no-img
نوین اطلس

رمز و رازهای جذب شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رمز و رازهای جذب شوهر
امتیاز 4.00 ( 6 رای )
zip
مرداد ۲۶, ۱۴۰۱

رمز و رازهای جذب شوهر


چگونه شوهرم را دیوانه خود کنم؟
چطور نامزدم را دیوانه خود کنم؟
چگونه شوهرم را راضی به انجام کاری کنم؟
این ها سوالات ذهن خانم هایی است که می خواهند با همسرشان یک رابطه عاشقانه طولانی مدت و سرشار از آرامش داشته باشند. فرقی ندارد که به تازگی نامزد کرده اید یا چند سالی هست که با همسرتان زندگی مشترک خود را آغاز کرده اید. در هر لحظه می توانید با آگاهی و با هدف داشتن زندگی مشترک موفق، شوهرتان را دیوانه خودتان کنید. اگر تمایل دارید با راز و رمز جذب همسر بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله همراه نوین اطلس باشید.

چگونه شوهرم را دیوانه خود کنم؟

در هر زندگی زناشویی قطعا مشکلات و چالش های بسیاری وجود دارد از جمله مسائل اقتصادی، اختلاف نظر، تفاوت فرهنگی خانواده ها و ….
اگر زن و مرد نتوانند به خوبی و با سیاست این مشکلات را پشت سر بگذارند به احتمال خیلی زیاد وارد مرحله سرد شدن رابطه می شوند. به همین دلیل است که همیشه می گویند عاشق نگه داشتن همسر به سیاست های زنانه بیشتری نسبت به عاشق کردن وی احتیاج دارد. درواقع آشنایی با راه های جذب شوهر به شما کمک می کند همواره زندگی شاد و با آرامش بیشتری را تجربه کنید. در ادامه به چند راهکار برای پاسخ به سوال “چگونه شوهرم را دیوانه خود کنم؟” خواهیم پرداخت:

احترام گذاشتن

اگر می خواهید شوهر را جذب خود کنید پس از احترام گذاشتن غافل نشوید. مهم نیست که چند وقت از ازدواج شما می گذرد. صمیمیت و به هم احترام گذاشتن هرگز ضد هم نیستند. طرز گفتار و رفتار شما نشان می دهد چه میزان برای همسرتان ارزش قایل هستید و به او احترام می گذارید. اگر می خواهید شوهر را راضی به انجام کاری کنید به او دستور ندهید و از واژگانی مثل لطفا، خواهشا و … استفاده کنید. احترام گذاشتن به شوهر در واقع احترام گذاشتن به خودتان است و اینگونه همیشه جایگاه خود را نزد وی حفظ می کنید.(همچنین نگاه کنید به تکنیک های گرم کردن رابطه)

ظاهر جذاب داشته باشید

از خود می پرسید چگونه شوهرم را دیوانه خود کنم؟ از بهترین راهکارها این است که از لباس‌ها، مدل مو و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌ های طبیعی را دوست دارند. درواقع مانند اوایل آشنایی برای رسیدگی به ظاهرتان اشتیاق به خرج دهید. همه این تلاش‌ ها باعث بالا رفتن اعتماد به ‌نفس هم می ‌شود. زنانی که از نظر ظاهری جذاب و بااعتماد به ‌نفس هستند، برای شوهر خود جذابیت زیادی دارند. توجه کنید داشتن ظاهر جذاب را تنها برای رفتن به مهمانی و بیرون از خانه منحصر نکنید. بلکه اگر می خواهید شوهرتان را به طرف خود بکشید باید در منزل هم برای او آراسته باشید تا بدین ترتیب از خیانت مرد هم جلوگیری کنید.

خوشبو باشید

همیشه یک عطر خاص که مورد سلیقه خود و همسرتان است به عنوان امضای خود داشته باشید. پس از اینکه در طی روز به کارهای منزل و آشپزی و … پرداختید وقت آن است که دوش بگیرید و عطر مخصوصتان را بزنید تا وقتی همسرتان از سر کار می آید با یک خانم برازنده و خوشبو مواجه شود. زنی که تمام خستگی های همسرش را با سیاست های زنانه در می کند.

او را تحسین کنید

مردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی هستند که نیازمند تحسین و محبت می باشند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتماد به‌ نفسشان را تقویت کنید. ویژگی های مثبتش را باارزش برشمارید و به او کمک کنید تا در تقویت نقاط مثبت خود انگیزه بگیرد.تحسین کردن مردان آن ها را دیوانه شما می کند.

عصبانیت خود را کنترل کنید

چگونه شوهرم را دیوانه خود کنم؟ کافی است با کنترل هیجانات آشنا باشید. زمانی که با همسرتان به مشکل بر می خورید از کوره در نروید زیرا در زمان عصبانیت امکان دارد زود قضاوت کرده و یا حرفی به همسرتان بزنید که باعث آزرده شدن او شود و شما بعد از فروکش شدن عصبانیت آن حرف را از یاد ببرید اما ممکن است همسرتان آن را از یاد نبرد. پس با حفظ آرامش خود و خونسردی از هر موقعیتی می توانید برای دلبری از همسر استفاده کنید.

سفر کنید

چگونه شوهرم را به طرف خود بکشم؟ گاهی یک سفر دو نفره تنظیم کنید. خارج شدن از فضاهای معمول به شما اجازه می‌ دهد عادت ‌های همیشگی‌ را از بین ببرید. سفر رفتن برای شاد کردن روحیه هر دو نفر شما مفید است. نیازی نیست حتما به سفرهای دور و طولانی مدت بروید. همینکه چند روزی دور از مسائل کاری و دغدغه های زندگی با عشقتان سپری کنید او را بیش از پیش شیفته شما می کند.

بخشنده باشید

اگر می خواهید شوهرتان را دیوانه خود کنید پس باید بخشنده باشید و بخشندگی را به همسرتان نیز یاد دهید. انسان جایزالخطاست و اینکه مرتکب اشتباهی در رفتار یا کلامش شود امری طبیعی است. پس سعی کنید با بخشش در چنین مواقعی بزرگواری خود را به شوهرتان یاداوری کنید.

از رابطه جنسی غافل نشوید

اکثر زوج ها چند سال پس از زندگی مشترک از برقراری رابطه جنسی به صورت منظم و یهویی غافل می شوند و همین امر زمینه دلسرد شدن را در زندگی فراهم می کند. سعی کنید جذابیت جنسی خود را برای همسرتان حفظ کنید. ایرادی ندارد اگر گاهی شما برای برقراری رابطه جنسی پیشنهاد دهنده باشید و اینگونه شوهرتان را غافلگیر کنید. همیشه به نحوی نیازهای جسمی همسرتان را تامین کنید که هر دو از زندگی مشترک لذت ببرید. اگر در این زمینه مشکلی دارید و یا یکی از دو طرف به میزان کافی لذت نمی برد به جای سرد شدن باید درباره آن با هم صحبت کنید و نزد مشاور بروید.

عاشقانه صحبت کنید

حتی اگر سال های زیادی از ازدواجتان گذشته و فرزندان بزرگی دارید ایرادی ندارد که با استفاده از لیست کلمات عاشقانه برای صحبت با شوهرتان استفاده کنید. اینگونه عشق ورزی را به فرزندان خود نیز آموزش می دهید و فضای خانه را تبدیل به محیطی سرشار از عشق و احترام می کنید و اینگونه می توانید شوهر را راضی به انجام کاری کنید که دوست دارید.

در این مطلب از نوین اطلس به مهمترین نکات در پاسخ به سوال: ” چگونه شوهر را دیوانه خود کنم؟ ” پرداختیم. نکاتی که شاید همه خانم ها از آن ها آگاهی داشته باشند و به نظرشان معجزه آسا نباشند. اما کافی است یک مدت همه این موارد را رعایت کنید تا متوجه تغییرات فضای زندگی شده و به راحتی بتوانید زندگی مشترک موفقی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم؟

۱۰ نکته مهم در جذب مرد از راه دور

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟

دلایل مردان برای ترک رابطه



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *