no-img
نوین اطلس

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
اسفند ۲۶, ۱۳۹۴

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم


آیا انسان ها منطقی فکر می کنند

برای آگاهی از این موضوع که چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم و چگونه به تسلط بر ضمیر ناخودآگاه دست یابیم، یک آزمایش جالب بر روی مصرف کنندگان سیگار که به صورت مرتب سیگار می کشیدند انجام شد. چند نخ سیگار از برندهای مختلف به آزمودنی ها داده شد و از آنها درخواست شد تا برند مورد علاقه ی خود را تشخیص دهند. واقعیت تکان دهنده این بود که تقریبا ۷۰% از مصرف کنندگان سیگار توانستند برند مورد علاقه ی خود را تشخیص دهند.

نتیجه ی خطرناکی که از این موضوع می توان گرفت این است که مردم یک برند خاص را به دلیل بهتر بودن آن تهیه نمی کنند بلکه این کار را انجام می دهند به دلیل اینکه آن برند به شکلی مورد پسند ضمیر ناخودآگاهشان است.

پیوند انسان ها به یک برند یا یک شخص، معمولا به صورت ناخودآگاه است. این موضوع نشان می دهد شخصی که قصد دارد به ذهن دیگران نفوذ کند و آنها را اغوا کند تنها لازم است بر روی بازیچه قرار دادن ضمیر ناخودآگاه دیگران تمرکز کند.

چرا بسیاری از مردم به یک برند خاص علاقه مند می شوند

بر اساس تحقیقات بیشتر، این موضوع اثبات شده که مصرف کنندگان سیگار به برندی علاقه مند می شوند که نشان دهنده ی شخصیت آنان باشد. به عبارت دیگر، سیگاری ها یک برند خاص را به دلیل بهتر بودن آن تهیه نمی کنند بلکه به این دلیل آن برند را می خرند که به آنها کمک می کند هویت روانشناختی خود را به شکلی بهتر بیان کنند.

بعضی مصرف کنندگان سیگار دوست دارند به نظر دیگران بهترین باشند و به همین دلیل به برندهایی جذب می شوند که به آنها کمک کند آن تصویر عمومی را از خود نشان دهند مثلا با انتخاب سیگار های گران قیمت. بعضی سیگاری ها دوس دارند به نظر خاص و استثنایی باشند و به همین دلیل ممکن است سیگار هایی را انتخاب کنند که کمیاب بوده و معمولا دیگران آن را مصرف نمی کنند.

هر شخصی آرزوها و نیازهای خاصی دارد اما چون بیشتر ما دقیقا آن هویتی که آرزو داریم را بدست نمی آوریم، معمولا از محصولات خاصی استفاده می کنیم تا این هویت را بهبود داده و بیشتر در معرض نمایش دیگران قرار دهیم.

بیشتر مواقع دلیل خرید ماشین برای ما این است که یک ماشین تصویر اجتماعی خوبی برای ما به نمایش می گذارد. اگر همه ی انسان ها از یکدیگر جدا شوند، ارجعیت آنان نسبت به یک برند خاص نیز کاملا تغییر می کند.

چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم

اگر می خواهیم بدانیم چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم، اولین قدم برای نفوذ به ذهن و ضمیر ناخودآگاه یک فرد این است که او را کاملا بشناسیم. شرکت ها و کمپانی های بزرگ هزینه های هنگفتی را صرف تحقیقات بر روی این موضوع می کنند که مشتری هایشان را بهتر بشناسند و در نتیجه فروش بیشتری بدست بیاورند.

اگر می خواهید به ذهن فردی نفوذ کنید و بدانید چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم شما نیز باید دقیقا همین کار را انجام دهید. فرض کنید می دانید فردی خود را بسیار عالی تصور می کند زیرا به مطالعات بسیاری که داشته است افتخار می کند. فقط کافی است در مقابل چنین شخصی برای تسلط بر ضمیر ناخودآگاه وی یک کتاب در دست بگیرید سپس وی به صورت ناخودآگاه این برداشت را از حرکت شما می کند که شما نیز عالی هستید.

در کارگاه های آموزش ان ال پی همیشه تاکید کرده ام که آسان ترین راه برای بازیچه قرار دادن ذهن دیگران این است که بدانید چگونه نشانه های خاصی را به ضمیر ناخودآگاه دیگران ارسال کنید.

پیام های زیادی برای من ارسال می شود که از من در خواست می کنند تا بیشتر در مورد شناخت شخصیت، نیازها و آرزوهای دیگران توضیح بدهم. برای رسیدن به این هدف دو مرحله را باید طی کنید.

  1. در مورد روانشناسی مطالعات بیشتری داشته باشید (خوشبختانه هر اطلاعاتی که نیاز دارید در سایت نوین اطلس موجود است)
  2. فقط کافی است رفتار دیگران را به دقت مشاهده کرده و پست های آنان را در شبکات اجتماعی زیر نظر داشته باشید.

بعد از مدت کوتاهی خواهید توانست وارد ذهن طرف مقابلتان شوید و در مورد اهداف ناخودآگاهش اطلاعات بیشتری کسب کنید و به تسلط بر ضمیر ناخودآگاه دست یابید. وقتی موفق شوید این کار را انجام دهید می توانید علائم و نشانه های غیر مستقیمی را به آن شخص ارسال کنید که فقط ضمیر ناخودآگاه متوجه آن می شود در نتیجه بر تصمیمات وی تاثیر خواهید گذاشت.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۸ روش منحصر به فرد در متقاعد سازی دیگران

چگونه می توانیم با تمرکز کردن به چیزی که می خواهیم برسیم

قوانین حاکم بر ضمیر ناخودآگاه

چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

شناخت شخصیت از طریق چهره

می خواهم بدانم چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
ضمیر ناخودآگاه
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.