no-img
نوین اطلس

جذب همسر مناسب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب همسر مناسب
zip
دی ۱۲, ۱۳۹۶

جذب همسر مناسب


این مقاله در مورد قانون جذب برای ازدواج سریع، قانون جذب معشوق، چگونه همسر دلخواهم را بیابم، تصویر سازی ذهنی برای ازدواج، چگونه مجرد نمانیم می باشد.

قانون جذب برای ازدواج سریع

همونطور که احتمالا همتون میدونید اولین و بهترین کار اینه که تمام خواسته ها و علایقتونو بنویسید.
من خودم ۱۱۰ تا مورد رو تا به حال یادداشت کردم پس هر چی بیشتر بهتر حالا چرا؟ میگم براتون

شما باید یه جوری این موارد رو کامل بنویسید که وقتی طرف مقابلتون رو تو ذهنتون مجسم میکنید چیزی توی تصوراتتون نباشه که توی مواردتون ننوشته باشید یعنی کامل کامل باشه و همه ی خصوصیات دلخواهتونو در بر بگیره خب؟
حالا چرا؟
بخاطر اینکه ممکنه چیزی از قلم بیفته و از قضا براتون مهم هم باشه یه مثال غیر ازدواجی از جذب براتون میزنم:
مثلا من خیلی دلم میخواسته فلان کتابو داشته باشم ولی وقتی اون کتاب به هر طریقی به دستم میرسه میبینم این اون چیزی نیست که من دوست دارم ( مثلا دست دومه و مهم تر اینکه یهو میبینید فقط جلد کتاب شبیه اونیه که شما میخواستید و بخاطر مثلا قدیمی بودن قابل خوندن نیست، قرضیه یا مثلا ترجمه ی خیلی بدی داره یا مثلا ایراد تایپی زیاد داره )تو تصوراتم فقط داشتنش برام مهم بوده و مثلا فقط یه بار با یه حس مثبت ته ته دلم اون کتابو فقط خواستم بعدشم مثلا چون حدس میزدم بهش نمیرسم دیگه بهش فک نکردم و تصوراتمو تکمیل نکردم و ولش کردم شما فقط پیام خواستن اون کتابو به کائنات فرستادین
براتون آشنا نیست؟ بذارید یه مثال دیگه بزنم .
مثلا برگردین به دوره ای دلتون موبایل میخواسته مثلا تو ذهنتون یه نوکیا N95 داشتین ولی به جای اینکه گوشی مورد نظرتونو با تمام جزئیات تصور کنید فقط رو این تمرکز میکردید که من باید گوشی داشته باشم و در آخر میبینید که بهش نرسیدین و مثلا فقط برندش نوکیاس!!! یا مثلا نو نیست یا مثلا انقد رو یه سری ویژگی های خاصش تمرکز کردین که یه گوشی ای جذب میکنید که فقط اون ویژگی هارو داره واسه اینه که میگن درباره ی هر چی که میخواین، اطلاعات کسب کنید اینجوری راحت تر تصورش میکنید
قطعا شما گوشی ای رو که یه بار دستتون گرفتینو بهتر از گوشی ای که تاحالا فقط اسمشو شنیدین جذب میکنین
مگه نه؟
پس اگر چیزی براتون مهمه سعی کنید حتما تصورش کنید و حتما تو تصوراتتون تکرارش کنید تکرار خیلی مهمه ها تکرار تکرار تکرار بازم تاکید کنم؟

نکـــــــته: سعی کنید تمام جملاتتون رو به صورت مثبت بنویسید و از افعال منفی به هیچ وجه استفاده نکنید مثلا:
اشتباه: قدش کوتاه نباشه
درست:قدش بالای ۱۸۰ و بلند باشه
اشتباه:اهل دود و دم نباشه
درست:آدم سالمی باشه و از دود و دم بیزار باشه

قانون جذب معشوق

برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

ایمان داشته باش، مردی که تو می خواهی، زنی که تو می پسندی جایی در این دنیا در انتظار توست، تنها کافیست صدایش بزنی. این یک رویا نیست، یک خیال بافی کودکانه نیست، این پیوستن به کائنات و استفاده از آن برای رسیدن به همه ی حق توست.

تصویر سازی ذهنی برای ازدواج

انواع تصویرسازی ذهنی
۱-دگر احساس

تصویرسازی ذهنی دگر احساس به گونه ای است که انگار د اخل یک سینما نشسته اید و در حال تماشای فیلمی از خودتان هستید که روی پرده سینما در حال پخش می باشد. اگر شما تماشاگر باشید و تصویر ذهنی خود را مثل یک تماشاگر نگاه کنید تصویری که ساخته اید دگر احساس می باشد. گاهی مواقع ما برای اجرای تکنیک های ان.ال.پی نیاز داریم که خاطرات خود را به صورت دگر احساس ببینیم.

یعنی اینکه داخل سینما هستیم و فیلم ضبط شده از خاطراتمان در حال پخش روی پرده سینما می باشد. در تصویر سازی دگر احساس، احساسات و حالاتی که در خاطره داشتیم دوباره تداعی نخواهند شد. یعنی انگار اتفاقی که در خاطره افتاده است برای یک نفر دیگر افتاده است و ما فقط فیلم آن را می بینیم. ما باید یاد بگیریم خاطرات تلخ گذشته را به این صورت یادآوری کنیم یعنی به صورت دگر احساس.

۲- خوداحساس

اگر تصویرسازی ذهنی به گونه ای باشد که ما خودمان را در تصویر احساس کنیم و همه ی احساسات و حالات خاطره ای که می بینیم را دوباره احساس کنیم این تصویرسازی به صورت خوداحساس می باشد. به یادآوری خاطرات اگر به گونه ای باشد که خودمان بازیگر فیلم خاطره باشیم به صورتی که همه ی اتفاقات خاطره برایمان دوباره بیافتد و احساسات و حالات موجود در خاطره دوباره برایمان تکرار شود تصویرسازی خوداحساس انجام داده ایم. بهتر است یاد بگیریم که خاطرات خوب و لذت بخش گذشته خود را به صورت خوداحساس ببینیم.

۳- دابل دگر احساس

فرض کنید روی یکی از صندلی های سینما نشسته اید و ناگهان از جسم خود جدا شده و به سمت اتاقک پروژکتور پرواز می کنید و از آنجا خود را نگاه می کنید به گونه ای که روی یکی از صندلی ها نشسته اید و به فیلمی از خودتان که قبلا ضبط شده است نگاه می کنید که در حال پخش است. شما از چشم سوم شخص به خود نگاه می کنید که در حال تماشای فیلم خاطره خودش است. به اینگونه نگاه کردن به خاطرات و تصاویر ذهنی دابل دگر احساس است که اثر احساسی این جایگاه بسیار کمتر از خوداحساس و دگر احساس است. از این تکنیک در درمان فوبیا ها ا ستفاده می شود.

چگونه مجرد نمانیم

-خوش اخلاق باشید و نیکو برخورد کنید. متانت، گذشت و فداکاری از مشخصه‌های یک زن سازگار و اهل زندگی است، پس آن‌گونه که احسن است رفتار کنید.

-دخترانی که به لحاظ اخلاقی، اجتماعی، مهارت‌های زندگی و… شایسته هستند نسبت به دیگر دختران امتیاز داشته و خواهان بیشتری هم دارند؛ این اصل از قدیم الایام بوده و هست، پس توصیه می‌کنیم برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌های خود تلاش کنید و با یادگیری فنون و هنرهای مختلف، مهارت‌های زندگی خود را افزایش دهید.

-به طرز پوشش خود توجه کنید. باید بپذیریم دنیای امروز متفاوت از دنیای دیروز است معیارهای انتخاب دیگر چون سابق نیست. جامعه شکل و شمایل مدرن به خود گرفته است اگر چه در باطن به همان دانسته‌ها و داشته‌های قدیم خود نیز پایبند و متکی است. پس بهتر است دختران نگاه دیگری به خود داشته باشند و بدانند افراط و تفریط در این امر هرگز جایز نمی‌باشد. چه بسا برخی از دختران جوان به ظاهر پیام این جمله که اخیراً نیز در جامعه بسیار حائز اهمیت است، توجه می‌کنند و از حقیقت و پیام اصلی جمله فوق‌الذکر غافل می‌شوند و دچار افراط در این امر شده و تعریفی از شخصیت خود به ذهن مردم تزریق می‌کنند که به واقع دور از شان و افکار آنهاست و مردان نیز بنابر فطرت‌شان، هرگز خواهان چنین دخترانی نبوده و نخواهد بود؛ از سوی دیگر دخترانی نیز هستند که به واسطه افکار بسیار سنتی و یا متعصبانه خود و خانواده‌شان، تا زمان ازدواج به هیچ‌وجه به زیبایی و آراستگی خود توجه نمی‌کنند، بی‌گمان آنها نیز از این‌ور بام افتاده‌اند. لذا شما می‌توانید با تعادل و میانه‌وری و درعین حال با حفظ کرامت و شان یک زن، بسیار آراسته و شیک در انظار عمومی ظاهر شوید.

-شرم و غرور کاذب را کنار بگذارید و تمایل به ازدواج خود را به خانواده و دیگران گوشزد کنید. بهتر است با افراد دلسوز، بالغ، عاقل و آگاه هم‌کلام شوید و در میان سخنان خود به طور غیر‌مستقیم به آنها بفهمانید که حاضرید با یک جوان پاک و متدین ازدواج کنید.

-در مهمانی‌های خانوادگی و مراسم گوناگون حضور یابید تا دیگران شما را ببینند و از اندیشه و منش شما شناخت کافی پیدا کنند، چرا که شاید یکی از دلایل معرفی نکردن شما به کسی، عدم شناخت از شما باشد.

-با شرکت در محافل مذهبی، فرهنگی، هنری و … سعی کنید منفعل نباشید؛ توانمندی‌ها و کمالات روحی و اخلاقی خود را به دیده نمایش بگذارید.

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.