no-img
نوین اطلس

۱۵ نشانه پسر عاشق در فضای مجازی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۵ نشانه پسر عاشق در فضای مجازی
zip
بهمن ۱۱, ۱۴۰۱

۱۵ نشانه پسر عاشق در فضای مجازی


امروزه با توجه به پیشرفت شبکه های مجازی، بسیاری از روابط عاشقانه نیز از این شبکات شروع می شوند و بستری است که افراد با هم آشنا شوند. در این بین متاسفانه افراد سودجو نیز وجود دارند که تنها از احساسات فرد مقابل برای برطرف کردن خواسته هایشان استفاده کرده و پس از مدتی با جایگزین کردن فرد جدید، او را بلاک می کنند یا حتی از وی اخاذی می کنند. اگر شما دختری هستید که می خواهید در این دام نیفتید بهتر است ابتدا با نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی آشنا شوید و بعد برای ادامه ارتباط جهت رابطه پایدار و ازدواج تصمیم بگیرید.

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

در این بخش می خواهیم به رایج ترین نشانه های یک پسر عاشق در فضای مجازی اشاره کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. این علائم شامل:

۱- نظر خواهی می کند

مردی که عاشق شما باشد دوست دارد به هر طریقی توجه و نظرتان را جلب کند. به همین دلیل نظر شما برایش بسیار مهم است. معمولا در تصمیم گیری هایش سعی می کند نظر شما را بپرسد زیرا به شما اعتماد دارد.

۲- درباره شما کنجکاو است

از نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی این است که وی مشتاق کسب اطلاعات راجب شخصیت و علایق شما می باشد. او می خواهد شما را هرچه بیشتر بشناسد تا بهتر بتواند برای ادامه رابطه تصمیم گیری کند. بالعکس پسری که تنها برای سواستفاده با شما چت می کند به دنبال شناخت شخصیتتان نیست و تنها به موارد ظاهری اهمیت می دهد.

۳- روی شما حساس است

یک مرد عاشق اصولا روی عشقش حساس است و به اینکه مردان غریبه دیگری با شما صمیمی باشند حسادت می کند. او وقتی پست های شما را در فضای مجازی می بیند به دنبال این است که چه کسانی آن را لایک کرده و کامنت می گذارند سپس شما متوجه برانگیخته شدن حس حسادت وی خواهید شد. البته این مورد در بین مردان مختلف درجات متفاوتی دارد و بعضی شدیدتر و برخی ملایم تر واکنش نشان می دهند.

۴- مکالمه را ادامه می دهد

از نشانه های کلامی پسر عاشق در فضای مجازی این است که سعی می کند مکالمه را با شما تا حد ممکن طولانی کند چرا که هم از صحبت با شما لذت می برد هم خواهان کسب اطلاعات بیشتر است.(همچنین نگاه کنید به چگونه با پیامک دلبری کنیم؟)

۵- شوخ طبع است

یک دلیل برای اینکه مردها دربرابر شما شوخ طبع می شوند، جلب توجه شما و حفظ آن است. اما در عین حال شوخی راهی است که توجه او به شما را نشان می دهد.

۶- برای شما وقت خالی می کند

حتی افرادیکه مشغله های بسیاری هم دارند اگر به شخصی علاقه داشته باشند، زمانی را برای عشقشان اختصاص می دهند. تفاوتی ندارد در طول روز باشد یا شب و اینکه یک ساعت باشد یا چند ساعت. این ها متغیرهایی هستند که برای هر فرد نسبت به درگیری های کاری و تحصیلی ممکن است متفاوت باشد و در این زمینه باید هر فرد را با خودش مقایسه کنید نه با شخص دیگری.

۷- شما را بی پاسخ نمی گذارد

پسر عاشق از راه دور که تنها راه ارتباطی اش با شما تماس و پیام است، سعی می کند همواره پاسختان را بدهد. او حتی اگر در موقعیتی باشد که قادر به پاسخدهی نیست نیز به دنبال اولین فرصت می گردد تا به پیامتان پاسخ دهد.

۸- فراموش کار نمی شود

یک پسر عاشق در فضای مجازی هم که باشد سعی می کند صحبت های شما را به یاد داشته باشد تا بداند شما از چه چیز خوشتان می آید و علایق شما را می شناسد. او در مورد شما همه چیز را به خاطر می سپارد تا رفتار بهتری داشته باشد.

۹- در شبکه های مجازی شما را دنبال می کند

یکی از نشانه های پسر عاشق از راه دور این است که پیگیر استوری و پست های شما در شبکه های مجازی است. او سعی می کند در هر پلتفرمی به دنبال شما باشد و آیدی شما را بیابد. سپس در مورد محتوای صفحه شما کنجکاوی می کند.(همچنین نگاه کنید به ارسال سیگنال جذب از راه دور)

۱۰- خط قرمزها را رعایت می کند

اینکه یک پسر در فضای مجازی سریع از شما بخواهد خط قرمزها را زیر پا بگذارید و به عنوان مثال برایش عکس بی حجاب بفرستید از نشانه های پسر عاشق نمی باشد. بلکه مشخص است وی تنها به دنبال سواستفاده می باشد. چنین ارتباطات مجازی دیر یا زود باعث آسیب روحی به دختر می شود. پس اکیدا توصیه می شود در این موارد گول کلمات عاشقانه فرد را نخورید و اجازه ندهید کسی به احساساتتان لطمه بزند.(همچنین نگاه کنید به در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم؟)

۱۱- تلاش می کند مراقبتان باشد

از مهمترین نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی این است که او سعی می کند همواره به فکر سلامت روحی و جسمی شما باشد و اینگونه از شما مراقبت می کند. به عنوان مثال اگر بیمار شوید به دنبال ارائه توصیه های پزشکی به شماست و یا تشویقتان می کند سریعتر به پزشک مراجعه کنید.

۱۲- هنگام مشکلات با شما صحبت می کند

یک مرد عاشق وقتی در شرایط بدی قرار دارد سعی می کند با شما صحبت کند و اینگونه حس آرامش پیدا می کند. او همیشه به دنبال نصیحت ها و پندهای شماست و به شما اعتماد می کند.

۱۳- خواهان دیدار حضوری است

پسری که به صورت جدی و برای یک رابطه پایدار (ازدواج) به شما فکر می کند، سعی دارد به صورت حضوری هم ملاقاتتان کند. حتی اگر در یک شهر نیز نباشید تلاشش را می کند تا یک دیدار حضوری ترتیب دهد و بهتر درباره آینده اش تصمیم گیری کند.

۱۴- درباره آینده مشترک صحبت می کند

یک پسر عاشق در فضای مجازی و از راه دور هم که باشد اگر به قصد ازدواج با شما ارتباط داشته باشد، همواره آینده خود را با شما تصور می کند. او در این باره با شما صحبت می کند. بر اساس روانشناسی مردان عاشق آن ها برای زندگی مشترک برنامه ریزی و تصویرسازی می کنند و شما را هم با خود شریک می کنند.

۱۵- خودش را ثابت می کند

پسری که خواهان شما باشد سعی می کند به هر نحوی که شده خود و توانایی هایش را به شما ثابت کند تا در نظرتان جذاب باشد. در واقع او برای به دست آوردن شما تلاش می کند تا حس امنیت را انتقال دهد.

در این مقاله از نوین اطلس به ۱۵ نشانه مهم درباره پسر عاشق در فضای مجازی اشاره کردیم. البته که همه می دانیم افراد ویژگی های اخلاقی و رفتاری متفاوتی نسبت به هم دارند و ممکن است هر کدام از این علائم در شخص مد نظر شما با شدت کمتر یا بیشتر بروز کند. نکته قابل توجه این است که دقت کنید در دام افراد سودجو نیفتید و مراقب احساسات خود باشید.

مطالب مرتبط:

پسرها چگونه دختری را دوست دارند

اسرار جذب زنان

اوایل رابطه در چه مورد صحبت کنیم؟

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان

۱۰ نکته برخورد با مرد مورد علاقه

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

چگونه به کراش خود نزدیک شویم؟



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *