no-img
نوین اطلس

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
آذر ۲۷, ۱۴۰۱

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟


این مطلب از نوین اطلس به خانم هایی اختصاص دارد که یا در شرف نامزدی هستند و یا زندگی مشترک خود را با همسرشان شروع کرده و از خود می پرسند:
سیاست حرف زدن با شوهر چیست؟
چگونه با حرف زدن دلبری کنم؟
چگونه با حرف زدن و بدون دعوا شوهرم را مجاب به انجام کاری کنم؟
پس اگر شما نیز جزو این دسته از خانم ها هستید و تمایل به گرم کردن رابطه خود دارید، تا انتهای مطلب همراه باشید.

سیاست حرف زدن با شوهر

عشق بی قید و شرط به این معنا نیست که به راحتی هرچه به ذهنتان رسید به همسرتان بگویید و او نیز بدون چون و چرا بپذیرد. گاهی خانم ها فکر می کنند اگر همسرشان به خواسته ها و گفته هایشان عمل نمی کند به معنای بی احساسی و عدم علاقه است. در حالیکه یک مرد می تواند عاشق همسرش باشد و در عین حال به حرفش گوش ندهد چراکه زن سیاست رفتار با شوهر خود را نمی داند! در ادامه با مهمترین نکات در جهت آداب حرف زدن با نامزد و شوهر آشنا می شویم.

در گفتارتان شفافیت داشته باشد

هنگامی که با همسرتان صحبت می کنید از کنایه و جملات اسرار آمیز استفاده نکنید. او را مجبور به رمزگشایی نکنید. با مردتان واضح و شفاف صحبت کنید و خواسته تان را با صراحت بیان کنید.

انتظار ذهن خوانی نداشته باشید

از سیاست حرف زدن با شوهر این است که هنگام صحبت یک کلمه نگویید و انتظار داشته باشید او دقیقا ذهن شما را بخواند و خودش خواسته تان را حدس بزند. همانطور که در بالا نیز گفته شد شفافیت صحبت و مطرح کردن خواسته ها به صورت دقیق از آداب حرف زدن با شوهرتان است.

هیجانات خود را کنترل کنید

در صحبت با شوهرتان باید احساسات خود را تحت کنترل داشته باشید. حتی اگر از دست او عصبانی یا خیلی ناراحت هستید با دادو فریاد و یا گریه کردن شروع به حرف زدن نکنید. البته این مورد به این معنا نیست که خیلی خشک و بی روح حرف بزنید، بلکه باید با هیجانی کنترل شده و همراه با سیاست با همسرتان گفتگو کنید.(نگاه کنید به سیاست های زنانه)

اعتماد به نفس داشته باشید

از مهمترین نکات سیاست حرف زدن با شوهر حفظ اعتماد به نفس است. اگر به آنچه می گویید اعتماد نداشته باشید چگونه می توانید از دیگری انتظار داشته باشید به شما اعتماد کند؟ پس موقع صحبت در مورد خواسته یا اظهار نظر با قاطعیت حرف بزنید. برای این تکنیک باید آگاهی و اطلاعات عمومی خود را نیز در زمینه های مختلف بالا ببرید. سعی کنید از مطالعه کردن غافل نشوید.

در زمان مناسب حرف بزنید

در سیاست حرف زدن با شوهر رعایت زمان مناسب الزامی است. اگر همسرتان در حال تماشای برنامه مورد علاقه اش از تلویزیون می باشد قطعا زمان مناسبی برای صحبت با او نیست. یا به عنوان مثال اگر تازه از سر کار برگشته و روز سختی را سپری کرده است زمان مناسبی برای مطرح کردن خواسته هایتان نمی باشد!

غر زدن زیادی را حذف کنید

اگر می خواهید در سیاست حرف زدن با شوهر موفق عمل کنید و بتوانید ذهن او را  تسخیر کنید پس غر زدن های بی وقفه را کنار بگذارید.

احترام را فراموش نکنید

در سیاست حرف زدن با شوهر رعایت موضوع احترام از نکات اساسی می باشد.حتی در عصبانی ترین حالت ممکن نباید از کلمات بی ادبی استفاده کنید و به او توهین کنید. فراموش نکنید در صحبت بین دو نفر برگ برنده دست کسی است که با منطق و احترام پیش می رود.

متکلم تنها نباشید

در صحبت با هر شخصی به خصوص همسرتان تنها فرد صحبت کننده نباشید. گاهی بهتر است سکوت کنید و به حرف های او نیز گوش دهید. خوب گوش دادن یکی از سیاست های رفتاری مهم در رابطه عاشقانه است که مانع از سرد شدن یهویی می شود.

از کلمات عاشقانه استفاده کنید

اگر می خواهید بدانید چگونه با حرف زدن دلبری کنید و دل شوهر را بدست آورید؟ پاسخ آن، استفاده از لیست کلمات عاشقانه برای حرف زدن با همسرتان می باشد. بهتر است همیشه شوهرتان را با کلمات عاشقانه صدا بزنید و اینگونه او را جذب خود کنید. فرقی ندارد در دوران عقد هستید یا چندین سال از ازدواج شما گذشته است، این روش شیرین زبانی برای همسر همیشه کارامد می باشد.

روی یک موضوع تمرکز داشته باشید

زمانی که با شوهرتان صحبت می کنید فقط روی یک موضوع متمرکز باشید. حواستان باشد بحث را به حاشیه نکشید و از موضوع اصلی دور نشوید. مردان از اینکه در یک صحبت ۱۰ دقیقه ای همزمان درباره چند واقعه صحبت شود خوششان نمی آید و در واقع با بی حوصلگی گوش خواهند داد.

توضیح اضافه ندهید

در سیاست حرف زدن با شوهر به نحوی که تاثیرگذار باشد از توضیحات اضافه بپرهیزید. شاید اگر با خواهر یا دوستتان حرف می زنید همه چیز را با جزییات تعریف می کنید و او نیز لذت می برد. اما مردان کلافه می شوند. آن ها دوست دارند در خلاصه ترین حالت مطلب اصلی بیان شود و هرجا که نیاز به توضیح اضافه باشد خودشان از شما سوال می پرسند.

در این مطلب از نوین اطلس سعی کردیم به ۱۱ نکته مهم و کاربردی در سیاست حرف زدن با شوهر اشاره کنیم تا با رعایت این موارد بتوانید به صورت اثربخش با همسرتان مکالمه داشته باشید.

مطالب مرتبط:

سیاست های زنانه در برخورد با خانواده شوهر

برای داشتن رابطه خوب چه کنیم؟

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *