no-img
نوین اطلس

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق
امتیاز 4.43 ( 7 رای )
zip
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق


چگونه با عشقمون صحبت کنیم که او را بیشتر از قبل عاشق کنیم؟
آیا عاشق بودن به تنهایی کافی است؟
آیا تنها استفاده از کلمات لیست عاشقانه بدون اینکه بدانیم کی و کجا این کلمات را استفاده کنیم کفایت می کند؟

برای اینکه بدانید چگونه با عشقتان صحبت کنید نیاز نیست از تمام اخبار سیاسی و ورزشی اخیر آگاه باشید تا با یک پسر صحبت کنید و همینطور برای حرف زدن با دختر مورد علاقه تان هم نیاز ندارید تمام موارد مربوط به آخرین مدل های لباس و آرایشی را بدانید. حرف زدن با فرد مورد علاقه و جذب کردن وی به قدری که فکر می کنید سخت نیست. کافی است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با طرز صحبت کردن با نامزد آشنا شوید و بدانید چگونه با حرف زدن های معمولی دلبری کنید.

نکات مهم در طرز صحبت کردن با نامزد

طرز صحبت کردن با نامزد در میزان جذب او بسیار مهم است. به همین دلیل در این بخش به مهمترین نکاتی که باید حین حرف زدن با عشقتان توجه کنید، خواهیم پرداخت.

۱- از زبان بدن غافل نشوید

اولین مورد مهم در پاسخ به این سوال که چگونه با عشقمون صحبت کنیم، استفاده از زبان بدن مناسب با گفتار است. اگر می خواهید یک مکالمه جذاب داشته باشید باید در مواردی از حرکت دست ها، سر و گردن و … استفاده کنید تا بتوانید منظور صحبت خود را بهتر به فرد مقابل بفهمانید و او را به گوش دادن جذب کنید. مقاله زبان بدن در روابط عاشقانه در این راستا می تواند به شما کمک کند.

۲- ارتباط چشمی برقرار کنید

در صحبت کردن با عشقتان باید نشان دهید حواستان کاملا به وی و حرف هایش جمع می باشد. با برقراری تماس چشمی به فرد مقابل می فهمانید که به حرف هایش گوش می دهید و همچنین او را به گفتار خود بیشتر جذب می کنید. به این موضوع دقت کنید که هیچ چیزی به اندازه ی تماس چشمی نمی تواند بگوید که “متوجه تو هستم” (همچنین نگاه کنید به مقاله نگاه چشم عاشق)

۳- لبخند فراموش نشود

در حین صحبت کردن یا گوش دادن به حرف های نامزدتان خوش روباشید و از لبخند غافل نشوید. البته بایستی موقعیت شناس باشید و هرجایی و در هر صحبتی لبخند نزنید. به عنوان مثال اگر نامزدتان در مورد خبر بدی صحبت می کند نیاز نیست با لبخند به او گوش دهید. اما در کل گشاده رویی به افراد نزدیک شما حس خوب و انرژی مثبت انتقال می دهد به نحوی که آن ها بیشتر به سمت شما جذب می کند.

۴- موقعیت سنج باشید

کلیدی ترین پاسخ به سوال چگونه با عشقمون صحبت کنیم، این است که موقعیت سنج باشیم. در صحبت کردن با نامزدتان باید زمان و موقعیت را ارزیابی کنید. باید تشخیص دهید در چه زمانی و شرایطی می توانید با وی در مورد آینده حرف بزنید، در چه موقعیتی باید از او درخواست داشته باشید، چه زمانی برای گِله کردن بهتر است و …

۵- رویاپردازی کنید

اگر نمی دانید چگونه با عشقتان صحبت کنید و به چه موضوعاتی بپردازید به سراغ رویاپردازی بروید. این که در مورد هدف هایتان و آینده مشترک رویاپردازی کنید و باور داشته باشید رویاهایتان روزی به حقیقت خواهد پیوست بسیار جذاب خواهد بود. وقتی عشقتان را در رویاپردازی‌ هایتان شریک کنید، به او نشان می‌دهید که چقدر عشق وی هستید و او چه جایگاهی نزد شما دارد با این کار ممکن است او هم با شما همراه شود و در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند.

۶- واضح و شفاف صحبت کنید

از نکات مهم در طرز صحبت با نامزدتان این است که در مورد عواطف و احساساتتان با وی شفاف و روراست باشید. حرف دلتان را با بیانی زیبا و دلنشین بیان کنید. به او گوشزد کنید از چه مواردی خوشتان می آید تا بهتر شما را بشناسد. اگر رفتاری دارد که شما را می رنجاند با حفظ ادب و با استفاده از کلمات عاشقانه به او متذکر شوید.

۷- از او نظرخواهی کنید

مشورت کردن با یکدیگر روش فوق ‌العاده‌ای برای بهتر شناختن نامزدتان است. در حین صحبت کردن با نامزدتان از او بخواهید که درباره‌ی مسائل مختلف زندگی نظر بدهد. بسیار مهم است که هر دو طرف نسبت به زندگی مشترک علاقه داشته باشید و درباره مشکلات و اختلاف نظرهایی که دارید صحبت کنید تا در نهایت به نتایج مطلوبی برسید.

۸- اعتماد ایجاد کنید

یکی از اصول اولیه درباره اینکه چگونه با عشقمون صحبت کنیم، ایجاد اعتماد است. به نامزدتان اعتماد کنید و رازهایتان را با وی درمیان بگذارید. اینگونه به عشقتان ثابت می کنید که محرم اسرار شما خواهد بود و در نهایت باعث جلب اعتمادش می شوید. بیان کردن رازها عمق رابطه عاشقانه شما را بیشتر می کند.

۹- پشت سر دیگران غیبت نکنید

یکی دیگر از نکات مهم در طرز صحبت با نامزد پرهیز از غیبت کردن است. جلوی نامزدتان پشت سر دوست یا یکی از اعضای خانواده تان بدگویی نکنید چرا که اگر این کار را انجام دهید از همان ابتدا وجهه ناخوشایندی از خود به جای خواهید گذاشت حتی اگر او نیز در این غیبت با شما همراهی کرد، شما نباید ادامه دهید.

۱۰- به اندازه صحبت کنید

در حرف زدن با نامزدتان مراقب باشید او را خسته نکنید. بیش از حد راجب موضوعی که علاقه ندارد حرف نزنید. اگر در حین صحبت متوجه شدید کلافه شده است یا به حرف هایتان گوش نمی دهد، موضوع بحث را عوض کنید. یا از او بخواهید صحبت کند و یا حتی می توانید به جای ادامه صحبت تفریح دیگری جایگزین کنید تا او را از حالت کسلی و بی حالی دربیاورید و اوقات خوشی را برایش فراهم کنید.(همچنین نگاه کنید به رمز و رازهای جذب شوهر)

چگونه با حرف زدن دلبری کنیم

در این مقاله تا به اینجا یاد گرفتیم چگونه با عشقمون صحبت کنیم و چه نکاتی را باید موقع حرف زدن رعایت کنیم. حال می خواهیم بدانیم روش دلبری کردن با حرف زدن به چه صورت است:

  •  حین صحبت اسم عشقتان را به زبان بیاورید. این کار باعث افزایش صمیمیت می گردد.
  •  برای دلبری کردن در حرف زدن به چشمان عشقتان نگاه کنید و از کلمات محبت آمیز و عاشقانه استفاده کنید.
  • گاه برای دلبری در صحبت نیاز است لحن صدایتان را تغییر دهید و کمی نازکتر یا آهسته تر کنید.
  • یکنواخت حرف نزنید. یکنواختی صدا باعث خستگی می شود. با تغییر و تنظیم تن صدایتان گفتگو را جذاب تر کنید.

در این مقاله سعی کردیم به صورت مختصر و کاربردی به سوال چگونه با عشقمون صحبت کنیم تا باعث جذب هرچه بیشتر وی شویم، بپردازیم. فراموش نکنید عاشق بودن به تنهایی کافی نیست و اگر شما مهارت های ارتباطی صحیح با شریک عاطفی تان را ندانید به مرور زمان باعث سرد شدن رابطه عاشقانه تان خواهید شد.

مطالب مرتبط:

چگونه به کراش خود نزدیک شویم

دلایل مردان برای ترک رابطه

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

اسرار جذب زنان

چگونه بااعتماد به نفس شویم

ارسال سیگنال جذب از راه دور

 

 



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *