no-img
نوین اطلس

کلماتی که مردان را تحریک می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کلماتی که مردان را تحریک می کند
امتیاز 4.60 ( 10 رای )
zip
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸

کلماتی که مردان را تحریک می کند


نوین اطلس قصد دارد در این مطلب خود از کلماتی که مردان را تحریک می کند، صحبت کند. کلمات و جملاتی که به خانم ها کمک می کند با به کار بردن آن ها همسرشان را تحریک کرده و هر چه بیشتر برای وی جذاب شوند.

به کار بردن کلماتی که مردان را تحریک می کند در زندگی زناشویی برای حفظ رابطه پایدار موثر می باشد.

استفاده از چنین واژه ها و عباراتی توسط خانم ها مانع از تکراری شدن زن در زندگی و سرد شدن یهویی رابطه خواهد شد.

پس اگر می خواهید بدانید چگونه از همسر دلبری کنید با ما تا انتهای مطلب کلماتی که مردان را تحریک می کند همراه باشید.

دراین مطلب علاوه بر کلماتی که مردان را تحریک می کند درباره کلمات تحریک آمیز در رابطه و کلماتی که زنان را تحریک می کند نیز صحبت کرده ایم.

کلماتی که مردان را تحریک می کند

بیا امشب یه شب خاص داشته باشیم
بر اساس روانشناسی مردان متاهل، مردان دوست دارند که شما برای برقراری رابطه جنسی پیش قدم شوید و به آن ها نیاز داشته باشید. این جمله دقیقا همین معنی را خواهد داشت و به او اعتماد به نفس می دهد. با این جمله در واقع به او می گویید که تنها او نیست که رابطه با شما را می خواهد شما هم به همان اندازه با او بودن را می خواهید.

من وقتی در آغوشت هستم آرامش عجیبی دارم
به کار بردن این جمله به مرد این نکته را یادآوری می کند که توانسته آرامش را به شما هدیه دهد. در نتیجه ناخودآگاه تلاش می کند هر کاری برای حفظ آرامشتان انجام دهد.

من عاشق بوسه های تو هستم
آنچه مردان در رابطه زناشویی دوست دارند این است که بدانند بوسه هایشان آتشین و غیرقابل مقاومت هستند. هنگامی که شما بوسه های او را تحسین می کنید یعنی دقیقا چیزی که شما را هیجان زده می کند را بازگو کرده اید. به طور حتم تعریف کردن از نوع بوسه و رابطه برقرار کردن او از کلماتی است که مردان را تحریک می کند و باعث می شود بیشتر به سمت شما متمایل شود.(همچنین نگاه کنید به مردان چه نوع بوسه ای دوست دارند)

من عاشق هیکلت هستم
تعریف کردن از هیکل و اندام مردان به آن ها اعتماد به نفس خاصی می دهد که بسیار دوست دارند. در نتیجه از کلماتی که مردان را تحریک می کند می باشد.

به او بگویید از معاشقه با او لذت می برید
این دقیقا مترادف این است که معاشقه پیش از رابطه را بیشتر کن. خود را در اختیار او قرار دهید و اجازه دهید زبان بدن تان نیز کار خود را انجام دهد. سپس به او بگویید که لذت می برید و برای قدردانی کردن به او بگویید که تا چه اندازه از بازی کردن با بدنش لذت می برید. این از جملاتی است که دل مردان را آب می کند.

تو من را دیوانه خودت می کنی
مطمئن باشید که این حرف تان صادقانه است تا مردتان بیشتر عاشق شما شود. به او بگویید چقدر فوق العاده است تا او نیز شما را تا روی ابرها ببرد. برای این که شما را خوشحال تر کند، از رمانتیک ترین تکنیک ها استفاده می کند تا شما را دیوانه خودش کند. این جمله در دلبری زنانه کاربرد مفیدی دارد.(نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)

کلمات تحریک آمیز در رابطه

بیا رابطه جدیدی را تجربه کنیم
همه آدم ها دوست دارند که رابطه منحصر به فرد داشته باشند. باید مانند یک آهنربا مردتان را در رختخواب جذب کنید و فوق العاده و ماجراجو باشید. به او نشان دهید که دوست دارید چیزهای جدید را کشف کنید.(همچنین نگاه کنید به رفتارهایی که مردان دوست دارند)

کنار تو به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنم
از کلمات تحریک آمیز در رابطه این است که به همسرتان بفهمانید در کنار او بهترین لحظات را سپری خواهید کرد. در این حالت از این به بعد او سعی می کند زمان بیشتری را به شما اختصاص دهد که یکی از نشانه های مثبت در تست مرد مورد علاقه می باشد.

من عاشق نگاهت هستم
وقتی چشم در چشم به همسرتان نگاه می کنید و به او می گویید عاشق نگاهش هستید باعث ترشح هر چه بیشتر هورمون عشق خواهید شد. چرا که عاشقانه حرف زدن به تحریک فرد مقابل منجر خواهد شد.( نگاه کنید به تاثیر نگاه در عشق)

نمی تونم تو را ببینم و بهت نزدیک نشم
گفتن این جمله سرشار از کلمات تحریک آمیز در رابطه است. چرا که اشاره به جذاب بودن همسر دارد و اینکه مشتاق ارتباط نزدیک با وی هستید. گفتن این جمله به لوندی و دلبری کمک بسیار خواهد کرد.

کلماتی که زنان را تحریک می کند

از قسمت های مختلف بدنش تعریف کنید
تعریف کردن شما از قسمت های مختلف بدنش به او انرژی و اعتماد به نفس می دهد. به قسمت هایی از بدنش اشاره کنید و بگویید که این بخش ها را دوست دارید. این تعریف ها در رختخواب از جذابیت فراوانی برخوردار است و جزو کلماتی که زنان را تحریک می کند، می باشد.

عطری که زدی خیلی خوشبو هست
اگر به زن این احساس را منتقل کنید که برایتان جذاب است و عاشق بوی بدن وی هستید، او را تحریک خواهید کرد.در چنین موقعیتی زن آغوشش را برای همسرش باز خواهد کرد.

تو خیلی خوشگل و جذابی
گفتن اینکه همسرتان برای شما زیبا و جذاب است به وی احساس بسیار خوبی خواهد داد و در نتیجه از کلماتی که زنان را تحریک می کند، می باشد.(همچنین نگاه کنید به اسرار جذب زنان)

خیلی خوش شانسم که تو را پیدا کردم
گفتن این جمله به زنان آنان را به اوج حس ناب خوشبختی خواهد برد و در نهایت از کلمات تحریک کننده آنان می باشد.

تو من را دیوونه می کنی
بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه این تحسین اگر با لحن درست گفته شود، دقیقاً این مفهوم را می رساند که او شما را دیوانه خودش کرده است. با بودن او حس می کنید عاشق و زنده اید.

واقعا تحسین برانگیزی
این شیرین ترین تحسینی نیست که بتوان به یک زن گفت؟ فکر می کنم اینطور باشد. مطمئناً نظر همسرتان هم همین است. پس برای گفتن آن خجالت نکشید. البته در زمان درست مثل وقتی که لبخند خجالتی روی صورت او می بینید یا وقتی چیزی عالی برایتان آماده کرده است این کار را بکنید.با این تحسین، به او حس شاهزاده بودن بدهید.

لطفا اینقدر دوست داشتنی نباش
این یکی از محبوب ترین راه ها برای سربه سر گذاشتن و تحسین کردن او در آن واحد است. این یک راه مفرح و بازیگوشانه است که به یک مکالمه عادی، کمی محبت اضافه می کند.

مطالب مرتبط:

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

چگونه برای مردان جذاب باشیم

ترفند عاشق کردن مردان

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

درمان تنوع طلبی

سیاست های زنانه برای وابسته کردن مردان

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان

لیست کلمات عاشقانه

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

 

 

 

 



موضوعات :
روانشناسی جذب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *