no-img
نوین اطلس

پیامک عاشقانه به همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پیامک عاشقانه به همسر
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
تیر ۲۹, ۱۳۹۹

پیامک عاشقانه به همسر


گاهی اوقات برقراری ارتباطات کلامی با همسر برای شما خیلی سخت می شود. خجالت کشیدن، کمبود مهارت کافی برای صحبت کردن و یا اضطراب و هیجان به خصوص در اوایل رابطه دلایلی است که باعث می شوند نتوانید با همسرتان ارتباط درستی برقرار کنید و حرف خود را به او بزنید. راه حل این موضوع ارسال پیامک عاشقانه به همسر و کمک گرفتن از متن ابراز عشق به همسر می باشد.

استفاده از پیامک ابراز عشق به همسر و به طور کلی جملات ابراز محبت می تواند تاثیرات خوب زیادی در رابطه ی عاطفی شما داشته باشد.
به همین منظور نوین اطلس در مطلب پیامک عاشقانه به همسر ضمن اشاره به رفتار درست با همسر از دوران عقد تا دوران زندگی مشترک و طرز برخورد مناسب با شوهر به شما کمک می کند ارتباطات کلامی خوبی هم با همسر خود داشته باشید و روش دلبری با پیامک را بیاموزید.

اس ام اس عشق بازی با همسر

می‌توانید با ارسال یک پیامک ابراز عشق به همسر یا یک اس ام اس دلگرمی به همسرتان تاثیر زیادی در بهتر و زیباتر کردن رابطه‌تان بگذارید.
در اینجا تعدادی پیامک عاشقانه خفن برای همسرتان و متن ابراز عشق به معشوق را برایتان گردآوری کرده‌ایم تا زندگی زناشویی عاشقانه ای داشته باشید.

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز می‌کنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد …

چنان تشنه بودن توام که شنیدن هر لحظه صدای تو هم سیرابم نمیکنه !

نمی‌تونم به واژه‌ای پناه ببرم برای این همه آشفتگی !

من مجنون قصه‌های شبونه‌ام …

اونجا که یکی بود به یکی نبود می‌رسه …

منو فریاد کن …

##

آسمان هم که باشی

بغلت خواهم کرد

فکر گستردگی واژه نباش

همه در گوشه تنهایی من جا دارند

پر از عاشقانه‌ای تو

دیگر از خدا چه بخواهم…؟!

جملات عاشقانه برای پیامک ابراز عشق به همسر

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد رابطه عاشقانه با شوهر ارسال پیامک ابراز عشق به همسر است و شما می توانید احساسی ترین جملات ابراز محبت را برای وی در شبکه های پرمخاطب اجتماعی ارسال کنید و از طریق پیامک عاشقانه به همسر عشق و عاطفه بیشتری را در زندگی تان ایجاد کنید. پس از جملات عاشقانه مخصوص نامزدها استفاده کنید.

  • چشمانم همیشه به راه تو دوخته شده است قدم‌هایت را شماره می‌کنم تا به خانه برگردی…
  • از آن روزی که به تو پایبند شدم و قسم وفاداری خوردم، هر دم و بازدمم به یاد تو و به نام تو بوده است…
  • وقتی خانه نیستی دلشوره می‌گیرم، گویی در این خانه تنهایی می‌خواهد مرا از پا دربیاورد. همیشه با من باش و تنهایی را از من دور کن.
  • عشق زیبای من؛ تو زیباترین بهانه برای نفس کشیدنی، تو پاک‌ترین شعر عاشقانه‌ای، تو بهترین معنای دوست داشتنی، تو شاه بیت غزل زندگی‌ام هستی. تو را عاشقانه دوستت دارم. من و تو با هم یعنی یک عشق مقدس، یک قصه بی‌پایان.

صحبت عاشقانه با همسر

هنر گفت‏گو با همسر بعد از ازدواج، یک مکالمه طولانی است که گاهی اوقات با جر و بحث‏ های بیهوده قطع می‏ گردد. همان گونه که ارتباط، مهم‏ترین اساس زندگی است، مشاجره هم مخرب‏ترین عامل آن است.

زن و شوهر با مشاجره، هم عواطف خود را جریحه ‏دار می‏ سازند و هم رابطه زناشویی‏ شان را مختل می‏ سازند.
همان گونه که ارتباط، باعث نزدیکی ما انسان ‏ها به هم می ‏شود، دعوا و مشاجره، این ارتباط را خراب کرده، انسان‏ ها را از هم دور و دورتر می سازد. بسیاری از زنان و مردان، از برقراری یک ارتباط سالم، عاجز هستند و به محض مطرح ساختن مسئله و یا مشکلی با همسر خود، وارد گرداب جرّ و بحث‏ ها و سوءتفاهم‏ های پی‏ درپی می‏ شوند که می تواند در نهایت موجب دلسرد شدن از عشق گردد.

هنگامی که دو نفر ارتباط عاطفی با هم ندارند، به هنگام پیش آمدن اختلاف، نمی‏ توانند از دعوا، اجتناب کنند. زن و شوهرها، هنگام دعوا و مشاجره، خیلی ساده، مسائل را به موارد شخصی و خصوصی، ربط می ‏دهند.
به جای مشاجره و بزرگ کردن نکات منفی، باید با یکدیگر گفت‏گو کرد. برای کاهش دعوا بهتر است خواسته‏ های خود را صریح و البته با رعایت ادب و احترام، مطرح کرد. بعضی زن و شوهرها، به قدری با هم مشاجره می ‏کنند که کم کم محبتشان از بین می ‏رود.

شما می ‏توانید با به کارگیری روش ‏های زیر، گفت‏وگوهای خود را شیرین و لذت‏ بخش سازید و به این ترتیب به گرم کردن رابطه خود کمک کنید.
۱) با همسر خود هماهنگ شوید.
۲) با علاقه گوش کنید.
۳) از قطع صحبت او خودداری ورزید.
۴) سؤالات خود را از طرف مقابل، ماهرانه مطرح کنید.
۵) سیاست و نزاکت به خرج دهید.

طرز برخورد با شوهر

طبق روانشناسی رابطه عاشقانه مردان قبل از آنکه به دنبال پیامک ابراز عشق به همسر باشند، انتظار دارند همسرشان با آن ها دوست باشد و شرایط و موقعیتشان را به خوبی درک کند.
اگر می خواهید در ارتباط خود موفق باشید و همسرتان را از خود راضی نگه دارید به نکات زیر توجه کرده و آن ها را در زندگی خود به کار بندید، آنوقت متوجه تغییرات بزرگی خواهید شد زیرا طرز برخورد درست با شوهر تاثیر مثبت زیادی در رابطه خواهد داشت:

قابل اعتماد و وفادار باشید
مردها به دنبال زن هایی هستند که بتوانند به آن ها اعتماد کرده و رویشان حساب باز کنند. حقیقت اینجاست که برخی از خانم ها رازدار نیستند و کمتر اتفاق می افتد که همسرشان حرف های دل خود را نزد آن ها بازگو کند. مردها زنی را می خواهند که قابل اعتماد باشد و تا آخر عمر خود به او وفادار باقی بماند و در شرایط سخت زندگی همراهی اش کند. آن ها می خواهند همسرشان متعهد و مسئول باشد.

از سرزنش دست بردارید و به او احترام بگذارید
چه چیزی باعث می شود که برخی از خانم ها احترام مردی که با او ازدواج کرده اند را نگه ندارند؟ وقتی فرد به شخص مقابل احترام می گذارد گویی به خودش احترام گذاشته به ویژه زمانیکه طرف مقابل همسرش باشد. او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نکنید و دائماً تصمیماتش را به باد انتقاد نگیرید. آقایون خانمی را می خواهند که منطقی باشد، در شرایط عصبانیت خود را کنترل کرده و با بحث منطقی به دعوا خاتمه دهد. در عوض به آموزش عاشقانه حرف زدن اقدام کنید و با استفاده از متن ابراز عشق به همسر به حفظ رابطه خود کمک کنید.

خوش اخلاق باشید
آقایون به دنبال همسری هستند که شخصیت زنانه اش شکل گرفته باشد، مهربان باشد، مرتباً داد نزند و از او ایراد نگیرد. اکثر مردها در زندگی خود به دنبال “آرامش” هستند، می خواهند اوقات خوشی را داشته باشند، و از زندگی لذت ببرند، بنابراین خوش مشرب باشید، به سرعت عصبانی نشوید، و داد و فریاد کردن را هم به کلی فراموش کنید و گاهی پیامک عاشقانه خفن برای همسر خود ارسال کنید چرا که از راه های عاشق شدن همسر همین است.

رفتار با همسر در دوران عقد

«بله» را گفته‌اید و برای یک عمر قرار است به امید خدا زن و شوهر باشید، اما هنوز شرایط رفتن به یک خانه را ندارید و هرکدام در خانه پدری‌تان زندگی می‌کنید. در چنین شرایطی هم متاهل هستید و هم برخی قوانین زندگی مجردی را هنوز باید رعایت کنید. از یک طرف می‌خواهید نیازهایی که یکی از دلایل ازدواج‌تان بوده است را برطرف کنید و از طرف دیگر هنوز زیر سقف مشترک نرفته‌اید. کار چندان سختی نیست؛ این روز‌ها خیلی زود می‌گذرد، فقط به کمی مدیریت نیاز دارد و باید بتوانید رفتارهای درست با همسرتان و راه های افزایش عشق بین زن و شوهر را در دوران عقد یاد بگیرید:

به فکر آرامش شوهرتان باشید

شما دیگر بعد از خوانده شدن خطبه عقد منطبق با قوانین شرعی، همسر مردی هستید که دوستش دارید و قرار است به‌زودی باهم زندگی مشترک را شروع کنید. ممکن است چند ماهی مجبور باشید که در خانه پدری‌تان بمانید تا شرایط شروع زندگی زیر یک سقف برایتان مهیا شود. شاید همسر شما برای گرفتن جشن عروسی یا تهیه مسکن مشکلی داشته باشد و یا حتی خانواده‌تان برای تهیه جهیزیه نیاز داشته باشند تا برگزاری جشن ازدواج شما را مدتی به تعویق بیندازند، اما شما فراموش نکنید که در این مدت علاوه بر شناخت هم، بزرگ‌ترین وظیفه‌تان آرامش‌دادن و ابراز علاقه به یکدیگر است. این کار را می توانید با استفاده از پیامک ابراز عشق به همسر خود و حرف های عاشقانه برای جذب مردان انجام دهید.

خجالت نکشید

در مورد حد و مرز‌های ارتباط در این زمان با همسرتان حرف بزنید. فکر نکنید اگر در این مورد گفت‌وگو کنید محکوم به آزادی بیش از حد و خارج از عرف خواهید شد یا در نظر همسرتان این کار درست نیست. صحبت کردن قبل از اینکه دچار مشکل شوید، خیلی بهتر از این است که در موقعیتی قرار بگیرید که همسرتان از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما با عکس‌العمل نامناسب او را دلسرد کنید. در کل رفتارهایی که مردان دوست دارند را بیاموزید.

مقدمات راحتی بیشتر را فراهم کنید

اگر حس می‌کنید که در خانه پدری خودتان برای خلوت با همسرتان راحت نیستید کاری کنید که شما و همسرتان یکدیگر را در خانه آن‌ها بیشتر ببینید یا بر عکس. می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که راحتی بیشتری باهم داشته باشید؛ مثلا زمان‌هایی که خانه خلوت‌تر است برای دیدن هم برنامه‌ریزی کنید. در اتاقی باهم باشید که هر دو آرامش بیشتری داشته و رفت‌وآمد کمتری به آن صورت می‌گیرد. در حد توان کارهایی انجام دهید که همسرتان دوست دارد و به او لذت می‌دهد، اما مراقب باشید که اتفاقی برخلاف اصول خانواده‌تان نیفتد.(همچنین نگاه کنید به چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم)

در این مطلب از نوین اطلس سعی کردیم از مزیت های پیامک ابراز عشق به همسر صحبت کنیم. اینکه استفاده از جملات ابراز محبت می تواند به طور معجزه آسایی عشق و علاقه را بین شما و همسرتان چندین برابر کند. پس بی توجه به اینکه چه مدت است با هم زندگی می کنید به فکر گرم کردن هرچه بیشتر کانون خانواده خود باشید.

مطالب مرتبط:

راه های حفظ یک رابطه عاشقانه

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند

راه های جذب پسران در چت

ارتباط کلامی با همسر

معذرت خواهی از معشوق

چگونه ابراز احساسات کنیم

پیام برای عاشق کردن از راه دور

پروفایل عاشقانه

سرد شدن در دوران نامزدی

۱۵ ترفند محبت به همسر

مراقب محبت زیادی به شوهرتان باشید



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.