no-img
نوین اطلس

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند
امتیاز 5.00 ( 7 رای )
zip
اسفند ۱۹, ۱۳۹۸

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند


توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند، عنوان مطلب امروز نوین اطلس می باشد. مطلبی که در آن به شما خواهیم آموخت چه رفتارهایی را به کار ببرید تا دلبری کنید و فرد مورد نظر را عاشق خود کنید.
دلبری کردن از مردان ویژگی است که هر خانمی ذاتا خواهان یادگیری آن می باشند. زنان علاقه دارند در بین هم نوعان خود جذاب تر باشند و بتوانند به راحتی دل مرد مورد علاقه خود را بدست آورند. پس به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند در ادامه توجه کنید و آن ها را در زندگی خود به کار گیرید. در انتها نیز به چند نمونه از جملات دلبرانه برای مردان اشاره خواهیم کرد.

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

هر چه بیشتر به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند و در ادامه آمده است عمل کنید، راحت تر می توانید به هدف خود برسید. این توصیه ها هم به خانم های مجرد که در صدد عاشق کردن مردی هستند کمک می کند و هم به خانم های متاهل یاد می دهد چگونه شوهرشان را بیش از پیش دیوانه خود کنند و در نتیجه راه را بر روی هر گونه خیانت همسرشان ببندند. اگر به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند عمل کنید از سرد شدن یهویی رابطه جلوگیری خواهید کرد.

مهربان باشید

بهترین راه عاشق کردن مردان این است که مهربان باشید. یکی از خصوصیات زنانگی که مردها معمولاً ندارند، میل طبیعی شما به مراقبت کردن است. البته می‌توانید در عین حال آسیب‌پذیر بوده و به همسرتان نشان دهید که به او نیاز دارید اما می‌توانید از او هم مراقبت کنید. هرچقدر هم که قوی، مردانه و مستقل باشد، همه مردها دوست دارند که کسی از‌ آنها مراقبت کند. اینکه نشان دهید چنین توانایی دارید باعث می‌شود سلاح خودش را در کنار شما زمین بیندازد و در کنارتان احساس امنیت کند. وقتی مردی ضعف از خود نشان می‌دهد و اجازه می‌دهد بخش آسیب‌پذیر او را ببینید، به شما قدرت خواهد داد. منظور این نیست که رابطه مثل یک مسابقه یا بازی است، همه این ها برای ایجاد یک رابطه بادوام و ایجاد احساس امنیت و آرامش برای دو طرف است.

شوخ طبع باشید و اوقات خوشی را رقم بزنید

از توصیه های که مردان را دیوانه تان می کند و عاشق کردن مردان این است که باید بتوانید با هم دیوانه‌بازی کنید. کار و زندگی فوق‌العاده استرس‌زا است! همسرتان تنها کسی است که درمقابل او باید سلاحتان را زمین بیندازید. چه خانه باشید و چه بیرون، درست وقت‌هایی که کسی نگاهتان نمی‌کند، وقت مسخره رقصیدن‌ها، حرف زدن با صداهای عجیب و غریب و وقت این است که خودتان باشید. اگر می‌خواهید همسرتان احساس کند که می‌تواند با شما تفریح کند، شما هم نباید از تفریح کردن با او بترسید. از دلبری های زنانه استفاده کنید. حتی اگر از اینکه مسخره به نظر برسید نباید بترسید. از اینکه خودتان را رها کنید، از چارچوب همیشگی‌تان بیرون بیایید و بلند بلند بخندید نترسید.

ویژگی های مثبت همسرتان را ببینید

به منظور حمایت و حفاظت از همسرتان، بویژه در برهه‌های حساس، بحرانی و نگران‌کننده، باید بر ویژگی‌های مثبت و رفتارهایی از همسرتان که خوب بوده تمرکز کنید. با برشمردن ویژگی‌های مثبت شخصیت همسرتان است که او از علاقه شما به خود اطمینان حاصل کرده و عزت نفس خود را ترمیم می‌کند. اعتماد به خود زمینه‌ساز عشق به خود است و از همین عشق به خود است که عشق به شما ایجاد یا محکم‌تر می‌شود. یادتان باشد اگر همسرتان خودش را دوست بدارد می‌تواند شما را هم دوست داشته باشد.

به ظاهرتان اهمیت دهید

مردها عاشق خانم هایی هستند که تمیز و مرتب هستند، پس از این توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند، نهایت اســـتفاده را بکنید. اغلب دخترها سردرگم می‌شوند که برای قرارشان چه لبـاسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آن ها مقاومت کند. هر وقت بـا او هستید چیزی بپوشید که زیبـا و چشم‌نواز بـاشد و بـا پوشیدن آن فوق‌العاده شوید. دختری که در لبـاس پوشیدن خوش‌سلیقه بـاشد می‌داند چگونه زیبـا و در عین حال عادی به نظر برسد. این بـاور رایج که کسی که عاشق‌ت بـاشد تو را قضاوت نمی کند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لبـاس بپوشد، احساس ناامیدی نمی‌کنید؟
اهمیت همیشگی به ظاهر و نوع لباس باعث می شود از تکراری شدن رابطه هم جلوگیری شود.

همیشه تمیز و خوش بو باشید

از دیگر توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند خوش بو بودن می باشد. وقتی بـا یک آغوش از او خداحافظی می‌کنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق‌العاده‌ای داشته‌بـاشد. عطر را به مچ دست‌ها، اطراف گردن، پشت گوش، و روی اســـتخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار اســـت. می توانید در مناسبت‌های مختلف از عطرهای مختلف اســـتفاده کنید. عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدام‌یک برایتان بهترین نتیجه را دارد.(همچنین نگاه کنید به سیاست های دخترانه در جذب پسران)

درخواست هایتان را صریح بازگو کنید

برخی از مواقع خانم ها درخواست هایشان را رک و صریح بازگو نمی کنیند و بسیاری از خواسته هایشان برای مردان گنگ و نا مفهوم است. شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد. پس اگر درخواستی از همسرتان دارید خیلی واضح بیان کنید.(نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)

با لبخند به او توجه کنید

بر اساس روانشناسی رابطه عاشقانه یکی از مهمترین توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند این است که مردها دیوانه‌ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان بـاید واقعی و شیرین بـاشد. در غیر این‌صورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی بـا او هستید، تمام توجه‌تان را به او بدهید و به جوک‌های‌اش بخندید. نشان بدهید از بودن بـا او خوشحال هستید. او بقیه‌ی کارها را انجام می‌دهد.

به همسرتان ابراز علاقه کنید

می‌توانید با رفتارهای محبت‌آمیز و عاشقانه خود، به ارضای نیازهای همسرتان توجه کنید و او را در رها شدن از تمایلات درونی اش که بیشتر در جهت محافظت و مراقبت از دیگران است، یاری برسانید. به همین دلیل می‌توانید گاهی با پذیرفتن و به عهده گرفتن برخی از مسئولیت‌های همسرتان یا با ایجاد شرایط شاد و دلپذیری چون خرید بلیت سینما، دعوت به رستوران و… ابراز عشق کرده و به او اجازه آرامش و لذت از زندگی بدهید. ابراز علاقه کلامی و رفتاری نیز یکی از جدی ترین توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند و از ترفندهای عاشق کردن مردان می باشد.(نگاه کنید به کلمات ابراز علاقه)

همسرتان را در آغوش بکشید

در آغوش گرفتن همسر، یک مهارت ارتباطی پیشرفته و هدیه‌ای کاملا عاشقانه و یکی از توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند است. این راه عاشقانه، بهترین روشی است که می‌تواند موفقیت و توانایی شما را در دوست داشتن و عشق ورزیدن به همسرتان تضمین کند. (همچنین نگاه کنید به چگونه از همسر دلبری کنیم)

از همسرتان تعریف کنید

تعریف و تمجید، قدردانی و سپاسگزاری از مردان، از رفتارهایی است که موجب تبلور عشق در آنان می‌شود. هنگامی که شما با لوندی و دلبری از همسرتان به خاطر تلاش‌ها یا چیزهایی که برای شما فراهم آورده، تشکر می‌کنید، او احساس عشق و محبت کرده و تمایل بیشتری برای خلق یک رابطه عاشقانه می‌یابد.

برای انتقاد موقعیت شناس باشید

یکی از عوامل ضروری برای پرورش عشق و صمیمیت، گفتن حقیقت است، اما وقت‌شناسی در این امر بسیار مهم است. برای آن‌که عشقی ماندگار و بادوام داشته باشید، سعی کنید در زمانی مناسب و به روشی که همسرتان کمتر آزرده شود یا آسیب ببیند، با او صحبت کنید و او را از ناراحتی‌ها و حرف‌های دلتان مطلع کنید. انتقاد و بیان اعتراض در شرایط مساعد، مناسب و بهینه است که نتیجه مطلوبی را برای شما پدید می‌آورد. پس از سیاست های زنانه خود در این زمینه استفاده کنید.

جملات دلبرانه برای مردان

تا اینجا توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند بیان کردیم. اگر به این نکات توجه کنید و آن ها را به صورت روزمره به کار ببرید حتما تاثیر فوق العاده آن را متوجه خواهید شد. در این قسمت نیز می خواهیم چند مدل از جملات دلبرانه برای مردان را مثال بزنید. این جملات نیز در کنار توصیه هایی که گفته شد حتما معجزه خواهند کرد. (همچنین نگاه کنید به آموزش عاشقانه حرف زدن)

از بودنت خوشحالم

این جمله تمام احساس عشقی که به همسرتان دارید را به وی منتقل خواهد کرد و باعث می شود عشق او نیز به شما بیشتر شود.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شود)

مرسی که برای زندگیمون تلاش می کنی

از جملات دلبرانه برای مردان بیان کردن جملاتی در زمینه قدر دانی از ان ها می باشد. مردان همینکه ببینند همسرشان قدر دان زحمت هایشان هستند تلاش بیشتری برای فراهم کردن امکانات رفاهی خواهند کرد.

تو خیلی جذابی

اینگونه جملات دلبرانه برای مردان که از ظاهرشان تعریف می کند به آن ها اعتماد به نفس خاصی می دهد. مردان از اینکه در نظر عشقشان خوشتیپ و جذاب باشند بسیار لذت می برند. تمجید ظاهر مردان از روش های دلبری از پسر می باشد.

من در هر شرایطی کنارتم

این جمله نیز بسیار دلبرانه است و به مرد این اطمینان را می دهد که همسری وفادار و قابل اطمینان دارد. در نتیجه هر چه بیشتر به او عشق می ورزد.(همچنین نگاه کنید به حرف های عاشقانه برای جذب مردان)

مطالب مرتبط:

جملاتی که دل مردان را آب می کند

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

حرف هایی که مردان را عاشق می کند

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

کلماتی که مردان را تحریک می کند

آموزش عاشق کردن پسر

قانون جذب عشق

تاثیر نگاه در عشق

راه های جذب پسران برای ازدواج

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

چگونه برای مردان جذاب باشیم

راه های تسخیر قلب پسران



موضوعات :
سیاست رفتاری

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *