no-img
نوین اطلس

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد- ۲۰ اشتباه جبران ناپذیر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد- ۲۰ اشتباه جبران ناپذیر
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
تیر ۲, ۱۳۹۹

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد- ۲۰ اشتباه جبران ناپذیر


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را بررسی کنیم.

درواقع به ۲۰ اشتباه جبران ناپذیری که ممکن است بعد از اتمام رابطه خود انجام دهید می پردازیم.

افراد در زمان داشتن رابطه عاطفی با معشوق خود، تلاش های زیادی برای حفظ آن رابطه می کنند. اما اگر مهارت های ارتباطی درست را ندانند می توانند رابطه عاشقانه خود را به سمت سقوط سوق دهند. تا جاییکه فرد مقابل خواستار جدا شدن باشد.

طبیعی است که هیچ فرد عاشقی نمی خواهد معشوقش را از دست دهد و زمانیکه با این شرایط مواجه شود بدون فکر دست به هر کاری برای حفظ رابطه عاشقانه اش می زند. اکثر این رفتارها نه تنها رابطه را بهبود نمی بخشد بلکه جزو اشتباهات جبران ناپذیری هستند که فرد مقابل را بیش از پیش دور می کند.

اگر شما این مطلب را می خوانید پس به احتمال زیاد به تازگی از عشق خود جدا شده اید یا در رابطه ای هستید که در آستانه جدایی می باشد و از خود می پرسید. پس بهتر است کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد، را بدانید تا بتوان امیدی برای بازگشت به رابطه قبلی ایجاد کرد.

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

اگر در رابطه عاشقانه با فرد مورد نظر خود بوده اید و حال رابطه تان به هم خورده است حتما این سوالات در ذهن شما تکرار می شود: احساس پسرها بعد از جدایی چیست؟ آیا مردان به رابطه بر می گردند؟ بعد از جدایی چه باید کرد؟ چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم؟ و …

تفاوتی ندارد خانم باشید یا آقا. اینکه مرد یا زن مورد علاقه شما به رابطه برگردد و بهترین راه برای برگرداندن عشق را انتخاب کنید قبل از هر چیز مستلزم این است که بدانید بعد از کات کردن چگونه رفتار کنید.(همچنین نگاه کنید به ۱۲ تکنیک گرم کردن رابطه سرد شده)

در اینجا لیست ۲۰ اشتباه جبران ناپذیر و کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را به شما عزیزان ارائه می دهیم. با دوری از این اشتباهات خیلی راحت تر می توانید رابطه تمام شده را برگردانید و یا حتی کاری کنید معشوق خودش به سمت شما برگردد.

۱- التماس کردن برای ادامه رابطه

از اولین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد، التماس برای بقای رابطه است.

التماس کردن یکی از تکنیک‌های رایج و البته اشتباهی است که افراد اغلب بعد از پایان یک رابطه استفاده می‌کنند. هرگز برای باقی ماندن در یک رابطه التماس نکنید.

افراد وقتی بخواهند بروند یعنی دقیقا در همان بازه زمانی به یک زمان تنفس و فضا نیاز دارند پس التماس کردن‌هایتان او را منصرف نمی‌کند.

از دست دادن برخی افراد غیر قابل تصور و دردناک است ولی التماس کردن برای بازگشت بهترین کاری نیست که می توانید انجام دهید. زیرا شما را تبدیل به یک شخصیت ضعیف و افسرده می‌کند که اعتماد به نفس کافی ندارد، چنین شخصیتی برای هیچ فردی جذاب نیست.(همچنین نگاه کنید به عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی)

۲- تماس گرفتن و ارسال پیام های پشت سر هم

این که بخواهید جلوی خودتان را بگیرید و به کسی که دوستش دارید زنگ نزنید، کار بسیار دشواری است. شما ماه ها و حتی سال ها با او در تماس بودید و حال باید دور زنگ زدن یا پیغام دادن به او را خط بکشید.

چرا که اگر به صورت رگباری به او زنگ بزنید و پیام دهید در نهایت باعث می شوید فرد مقابل شما را بلاک کند و این کارتان را سخت تر خواهد کرد.

اگر به دنبال این هستید که احساس پسرها بعد از جدایی چیست؟ (یا دخترها) پس با زنگ نزدن و پیام تفرستادن سعی کنید به او حس دلتنگی القا کنید.

۳- تغییر کامل خود

از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد این است که به فرد مقابل قول دهید اگر برگردد خود را تمام و کمال تغییر می دهید. به یاد داشته باشید هر کسی ویژگی های شخصیتی خاص خود را دارد.

شما می توانید به او قول دهید که اگر واقعا اخلاق یا رفتار نادرستی در رابطه تان داشته اید، آن را اصلاح کنید.

اما حواستان باشد در برابر تمام خواسته ها و بهانه های وی از روی ضعف سر تعظیم فرود نیاورید.

کاری نکنید که بعد حس از دست دادن هویت خودتان را پیدا کنید.

۴- فرستادن واسطه

بسیاری از افراد نیز زمانی ‌که می بینند از پیام دادن و تماس گرفتن جوابی نمی‌ گیرند دست به دامن دوستان و آشنایان می‌شوند و از آن ها می‌خواهند تا واسطه دوستی دوباره آن ها و برگرداندن عشقشان شوند.

این کار علاوه براینکه آبرو و اعتبار شما را مقابل این افراد خدشه دار می‌کند باعث ایجاد کدورت در دل طرف مقابلتان نیز می شود و از کارهایی است که بعد از کات کردن نباید انجام دهید.

پس به یاد داشته باشید برای ترمیم رابطه عاشقانه هرگز واسطه ای ارسال نکنید.

۵- توهین کردن

یکی از رایج ترین اشتباهات افراد بعد از التماس و ارسال واسطه این است که وقتی ببینند با التماس راه به جایی نمی برند می خواهند فرد مقابل را تحت فشار قرار دهند.

در نتیجه تحت تاثیر هیجانات منفی ممکن است با ارسال پیام به او توهین کنید یا در محل کارش آبروی او را مقابل دوستان و همکارانش ببرید.

احتمالا بعد از چنین کاری پشیمان خواهید شد و دوباره مجبور می شوید از او عذرخواهی کنید. پس پیشنهاد می کنیم که قبل از انجام این اشتباه حتما خوب فکر کنید و احتمال بازگشت به رابطه را با دستان خود از بین نبرید.

۶- تهدید کردن

از دیگر کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد، تهدید کردن می باشد.

گاهی افراد به هر وسیله ای شده می خواهند جلوی جدایی را بگیرند. گاهی ممکن است فرد مقابل را تهدید کنید که اگر از شما جدا شود خود را خواهید کشت.

در این شرایط جذابیت خود را هر چه بیشتر از دست خواهید داد و یا فرد از شما دورتر می شود و یا اگر به ناچار قبول کند تنها از روی ترحم و نه عشق و علاقه با شما می ماند که در نهایت عواقب بدی همچون خیانت را در پی خواهد داشت.

۷- گوش کردن به آهنگ غمگین

درست است که باید با غم درونی‌تان کنار بیایید و به خودتان فضا دهید ولی لزومی ندارد به غم و اندوهتان دامن بزنید و آن را بیشتر کنید.

زمانی که حالتان خوب نیست به جای شنیدن موزیک غمناک یا تماشای فیلم‌های ناراحت کننده، کمی به خودتان روحیه دهید.

کاری را که دوست دارید انجام دهید. کمی پیاده روی یا دویدن یا هر ورزش هوازی دیگر می تواند حال عمومی‌تان را بهتر کند.

بر اساس مقالات بازگشت به رابطه هر چه روحیه بهتری داشته باشید سریع تر متوجه می شوید چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید.

۸- رفتن به مکان های خاطره انگیز

رفتن به پاتوق‌ها و مکان‌های خاطره‌انگیز از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد، می باشد.

وقتی به مکان‌هایی می‌روید که عادت داشتید با هم به آنجا بروید، یاد روزهای خوش با هم بودن می‌افتید و در نتیجه دل‌تان بیشتر از قبل برای عشق سابق‌تان تنگ می‌شود.

بدترین بخش ماجرا اینجا است که ممکن است در جمع و مقابل چشم ده‌ها غریبه زیر گریه بزنید.

تنها دلیل موجه برای سر زدن به پاتوق‌های عاشقانه‌ی قدیمی‌تان این است که خاطرات جدیدی را در آن نقاط ایجاد کنید، البته بهتر است این کار را زمانی انجام بدهید که این شکست عشقی را پشت سر گذاشته‌اید و او را فراموش کرده‌اید.

۹- اجتناب از انجام کارهای لذت بخش گذشته

خیلی طبیعی است که زمانی که هنوز درد جدایی را دارید تحمل می کنید تمایلی به انجام کارهایی که در گذشته از آن ها لذت می بردید نداشته باشید.

اما پس از گذشت مدتی از سوگواری برای عشق از دست رفته تان باید طبق روال عادی به این کارها بازگردید، چرا که از جمله کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد همین دوری از لذت بردن است.

حتی اگر حس انجام آن ها را نداشته باشید. اجتناب از انجام فعالیت هایی که از آن ها لذت می برید شما را به سمت افسردگی پیش می برد و به مرور زمان اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد.

۱۰- بدگویی از عشقتان نزد دیگران

درست است که شما از دست فردی که روزی دوستش داشتید عصبانی هستید اما کار اشتباهی است اگر پیش دیگران از او بد بگویید.

با این کار نه به او، بلکه به خودتان نیز آسیب می رسانید. این رفتار بیشتر شما را در باتلاق فرو می برد، در صورتی که اگر سکوت کنید، ارزش بیشتری نزد دیگران خواهید داشت و همچنین راه را برای احیا رابطه خود نمی بندید.

۱۱- برقراری ارتباط فوری با فردی جدید

از دیگر کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد این است که از روی لجبازی فورا وارد رابطه عاطفی دیگری شوید.

پس از جدایی، به احتمال خیلی زیاد دوست دارید که حسادت طرف مقابل تان را برانگیزید یا که به گونه ای از او انتقام بگیرید.

این کار بسیار ساده است اما دست نگه دارید. بعد از شکست عشقی دردناک، شما باید برای مدتی تنها باشید در غیر این صورت ممکن است که از سر لجبازی یا عصبانیت اشتباه دوباره ای مرتکب شوید.

بنابراین به خودتان زمان دهید تا کمی از عصبانیت تان بکاهد، سپس می توانید منطقی یک تصمیم درست برای آغاز رابطه ای سالم بگیرید.

۱۲- نصیحت گرفتن از همه

اگر با هر کسی که سر راهتان قرار می‌گیرد، مشورت کنید، بیشتر گیج و سردرگم خواهید شد.

داشتن شبکه‌ای حمایتی از افرادی که به حرف‌هایتان گوش بدهند، عالی است، اما اگر هر کدام یک نظر داشته باشند و توصیه‌ی متفاوتی بکنند، احتمالاً سرتان مملو از ایده‌های متناقض خواهد شد.

دوستان همیشه شما را نصیحت می‌کنند، نصایحی که معمولاً متناقض با یکدیگر است و در نهایت تنها کسی که می‌داند چکار باید بکنید، خودتان هستید.

۱۳- خیال پردازی و داشتن امید واهی

سعی نکنید جلوی احساسات خود را بگیرید. در خلوت خود هرچقدر که دوست دارید گریه کنید و هیجانات خود را تخلیه کنید.

این کار به شما کمک می کند تا کمی آرام شوید و راحت تر به شرایط موجود نگاه کنید.

اما حواستان باشد که واقع بین باشید. این شکست عاطفی مانند هر رویداد تلخ دیگری باید دوره خود را بگذارند تا کمی از فشارش کاسته شود. به همین جهت به خودتان امید بازگشتش را ندهید و به دنبال موقعیت های جدید خود باشید.

داشتن امید واهی به بازگشت معشوق تنها باعث می شود شما فردی وابسته و ضعیف باشید و جذابیتتان به مرور زمان کم شود. به همین دلیل است که خیال پردازی در مورد برگشتن قطعی معشوق از جمله کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد، می باشد.

۱۴- گریه های پی در پی

قوی بودن می تواند تصویری از شما نشان دهد که به صورت غیر مستقیم و حتی بدون نیاز به ارتباط مستقیم طرف مقابل را مجدد به شما جذب کند و حتی اگر قصد شما فراموشی کامل باشد باعث بدست آوردن سریع تر بهبودی شما می شود.

نمی گوییم اصلا گریه نکنید، گاهی گریه و تخلیه احساسات خیلی هم خوب است و به بهتر شدن حال فرد کمک می کند. اما حواستان باشد خود را نبازید می توانید تا حدی برای عشق از دست رفته خود سوگواری کنید اما مراقب باشید ادامه دار نشود.

۱۵- حبس شدن در خانه

از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد این است که خود را در خانه حبس کنید و تبدیل به فردی گوشه گیر و درون گرا شوید.

از حفظ روحیه خود و انجام کارهایتان غافل نشوید. هر چه بیشتر شرایط را عادی جلوه دهید کنجکاوی فرد مقابل را بیشتر بر انگیخته خواهید کرد.(نگاه کنید به برگشت دوباره به رابطه از دست رفته)

۱۶- قطع ارتباط با دوستان

از دیگر اشتباهات رایج این است که افراد بعد از جدایی رابطه شان را با تمام دوستان همجنس خود نیز قطع می کنند.

اگر می خواهید بدانید بعد از جدایی چه باید کرد بایستی توجه داشته باشید که یکی از تصویرهایی که شما را جذاب و دوست داشتنی نشان می دهد، افزایش روابط اجتماعی با دوستان تان است.

هرچقدر بیشتر با دوستان خود وقت بگذرانید و خوشحال باشید، بیشتر تصویری از خود نشان داده اید که قدرتمند، جذاب و قابل اتکا است.

۱۷- مقایسه تجربه خود با دیگران

هر فردی فراز و نشیب‌های رابطه‌ی عاشقانه را متفاوت با دیگری تجربه می‌کند، این امر درباره‌ی شکست عشقی نیز صادق است.

اگر احساس می‌کنید دوستان‌تان سریع‌تر از شما شکست عشقی‌تان را پشت سر گذاشته‌اند، باید بدانید که این تفاوت‌ها کاملاً عادی است.

نمی‌توانید خودتان را با هیچ کس دیگری مقایسه کنید، چون تجربه‌تان کاملاً با تجربه‌ی دیگران تفاوت دارد.

نمی‌توانید خودتان را با دیگران مقایسه کنید، چون انگیزه‌های دیگران و دلیل انجام دادن کارهایشان را نمی‌دانید. شما هیچ چیزی درباره‌ی رابطه‌ی آن ها نمی‌دانید، پس از این مقایسه‌های پوچ برای خودتان باید و نباید درست نکنید.

۱۸- دنبال کردن عشق سابقتان در فضای مجازی

اگر می خواهید بتوانید خیل زود به زندگی عادی خود برگردید و پس از آن یا این رابطه را فراموش کنید یا به دنبال آن باشید که چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنید، شرط آن این است که خود را درگیر چک کردن عشقتان در فضای مجازی نکنید.

به دنبال این نباشید که احساس پسر بعد از جدایی چه می باشد؟(یا احساس دختر چیست)

دنبال کردن او باعث می شود هر عکس شاد یا تصویری از بیخیالی وی ببینید مانند خنجری در قلب شما فرو رود و شما را از مسیر درست اینکه بعد از جدایی چه باید کرد، منحرف می کند.(همچنین نگاه کنید به بهترین واکنش در برابر بلاک شدن)

۱۹- دست کشیدن از پیشرفت

به یاد داشته باشید چیزی که می تواند شما نزد همه و حتی عشق سابقتان جذاب کند، مشاهده پیشرفتتان است.

اگر در حال تحصیل و یا یادگیری هر هنر خاصی بودید اکنون با تجربه شکست عشقی از آن دست نکشید.

به تحصیلات خود ادامه دهید، هنر و فن های جدیدی بیاموزید و پیشرفت خود را در معرض نمایش بگذارید. چرا که سریع ترین راه برای برگرداندن عشق همین مورد می باشد.

۲۰- بی توجهی به ظاهر خود

از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد غفلت نسبت به آراستگی ظاهری می باشد.

سعی کنید همچون گذشته به قیافه و نوع لباس پوشیدن خود اهمیت دهید. عطر همیشگی تان را بزنید. به تناسب اندام خود توجه کنید.

هر چه بیشتر به فیزیک و ظاهر مرتب خود برسید، کمتر حس افسردگی به سراغتان می آید.

در این مقاله از نوین اطلس سعی کردیم ۲۰ اشتباه جبران ناپذیر و کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد را گوشزد کنیم تا اگر رابطه تان در مرحله جدایی است بدانید چگونه رفتار کنید.

اینکه مراقب باشید بعد از جدایی چه باید کرد راه را برای برگشت عشقتان یا حتی فراموشی او آسان تر می کند و به شما این قدرت را می دهد تا عاقلانه تصمیم گیری کنید.

اگر از خود پرسیدید آیا بازگشت به رابطه قبلی درست است یا خیر و پاسختان مثبت بود می توانید با استفاده از تکالیف برای برگرداندن عشق به راحتی معشوق را برگردانید.

مطالب مرتبط:

بازگشت به رابطه دوستی

کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد

رفتار شناسی بلاک

سکوت در یک رابطه به چه معناست

چگونه مرد را به رابطه برگردانیم

دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده

علت و درمان سرد شدن رابطه

درست کردن رابطه خراب شده

در فضای مجازی بعد از جدایی چه کنیم؟



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *