no-img
نوین اطلس

قانون جذب مرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب مرد مورد علاقه
امتیاز 3.75 ( 4 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹

قانون جذب مرد مورد علاقه


این مطلب با محتوای جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب در مورد موضوعات جذب پسر برای ازدواج، رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان، روش های عاشق کردن پسران، دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه، راههای جذب پسران مغرور، اندام مورد علاقه مردان، تست مرد مورد علاقه، راه جذب دختر مورد علاقه نوشته شده است و خواندن آن به خانم هایی که به دنبال قانون جذب مرد مورد علاقه هستند توصیه می شود.

جذب پسر برای ازدواج

در این قسمت از جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب، می خواهیم به صورت مختصر درباره جذب پسر برای ازدواج بپردازیم.

“سنگین” و “ساده” باشید ولی در عین حال “شیک”
اندام “نرمال” و متناسب داشته باشید
یکمم “غرور” خوبه ولی یکم نه بیش از حد …
از همه مهم تر با “شرم و حیا” باشید.

اینکه فکر کنید تنها با قانون جذب و فکر کردن به مرد مورد علاقه او به خواستگاری شما می آید، اشتباه است. تفکر مثبت کارساز خواهد بود اما در کنارش به ویژگی های رفتاری و ظاهری خود نیز اهمیت دهید تا فردی جذاب باشید و به هدفتان یعنی جذب مرد مورد علاقه دست یابید.

رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان

این بخش از موضوع جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب را می خواهیم به رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان اشاره کنیم تا بدانیم با چه رفتارهایی می توان از مرد دلبری کرد.

من را به رسمیت بشناس

در دوره و زمانه فعلی که جایگاه مردها نسبت به وضعیت سنتی تغییر کرده، مردها دنبال زنی هستند که اگرچه امروزی و توانمند است اما وقتی در کنار آن ها قرار می گیرد، به قدرتمند بودن مردها اعتراف کند.

مردها همان قدر که از زنان وابسته گریزان هستند، از زنان زیادی مستقل که با قدرتمندی شان روی مردانگی مردها سایه می اندازند، فرار می کنند. بنابراین باید باهوش باشید و با سیاست زنانه خود رفتار کنید و بتوانید با وجود توانایی های بسیاری که دارید، وقتی در کنار همسرتان قرار می گیرید به احساس قدرت و غرور مرد احترام بگذارید.

اسطوره مهربانی

مردها قبل از هر چیز به این نگاه می کنند که زن زندگی شان چقدر مهربان است. برگ برنده در دست زنی است که لقب مهربان ترین را بگیرد. زن مظهر محبت و نرمی است و این چیزی است که مردها از قدیم تا امروز به عنوان اولین شرط انتخاب همسر در نظر داشته اند. یک رابطه کامل رابطه ای است که در آن هم محبت کنید و هم محبت ببینید. هم دوست داشته باشید و هم مورد دوست داشتن قرار بگیرید. بنابراین هر قدر در یک رابطه، به لحاظ عاطفی بیشتر مایه بگذارید، رابطه قوی تر می شود.

جذاب و زنانه

در قانون جذب عشق و ازدواج بدانید قبل از آن که طرف مقابل شما را بشناسد، ظاهرتان را می بیند و قضاوت می کند. بنابراین ظاهر شما باید مطلوب باشد. دقت کنید، نمی گوییم ایده آل یا بی نقص. فقط مطلوب و خوشایند. برای داشتن یک ظاهر خوشایند باید هم به سر و وضع تان در حد معمول برسید و هم رفتار مناسبی داشته باشید. رفتار مناسب برای یک زن، وقار، برخورد محترمانه و اجتماعی، اعتماد به نفس و کمی غرور و جدیت است. بعضی از مردها شاید در تعاملات روزمره با زنانی که بی پرواتر و شوخ طبع تر هستند گرم بگیرند اما این یک اصل است که مردها، زنی را آماده ازدواج می دانند که رفتاری متین و موقر، سنجیده و بالغانه داشته باشد. هیچ مردی یک دختر زیادی شاد، زیادی سرخوش و بی حواس را به عنوان زن زندگی اش انتخاب نخواهد کرد. پس خوش برخورد، جدی و معتمد به نفس باشید و در همه این موارد ظرافت و متانت زنانه تان را حفظ کنید. با این حال یک نکته را خیلی جدی باید بدانید و آن این که هیچگاه، هیچگاه، هیچگاه از ویژگی های زنانه، ظرافت ها و جذابیت های زنانه تان برای پیشبرد اهداف یا خودنمایی استفاده نکنید.

روش های عاشق کردن پسران

در پاسخ به اینکه قانون جذب عشق چیست و جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب چگونه رخ می دهد، کافی است:

به او نشان دهید که استقلال دارید.

به او نشان دهید که فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید.

نشان دهید که او را دوست دارید.

برای آن که او را به دنبال خود بکشانید برایش نقش بازی نکنید.

نشان دهید که قصد تغییر دادن او را در سر ندارید.

به ظاهر خود اهمیت دهید.

با رعایت این موراد است که در پایان خواهید گفت با قانون جذب به عشقم رسیدم!

راههای جذب پسران مغرور

خودشناسی داشته باشید

برای جذب پسر مغرور به خودشناسی برسید. یکی از دلایل اصلی عدم جذابیت شما این است که احتمالا ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری منفی بسیاری دارید و به دلیل این که تا به حال در صدد رفع آن‌ها نیامده اید و همچنان آن ویژگی‌ها را نشان می‌دهید، فرد مورد نظرتان از شما خوشش نمی آید. پس اگر به دنبال قانون جذب مردان مغرور هستید بدانید که شناختن خودتان و رشد ویژگی های مثبتتان بهترین راه حل آن می باشد.

اندام مورد علاقه مردان

در مبحث جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب باید به این مورد نیز اشاره کنیم که شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان ۰٫۷ است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند.

به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست.

نسبت ۰٫۷ کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

تست مرد مورد علاقه

اگر در جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب موفق شده اید و حال به دنبال این هستید که بدانید آیا او نیز به شما علاقمند است یا خیر پس به این قسمت توجه کنید.

در تست مرد مورد علاقه بدانید که اولویت او نظر و خواسته شماست و به همین دلیل، سعی می‌کند دیگران را مجاب به تغییر و پذیرفتن شما کند.

خودش را تغییر می‌دهد برای همه ما تغییر کردن کار ساده‌ای نیست؛ حتی اگر همسرتان عاشق‌ترین همسر روی زمین باشد.

رؤیاهایش را بدون شما نمی‌سازد یک همسر عاشق، گوشه گوشه زندگی‌اش را در کنار شما می‌بیند.

او دوست دارد در کنار شما یک خانواده کامل داشته باشد.

راه جذب دختر مورد علاقه

تا اینجای مطلب درباره جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب صحبت کردیم. اما زمان آن رسیده که مختصری هم درباره راه جذب دختر مورد علاقه بگوییم.

این پول نیست که دختران مجذوب آن هستند. طریقه رفتار و برخورد مردان پولدار است که آن ها را جذب می‌کند. دلیل اینکه آن مرد آنگونه رفتار می‌کند هم فقط و فقط پول اوست. اگر مردی بتواند همان رفتارها را داشته باشد اما پولش به آن اندازه نباشد، هر دختر مورد علاقه اش را می‌تواند مجذوب خود کند.
مردان پولدار زیادی را می‌بینید که نامزد یا همسر چندان جالبی ندارند. مردهای پولداری می‌‌توانند بهترین دخترها را از آنِ خود کنند که پولشان باعث بالا بردن اعتماد ‌به ‌نفسشان شده باشد.

در ادامه به چند دعا برای علاقه مندامن به دعاهای دینی اشاره می کنیم اما به یاد داشته باشید در کنار دعا باید تلاش هم در زندگی خود داشته باشید.

دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه

الْأَشْیآءِ اِلَیْکَ وَهُوَ التَّوْحیدُ، وَلَمْ اَعْصِکَ فی‏ اَبْغَضِ الْأَشْیآءِ اِلَیْکَ وَهُوَ

چیزها در نزد تو که عبارت از توحید و یگانگیت بود از تو پیروی کردم و در مبغوض‏ترین چیزها در نزدت که عبارت‏از

الْکُفْرُ، فَاغْفِرْ لی‏ ما بَیْنَهُما یا مَنْ اِلَیْهِ مَفَرّی‏ آمِنّی‏ مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

اوایل رابطه در چه مورد صحبت کنیم؟

روش های عاشق کردن پسران

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

راه های جذب پسران برای ازدواج

راه های جذب پسران مغرور

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

چگونه با پسرها حرف بزنیم

راز جذب دختر

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

قانون جذب برای ازدواج

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

جذب پسر برای ازدواج با تست مرد مورد علاقه امکان پذیر است. رفتارهای زنانه مورد علاقه مردان در روش های عاشق کردن پسران موثر می باشد و می توانید در این بین در مورد دعا برای ازدواج با مرد مورد علاقه نیز مطالعه کنید. یکی از راههای جذب پسران مغرور به دست آوردن اطلاعاتی در مورد اندام مورد علاقه مردان بوده و این روش در راه جذب دختر راه جذب دختر مورد علاقه نیز می تواند به کار گرفته شود.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.