no-img
نوین اطلس

دلسرد شدن از شوهر-عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دلسرد شدن از شوهر-عشق
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
تیر ۸, ۱۳۹۹

دلسرد شدن از شوهر-عشق


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم به موضوع دلسرد شدن از شوهر و یا همان دلسرد شدن از عشق بپردازیم.

در واقع می خواهیم بدانیم علت سرد شدن زن از مرد چیست و چه نشانه هایی دارد؟

سپس در مورد دلسرد شدن از عشق، علت دلسردی مردان، علت تنفر مرد از همسرش، درمان دلسردی از عشق، دلسرد شدن از زندگی (دلسردی از عشق)، دلسردی در زندگی، اس ام اس دلسرد شدن صحبت خواهیم کرد تا دلایل سرد شدن یهویی رابطه را متوجه شویم و از آن ها دوری کنیم.

علت سرد شدن زن از مرد

در اولین بخش از مطلب دلسرد شدن از شوهر می خواهیم علت سرد شدن زن از مرد را بررسی کنیم.

زن ها از این مردها نفرت دارند:

۱. مردهایی که هیچ سوالی در مورد زن نمی‌پرسند چون اصلا اهمیتی نمی‌دهند.

مردهایی هستند که از زمین و زمان حرف می‌زنند و در مورد هر چیز با‌ ربط و بی‌ربطی از همسرشان سوال می‌کنند و حتی جواب تمام پرسش‌های او را می‌دهند، درست مثل اینکه با آن ها مصاحبه می‌کنید، اما هیچ سوالی در مورد خودتان نمی‌کنند و به خوبی نشان می‌دهند که اصلا اهمیتی نمی‌دهند شما چه کسی هستید و چه ویژگی‌ها و شخصیت و شرایطی دارید در چنین شرایطی است که دلسرد شدن از عشق کم کم بروز می کند.

۲. مردهایی که وسط حرف‌های شما به گوشی‌شان نگاه می‌کنند

ادامه‌ی همان بی اهمیتی که در بالا گفته شد! شما حرف می‌زنید و فکر می‌کنید او حواسش کاملا به شماست، اما گرما گرم گفتگوی‌تان، به گوشی‌اش نگاه می‌کند و عملا اعلام می‌کند که اهمیتی به حرف‌های شما و حضورتان نمی‌دهد. چنین مردانی باید خود را آماده کنند تا نشانه های سرد شدن زن از مرد را در زندگی مشترکشان مشاهده کنند.

۳. مردهایی که هیچ وقت از ته دل نمی‌خندند

مردهایی که اصلا نمی‌خندند یا به ندرت می‌خندند، مثل یک عطسه‌ی کوچولو که ناگهان از دهان‌شان در برود! این احساس را به شما می‌دهند که از شما نفرت دارند یا اصلا اهل تفریح و شوخی نیستند، که در هر دو صورت غیر قابل تحمل‌اند و پس از مدتی بایستی به دنبال درمان دلسردی همسرشان باشند.

۴. مردهایی که وقتی با آن ها حرف می‌زنید، هر جایی را نگاه می‌کنند غیر از شما

این سناریو حتی خنده دار هم هست! شما با او حرف می‌زنید و چشمان او مدام این طرف و آن طرف می‌چرخد، انگار کسی را پشت سر شما می‌‌پاید یا لنز در چشمش جابجا شده و اذیتش می‌کند! مشکل چیست؟! آیا نمی‌تواند بیشتر از ۳۰ ثانیه به شما نگاه کند؟! از حرف زدن شما خوشش نمی‌آید یا اصلا حوصله‌تان را ندارد؟! (نگاه کنید به علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی)

دلسرد شدن از عشق

حال می خواهیم به دلسرد شدن از عشق بپردازیم. می خواهیم بدانیم عشق های بی هدف را چگونه فراموش کنیم؟

۱- سعی کنید در بیرون هیچ آثاری از ایشان را جلوی دید خود نداشته باشید مانند عکس، شماره تلفن و یادگاری های و…  آن ها را محو کنید.

۲- افرادی که در وضعیت شما قرار دارند و با دلسرد شدن از عشق مواجه هستند، به هیچ وجه نقاط منفی و بدی ها و آسیب هایی که از طرف مقابل متحمل شدن را نمی بینند و به همین دلیل علاقه و وابستگی آن ها ثابت می ماند. شما با تهیه لیستی از نقاط منفی ایشان و مشکلاتی که الان و بعد از ازدواج با ایشان برای شما ایجاد خواهد کرد را بنویسید و هر روز مرور کنید تا نگرشتان نسبت به او منطقی تر شده و احساس ناراحتی و یا به عبارتی تنفر از این عشق بی هدف ایجاد شود.

۳- اگر در شما نیز حس خسته شدن از رابطه دوستی بوجود آمده است پس درباره امتیازات این جدایی و خوبی های جدا شدن از فرد اشتباه نیز با خود فکر کنید و سعی کنید با خوشحالی از اینکه با او ازدواج نکرده اید مطالبی را یاد داشت کنید.

۴- در حال حاضر به هیچ وجه اقدام به ازدواج نکنید زیرا ممکن است در اثر سرد شدن یهویی رابطه با انگیزه انتقام جویی و یا با هدف بهتر شدن وضعیت روحیتان و نه با هدف عشق و علاقه منطقی این ازدواج صورت بگیرد پس سعی کنید حداقل دو ماه با انجام این تکنیک ها افکار و تصاویر مربوط به وی را از ذهنتان پاک کنید به حدی که اصلا تصویر ذهنی ایشان را به خاطر نیاورید و بعد هم حتما با یک مشاوره برای کمک به یک ازدواج عاقلانه کمک بگیرید.(همچنین نگاه کنید به مقاله عشق یا منطق در ازدواج)

۵- سعی کنید بدون خود سرزنشی و مقایسه نقاط مثبت و خوبی های خودتان را فراموش نکنید و با نوشتن و مرور و نادیده و بی ارزش نکردن آن ها، اعتماد به نفس داشته و به آینده خوشبین و امیدوار باشید.

علت دلسردی مردان

تا اینجا در این مقاله درباره دلسرد شدن از شوهر و علت سرد شدن زن از مرد صحبت کردیم.

سپس به دلسرد شدن از عشق پرداختیم و اینکه چگونه عشق اشتباه خود را فراموش کنید.

حال می خواهیم در مورد علت دلسردی مردان بدانیم.

مردان برای نجات ازدواجشان به خیانت روی می آورند.

مردها عاشق همسر خود هستند، اما نمی دانند چگونه مشکلات رابطه شان را برطرف کنند. بنابراین برای پر کردن هر گونه خلاء به بیرون از ازدواجشان پناه می آورند. آن ها بجای مقابله و حل مشکل اصلی که همان دلسرد شدن از عشق است، طفره می روند و با خود می اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی شان با زنی دیگر، می توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند.

مردها اغلب با کسی دوست می شوند که با او آشناییِ قبلی دارند.

خیانت کننده معمولا دوست خود را در خیابان و یا مهمانی نمی جوید. بلکه این شخص اغلب همکار، دوست خانوادگی و یا کسی است که به نحوی با او آشنایی قبلی دارد.

بسیاری از زنان تصور می کنند همه زنانی که با مردان متاهل دوستی می کنند زنانی بوالهوس و هرزه هستند، در حالیکه اکثر این روابط در ابتدا تنها یک دوستی و معاشرت ساده بوده است و اغلب خیانت ها در محیط کار اتفاق می افتد.

برای پیشگیری از این امر، مطمئن شوید که همسرتان با شما رابطه نزدیک تر و صمیمانه تری نسبت به همکارش دارد. زوجین اغلب به محل کار می روند، به فرزندان خود رسیدگی می کنند و شب ها به طور مجزا به کارهای شخصی خود می پردازند. باید سعی کنید در یک زمان مشترک به تختخواب رفته و دقایقی یکدیگر را در آغوش بگیرید. همچنین اگر حس می کنید رابطه شما رو به انحطاط رفته است برای جلوگیری از سرد شدن عشق، می توانید از مقاله تکنیک های گرم کردن رابطه سرد شده استفاده کنید و مانع ورود شخص سوم به زندگی تان شوید.

علت تنفر مرد از همسرش

علت تنفر مرد از همسرش چه مواردی است؟ چه عواملی منجر به دوری همسر و دلسرد شدن از عشق خواهد شد؟

* زنانی که به شدت مادی گرا هستند. برای بیشتر آقایان این که زنی فقط به دنبال خرید، آخرین مدل لباس یا مسافرت های تفریحی و… باشد، به هیچ عنوان جذاب نیست و در نهایت منجر به سرد شدن مردان می شود.

* زنانی که به شدت سعی می کنند شوهر را تحت کنترل خود بیاورند.

* زنانی که تا حد امکان سعی می کنند به مسائل نگاه منطقی و عقلانی نداشته باشند و فقط تحت تاثیر احساسات، گریه کردن و … با مسائل رو به رو می شوند.

* زنانی که به شدت مستقل هستند و این استقلال را دائم به رخ شوهر می کشند و اظهار می کنند که بدون کمک شوهر می توانند تمام زندگی خود را اداره کنند نیز باعث دلسرد شدن از عشق در زندگی می شوند.

* زنانی که به لحاظ جنسی، بسیار ضعیف یا مغرور هستند که در نتیجه باعث سرد شدن مردان در رابطه زناشویی نیز می شوند.

*زنانی که اهل چشم و هم چشمی و رقابت با زنان دیگر فامیل یا دوست، زندگی خود را تنظیم می کنند.

درمان دلسردی

اگر شما نیز در رابطه خود با دلسرد شدن از شوهر و یا عشق مواجه هستید، به یاد داشته باشید که درد و رنج همیشگی نیست.
درد و رنج تا ابد طول نمی‌کشد، اگر قرار بود همیشگی باشد که حتی نمی‌دانستیم خوشبختی چه طعمی دارد. درست همان‌طوری که قبلا گفتیم، زندگی در دنیایی از دوگانگی پیش می‌رود- شاید خیلی ناامیدکننده به نظر برسد، اما برای شناختن خوشی، باید اندوه و ناامیدی را نیز مزه کنیم. یادتان باشد که مشکلی نیست اگر بعد از سرد شدن رابطه دوستی احساس ناراحتی داشته باشید- به جای مبارزه با این احساسات، اجازه بدهید که از شما عبور کنند. مقاومت در برابر آن‌ها، سمج‌ترشان می‌کند، بنابراین هر چه‌قدر بیش‌تر به جنگ احساسات درونی‌تان بروید، بیش‌تر با شما خواهند ماند. درد و رنج را بپذیرید، از آن درس بگیرید و رشد کنید و به خاطر آموزه‌های ارزشمندی که برای‌تان دارد، سپاس گزار باشید. درد و رنج می‌تواند مانند یک آموزگار پربها عمل کند، اگر آن را بپذیریم به جای این‌که محکوم‌اش کنیم و آرزو کنیم که تنهای‌مان بگذارد.(همچنین نگاه کنید به چگونه قهر را تمام کنیم)

دلسرد شدن از زندگی

بهتر است اکنون از دلسردی از شوهر و عشق و روابط عاطفی بگذریم و به دلسرد شدن از زندگی بپردازیم.
گاهی این حس و حال ربطی به مسائل عاطفی ندارد و می تواند دلایل مختلف دیگری داشته باشد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.
– شکست های پی در پی در زندگی: یکی از علل احساس دلسردی در زندگی، شکست و انتظار شکست می باشد. اگر شما همیشه انتظار شکست را داشته باشید و توانمندی های خود را باور نداشته باشید، احساس خوبی در زندگی نخواهید داشت.

– یکنواختی در زندگی: انسان فطرتا زیبایی طلب بوده و دوست دارد با تنوع زندگی کند؛ چنانچه محیط زندگی یا فرایند زندگی یکنواخت باشد، روند تغییر و تبدّل انرژی روانی با خلل مواجه می گردد. گاهی انسان به تغییرات اندکی در زندگی نیاز دارد. مثل گردش، تفریح و یا حتی تغییر چیدمان منزل.

– عدم برآورده شدن نیازها: رفع نیازها احساس لذت در زندگی را به دنبال دارد.

در واقع نیازها به عنوان یکی از انگیزه های حیاتی هستند. اگر نیازها نبودند انسان در زندگی بسیاری از دلخوشی ها را از دست می داد و خیلی از فعالیت ها را ترک می کرد. حال این نکته نیز حایز اهمیت است که اگر نیازها به درستی و به موقع و متناسب پاسخ داده نشوند می تواند منجر به احساس سستی و بی حوصلگی در فرد شود.

رفع دلسردی در زندگی

راهکارهایی برای زندگی شیرین و مانع شدن از ایجاد دلسردی

۱) خوبی ها را هم ببینید!

برای داشتن رابطه خوب نسبت به همسر خود دیدگاه مثبت داشته باشید و بکوشید همیشه در مرحله اول کارهای خوب او را ببیند و مورد تحسین قرار دهید، زیرا تشویق و تحسین یک کار خوب، باعث تثبیت و تکرار آن خواهد شد و خودتان از آن لذت می برید. هرگز چشمان خود را روی نقطه ضعف همدیگر باز نکنید و دایم به رخ نکشید؛ چون این رفتار، موجب دلسردی از عشق شده و کم کم نسبت به همدیگر حس بدبینی پیدا می کنید و یک حالت خسته شدن از رابطه در شما ایجاد می شود. اگر چنین رفتاری دارید، بکوشید آن را انجام ندهید، زیرا کم کم بین شما دوری ایجاد شده و به جایی می رسد که خدای ناکرده به فکر جدایی می افتید و هزاران مصیبتی که به دنبال آن می آید، پس «چشم ها را باید شُست، جورِ دیگر باید دید.»

۲) تحقیر و سرزنش، ممنوع!

خداوند در خلقت انسان به خودش احسنت گفته است، زیرا انسان بهترین خلقت اوست. در این میان، چگونه می توان همسر را به عنوان یک امانت الهی تحقیر و سرزنش کرد؟ یک دختر و یا یک پسر که با هزاران امید وارد زندگی می شوند، چرا باید مورد اهانت قرار گیرند؟ پدر و مادری که دخترشان را با صدها رنج و زحمت بزرگ کرده اند و با حفظ آبرو و امیدواری او را به خانه مردی فرستاده اند تا در محیط امن و سالم و پر محبت زندگی کند، چگونه می توانند بعد از مدتی نظاره گر توهین و سرزنش او از طرف همسرش باشند؟ آیا وجدان انسان راضی می شود؟ متقابلاً اگر شما به ازدواج مردی درآمده اید که به دلایل گوناگون مشکل پیدا کرده است – مثلاً اقتصادی یا شغلی – به هیچ وجه او را سرزنش نکنید، زیرا به تدریج که سرزنش ها زیاد می شود، حالت تخریبی ای در زندگی شما به وجود می آید و در مقابل همدیگر کم ارزش می شوید.(همچنین نگاه کنید به سرد شدن در دوران نامزدی)

همیشه به دنبال این باشید که با لطف و کرامت خود، احترام همدیگر را نگه دارید و در پی شأن و منزلت همدیگر باشید.

۳) رعایت احترام و ادب متقابل

با همسر خود به طور محترمامه و مؤدب صحبت کنید و همدیگر را سبک نکنید. آنچه در این گیرودار مهم می باشد، این است که وقتی مادری با همسرِ خود مؤدبانه صحبت می کند، یا مردی با همسرش محترمانه سخن می گوید، فرزند آن ها نیز می آموزد که چه طور مؤدبانه صحبت کند و احترام پدر و مادرش را نگه دارد. این بهترین هدیه ای است که می توانید برای فرزند خود به ارث بگذارید. طوری برخورد نکنید که روزی مجبور شوید بگویید: «آتش در خرمن خویش زده ام که را کنم دشمن خویش!»

شما خانم گرامی، وقتی همسرتان وارد منزل می شود، به استقبال او بروید، بسیار مؤدّبانه با او رفتار کنید و به فرزندِ خودتان نیز بگویید، چنین کاری انجام دهد. این رفتارِ شما باعث می شود، خستگیِ کار از تنِ او بیرون رود و احساسِ آرامش کند. البته او نیز متقابلاً چنین رفتاری انجام خواهد داد و کم کم به صورت یک عادت در می آید. برخی از همسرانِ بسیار خوب اظهار می دارند که در طول زندگی هرگز حتّی یک بار هم به یکدیگر بی احترامی نکرده اند. زندگیِ آنها آن قدر لذّتبخش است که دوست دارند همیشه در کنار هم باشند!(همچنین نگاه کنید به ۱۵ ترفند محبت به همسر)

اس ام اس دلسرد شدن

سردش بود دلم را برایش سوزاندم!!!
گرمش که شد با خاکستر قلبم نوشت:
خـداحـافـظ .

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

درمان سردی رابطه عاطفی

علت کم شدن علاقه به همسر

اوایل رابطه در چه مورد صحبت کنیم؟

علت تنفر مرد از همسرش

سرد شدن روابط زناشویی بعد از زایمان

سرد شدن رابطه زن و شوهر

لیست کلمات عاشقانه

زن غرغرو

طلسم جدایی زن و شوهر

سرد شدن عشق

نشانه های سرد شدن رابطه

چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم

پیامک عاشقانه به همسر

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

دلایل دلسرد شدن از عشق  را می توانید در علت نفرت زن از شوهر و علت دلسردی مردان و  علت تنفر مرد از همسرش را جستجو کنید. درمان دلسردی به شما کمک می کند از دلسرد شدن از زندگی و  دلسردی در زندگی رهایی پیدا کنید. نمونه هایی از اس ام اس دلسرد شدن را نیز می توانید ببینید.



موضوعات :
ازدواج

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.