no-img
نوین اطلس

۱۴ نشانه ای که دلالت بر دلتنگی مردان مغرور دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۴ نشانه ای که دلالت بر دلتنگی مردان مغرور دارد
امتیاز 4.00 ( 8 رای )
zip
شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

۱۴ نشانه ای که دلالت بر دلتنگی مردان مغرور دارد


آیا مردان با آن همه غرور هم دلتنگ می شوند؟

علائم دلتنگی در مردان مغرور چیست؟

بعد از جدایی و ایجاد فاصله در رابطه های عاشقانه اکثر خانم ها از خود می پرسند آیا مردان هم مثل زنان دلتنگ روزهای خوب رابطه شان می شوند؟ آیا این جدایی برای آن ها هم اهمیت دارد؟ اگر دلتنگ می شوند چه نشانه هایی از خود بروز می دهند؟ آیا مثل زنان گریه و التماس می کنند؟
این ها همه سوالات ذهن خانم هایی است که رابطه عاشقانه شان به جدایی ختم شده است. به همین دلیل در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به ۱۴ مورد از علائم دلتنگی در مردان مغرور بپردازیم.

علائم دلتنگی در مردان مغرور

در پاسخ به اینکه آیا مردان هم دلتنگ رابطه عاشقانه شان می شوند باید بگوییم: بله.
مردان همچون زنان احساسات دارند و هر چند بخواهند جلوی ابراز احساسات خود را بگیرند باز هم با مرور خاطرات زیبای گذشته دلشان به شدت تنگ خواهد شد اما ممکن است نحوه بروز این دلتنگی در مردان و بخصوص مردان مغرور با زنان متفاوت باشد.
در اینجا به برخی از رایج ترین علائم دلتنگی در مردان مغرور خواهیم پرداخت. البته توجه داشته باشید که افراد با هم متفاوت هستند و ممکن است همه این نشانه ها در فرد مورد نظر شما نباشد اما با توجه به پژوهش های انجام شده می توان گفت که این موارد از رایج ترین نشانه هایی است که نشان می دهد پسرها هم دلتنگ می شوند.

۱- ابراز حسادت

یکی از بارزترین علائم دلتنگی در مردان مغرور پس از سرد شدن یهویی رابطه این است که به تمام پسران و مردان اطراف شما حسادت می کنند و این حسادت را به شدت نشان می دهند.

۲- تغییر رویه در صفحات اجتماعی

از دیگر نشانه های دلتنگی مردان پس از جدایی این است که روند فعالیت آن ها در شبکه های اجتماعی نسبت به قبل متفاوت خواهد شد. به عنوان مثال اگر فرد بوده که در زمان رابطه عاشقانه در اینستاگرام فعال نبوده است، حال به بهانه های مختلف در صفحه خود پست یا استوری منتشر می کند و یا برعکس اگر قبلا فعال بوده حال فعالیت کمتری نشان می دهد.

۳- کم خوابی

کم خوابی نیز از علائم دلتنگی در مردان مغرور است. چرا که این افراد مثل دیگران احساساتشان را بروز نمی دهند و همین موضوع باعث می شود در زمان خواب و تنهایی از شدت فکر و خیال و مرور خاطرات دچار کم خوابی شوند.

۴- احساس خشم

خشم نیز می تواند از نشانه های دلتنگی در مردان باشد. دوری و دلتنگی فشار زیادی را به آن ها تحمیل می کند و راهی به جز فریاد و عصبانی شدن برای پر کردن این خلاء پیدا نمی کنند. در این شرایط مردان مغرور ممکن است بی دلیل شروع به بهانه گیری کنند، عصبانی شوند. زیرا در اثر این دلتنگی می خواهند از حال شما خبردار شوند و اگر شرایط به نحوی باشد که نتوانند این کار را انجام دهند مضطرب و نگران به نظر می رسند.

۵- ساخت اکانت های فیک

بر اساس خصوصیات پسر مغرور در هنگام دلتنگی ممکن است با اکانت اصلی خود، شما را آنفالو یا حتی بلاک کند. اما سریعا اکانت فیکی می سازد و از آن طریق شما را در شبکات اجتماعی دنبال می کند تا از وضعیتتان باخبر گردد.

۶- گوش دادن به آهنگ های عاشقانه

اگر به لیست موزیک های فرد عاشق که دلتنگ عشقش است نگاهی بیندازید متوجه می شوید که با آهنگ های عاشقانه و بعضا غمگین پر شده است. درواقع به جای گوش دادن به سبک های دیگر موسیقی، آهنگ هایی را انتخاب می کند که بیشتر یادآور شما و وضعیت عاشقانه اش می باشد.

۷- سراغ گرفتن از طریق دیگران

اکثر مردان مغرور در زمان دلتنگی و پشیمانی بعد از جدایی به صورت غیر مستقیم سراغ عشقشان را از دیگران می گیرند و از حال او جویا می شوند. مردان مغرور اگر دلتنگ شما شوند مستقیما به خودتان نمی گویند که از جدایی پشیمان هستند زیرا غرورشان اجازه نمی دهد. اما در هر صورت دنبال راهی هستند تا از طریق دوستان مشترک از شما خبر بگیرند.

۸- گوشه گیر شدن

وقتی مردی دلتنگ می شود قسمت زیادی از فکر کردن خود را به معشوقش اختصاص می دهد بنابراین یکی از علائم دلتنگی در مردان مغرور این است که آن ها تمایل دارند در این مواقع به جای همنشینی و معاشرت با دیگران، در تنهایی به سر ببرند چون تنهایی فرصتی است که می توانند کل زمانشان را به فکر کردن به فرد مورد نظر اختصاص دهند بنابراین اکثرا تمایل دارند در خانه تنها باشد تا اینکه با دیگران وقت خود را سپری کنند.

۹- کم اشتهایی

اکثر افراد وقتی به شدت ذهنشان درگیر می شود دچار بی اشتهایی می شوند. مردان مغرور هم از این موضوع مستثنی نیستند و ممکن است در دوران دلسردی از عشق کم اشتها و کم خوراک شوند. البته توجه داشته باشید این مورد دقیقا در همه صدق نمی کند و ممکن است برخی افراد رویه ای معکوس داشته باشند و دچار پرخوری عصبی شوند.

۱۰- عدم تمرکز روی کار

بدیهی است که مرد مغرور وقتی دلتنگ شماست تمرکز خود را از دست بدهد. او به دیدن شما و ترشح هورمون عشق عادت کرده است و حال که دچار دلتنگی و دوری شده است قطع شدن فرآیند تولید هورمون های خوب و شاد را حس می کند و مغز در حال پیدا کردن راهی برای جبران این مسئله است. به همین خاطر کمتر می تواند به مسائل دیگر بپردازد و تمرکز کاری اش کمتر می شود به صورتیکه حتی همکاران نیز متوجه این علائم دلتنگی در مرد مغرور خواهند شد.

۱۱- شعر خواندن یا حتی سرودن

به صورت طبیعی، مردان عمل را به حرف ترجیح می دهند ولی وقتی شرایط برخلاف میل آن ها باشد ممکن است به خواندن و یا حتی سرودن شعر روی بیاورند تا در مورد دلتنگی شان نسبت به شما بنویسند. هرچه می نویسند نشانه بزرگی از دلتنگی اوست و این که می خواهد در زمان دوری، توجه شما رابه خود جلب کند. اگر مردی این کار را انجام دهد مطمئن باشید که حتما از علائم دلتنگی وی می باشد و در موارد بسیاری سرانجام این شعرها موثر خواهند بود و دل شما را نرم می کنند تا برای ترمیم رابطه قدم بردارید و به دنبال بهترین راه برای برگشت عشق باشید.

۱۲- نگه داشتن وسایل خاطره انگیز

از بارزترین علائم دلتنگی در مردان مغرور این است که هدایا و وسایلی که یادآور عشقشان است را در خلوت خود نگه می دارند و با نگاه کردن به آن به یاد روزگار خوش رابطه عاشقانه شان می افتند.

۱۳- تماس گرفتن به بهانه های نامربوط

از دیگر علائم دلتنگی مردان مغرور بعد از جدایی این است که به بهانه های نامربوط با شما تماس می گیرند. اینگونه افراد وقتی زنگ می زنند مستقیما نمی گویند دلتنگ شده اند یا به دنبال قرار ملاقات با شما هستند، بلکه ممکن است فقط بگوید شماره تلفن فلانی را بده یا … . قصد او فقط شنیدن صدای شما به بهانه های مختلف می باشد.

۱۴- پیام دادن

این مورد بسیار رایج است که فرد مغرور به عشقش پیام می دهد و بعد سریعا آن را پاک می کند و یا در مورد موضوع بی ربطی سوال می پرسد. مثلا آدرس جای خاصی را می خواهد و یا حتی یک پیام خالی می فرستد. که همگی از نشانه های دلتنگی و حرکات مرد عاشق می باشد.

در این مطلب سعی کردیم به یکی از رایج ترین سوالات ذهن خانم ها بعد از جدایی بپردازیم. اینکه آیا مردان هم دلتنگ می شوند و اگر فرد مورد نظر مغرور باشد چه علائمی دلالت بر دلتنگی او دارد. توجه داشته باشد همه افراد یکسان عمل نمی کنند و فرد مورد نظر شما ممکن است تنها برخی از این نشانه ها را بروز دهد نه همه را.

مطالب مرتبط:

روانشناسی مرد عاشق

پسرها بعد از جدایی چه احساسی دارند؟

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه قهر را تمام کنیم

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان

 درمان سردی روابط عاطفی



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *