no-img
نوین اطلس

نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۱۳, ۱۳۹۴

نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت


قدرت روانشناسی

لباس، اسم، نوع راه رفتن، ویژگی های چهره، رنگ چشم، زبان بدن، تن صدا، دستخط، سرگرمی ها و حتی موسیقی که گوش می دهید می تواند نشان دهنده ی شخصیت شما باشد. به همین دلیل در این مطلب می خواهیم در مورد نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت صحبت کنیم.

پس از سال ها مطالعه در مورد روانشناسی متوجه شدم با کمی دانش در مورد روانشناسی می توان خیلی ساده به شناخت شخصیت دیگران رسید.

هر چیزی که مربوط به یک شخص می باشد می تواند بخشی از شخصیت وی را نشان دهد و با بدست آوردن کمی دانش روانشناسی شخصیت می توانید با همان چشم هایی که همیشه از آن استفاده می کنید چیزهایی را ببیند که در گذشته نمی دیدید.

نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت

نوع راه رفتن شما نه تنها بعضی از ویژگی های شخصیتی شما را بیان می کند بلکه می تواند بازتاب خلق و خوی کنونی شما نیز باشد. در شخصیت شناسی گفته می شود که اگر احساس خوشحالی می کنید به احتمال زیاد با انرژی راه می روید. به عبارت دیگر سریع قدم بر می دارید.

در دانش نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت گفته می شود، وقتی انسان ها احساس اعتماد به نفس و شهامت داشته باشند، قدم های بلندی بر می دارند و تمایل دارند با افزایش سرعتشان از فردی که کنارشان راه می رود جلوتر حرکت کنند.

بعضی افراد هنگامی که می ایستند فشار زیادی را بر روی زمین وارد می کنند، با آگاهی از نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت متوجه می شوید که این امر نه به دلیل وزن سنگینشان بلکه به خاطر مقاومتی است که در خود دارند. افراد مقاوم تمایل دارند قدم های سنگینی بر دارند که باعث می شود فشار زیادی بر هر چیزی که روی آن می ایستند وارد شود. اگرچه مقاومت و استواری یک ویژگی مثبت شخصیتی است اما می تواند نشان دهنده ی عدم انعطاف پذیری نیز باشد.

بعضی افراد آرام قدم بر می دارند و پای خود را بر روی زمین می کشند به شکلی که گویی هیچ انرژی در خود ندارند. در نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت عدم انرژی نشان دهنده ی احساس بد یا افسردگی است اما می تواند بازتاب ترس یا عدم اطمینان در مورد موضوع پیش رو نیز باشد.

راه رفتن گربه مانند معمولا نشان دهنده ی این است شخص مورد نظر خود نما است. به عبارت دیگر در شخصیت شناسی پیامی که می خواهد برساند این است که ” به من نگاه کنید!!”. در مور فردی که مثل مانکن ها راه می رود نیز داستنان به همین گونه است.

راه رفتن در حالی که دستانتان در جیب است ممکن است نشان دهنده ی این باشد که از ظاهر خود رضایت ندارید (بد پنداری درونی) یا از وضعیت کنونی لباس خود راضی نیستید.(همچنین نگاه کنید به شخصیت شناسی با لباس)

در نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت اگر سر شما هنگام راه رفتن بالا است، می تواند به این معنی باشد که در حال تجربه ی یک خلق وخوی خوب هستید و با حوصله می باشید در حالی که در شخصیت شناسی قرار دادن سر به سمت پایین هنگام راه رفتن می تواند نشان دهنده ی وجود احساسات منفی باشد.

چگونه می توان دید بهتری به دنیای اطراف خود داشت

حتی شناخت کمی از شخصیت دیگران می تواند در زندگی تان بسیار موثر و تاثیر گذار باشد، اگر چه خوانندگان نوین اطلس حتی خیلی بیشتر از این می توانند در مورد دیگران اطلاعات کسب کنند. شخصیت شناسی دانشی است که می تواند دید شما را به دنیا تغییر دهد و باعث شود چیزهایی ببینید که تا کنون نمی دیدید یعنی یک جهان تازه.

نوشته ی شاهین زند – مشاور و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس

یادگیری چهره خوانی

شناختی شخصیت از طریق انتخاب موسیقی مورد علاقه

اوایل رابطه در چه مورد صحبت کنیم؟

نظریه های شخصیت و انواع مختلف آن

می خواهم در مورد شناخت شخصیت دیگران بدانم

چگونه تجربیات دوران کودکی بر بزرگسالی تاثیر می گذارد

چگونه می توان با استفاده از ترفند هایی ساده هر شخصی را عاشق خود کرد.

معرفی کتاب

1555 - Copy



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.