no-img
نوین اطلس

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند
امتیاز 4.88 ( 8 رای )
zip
مهر ۲۰, ۱۴۰۰

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند


در صحبت کردن با خانم ها از چه کلماتی استفاده کنیم؟

با چه جملاتی در چت کردن می توان دل زنان را بدست آورد؟

چه جملاتی دل زنان را آب می کند؟

با عشقمون چجوری حرف بزنیم که بیشتر عاشقمون بشه؟

این ها همه سوالات ذهن مردان عاشقی است که می خواهند خانم مورد علاقه خود را بیش از پیش شیفته و دیوانه خود کنند. همانطور که همگی می دانید خانم ها بیشتر از طریق شنیداری عاشق می شوند و اگر مردی با جملاتی که زنان را دیوانه می کند، آشنا باشد به راحتی می تواند دل زن مورد علاقه خود را بدست آورد و اگر با هم زندگی می کنند، او را بیشتر به سمت خود جذب خواهد کرد. به همین دلیل نوین اطلس می خواهد در این مطلب خود به موضوع مهم و پرکاربرد یعنی حرف خایی که زنان را خوشحال می کند بپردازد.

جملاتی که زنان را دیوانه می کند

مردانی که با جذب کلامی زن ها آشنایی دارند در ایجاد رابطه عاشقانه و مستحکم تر موفق تر خواهند بود نسبت به آقایانی که از نحوه صحبت با خانم ها جهت دلبری، آگاه نیستند. در ادامه به کاربردی ترین جملاتی که زنان را دیوانه می کند خواهیم پرداخت:

۱- دوستت دارم

شاید کمی عجیب باشد که شنیدن یک جمله دو کلمه ای ساده از زبان مردان می تواند در دل زن غوغایی شگفت انگیز ایجاد کند. اغلب مردان با اینکه عاشق همسرشان هستند اما با حرف آن را بیان نمی کنند که برای زنان آزار دهنده می باشد. پس از این جمله کوتاه برای جذب همسر خود استفاده کنید.

۲- تو فقط مال منی!

از جملاتی که زنان را دیوانه می کند این است که عشقشان به آن ها بگوید تو فقط مال منی! من تو را به کسی نمی دهم! این جملات به راحتی می تواند دل دختر مورد علاقه تان را نرم کند به نحوی که حتی اگر هنوز شرایط تشکیل زندگی مشترک را ندارید او برای شما منتظر می ماند و در دلش می داند که شما فقط به یکدیگر تعلق دارید.

۳- تو زیباترینی

زن ها عاشق این هستند که ظاهرشان از طرف مرد مورد علاقه مقبول واقع شود. پس شنیدن این جمله که به آن ها بگویید تو زیباترین زنی هستی که تابحال دیدم، به او اعتماد به نفس و عزت نفس بالاتری می دهد و سعی می کند برای حفظ رابطه عاشقانه بیش از پیش تلاش کند.

۴- هیکلت عالیه

در روزگار امروزه اکثر دخترها روی هیکل و تناسب اندام خود به شدت حساس هستند و همانطور که میدانید گویی رقابتی بین خانم ها ایجاد شده تا خوش هیکل تر از اطرافیان خود باشند. اگر به دنبال حرف هایی می گردید که زنان را خوشحال کند، پس از هیکلشان تعریف کنید. حتی اگر به نظر شما هنوز اندام ایده آلی ندارد، همین تعریف باعث می شود بیشتر روی فعالیت های ورزشی و رژیمش تمرکز کند.

۵- ازت ممنونم

اگر به شریک عاطفی خود علاقمند هستید پس برای هر کاری که انجام می دهد از او قدردانی کنید. تشکر کردن هم برای مردان هم برای زنان معجزه می کند و به شدت فرد را تشویق می کند تا برای خوشحال کردن فرد مقابل تلاش کند. چرا که می داند در نهایت با قدردانی مواجه می شود و همین امر انگیزه او را بیشتر خواهد کرد.

۶- نظرت چیه…

نظر خواهی از خانم ها در مورد امور مختلف را فراموش نکنید. زن ها از اینکه همسرشان بدون مشورت کاری انجام دهد متنفر هستند. حتی اگر می دانید در مورد موضوعی خاص نظر عشقتان با شما مخالف است باز هم از وی نظر خواهی کنید. سپس سعی کنید او را متقاعد کنید.(همچنین نگاه کنید به متقاعد کردن همسر)

۷- خیالت راحت، همه چیز را درست می کنم

کافی است در زمان مشکلات همین جمله را به زن مورد علاقه خود بگویید تا مثل آب روی آتش عمل کند و حس امنیت را به وی انتقال دهید. اگر فکر می کنید فراهم کردن امکانات زندگی برای شاد کردن همسرتان کافی است اشتباه می کنید. ایجاد احساس آرامش و اطمینان و گاهی بیان کردن این جملات او را بسیار آرام تر و اعتمادش به زندگی مشترک تان را هم بیشتر خواهد کرد.

۸- متاسفم عزیزم

اگر مرتکب اشتباهی شده اید و عشقتان عصبی است، به او بگویید از کاری که انجام داده اید متاسف هستید. این از جملاتی است که زنان را دیوانه می کند و باعث می شود خیلی راحت اشتباهتان را نادیده بگیرند. مردانی که اشتباه می کنند و بعد از آن نه تنها عذر خواهی نمی کنند بلکه با لحنی طلبکارانه نیز صحبت می کنند تنها باعث سرد شدن رابطه می شوند.

۹- چه خوبه دارمت…

زن ها دوست دارند همسرشان به آن ها و رابطه شان افتخار کنند. گفتن این جمله باعث می شود زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش کند و محیط خانه را برای آرامش بیشتر همسرش و وقت گذراندن دو نفره آماده کند.

۱۰- تو بهترینی

گفتن این جمله از طرف مردان به زن مورد علاقه شان نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی را به او می دهد بلکه اوسعی می کند روی ویژگی های مثبتش تمرکز بیشتری داشته باشد و آن ها را پررنگ تر کند تا واقعا خود را به عنوان بهترین گزینه به شما معرفی کند. در واقع با سیاست رفتاری و به کار بردن چنین جملاتی می توانید از کاستی های دختر مورد علاقه خود کم کنید بدون آنکه مستقیما به وی بگویید.

۱۱- عاشق این شخصیتتم که …

بعد از این جمله می توانید هر کلمه که متناسب با شخصیت عشقتان است را قرار دهید. مثلا بگویید: عاشق این شخصیتتم که اینقدر مهربونی، عاشق این شخصیتتم که حواست به همه چی هست و …. این ها جملاتی هستند که زنان را دیوانه وار عاشق شما می کند.

۱۲- زندگی با تو چقدر قشنگه

با گفتن این جمله حس مثبت به رابطه عاشقانه تان وارد می کنید و باعث می شوید برای بهتر کردن رابطه تان به شدت تلاش کند.

۱۳- بیا راجب…. حرف بزنیم

هر موقع زن مورد علاقه تان کسل و عصبی است با آرامی از او بخواهید در مورد ناراحتی اش با شما صحبت کند. در واقع اینجا نقش دوست صمیمی وی را بازی خواهید کرد چرا که اکثر خانم ها در مواقع ناراحتی برای درد دل به سراغ دوستان خود می روند. اما با شنیدن این جمله شما را به عنوان بهترین شخص برای صحبت انتخاب می کنند و رابطه تان صمیمی تر خواهد شد.

۱۴- چقدر این رنگ مو/مدل مو بهت میاد

خانم ها عاشق این هستند که وقتی تغییراتی در ظاهرشان ایجاد می کنند از طرف عشقشان مورد توجه قرار بگیرند. پس فراموش نکنید وقتی همسرتان رنگ یا مدل مویش را تغییر می دهد از او با گفتن این جمله که ” چقدر این مدل بهت میاد” دلربایی کنید. بر اساس روانشناسی عشق این جمله به شدت زنان را دیوانه تان می کند.

۱۵- بذار کمکت کنم…

اگر همسرتان کارهای منزل یا هر کاری که کمی برایش خسته کننده است را انجام می دهد به او پیشنهاد کمک دهید. حتی اگر واقعا کمک زیادی به او نکنید با گفتن همین جمله حس کمک و همراهی را به او انتقال خواهید داد و انجام آن کار برای عشقتان آسان تر و لذت بخش تر خواهد شد.

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید سعی داشتیم به ۱۵ جمله طلایی که باعث جذب هرچه بیشتر زنان به آقایان می شود، بپردازیم. شاید در نگاه اول این جملات برای شما به عنوان جملات ساده و بی اثر باشند اما کافی است چند بار از آن ها در صحبت های روزمره خود استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیز جملاتی که زنان را دیوانه می کند را متوجه شوید. البته این تنها یکسری مثال های پر کاربرد هستند و شما می توانید با توجه به شخصیت فرد مقابل از این جملات ایده بگیرید و واژه های دیگری را جایگزین کنید تا به گرم شدن هر چه بیشتر رابطه کمک کنید.

مطالب مرتبط:

اسرار جذب زنان

نشانه های سرد شدن نامزد

برای داشتن رابطه خوب چه کنیم

بی توجهی شوهر به همسرش

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

ایجاد صمیمیت در رابطه

چگونه با شوهرمان حرف بزنیم که اثر بخش باشد؟

 



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *