no-img
نوین اطلس

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی
امتیاز 4.27 ( 15 رای )
zip
مهر ۴, ۱۳۹۹

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی


آیا می دانستید به صورت تضمینی زبان انگلیسی رایگان در خانه می توانید بیاموزید؟

بله درست است شما می توانید یادگیری زبان انگلیسی را رایگان در خانه بیاموزید. یکی از بهترین راه ها برای اینکار این است که مطالبی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی به صورت ساده نوشته شده است. مطالعه مطالبی که به سادگی نوشته شده اند به شما کمک می کنند بهتر و ساده تر با ساختار های زبان انگلیسی آشنا شوید.

هرچند این روش برای افرادی که سطح زبان شان ابتدایی و مقدماتی است در آغاز ممکن است کمی دشوار باشد، اما هر کسی می تواند با کمک گوگل ترنزلیت متوجه مفهوم جملات شود. تنها چیزی که باقی می ماند این است که  یاد بگیرید چطور از این جملات استفاده کنید و در صحبت کردن یا نگارش استفاده کنید.

در ادامه به شما روش را معرفی خواهم کرد که در هر سطحی از زبان که باشید زبان انگلیسی را در خانه به صورت رایگان و تضمینی از طریق مطالعه منابع انگیلسی یاد بگیرید.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق روش یادگیری زبان مادری

همانطور که می دانید، زبان مادری تان را بدون آشنایی با دستور زبان یا اصول و قواعد مربوط به زبان فارسی یاد گرفته اید. پس مطمئن باشید همانطور که به صورت رایگان و در خانه توانستید زبان مادری را بیاموزید، زبان انگلیسی را نیز می توانید فرابگیرید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید استفاده از همان تکنیک ها و روش هایی است که هنگام یادگیری زبان فارسی به کار برده اید.

هر فردی بدون اینکه فکر کند یا زودتر جمله بندی خود را تکمیل کند می تواند صحبت کند و با این وجود هیچ ایراد دستور زبانی نیز نداشته باشد. دلیل این موضوع این است که سخن گفتن به بخش مربوط به ضمیر ناخودآگاه ذهن ما مربوط است.

در صورتی که بتوانید هر چیزی را در ناخودآگاه خود برنامه ریزی کنید می توانید بدون فکر کردن به آن و به صورت خود به خود آن مهارت را بیاموزید. برای مثال می توانید با برنامه ریزی زبان انگلیسی در ضمیر ناخودآگاه خود به سادگی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

اولین و مهمترین اصلی که باعث برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، خواندن، گوش دادن و تکرار کردن است.

برای یادگیری زبان انلگلیسی به صورت رایگان در خانه فقط کافی است که از تکنیک های برنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. در ادامه بیشتر در مورد این روش ها صحبت خواهیم کرد.

خواندن به زبان انگلیسی

ابتدا باید مطالب و متونی پیدا کنید که مطالعه آن بسیار ساده است. شما به مطالبی نیاز دارید که به سادگی نوشته شده باشد تا ناخودآگاه شما را به ساختار های برنامه ریزی کند. در واقع سخت ترین و ساده ترین مطالب نیز از یک ساختار همسان پیروی می کنند و فقط کلمات است که جای شان عوض می شود. برای مثال پرسش ” چه زمانی به مدرسه می روی؟” را در نظر بگیرید. وقتی بدانید چطور این جمله را به زبان انگلیسی بیان کنید، دیگر مهم نیست که به جای مدرس چه نام دیگری به کار ببرید، زیرا ساختار جمله هیچ تغییری نمی کند و این فقط واژگان است که تغییر می کند.

برای مثال در این مطلب می توانید محتوای کاربردی را بخوانید که به شما در یادگیری زبان انگلیسی نیز کمک می کند:

Best sources of love and relationship from all over the world

البته خواندن به تنهایی کافی نیست و شما باید مفهوم جملاتی که می خوانید را نیز متوجه شوید. برای این قسمت می توانید از ترجمه آنلاین گوگل استفاده کنید که همیشه در دسترس است. همین که شما یک جمله را بخوانید و متوجه شوید در واقع ۷۰ درصد مرحله یادگیری زبان انگلیسی را پیش رفته اید. ( برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چطور از طریق مترجمه گوگل یک جمله را بفهمید نگاه کنید به این مطلب)

از اینجا به بعد را به ضمیر ناخودآگاه خود بسپارید. زیرا همانطور که در کودکی فقط با شنیدن و دریافت اطلاعات، ضمیر ناخودآگاه یاد گرفت چگونه از جملات استفاده کند، با خواندن و فهمیدن جملات نیز ناخودآگاه شما خود به خود متوجه خواهد شد چطور باید سخن بگوید.

در پایان این مطلب ما به شما مطالبی را معرفی خواهیم کرد که به زبان بسیار ساده نوشته شده اند می توانند به شما کمک کنند مطالب و محتوای ساده ای را برای مطالعه در خانه به زبان انگلیسی به صورت رایگان پیدا کنید.

تکرار به زبان انگلیسی

پس از آنکه که مطلب را به زبان انگلیسی حداقل سه مرتبه خواندید و مفهوم آن را متوجه شدید باید شروع کنید به تکرار کردن آن. بهترین روش تکرار این است که آن متن را به صورت خلاصه یک بار برای خود بنویسید.

قتی ذهن تان درگیر ساختن جمله ای شود که قبلا خوانده است و سپس آن را پیدا کند می توانید مطمئن شوید که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید.

اگر پس از خواندن مطلب، هنگام بازنویسی آن دچار مشکل شدید می توانید مجدد به مطلب نگاه کنید تا آن جمله را به یاد بیاورید. اگر ذهن شما درگیر جمله ای شود که قبلا خوانده است و سپس مجدد به آن جمله نگاه کند به شکل بسیار نیرومندی در ذهن شما باقی می ماند. به عبارت دیگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که به ذهن تان را درگیر پیدا کردن واژگان و جملاتی کنید که به تازگی فراگرفته اید.

به هر حال باید به یاد داشته باشید، یادگیری زبان انگلیسی فرایندی نیست که بتوان آن را طی چند شب فراگرفت بلکه باید آن را آهسته ولی پیوسته با خواندن مداوم و تکرار مستمر بیاموزید.

پس از آنکه آن مطلب را یک بار به صورت خلاصه بازنویسی کردید، وقت آن است که آن متن را به صورت بلند برای خود بازگو کنید. سعی کنید تا جایی که ممکن است دقیقا از همان جملات و واژگان استفاده کنید که مطمئن شوید تکرار شما صحیح است.

تنها نکته ای که در این مرحله باید به یاد داشته باشید این است که هنگام تکرار مطالب چه به صورت بازنویسی و چه به صورت بازخوانی باید معنی جملات و واژگانی که تکرار می کنید را متوجه شوید.

گوش دادن به زبان انگلیسی

پس از انکه در مرحله قبل را طی کردید و حداقل ۱۰۰ مطلب را به این صورت خواندید، می توانید شروع کنید به گوش دادن اخبار به زبان انگلیسی. البته ممکن است در متوجه شدن جملات همچنان مشکل داشته باشید اما مهم نیست. اجازه دهید ضمیر ناخودآگاه شما در معرض دریافت داده های ساختارمند زبان انگلیسی قرار بگیرد. اگر این تکنیک را همراه با تکنیک قبل انجام دهید، باعث می شوید ناخودآگاه شما خود به خود ساختار ها را در ذهن شما تکمیل کند. این دقیقا همان فرایندی است که یک کودک از طریق آن به زبان مادری خود مسلط می شود.

اکنون برای یادگیری زبان انگلیسی هیچ بهانه ای ندارید. زیرا نه نیاز است وقتی را برای رفتن به آموزشگاه انگلیسی تعیین کنید و نه هزینه های بسیاری زیادی برای کلاس های زبان انگلیسی پرداخت کنید.

هیچ بهانه ای برای یاد نگرفتن زبان انگلیسی ندارید

تنها کافی است روزی چند ساعت وقت بگذارید و از تکنیکی که در این مطلب آموزش دادم استفاده کنید تا زبان انگلیسی را به صورت رایگان در خانه بیاموزید. حتی اگر در روز فقط یک پاراگراف مطالعه کنید کافی است. در پایین این مطلب مطالبی را به شما معرفی خواهیم کرد که با مطالعه ان به سادگی می توانید زبان انگلیسی را بیاموزید.

ویژگی این مثبت این روش این است که همزمان نه تنها زبان انگلیسی خود را تقویت کرده اید بلکه اطلاعات عمومی خود را مرتبط با روانشناسی و روش های نوین تجارت آنلاین نیز افزایش می دهید که قطعا در زندگی فردی برای تان مفید است. این را گفتم زیرا مطالبی که به شما معرفی می کنم نه تنها به زبان ساده ی انگلیسی نوشته شده است بلکه مرتبط با دانش مهارت های ارتباطی، مهارت های عاطفی و مهارت های کسب و کار است.

در مطلب زیر شما با بهترین منابعی آشنا خواهید شد که به صورت ساده و کاربردی مهارت هایی را به زبان انگلیسی آموزش داده اند.

فقط کافی است یکی از موضوع هایی که در مطلب زیر پررنگ نوشته شده است را انتخاب کنید تا به سمت آن مطلب هدایت شوید:

Best sources of love and relationship from all over the world



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *