no-img
نوین اطلس

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان- چگونه مردان را دلتنگ کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان- چگونه مردان را دلتنگ کنیم
امتیاز 3.50 ( 2 رای )
zip
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان- چگونه مردان را دلتنگ کنیم


در این مقاله می خواهیم از راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان صحبت کنیم.

این سوال که چگونه مردان را دلتنگ کنیم از سوالات رایج بین خانم هایی است که عاشقانه فرد مقابل خود را دوست دارند و می خواهند او نیز هر چه بیشتر دلتنگ و تشنه عشق شان شود.

اینکه بخواهیم بدانیم چگونه مرد را تشنه خود کنیم، در روابط عاطفی امری طبیعی است.

البته گاهی خانم ها از راهکارهایی همچون مسایل جنسی برای دلتنگ کردن مردان استفاده می کنند که می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

برای اینکه مرد را تشنه خود کنید نیازمند به کار بردن مهارت ها و تکنیک های اصولی هستید.

اگر می خواهید بدانید چگونه مرد را تشنه خود کنید تا پایان این مقاله همراه نوین اطلس باشید.

چه زمانی باید مردان را دلتنگ خود کنیم

قبل از آنکه به سراغ راه های وابسته کردن و تشنه کردن مردان برویم بهتر است بدانیم چه زمانی باید مردان را دلتنگ خود کنیم.

بسیاری از خانم ها به اشتباه فکر می کنند محبت های بیش از حد و همیشه در اختیار مرد بودن او را وابسته تر می کند. در حالیکه این طرز فکر اشتباه است و باعث دور شدن و سرد شدن یهویی رابطه خواهد شد.

گاه مردان خود با بیان مسائل و جملاتی و انجام دادن رفتارهایی این هشدار را به ما می دهند که نیاز دارند کمی دلتنگ شوند.

از جمله رفتارهایی که نشان می دهد زمانش رسیده به فکر بیفتیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم و با بی محلی های مرد چه کنیم، شامل موارد زیر می باشد:

  • زمانی که مرد مورد نظر مثل قبل مشتاق بیرون رفتن و وقت گذرانی با عشقش نیست.
  • زمانی که تماس نمی گیرد و پیام نمی دهد.
  • زمانی که حوصله صحبت ندارد و هر چه از او بپرسیم نهایت با یکی دو کلمه پاسخ می دهد.
  • زمانی که بی حال و بی انرژی برخورد می کند.
    در این مواقع است که باید به دنبال آن باشیم که چگونه مرد را تشنه خود کنیم.

و یا هنگامی که این حرف ها را می زند:(همچنین نگاه کنید به چرا مردان بی احساس می شوند)

  • چقدر غر میزنی؟
  • چقدر کنترلم می کنی؟
  • چرا همش باید پیام بدم؟
  • چقدر حرف میزنی؟
  • ولم کن خسته شدم!

اگر با شرایط بالا مواجه شدیم زمان آن رسیده که با استفاده از سیاست های زنانه خود به دنبال وابسته کردن مرد به خود باشیم به نحوی که تشنه و دلتنگ ما شود.

چگونه مرد را تشنه خود کنیم

در این بخش راهکارهایی ارائه می دهیم تا بدانیم چگونه مرد را تشنه خود کنیم و کاری کنیم که دلتنگ ما شود.

  • همیشه در دسترس نباشیم

اگر همیشه در دسترس باشیم، بعید است که عشقمان دلتنگ بشود. البته طبیعی است که از صمیم قلب دوست داریم همیشه با او در ارتباط باشیم.

اما اگر واقعاً بخواهیم بدانیم چگونه مردان را دلتنک کنیم پس باید فرصتش را ایجاد کنیم. البته منظور این نیست که رابطه‌ را سرد و کمرنگ کنیم یا امنیت رابطه‌ را بهم بریزیم، فقط همیشه دردسترس نباشیم. مثلا گاهی خود را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌ مشغول کنیم.(همچنین نگاه کنید به چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم)

  • همیشه برای تماس گرفتن پیش قدم نشویم

اگر به دنبال این هستیم که چگونه مرد را تشنه خود کنیم پس نباید فقط ما برای تماس گرفتن پیش قدم شویم. البته اصلا اشتباه نیست که دختر اول تماس بگیرد اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهیم در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنیم کمی سخت است اما اگر بخواهیم پسر مورد علاقه را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشیم.(همچنین نگاه کنید به عشقم را دوستش دارم ولی اون دوستم نداره)

  • کمی مرموز باشیم

برای اینکه پسر را تشنه خود کنیم نباید تمام رمز و رازهای زندگی خود را برای او بازگو کرد. منظور این نیست که به او دروغ بگوییم. منظور این است که به او فرصت کنجکاوی و رمز گشایی درباره خود بدهیم. در نتیجه هر قدر بیشتر بخواهد بداند مجبور است بیشتر تلاش کند و ذهنش درگیر دختر خواهد شد. این درگیری ذهنی به صورت ناخودآگاه، پاسخ دخترانی است که می پرسند: چگونه مرد را تشنه خود کنیم؟

  • استفاده از شبکات اجتماعی

امروزه با استفاده از شبکات اجتماعی این امکان داده می شود تا بتوانیم پسر را دلتنگ خود کنیم. بهتر است هرزگاهی عکس و پست هایی درباره خود و تفریحات به اشتراک بگذاریم. این کار باعث کنجکاوی و دیوانه کردن پسر مورد علاقه می شود. البته دقت کنیم که بیش از حد فعال بودن در این شبکات ممکن است نتیجه عکس بدهد.(همچنین نگاه کنید به چگونه با پیامک دلبری کنیم)

  • اهمیت به ظاهر

اگر بخواهیم بدانیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم باید به ظاهر خود اهمیت بدهیم. بر اساس روانشناسی جذابیت ظاهر، مردان همیشه عاشق ظاهر آراسته و مرتب خانم ها هستند حتی اگر خود فردی مرتب نباشند. البته منظور از اهمیت به ظاهر استفاده از آرایش های غلیظ و نامتعارف نیست بلکه به این معناست که سعی کنیم همیشه با لباسی مرتب و تمیز حاضر شویم.(نگاه کنید به چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم)

  • استفاده از رایحه ای خاص

اگر دختر عطری خوشبو و ملایم را انتخاب کند و اکثر اوقات از آن استفاده کند، این رایحه را می تواند به عنوان نشانه خود در ضمیر ناخودآگاه فرد به جا بگذارد. به همین دلیل به خانم ها پیشنهاد می شود هر بار که عشقشان را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگی استفاده کنند. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد عشقش می‌افتد. ضمناً می‌توان عطر را روی وسایل مرد زد تا حتی وقتی نیست نیز با استشمام بو دلتنگ شود و بدین گونه هست که دختر می تواند مرد را تشنه خود کند.

  • تنوع در ظاهر

مردها موجوداتی بصری و تنوع طلب هستند، بنابراین بهتر است خانم ها هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروند و مدل مو یا آرایش خود را کمی تغییر دهند. تنوع در ظاهر یکی دیگر از رازهای تشنه کردن مردان است. چرا که از تکراری شدن زن برای مرد جلوگیری می کند. علاوه بر این تنوع های طاهری به خود خانم ها نیز حس طراوت و شادابی خاصی می دهد.(نگاه کنید به علت سرد شدن ناگهانی مردان و نشانه های آن چیست)

  • افزایش اعتماد به نفس

نکته مهم این است که از خود مطمئن باشیم. وقتی مردی ببیند که دختر خود را قبول دارد و تحویل می‌گیرد، بیش از پیش به خاطر معاشرت با او به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به دختر قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتماد به نفسی متعلق به او است.(نگاه کنید به مقاله چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم)

  • مهربان باشیم

مردان همیشه جذب دختران مهربان می شوند. مهربانی دختر باعث می شود در نبودش مرد به شدت دلتنگ و دیوانه او شود. مهربانی کردن در حق مردان و پسران اگر به جا و به اندازه باشد تاثیر شگرفی روی عشق و علاقه آن ها می گذارد. پس یکی از رموز طلایی برای اینکه چگونه مرد را تشنه خود کنیم مهربانی به جا و به موقع می باشد.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

  • پر شور و نشاط باشیم

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنیم باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز باید از خود مراقبت کنیم. هر چقدر که شور و نشاط بیشتری داشته باشیم مردان بیشتر علاقمند به وقت گذرانی با ما خواهند شد. یکی دیگر از نکات مهم برای اینکه چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم این است که در زمان تفریح و با هم بودن فضا را شاد کنیم به نحوی که او وقت گذراندن و تفریح با عشقش را به گردش با دوستانش ترجیح دهد.

  • ورزش کنیم

ورزش کردن هم به تناسب اندام زنان کمک می کند و هم به حفظ روحیه. مردان از زنانی با اندام نامتناسب و بی روحیه خوششان نمی آید.

  • بیرون رفتن با دوستان خود

اینکه به مردان نشان دهیم برای تفریح تنها به او وابسته نیستیم و می توانیم وقت خود را با دوستان بگذرانیم نیز از دیگر موارد مهم در تشنه کردن و وابسته کردن مردان است که به ما کمک می کند بدانیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم. اینگونه نشان می دهیم که ما نیز کارهای شخصی خود را داریم که بدون او انجام می دهیم. در نتیجه بیشتر دلتنگ بودن با عشقش می شود. البته در این زمینه نباید زیاده روی کرد چرا که می تواند نتیجه عکس داشته باشد.(همچنین نگاه کنید به عشق ورزیدن به دیگران)

به چالش کشیدن مردان

بر اساس روانشناسی عشق به چالش کشیدن مردان یکی از راه های جذب هر چه بیشتر آن هاست که در نهایت منجر به دلتنگ شدن و بیقراری شدید معشوق می گردد.

برای به چالش کشیدن مردان باید به آن ها نشان دهید شخصی آسیب پذیر و وابسته نمی باشید. اعتماد به نفستان را زیاد کنید و ارزش های خود را به صورت غیر مستقیم به او نشان دهید.

به شیوه های غیر مستقیم او را به چالش بکشید و به وی بفهمانید دیگران نیز به شما اهمیت می دهند و برای افراد زیادی جذاب هستید. خود را فردی اجتماعی با دوستان متعدد جلوه دهید اینگونه در نظر وی فردی جذاب هستید.

به چالش کشیدن مردان به این گونه باعث می شود مرد مورد علاقه بیش از پیش تشنه و دلتنگ شود.

وابسته کردن مرد به خود

همانطور که در بالا توضیح داده شد برای جذب و وابسته کردن مرد به خود و اینکه بدانیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم نکته مهم این است که تمام و کمال خود را وقف پسر مورد علاقه نکنیم. بایستی خود را پر مشغله و پر هیاهو نشان دهیم. هر چه دختر دست نیافتنی تر باشد پسر بیشتر کنجکاو شده و برای به دست آوردنش بیشتر تلاش می کند.

برای وابسته کردن مرد به خود و اینکه مرد را تشنه خود کنید، باید به ظاهر و اندام خود اهمیت داد و سعی کنیم همیشه با ظاهری مرتب و خوشبو حاضر باشیم. تنوع در لباس و ظاهر می تواند به افزایش جذابیت خانم ها کمک ویژه ای کند.

باید سعی کنیم مردان از بودن در کنار ما لذت ببرند به این ترتیب است که برای ملاقات های بعدی نیز تشنه خواهد بود. پس مهربانی و پر شور و نشاط بودن در این مورد مهم است.(نگاه کنید به مردان جذب چه دخترانی می شوند)

علائم دلتنگی مردان

اگر به درستی به سوال چگونه مردان را دلتنگ کنیم پاسخ داده شود و راهکار ها و راز و رمزهای موجود در این مورد که در بالا به آن ها اشاره شد را به کار بگیریم می توانیم فرد مورد نظر را دلتنگ کنیم.(همچنین نگاه کنید به نشانه های علاقه مرد به همسرش)

از علائم دلتنگی مردان نیز موارد زیر می باشد:

  • از ندیدن دختر مورد علاقه اش عصبانی می شود.
  • مرتبا سعی در برقراری ارتباط و ملاقات دارد.
  • به مردان پیرامون عشقش حسودی می کند.
  • سراغ عشقش را از دوستانش می گیرد.
  • دختر مورد علاقه اش را در شبکات اجتماعی دنبال می کند.

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید خیلی راحت با استفاده از مهارت ها و تکنیک های لازم می توانید تشخیص دهید چه زمانی باید مرد را دلتنگ خود کرد و پس از آن راهکارهای تشنه کردن و وابسته کردن مردان نیز ارائه شد که بسیار کاربردی می باشد. در آخر هم به علائم دلتنگی مردان اشاره کردیم تا بدانید اگر فرد مقابل شما چنین نشانه هایی دارد پس راه را درست رفته اید.

مطالب مرتبط:

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

رمز و رازهای جذب شوهر

لیست کلمات عاشقانه

آیا مردان هم دلتنگ می شوند

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

قانون جذب عشق از راه دور

دعای قوی برای تسخیر قلب

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

نشانه های عشق واقعی در پسران

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان

سکوت در یک رابطه به چه معناست؟



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *