no-img
نوین اطلس

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسران از راه غیر مستقیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسران از راه غیر مستقیم
امتیاز 5.00 ( 6 رای )
zip
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹

راه های جذب غیر مستقیم پسران – جذب پسران از راه غیر مستقیم


چرا به دنبال راه های جذب غیر مستقیم پسران هستیم؟

برای بسیاری از خانم ها رخ داده که از پسری در خانواده، دانشگاه، محل کار و … خوششان آمده است. اما نمی خواهند خود به صورت مستقیم این موضوع را بیان کنند. چنین افرادی به دنبال راه های جذب غیر مستقیم پسران هستند. به صورتیکه پسر خودش به سمت دختر جذب شده و پیشنهاد ازدواج دهد.

این مقاله با عنوان راه های جذب غیر مستقیم پسران، در مورد جذب پسران از راه غیر مستقیم به خود، راه های جذب پسران در دانشگاه، راه های جذب پسران مغرور، راه های جذب پسر مورد علاقه، روش های عاشق کردن پسران، راه های جذب دوست پسر، راه های جذب دوست دختر، آموزش عاشق کردن پسر می باشد.

آشنایی با راه های جذب غیر مستقیم پسران

روش ۱: اولین کاری که برای راه های جذب غیر مستقیم پسران باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی و فضای مجازی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب غیر مستقیم پسران در چت)

روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید. اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه و راه های جذب غیر مستقیم پسران استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

جذب پسران بدون ارتباط مستقیم بر اساس عصب شناسی

مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و…

در این بخش از مطلب راه های جذب غیر مستقیم پسران به این مسئله می پردازیم که از نظر روانپزشکان ۵ عامل در انتخاب همسر آینده شما دخیل است. به این ۵ عامل توجه کنید:

  1. ژن CHM

مطالعه‌های اخیر لکوس و دکونیگ سوئیسی نشان داده ما از نظر ژنتیکی قادر به تشخیص بو هستیم. وقتی فردی به شما می‌گوید بوی خوبی می‌دهید در واقع بدنش در حال تجزیه و تحلیل ژن‌های CHM شماست. این گروه از ژن‌ها، مسئول تدارک سیستم ایمنی هم هستند و وقتی قرار است عضوی اهدا شود، پزشکان توجه می‌کنند که ژن‌های ‍CHM گیرنده و دهنده یکی باشد تا عضو پیوندی پس‌زده نشود.

معمولا اعضای یک خانواده ژن‌های CHM مشابهی دارند اما در خارج از خانواده موارد مشابه به سختی پیدا می‌شود. نکته بسیار جالب اینکه افرادی که ژن‌های CHM آن ها کاملا متضاد است جذب هم می‌شوند. برای اثبات این قضیه لکوس و دکونیگ تی‌شرت‌های چند مرد را به چند زن دادند تا بو کنند و لباسی را که به نظرشان بوی جذاب‌تری دارد انتخاب کنند. نتایج بررسی‌ها نشان داد زنان لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که متعلق به مردانی است که ژن CHM آن ها هیچ شباهتی به ژن‌های CHM آن ها ندارد.

  1. تناسب

مرد و زن حین انتخاب همدیگر به تناسب‌های بدنی یکدیگر توجه می‌کنند. اکثر ما انسان‌ها تناسب بدنی کاملی نداریم. یک نفر چشمان درشتی دارد، دیگری انگشتان بلند و دیگری پاهای کشیده اما این عدم تناسب گاهی به چشم جنس مخالف زیبا به نظر می‌رسد. رندی تورنهیل، روان‌پزشک آمریکایی به این نتیجه رسیده که زنان هر چند به مردان غیرمتناسب علاقه داشته باشند به ویژه در دوره تخمک‌گذاری مردانی را جذاب می‌دانند که بدنی کاملا متناسب دارند. دلیل آن هم تمایلی ناخودآگاه به داشتن فرزندانی متناسب است. مردان نیز زنانی که اندامی متناسب دارند و اندازه دور کمر آن ها کمتر از دور باسن شان است را جذاب‌تر و بارورتر می‌دانند.

  1. هورمون‌ها

تستوسترون هورمونی مردانه است که باعث به‌وجود آمدن خوی خشن مردهاست. براساس تحقیقات هر چه میزان این هورمون بالاتر می‌رود میزان خوشبختی در میان زوجین کاهش می‌یابد.

آمار نشان می‌دهد میزان خیانت، خشونت‌های خانگی و طلاق در میان زوجینی که هورمون تستوسترون در جنس مرد بالاتر است، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل زنان ناخودآگاه بیشتر به مردانی جذب می‌شوند که صورتی نسبتا زنانه دارند.

  1. شباهت

شباهت، دلیل دیگر جذب شدن برخی زوجین به هم و راه های جذب غیر مستقیم پسران است. بیشتر مردان به سمت زنانی جذب می‌شوند که نشان یا ردپایی از مادرشان داشته باشند. مدل مو، رنگ چشم، نوع حرف‌زدن، شکلی از رفتار… هر چیزی که در ذهن یک مرد تداعی‌گر مادرش باشد، ممکن است باعث جذب او به یک زن شود.

  1. مهربانی

جذاب بودن، تنها به دلیل داشتن یک ویژگی فیزیکی نیست. خلاق بودن، مهربان و باهوش‌بودن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث جذب افراد به هم می‌شود. دیوید باس، روان‌شناس آمریکایی ۱۰ سال پیش تحقیقی انجام داد و در آن از ۱۰ هزار زن و مرد با ۳۷ فرهنگ مختلف درخواست کرد معیارهای انتخاب همسر خود را بیان کنند.(همچنین نگاه کنید به چگونه به پسر ابراز علاقه کنیم)

تمامی این افراد درصدر فهرست خود مهربانی و بعد از آن ذکاوت را قرار داده بودند. به نظر می‌رسد برای بزرگ کردن فرزندان و زندگی کردن در این دنیای ستمکار، زیبایی روح مهم‌تر از زیبایی جسم است.

راه های جذب پسران مغرور به صورت غیر مستقیم 

دو چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور و مخصوصا شخصیت‌های خودشیفته در بحث راه های جذب غیر مستقیم پسران بسیار اهمیت دارد؛ یکی ارزش شما و دیگری توجه شما:

ارزش: یکی از مهمترین نکاتی که در علاقمند کردن شخصیت خودشیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می‌باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت‌های خود گفت در درجه اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اید (نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت‌های خود اشاره کنید (نشان دادن ارزش). باید توجه کنید که ارزش‌ها بسته به هر شخصی متفاوت هستند و شما باید در برخوردهایی که داشته‌اید این موضوع را متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش‌ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا حتی ارزش‌های اخلاقی باشد.

توجه: برای جذب مردان مغرور بهتر است در کنار نشان دادن ارزش‌هایتان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود جذب کنید باید به یاد داشته باشید توجه به همراه بی توجی به خصوص در اوایل رابطه می‌تواند محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد.

راه های جذب پسر مورد علاقه

باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید و راه های جذب غیر مستقیم پسران اتفاق افتد انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

پسر ها دوست دارند که به دخترها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آن ها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.
پسرها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آن ها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. بر اساس قانون جذب عشق سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشید.

روش های عاشق کردن پسران

این قسمت از مطلب راه های جذب غیر مستقیم پسران را به روش های عاشق کردن پسران اختصاص داده ایم.
همیشه مستقیم بهش نگاه کنید. پسر ها این را خیلی دوست دارند.
لازم نیست که برای جذب آن ها کارهای جلف بکنید. همین! از پیرهنشون خیلی شیرین تعریف کنید.
صادق باشید، خودتون باشید و شیرین باشید.
همیشه سعی کنید که روی مطالب کمی که میدونید آن ها دوست دارند نظر بدید، اگر میدانید که والیبال دوست دارد، بگید که خیلی دوست دارید که وقتی یک نفری که میشناسید داره بازی میکنه برید تماشاش کنید، بعد میگه. هی. من والیبال بازی میکنم میتونی بیای من رو ببینی.
خودتون رو بیچاره نشون ندید، نگذارید طرف روی شما و اطلاعاتش در مورد شما مسلط باشه. البته تفریط نکنید. طوری که قیافه شما هم براش ناشناخته باشه. در مورد چیزایی که نشون میده شما یک آدم منعطفی هستید حتماً صحبت کنید.(همچنین نگاه کنید به روش های دلبری از پسر)

راه های جذب دوست پسر 

موهای بلند- یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان، داشتن موهایی بلند است. البته نیازی نیست که موی خود را تا کمر بلند کنید، اگر موهای بلند و مرتبی داشته باشید جذاب تر است. اگر موهای بلند دوست ندارید و نگهداری از آن برای تان سخت است، می توانید موهای تان را به گونه ای کوتاه کنید که بلندتر به نظر برسد.
کفش های پاشنه بلند- مردان عاشق کفش پاشنه بلند هستند. زنان باید بدانند که پاهای شان در کفش های پاشنه بلند جذاب تر به نظر می رسد اما می دانم این کفش ها راحت نیستند. نیاز نیست یک کفش ۱۰-۱۵ سانتی متری بپوشید تا مردتان را تحت تاثیر قرار دهید. کفشی شما را جذاب و خواستنی می کند که خودتان هم با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.
لباسی مانند یک خانم!- برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند؛ آن ها کت و شلوار، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.
لبخند- شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید، ما انسان ها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

در این مقاله از نوین اطلس به راه های جذب غیر مستقیم پسران پرداخیتم. به اینکه چگونه می توان به پسری علاقمند شد کاری کرد که خودش به سمت ما جذب شود بدون اینکه مستقیما از علاقه خود با وی صحبت کنیم.
همه موارد گفته شده در بالا ناخودآگاه دختران را نزد پسران جذاب تر می کند و همین موضوع باعث کشش پسر به سمت دختر می شود.

اگر شما پسر هستید و به دنبال این که دختر مورد نظرتان را غیر مستقیم جذب کنید می توانید به مقاله ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر مراجعه کنید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

بیشتر بدانید:

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب

آیا مردان هم دلتنگ می شوند

راه های تسخیر قلب پسران

۱۰ نکته در جذب مرد از راه دور

چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم

سایت روانشناسی نوین بینش

مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج می کند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

 



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.