no-img
نوین اطلس

قانون جذب برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب برای ازدواج
امتیاز 4.80 ( 5 رای )
zip
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹

قانون جذب برای ازدواج


آیا شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که عاشق هستند و به دنبال قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظرشان می باشند؟

بسیاری افراد عاشق شخصی خاص می شوند و می خواهند بدون اینکه کاری انجام دهند تنها با قانون جذب و فکر کردن به آن فرد بتوانند با وی ازدواج کنند.

در این مقاله از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر صحبت می کنیم و می خواهیم متذکر شویم که باید برای رسیدن به رویایی که داریم تلاش کنیم و سعی کنیم با بالا بردن جذابیت های خود، به آن ها برسیم.

این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب معشوق، قانون جذب همسر دلخواه، طرح الهی ازدواج، ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه، جملات تاکیدی برای ازدواج، جملات تاکیدی برای جذب همسر، ازدواج با مرد دلخواه، قانون جذب در ۲۱ روز نوشته شده است.

قانون جذب معشوق

میل و ناامیدی – باید ناامیدی را کنار بگذارید

با اینکه میل یک انرژی مقدس است و انرژی خلقت محسوب می گردد، ناامیدی دقیقاً عکس آن و انرژی مخرب است. وقتی تمایلات برآورده نشوند، جای آن ناامیدی می‌آید. با اینکه میل و اشتیاق انرژی خوب و پاک است، ناامیدی یک انرژی منفی بسیار قوی است. میل و اشتیاق ارتعاشات جذب کردن را در شما ایجاد می‌کند اما ناامیدی دقیقاً ارتعاشاتی متضاد این یعنی دور کردن را می‌سازد. وقتی عاشق می‌شوید، بذر مقدس میل و اشتیاق در شما کاشته می‌شود. بنا به هر دلیلی اگر این اشتیاق و میل برآورده نشود، ناامیدی وارد می‌شود. پس اولین قدم در مراحل قانون جذب عشق و برای از بین بردن این ناامیدی این است که همه ناامیدی‌ها را دور بریزید.

چطور ناامیدی‌ها را از بین ببرید؟

ساده‌ترین راه برای از میان برداشتن ناامیدی‌ها در قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر، فراموش کردن است. خودتان را با نور عشق الهی و معنوی جهان احاطه کنید. یک نور عشق معنوی را تجسم کنید، یک تشعشع از نور عشق خداوندی. خود را تسلیم آن نور کنید. این نور است که شما را خلق کرده است، همه آنچه که دارید را به شما داده و این عشق خیلی ساده دوستتان دارد. این نور بخشنده است، نوری ۱۰۰ درصد پاک است و آنقدر قوی هست تا بتواند واقعیتی زیبا فراتر از تجسمات معمولی شما ایجاد کند. وقتی عاشق می‌شوید این نور خیلی آرام به شما می‌گوید چه بکنید، فقط باید به او گوش دهید. پس همه چیز را فراموش کنید، تسلیم این نور شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید. همین امروز خودتان را تسلیم آن نور معنوی کنید و بگذارید آن نور آینده‌ای روشن برایتان بسازد.

وقتی اینکار را کردید، هر وابستگی به نتیجه را از خود دور کنید. حالا قسمت بهتر آن شروع می‌شود.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور)

ساختن یک زندگی زیبای عاشقانه

طبق گفته افرادی که تجربه ازدواج با قانون جذب را دارند، وقتی هر نوع وابستگی به آن فرد را از خود دور کردید، یک پیام بسیار قوی به جهان فرستاده‌اید که برای شروع یک زندگی زیبای عاشقانه آماده‌اید. اگر قبلاً عشقتان یک‌طرفه بود، الان وقت آن رسیده که رابطه‌ای دو‌طرفه را تجربه کنید. شما قهرمان تئاتر ذهن خودتان هستید. فیلم شما در ذهن خودتان است و فیلمتان واقعیت شما را می‌سازد. شما کنترل ۱۰۰ درصد روی تخیلاتتان دارید و از آن برای ساخت واقعیتی به انتخاب خود هوشمندانه استفاده می‌کنید.

