no-img
نوین اطلس

نیاز به مشاور یا روانشناس


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نیاز به مشاور یا روانشناس
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۲۴, ۱۳۹۴

نیاز به مشاور یا روانشناس


ما همیشه یاد گرفته ایم که به بیماری های فیزیکی خود توجه کنیم و مشکلات عاطفی خود را نادیده بگیریم با وجود اینکه اینگونه مشکلات خطرناک تر از بسیاری از بیماری های فیزیکی می باشند.

بسیاری از انسان های که درد های احساسی را تجربه می کنند به خودکشی دست می زنند در حالی که به ندرت شخصی که بیماری جسمی دارد ممکن است این تصمیم را بگیرد. این موضوع نشان می دهد که چقدر شدت خطر در مشکلات عاطفی و احساسی بیشتر از بیماری های جسمی می باشد.

ریشه ی بیش از ۷۵% از بیماری های جسمی در مشکلات روانشناختی می باشد

وقتی ذهن متوجه شود که چیزی درست پیش نمی رود، پیام هایی را به شکل احساسات منفی ارسال می کند تا شما را تحریک کند که فکری به حال آن مشکل بکنید. اگر پاسخی از آن پیام دریافت نکند، پیام ها با صدای بلندتری ارسال می شود و شدت این احساسات منفی نیز شدیدتر می شود.

اگر همچنان به این پیام ها پاسخی ندهید، ذهنتان شروع به ایجاد بیماری های جسمی مانند دلدرد، سردرد یا کمردرد می کند تا باعث شود فکری به حال آن مشکل کرده و آن را حل کنید.

چرا وقتی می توانید اقدام مناسب انجام دهید به خود آسیب می رسانید؟

اگر در حال حاظر از افسردگی، نگرانی، نبود اعتماد به نفس، استرس، جدایی یا عقده ی حقارت رنج می برید باید سعی کنید این درگیری ها را حل کنید. چرا وقتی می توانید چنین مشکلاتی را حل کنید اجازه می دهیم اینگونه احساسات وجود داشته باشند؟

اگر مشکلتان هزینه ی دوره های مشاوره می باشد دیگر لازم نیست نگران باشید. سایت نوین اطلس به شما جلساتی را پیشنهاد می کند که تقریبا یک چهارم هزینه ی مشاوره در دفاتر روانشناسان است و البته با کیفیت و نتیجه ای بهتر. برای اطلاعات بیشتر حتما صفحه ی مشاوره را مطالعه کنید.

نادیده گرفتن مشکلات می تواند باعث ایجاد افسردگی شود

افسردگی به دلیل ناهماهنگی های شیمیایی در مغز ایجاد می شود اما این ناهماهنگی ها به خودی خود ریشه ی ناتوانی در حل کردن مشکلات زندگی نمی باشد. در جلسات مشاوره همیشه توضیح داده می شود که افسردگی چیزی نیست به جز پیامی که توسط ضمیر ناخودآگاه برای شما ارسال می شود تا به شما بگوید امیدتان از دست رفته است. امیدتان را از دست ندهید، دست به کار شوید و راهی برای پاسخ به ضمیر ناخودآگاه خود پیدا کنید تا احساس افسردگی تان از بین برود.

اگر همچنان این مشکلات عاطفی را که در حال حاظر با آن رو به رو هستید نادیده بگیرید، ممکن است در آخر تبدیل به یک فرد افسرده شوید. دست به یک اقدام مثبت بزنید و از همین حالا به خود کمک کنید.

نوشته ی شاهین زند –  محقق و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: نیاز به مشاور یا روانشناس

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

می خواهید بیشتر بدانید؟

۶ اصل مطیع سازی دیگران

اعتیاد به روابط عاطفی و عشق

قوانین حاکم بر ضمیر ناخودآگاه

ناهماهنگی شناختی و تغییر نگرش

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
مشاوره

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.