no-img
نوین اطلس

چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۱۱, ۱۳۹۴

چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم


اگر به دنبال یک پاسخ سریع هستید که چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم؟ و می خواهید بدانید آیا می توانید هر شخصی را هیپنوتیزم کنید یا خیر، جواب شما مثبت است.

چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم که متوجه نشوند؟

این بار قرار نیست که از طرف مقابل خود درخواست کنید در وضعیت آرام قرار بگیرند زیرا قرار نیست بدانند که می خواهید آنان را هیپنوتیزم کنید.(نگاه کنید به هیپنوتیزم با استفاده از تاثیر زیگارنیک)

به هر حال باید از مانع خودآگاه عبور کنید اما چطور اینکار امکان پذیر است؟ پاسخ ساده است با پرت کردن حواس یا منحرف کردن توجه شخص مورد نظر می توانید مسیر رسیدن به ضمیر ناخودآگاه را باز کنید و در نتیجه تلقینات خود را القاء کنید.

آیا فکر می کنید کار دشواری است؟ در حقیقت هر روز توسط پیام های بازرگانی در تلویزیون هیپنوتیزم می شوید! در واقع تبلیغات به موضوع چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم کاملا آگاه هستند. این مقاله رو مطالعه کنید تا متوجه شوید چگونه می توان دیگران را هیپنوتیزم کرد.

چگونه هر روز هیپنوتیزم می شویم

در اینجا به یک نمونه از هیپنوتیزم اشاره می کنم که هنگام مشاهده کردن تلویزیون رخ می دهد تا بدانید هنگام درگیر کردن افراد چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم. جان در حال نگاه کردن به سریال تلویزیونی مورد علاقه اش می باشد و به شدت جذب ماجرای فیلم شده است زیرا داستان در اوج خود قرار دارد و قهرمان فیلم توسط دشمنانش تهدید شده است اما ناگهان تصویر تبلیغات یک نوشیدنی ظاهر می شود.

ذهن جان به شدت مشغول داستان است و با خود می اندیشد که “چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا می تواند فرار کند؟”.

اتفاقی که برای جان افتاده است به این شکل می باشد: ضمیر خودآگاه وی کاملا مشغول فکر کردن به تلاش های قهرمان برای پیدا کردن راه فرار است. در نتیجه تمام دستورات، پیشنهادات و تبلیغات که حکم همان تلقینات را دارند به ضمیر ناخودآگاه جان القا می شوند بدون اینکه ضمیر خودآگاه آن را فیلتر کند یا ممانعت به عمل آورد. هیچ بررسی عمیقی به روی آن پیام تبلیغاتی انجام نمی دهد و در نتیجه نمی تواند به درستی آن را تحلیل کند زیرا ذهنش مشغول فکر کردن به چیز دیگری است.

روز بعد، جان خود بخود به فروشگاه می رود و متوجه ی نوشیدنی می شود که روز قبل در تبلیغ بازرگانی دیده بود و بلافاصله آن را می خرد.

اگر می خواهید بدانید چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم اینکار را با یکی از دوستانتان انجام دهید پس چیزی پیدا کنید که توجهش را جلب کند سپس ضمیر خودآگاهش را مشغول نگه دارید و تلقینات خود را به وی منتقل کنید.

چگونه دوست خود را هیپنوتیزم کنید

برای ادامه مطلب کلیک کنید.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه دیگران را هیپنوتیزم کنیم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

می خواهید بیشتر بدانید؟

اصول یادگیری هیپنوتیزم

چگونه دیگران را متقاعد کنیم هر چیزی را باور کنند

چگونه می توان ضمیر ناخودآگاه خود یا دیگران را برنامه ریزی کرد

کمبود های روانی چیست و چه ارتباطی با عاشق کردن دارد

دلایل عاشق شدن و معیار های ناخودآگاه

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy

 

 



موضوعات :
هیپنوتیزم
برچسب‌ها :
,

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.