حالا تصور کنید که معشوقتان عاشق شماست. قبلاً این شما بودید که عاشق او بودید و حالا تصور کنید که این اوست که عاشق شماست. “معشوقتان عاشق شماست” و می‌بینید که اشتیاق و میلتان برآورده شده است. چه حسی دارید؟ هزار مرتبه با خودتان تکرار کنید، “….. منو دوست داره”. ببیند در ۷-۵ روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. تغییر انرژی را در خود مشاهده کنید. ببینید چه حسی دارید. معشوقتان را عاشق خودتان تجسم کنید. احساساتتان را بررسی کنید. در ذهنتان با معشوقتان صحبت کنید. چه حسی دارد؟

اگر این مرحله از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر را به درستی انجام دهید، به خودتان می‌خندید که برای چه اینقدر ناامید بودید. و آنوقت است که دنیا به رویتان لبخند می‌زند. احساس قدرت بیشتری می‌کنید.

قانون جذب همسر دلخواه

نکته اول در قانون جذب عشق و همسر اینده امادگی روانی و ذهنی و یکدل بودن شما برای تمرکز فکری قوی و ارسال تشعشعات ذهنی پایدار به جهان هستی برای در خواست شماست. برای شفاف شدن این موضوع این نکته بسیار حایز اهمیت است که طبق ضرب المثل قدمی (تا نبینی آن را نمیزنی!)

در جذب همسر هم باید طبق این فرمول ذهنی در جهان هستی برای دریافت خواسته های خود عمل کنید. اگر نمی خواهید ازدواجی تصادفی و به اصطلاح باری به هر جهت همانند ده ها میلیون انسان بر روی کره زمین داشته باشید و فقط شخصی که تشریح و مشخص و ترسیم ذهنی کردید به طور واضح را مجذوب زندگی خود کنید در مرحله اول قانون جذب عشق و ازدواج ترسیم همسر ایده ال و یکدل شدن ذهنی شما در دو بعد ضمیر هوشیار و ضمیر ناهوشیار اصل بسیار قدرتمندی است که باید رعایت شود.

در سال های اخیر در زمان مشاوره به اشخاص مختلف وقتی شخص مورد نظری برای پرسش از خوب بودن کیس طرف مقابل و متناسب بودن همسر آینده خود صحبت می کند به وضوح تضاد و تردید در صحبت های این افراد که تقریبا ۸۰ درصد قشر جوان ما هستند مشخص و مشهود بوده است.

شخص مورد نظر هیچ گونه هدف و یکدلی و تمرکزی بر روی جذب همسر نداشته و فقط منتظر بخت و اقبال تصادفی در جذب همسر است و طبق قانون احتمالات و تصادف هم دقیقا به طور تصادفی همسری را ناشناخته به اندازه مناسب و مشخص نکرده برای تمام عمر خویش انتخاب می کنند و عوارض این انتخاب زیانبار در ماه های بعد با گریه ها و حسرت های بعد از ماه دوم سوم و ماه های بعدی مبنی بر اینکه کاش فلان شخص دیگر را انتخاب می کردم چه اشتباهی کردم . خام شده بودم – یا فرصت بهتری برای انتخاب فرد بالاتر از لحاظ اجتماعی یا ظاهری یا مادی و.. بر می گزیدم و این جملات همگی نشان دهنده عدم هدف و آمادگی ذهنی درصد بسیار بالای از افراد جامعه برای انتخاب همسر به صورت هدفمند برنامه ریزی شده ذهنی از قبل برای جذب جفت واقعی و گمشده خویش است.

در مرحله اول تجسم خلاق و استفاده از قانون جذب شخص معین یا تکنیک های مشابهی که برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای هدفی خاص در نظر گرفته می شود اصل شفافیت و وضوح به زلالی آب است. در این اصل شما باید دقیقا هدف های دلایل مشخصات و ده ها فاکتور را در جذب همسر خود رعایت کنید تا شریک زندگی خود را از میان گمشده واقعی روحی خود برای زندگی مشترک جذب کنید نه بر حسب تصادف و قضا و قدر روزگار به خاطر ترس از بالا رفتن سن ترس از طرد شدن و نه شنیدن ترس از قضاوت اجتماع فامیل ازاطرافیان دوستانی که ازدواج کردند و عقب نماندن از قافله ازدواج ! و….

بهترین روش در قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر و آزمایش خطای کمتر با روش تکنیک دارت (تکنیک دارت این نکته را بیان می کند هر چه تصادفا به مکان های تصادفی برای هدف خود بروید احتمال رسیدن به هدف شما زیادتر می شود. یعنی هر چه به هدف بیشتر بزنید احتمال خوردن به نقطه وسط هدف در صفحه دارت بیشتر است) درصورتی که با استفاده از برنامه ریزی ذهن ناهوشیار برای ازدواج می توان قانون احتمالات زمینی (تکنیک های موفقیت زمینی برای موفقیت) را از میان برد و با کم ترین تلاش و تبدیل کردن ذهن ناهوشیار به مغناطیس جذب همسر دقیقا با همان یک تیر هدف را ۱۰۰ درصد نشانه گرفت. در سه سیستم تجسم خلاق و شبیه سازی ازدواج به صورت ذهنی که در محصول جذب همسر ما طراحی شده شما می توانید ذهن خود را برای جذب همسر آینده پر و گرم کنید. علمی سودمند در ذهن و روح ما که ره گشای جذب همسر واقعی و گمشده ماست که دو تکنیک عمده اساسی آن تجسم خلاق و برنامه ریزی ذهن ناهوشیار با علم برنامه ریزی عصبی کلامی است.

شما با استفاده از پروگرم ذهنی و ایجاد تکیه گاه های ذهنی مخصوص جذب همسر که در محصول جذب خواستگار خانم ها و جذب جفت مونث روحی آقایان طراحی شده است ذهن خود را عمیقا برای جذب همسر دلخواه با سه ترکیب تجسم ذهنی شبیه سازی شده در مکان هایی که باعث تحریک ذهن ناهوشیار برای ازدواج می شود و تکیه گاه های ذهنی که برای ازدواج در این محصول طراحی شده است سرعت رسیدن به نیمه گمشده خویش را بسیار بیشتر و هدفمندتر می کنید و علم سوم در مراحل قانون جذب عشق استفاده از هیپنویتزم است چنانچه دستوراتی که ذهن شما برای جذب همسر دریافت کند به راحتی فرمانی از ضمیرناهوشیار شما به جهان هستی ساطع می شود و در زمان مناسب و مکان مناسب دقیقا شخص مناسب بر سر راه شما قرار خواهد گرفت البته به شرط طراحی همسر شما که در این محصول به وضوح شبیه سازی شده است. هر زمانی در هیپنوتیزم با پروگرم ذهنی ضمیر ناهوشیار شما باوری را درک کرد صدرصد بزودی همان باور یا هدف در زندگی شما نمود فیزیکی و جامدی پیدا می کند.

یعنی انرژی ذهنی شما تبدیل به خروجی فیزیکی شما در جهان فیزیکی خواهد شد. چنانچه طراحی ذهنی صحیح و ایده آلی برای جذب همسر داشته باشید براحتی خروجی فیزیکی آن در زندگی شما پدیدار خواهد شد.

به طور خلاصه در جذب نیمه گمشده و همسر با روش برنامه ریزی ذهن ناهوشیار سه تکینک تجسم خلاق ۵ بعدی شبیه سازی شده آینده به زمان حال به علاوه تکینک تکیه گاه های ذهنی و همچنین علم هیپنوتیزم سرعت رسیدن به همسر آینده شما را بسیار بسیار کوتاه خواهد شد.

چنانچه از این سه تکنیک طراحی شده در قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر استفاده مناسب و به اندازه و صحیح کنید بزودی ذهن شما همسر ایده آل شما را در زندگی در مکان مناسب و زمان مناسب سر راهتان قرار می دهد. فراموش نکنید برای موفقیت ۸۰ درصد تلاش فیزیکی و فقط ۲۰ درصد تلاش فیزیکی نیاز است. تمرکز خود را بر روی ۸۰ درصد ذهنی و با هدف برنامه ریزی ضمیر ناهوشیار در خواسته های خود از جمله جذب شوهر ایده آل یا خانم ایده آل برای ازدواج کنید تا بر هر هدفی از جمله انتخاب سرنوشت ساز همیشگی یافتن بهترین شریک زندگی براحتی موفق و پیروز شوید.

طرح الهی ازدواج

در این قسمت از قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر می خواهیم درباره طرح الهی ازدواج صحبت کنیم.

همسر الهی در واقع یعنی کسی که هم فرکانس با شماست و در مدار شما قرار دارد.

اگر شما فرد بدبینی باشید همسری نصیبتان می شود که احساستان را بدتر می کند چون همه چیز طبق قوانین الهی عمل می کند. قوانین ثابت هستند، اما اگر فردی باشید که همواره افکار مثبت و باورهای صحیح داشته باشید در مداری قرار دارید که متناسب با آن مدار شرایط اتفاقات آدم ها و ایده هایی از جنس باورهایتان در آن مدار موجود است و سر راه شما قرار می گیرد. پس وقتی می گوییم همسر الهی یعنی همسری که متناسب با مدار ماست و طبق قوانین جهان هستی این اتفاق می افتد.

اما فقط یک فرد نیست که ما می توانیم باهاش ازدواج کنیم بلکه با توجه به مداری که قرار داریم و فرکانسی که از افکار غالب ما ارسال می شود افراد متفاوتی با ما هم فرکانس و هم مدار هستند.

ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه

بر اساس تجربه ازدواج با قانون جذب، همین الان ناراحتی خود را برای اینکه همسر مناسبی ندارید کم کنید.
اصلاً به آن توجه نکنید.
به چیزهای زیبایی که در اطراف خود دارید متمرکز شوید.
مغز در هر لحظه فقط می توانند به یک چیز متمرکز شود.
از این طریق می توانید با بارش تفکرات مثبت فکرهای منفی را از خود دور کنید.
از زندگی که دارید لذت ببرید.
لذت بردن موجب جذب شدن لذت بیشتری می شود.
لیستی از چیزهای خوب بنویسید و به تحسین کردن خود بپردازید. با این کار می توانید اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید.
اگر دارای اعتماد به نفس نمی باشید از اتفاقات زندگی توقعی نداشته باشید.
هنگامی که این موارد را در زندگی خود رعایت کنید همسر مناسب برای شما خواهد آمد.

نمی‌شود وقت دقیق آن را بیان کرد

اما شما می توانید مشاهده کنید که کلمات تاکیدی نسبت به تصورات مثبت دارای قدرت می باشند،

آن ها جاذبه های قدرتمند مسائلی هستند که شما در زندگی خود می خواستید یا نمی خواستید.(همچنین نگاه کنید به چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم)

جملات تاکیدی برای ازدواج

در قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر می توانید از جملات تاکیدی برای ازدواج استفاده کنید.
جملات تاکیدی برای جذب همسر به صورت زیر است.

وجود عشق حق من می‌باشد و من هم اکنون خواستار آن می باشم.

من به دیگران عشق میدهم و بازخورد آن را می گیرم، قانون جذب برای ازدواج این گونه است.
من گذشته خود را فراموش می کنم.
به عشق اجازه میدهم که در زندگی من بیاید.
حالا شما هم عبارت های تاکیدی خود را وارد این لیست کنید و آنها را با صدای بلند خود بازگو کنید به صورتی که دارید به معنا کردن آن می پردازید.

به این نکته توجه داشته باشید که

کلمه هایی مانند عشق و خدا جزوه قدرتمند ترین کلمه ها می باشند.

که شما می توانید برای جذب کردن عشق و علاقه و همین طور لذت بردن و آرام بودن در زندگی خود از آنها استفاده کنید.

جملات تاکیدی برای جذب همسر

همانطور که می دانید از مراحل قانون جذب عشق، استفاده از جملات تاکیدی برای جذب همسر می باشد.

*زوج مناسب و دلخواه من وجود داره. من در روند رسیدن به این شخص هستم.

(بهتره خودتون رو سوار بر چیزی روان به سوی همسرتون تصور کنید و راه رو کوتاه در

نظر بگیرید طوری که از دور همسرتون رو ببینید)

*من آماده ی ازدواج هستم.(اگر هم آماده نیستید غمی به دل راه ندید چون طبق

این جمله: (همین که تصمیم بگیرید چیزی داشته باشید ، ذهن بصورت ناخوداگاه شروع به خلق

واقعیتی می کند که برای دستیابی به آن چیز ضروریست.) مقدمات هم فراهم میشه)

*ازدواج من ممکن و آسان است.(باور کنید که اگه این جمله در شما بصورت یه باور

دربیاد ازدواج رویایی شما به آسانی تمام انجام می گیره.به خدا و کائنات اعتماد کنید)

*روند ازدواج من همینک آغاز می شود.(ازدواج رو موکول به آینده نکنید. ذهنا قبول کنید

که از همین حالا این روند آغاز شده و بزودی نتیجه شو عینا میبینید.)(همچنین نگاه کنید به عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد علاقه)

ازدواج با مرد دلخواه

در قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر این مراحل را طی کنید:

گام اول: مشخص کنید چه خصوصیاتی را می­خواهید.

گام دوم: برای هر موقعیتی ظاهری مناسب آن موقعیت داشته باشید.

گام سوم: از نیروهای ذهنی­تان استفاده کنید.

گام چهارم: در جای مناسب جست و جو کنید.

گام پنجم: پیوسته آشنایی­‌های جدید ایجاد کنید تا روابط­تان گسترش یابد.

قانون جذب در ۲۱ روز

دانشمندان دریافته اند که بشر باید هر مطلبی را به طور متوسط ۹ بار تکرار کند تا در حافظه اش ماندگار شود و بتواند هر زمان خواست، آن را به یاد آورد. وقتی با استفاده از «روش تخته» از رفتار ناخواسته خود رهایی یافتید، لازم است آن رفتار را کاملا محو کنید و رفتار تازه را پایدار نگه دارید. این کار تنها با تکرار مداوم میسر است.

پیش از به خواب رفتن و پس از برخاستن از خواب
طول مدت قانون جذب در ۲۱ روز، بستگی دارد به اجرای آن که پیش از به خواب رفتن و پس از برخاستن از خواب صورت پذیرد، در این صورت ۲۱ روز برایش کفایت میکند.

شب هنگام که به رختخواب می روید سعی کنید پس از به کار گیری این روش، بی درنگ به خواب بروید. فراموش نکنید که از پیش چراغ را خاموش کرده باشید.

حال منتظر باشید تا در آرامش مطلق درونی فرو روید و حالت خواب آلودگی دلپذیری را احساس کنید، سپس ضمن تصور اعداد ۷ تا ۱ و رنگ های مربوطه ، به مکان آرمیدگی ذهنی بروید.

آن جا رفتار یا عادت تازه کسب کرده خود را با تمام جزئیات روی تخته سفید بنویسید، آن گاه به عقب بازگردید و آنچه را نوشته اید، چند بار بخوانید و ضمن این کار، احساس نیرومند و مثبتی نظیر تمایل قلبی را متوجه نوشته ها کنید. لحظه به لحظه نیرومندتر شدن این احساس را حس کنید و تصویر رفتار جدید خویش را در برابرتان ببینید. این تصاویر را عمیقا به خاطر بسپارید و سپس با احساس نیرومندی از شور و شعف آن را همراهی و تصور کنید که به هدف نایل شده اید.

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب به قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر پرداختیم و از مراحل قانون جذب عشق سخن گفتیم. با این موضوع آشنا شدیم که چگونه ناامیدی را از خود دور کنیم تا بتوانیم با دیدگاهی مثبت به خواسته هایمان برسیم و چگونه از عبارات تاکیدی برای جذب همسر استفاده کنیم. همچنین با پدیده قانون جذب در ۲۱ روز آشنا شدیم.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب عشق از دست رفته

رسیدن به عشق با قانون جذب

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

قانون جذب در روابط عشقی

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

قانون جذب در روابط عاشقانه

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

استفاده از قانون جذب برای زیبایی

قانون جذب مرد مورد علاقه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب معشوق قانون جذب همسر دلخواه، طرح الهی ازدواج، ازدواج از طریق ضمیر ناخودآگاه، جملات تاکیدی برای ازدواج، جملات تاکیدی برای جذب همسر، ازدواج با مرد دلخواه، قانون جذب در ۲۱ روز



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.