no-img
نوین اطلس

آیا مردان هم دلتنگ می شوند؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آیا مردان هم دلتنگ می شوند؟
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
آبان ۵, ۱۳۹۹

آیا مردان هم دلتنگ می شوند؟


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم درباره دلتنگی مردان صحبت کنیم.
حتما این سوال در ذهنتان تداعی می شود که ” آیا مردان هم دلتنگ می شوند؟ ”
پاسخ مثبت است. همیشه در ذهن ها اینگونه جا افتاده است که مردها احساساتی نیستند و ابراز علاقه و دلتنگی مختص خانم هاست. همین طرز فکر نیز باعث برخوردهای اشتباه با مرد در رابطه می شود.
اگر خانم ها از احساسات مردان همچون علائم دلتنگی در مردان، نشانه های تنفر مرد از زن، دلتنگی مردان بعد از جدایی، نشانه های مرد عاشق و … آگاهی کامل داشته باشند می دانند که چه زمانی و در چه موقعیتی با سیاست های زنانه خود، چه رفتاری بروز دهند تا بتوانند رابطه ای عاشقانه و پایدار داشته باشند.

زمان مناسب برای دلتنگ کردن مردان چه موقع است؟

برخی تصور می کنند مهم شروع رابطه و ایجاد علاقه است در حالیکه حفظ یک رابطه از شروع کردن آن امری مهمتر است. خانم ها باید بدانند موقع مناسب برای ایجاد دلتنگی مردان چه زمانی است تا از سرد شدن یهویی رابطه خود جلوگیری کنند.
در زیر موقعیت هایی اشاره شده است که به شما هشدار می دهد وقت دلتنگ کردن مرد مورد علاقه است تا مانع بروز نشانه های تنفر مرد از زن در زندگی خود شوید.
وقتی زیاد پیام نمی دهد
وقتی تماس نمی گیرد
وقتی حوصله بیرون رفتن با شما را ندارد
وقتی بی حال و انرژی است
وقتی سکوت را ترجیح می دهد
وقتی جواب هایش تک کلمه ای است

چگونه مردان را دلتنگ کنیم

حال که دانستید پاسخ سوال آیا مردان هم دلتنگ می شوند؟، مثبت است و دلتنگی در آن ها نیز می تواند رخ دهد و با زمان مناسب برای ایجاد حس دلتنگی آشنا شدید، زمان آن رسیده است که بدانید چگونه این کار را انجام دهید.
در این مرحله قبل از آنکه برای دلتنگ کردن وی تلاش کنید، ابتدا از خود بپرسید آیا این شخص ارزش تلاش دارد یا خیر؟
اگر وی همسر شما هست یا مردی است که به دنبال رابطه پایدار و ازدواج می باشد، می توانید به تلاشتان برای دلتنگ کردنش ادامه دهید و مواردی که در زیر آمده است را رعایت کنید.

عاشق خودتان باشید

به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به مرد مورد علاقه و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است. اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند! توجه کنید منظور احساس خود شیفتگی نیست. اما اگر شما خودتان را دوست نداشته باشید آیا می توانید علائم دلتنگی در مردان را ایجاد کنید؟

به ظاهرتان اهمیت دهید

به ظاهرتان اهمیت دهید. سعی کنید همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند. اینگونه است که باعث می شوید مردان هم دلتنگ شوند و در صورت دوری از شما نتوانند به دیگری فکر کنند.

اعتماد به نفس داشته باشید

اعتماد به ‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید. اعتماد به‌ نفس کاذب خوب نیست اما برای این‌ که یک مرد را به خودتان جذب و دلتنگ کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته ‌باشید.

خود واقعی تان باشید

سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی که هستید عشق بورزید. بگذارید فرد مورد نظر عاشق خودتان شود اینگونه در صورت جدایی با پدیده دلتنگی مردان بعد از جدایی مواجه خواهید شد.

مهربان باشید

در کنار اینکه به خودتان اهمیت می دهید و خواسته هایتان را در اولویت قرار می دهید، سعی کنید مهربان باشید و همیشه با لبخندی ملیح در مقابل فرد ظاهر شوید. این کار باعث می شود در نبود شما مرد دلتنگ شود و کمبود مهر و محبتتان را حس کند.

نشانه های تنفر مرد از زن

تا به اینجای مقاله ” آیا مردان هم دلتنگ می شوند ” به این موضوع پرداختیم که چه زمانی باید به فکر دلتنگ کردن مرد مورد علاقه بیفتیم و با چه روش هایی می توان این کار را انجام داد.
حال می خواهیم کمی از نشانه های تنفر مرد از زن صحبت کنیم. زمانیکه با موارد زیر روبرو شدید بدانید رابطه تان رو به اتمام است و اگر تلاشتان را برای برگشت عشق انجام ندهید با جدایی مواجه خواهید شد.

مردتان شما را در اولویت زندگی خود قرار نمی دهد

اگر این احساس را کردید که در زندگی او جایگاه اول را ندارید، باید نگران شوید. به عنوان مثال اگر او برادر، مادر، دوست یا حتی کارش را همیشه به شما ترجیح می دهد و طوری رفتار می کند که حس ناامنی کنید، باید درباره آینده این رابطه نگران باشید.

در برنامه های مرد جایگاهی ندارید

اگر فرد مقابل ترجیح می دهد برنامه های تفریحی اش را به تنهایی و با دوستان خود و بدون شما انجام دهد، زنگ خطری است که نسبت به شما دلسرد شده است. درواقع در این حالت پاسخ سوال آیا مردان هم دلتنگ می شود؟، منفی می شود. چون چنین فردی شما را کم کم از زندگی خود حذف کرده است.

به شما دروغ می گوید

دروغ گفتن به شریک زندگی بدین معنی است که او به شما احترام نمی گذارد و به شما این حق را نمی دهد که حقیقت را بدانید. بنابراین اگر چندین بار از او دروغی شنیدید می تواند از نشانه های تنفر مرد از زن باشد.

به دنبال رابطه هدفمند نیست

اگر مرد مورد علاقه تان هیچ صحبتی راجب آینده اش با شما نمی کند و در تصورات آینده او جایگاهی ندارید، بدان معناست که نمی خواهد رابطه اش با شما ادامه یابد. چنین فردی به دنبال رابطه ای کوتاه مدت بوده و پس از مدتی هم علائم دلتنگی مردان بعد از جدایی را بروز نخواهد داد.

فرد به دنبال بهانه جویی است

کارهایی که شما قبلا انجام می دادید و برای مرد مورد علاقه آزار دهنده نبود، حال او را به شدت عصبانی می کند. در این شرایط احساس می کنید که او منتظر یک اتفاق کوچک است تا با شما بجنگد.
جنگ و دعوا در هر رابطه ای طبیعی است اما اگر مدام و به دلایل کوچک و غیر منطقی تکرار شوند، نشان دهنده آن است که رابطه شما به سمت خوبی پیش نمی رود. احتمالا شریک عاطفی شما به دنبال بهانه ای ست تا شما را مقصر دانسته و رابطه را به اتمام برساند.

مثل قبل شما را تحسین نمی کند

اگر مدت طولانی ست که از زبان مرد مورد علاقه تان تعریف و تمجیدی نشنیده اید، نشانه این است که شما برای او دیگر اهمیتی ندارید. تصور نکنید که شما تغییر کرده اید و مانند قبل زیبا و تحسین برانگیز نیستید، خیر! این مشکل از شریک عاطفی تان است که این کلمات را از شما دریغ می کند.

(همچنین نگاه کنید به نشانه های دلتنگی مردان)

در انتها اگر بخواهیم جمع بندی کوچکی داشته باشیم باید بگوییم در مقاله ” آیا مردان هم دلتنگ می شوند ” متوجه شدیم اگر زنان با احساسات مردانه آشنا باشند و بدانند چه زمانی از سیاست های رفتاری مناسب استفاده کنند می توانند کاری کنند تا در نبودشان مردان دلتنگ شوند و جذب یک مرد از راه دور رخ دهد. علاوه بر این به ارائه راهکارهایی در این زمینه پرداختیم. همچنین در مورد نشانه های تنفر مرد از زن صحبت کردیم تا با آن ها آشنا باشید و بدانید با بروز چه علایمی رابطه تان در خطر است.

مطالب مرتبط:

چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم 

۱۴ علامت دلتنگی مردان مغرور

چرا مردان در روابط زناشویی سرد می شوند

جذب پسران از راه غیر مستقیم

دلتنگی بعد از جدایی



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *