بدی پیدا می کند. یک اصل در این نکته نهفته است و آن این که زنان جذاب «خیلی جدی» نیستند (گرانت، ۱۳۸۸، ۱۴۹).

شاید به همین دلیل است که اسلام زنان و مردان نامحرم را از شوخی با یک دیگر برحذر می دارد تا با ایجاد محدودیت، از علاقه ی عاطفی نامحرمان به هم جلوگیری کند.

دلبری های زنانه

خودتان خوب می دانید که لازم است همیشه شور و عشق روزهای اول در رابطه شما حضور داشته باشد. چون وجود حرارت عشق، اولا سلامتی ازدواج شما را تضمین می کند و دوم اینکه شما را شاد میسازد. از زندگی، از هر لحظه اش، لذت می برید. و هر اتفاق مثبت دیگری که در زندگیتان روی دهد حتی طعمی شیرین تر خواهد داشت.
قبل از اینکه روش خودم را توضیح دهم، می خواهم درباره ی راهنمایی هایی که سایر مشاوران و نویسنده ها درباره ی این مشکل می دهند، حرف بزنم. به نظرم بررسی شیوه برخورد آن ها با این مشکل و توصیه هایشان به زنان میتواند بهتر تفاوت روش های من را نشان دهد.
اگر شما پیشتر کتاب “مردان مریخی و زنان ونوسی” را خوانده باشید، یا هر کتابی از این دست، می دانید که مهمترین توصیه نویسنده ی آن ایجاد حس دوستی و همدلی بیشتر بین زن و شوهر است. آنها به شما درباره ی تفاوت های جنسیتی می آموزند. به تفاوت در شیوه ی ارتباط دو جنس می پردازند. به اینکه مردان نیازهای متفاوتی دارند. و بعد از شما می خواهند که دنیای شوهرتان را بیشتر درک کنید. یعنی سعی کنید که به زبان وی صحبت کنید.
چند سال قبل تکه ای از سمینار “جان گری” نویسنده کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” را دیدم. وی درباره این موضوع صحبت می کرد که مردان در درک و دریافت سیگنال های زنان ضعیف هستند و باید هر چیزی را به طور روشن و شفاف برایشان توضیح داد. اگر مردتان چیزی می خواهد، باید خیلی شفاف و روشن آن را به زبان بیاورید.
از نظر وی بیشتر درگیری های عاطفی بین زن و مرد به خاطر ضعف در ارتباط برقرار کردن رخ می دهد. پس با واضح و شفاف بودن در شیوه ی ارتباط، سوتفاهم ها از بین می رود و آرامش به زندگی شما بر میگردد.
حرفش منطقی به نظر می رسد، نه؟!
و جالب است بدانید که خیلی از خانم ها نیز چنین نگرشی دارند. من بارها و بارها از زبان خود خانم ها شنیده ام که دلیل انتخاب کردن شوهرشان این بوده که فکر کرده اند “وی میتواند دوست خوبی برایشان باشد.”
و همچنان نیز می بینم که ظاهرا “دوست خوب بودن” مهمترین عامل تصمیم گیری برای زنان، به خصوص در مورد ازدواج است .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

کلمات محبت آمیز و عاشقانه



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.