no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب ازدواج خودم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب ازدواج خودم
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۲۶, ۱۳۹۸

تعبیر خواب ازدواج خودم


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به تعبیر خواب ازدواج خودم یا همان تعبیر خواب عروس شدن خودم بپردازیم.
اما قبل از هر چیز باید بگوییم ازدواج و عروسی در خواب از نظر معبرین غربی و اسلامی کاملا متفاوت است. بعضی می گویند تعبیر خواب ازدواج خودم مناسب نیست و بعضی آن را نشانه ای از سعادت و روشنی در زندگی واقعی می دانند. به هر حال ازدواج نیز در خواب شکل های متفاوتی دارد. ازدواج و عروسی خود، عروسی رفتن و رقصیدن برای دیگران، ازدواج با محارم مثلا پدر یا دیدن خطبه ی عقد در خواب هر کدام تعبیر متفاوتی خواهد داشت. حتی رنگ لباس عروس در تعبیر خواب عروس شدن خودم نیز می تواند تعبیر خواب را تغییر دهد مثلا لباس عروس ممکن است در خواب سیاه باشد که در این صورت معنای متفاتی خواهد داشت.

تعبیر خواب عروسی خود

تعبیر خواب عروسی خود یا همان تعبیر خواب ازدواج خودم چندین وجه دارد، آنلی بیتون می گوید:

۱. اگر دختری خواب ببیند با مردی ثروتمند ازدواج و عروسی می کند، علامت آن است که مقامی برتر از مقام اطرافیان خود به دست می آورد و به آرزوها و خواسته های خود دست می یابد.

۲. اگر کسی خواب ببیند با دیگری پیمان ازدواج می بندد و عروسی می کند، این تعبیر خواب عروس شدن خودم نشانه ی غم انگیزی است زیرا تنها یک معجزه می تواند او را از مرگ نجات بدهد.

۳. اگر دختری خواب ببیند در جشن ازدواج و عروسی خود کسی را با لباس عزا می بیند، نشانه از این دارد که زندگی زناشویی او همواره با دعوا و ناراحتی همراه خواهد بود.(همچنین نگا کنید به تعبیر خواب عروسی مجدد)

تعبیر خواب عروسی رفتن و رقصیدن

در این بخش از تعبیر خواب ازدواج خودم به تعبیر خواب عروسی رفتن و رقصیدن خواهیم پرداخت.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی)
چون معبران رقصیدن را در خواب خوب نمی دانند رقص و عروسی رفتن را نیز مصیبت و غم و رنج تعبیر کرده اند. رقص در خواب اگر به معنای پایکوبی باشد خوب نیست و اگر فقط حرکت دست باشد طلب کردن و خواستن است و احساس نیاز به دیگران است.

چنانچه در خواب ببینید مردمی دسته جمعی می رقصند غم و رنجی عمومی پدید می آید که شامل حال همه آن ها که می رقصند می شود و اگر کسی می رقصد و دیگران دست می زنند او گرفتار مصیبت و بلا می شود و آن ها که دست می زنند در غم او اندوهگین می شوند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب حلقه ازدواج)

تعبیر خواب لباس عروس سیاه

تعبیر خواب لباس عروس سیاه:  در تعبیر خواب ازدواج خودم، چنان چه دختر جوان و مجردی خواب ببیند لباس عروس مشکی به تن کرده است به علامت این است که بزودی یکی از دوستان نزدیکش ازدواج خواهد کرد و این خبر به گوشش خواهد رسید.

تعبیر خواب عروس شدن زن باردار با لباس سیاه

در این قسمت از تعبیر خواب عروس شدن خودم می خواهیم به این موضوع برسیم که اگر زن بارداری خواب ببیند لباس عروسی با رنگ سیاه به تن کرده است و در حال رقص شادمانی و یا پایکوبی باشد به نشانه ی این است که زندگی این فرد دوباره خوش و خرم خواهد شد و اتفاقات تلخ و غم انگیز سال های پیش و یا خاطرات ناراحت کننده ای را که از گذشته داشته است از بین می روند.

تعبیر لباس عروس سیاه برای زن مطلقه: خیر است و به معنای از بین رفتن غم ها.

تعبیر خواب خطبه عقد

مطیعی تهرانی در تعبیر خواب ازدواج خودم، دیدن مراسماتی به مانند عقد، عروسی و خطبه خواندن را به هیچ وجه خوب نمی‌داند. به گفته وی و تمامی معبرین مراسمات و جشن‌هایی این چنینی به عزا تعبیر شده و در تعبیر خواب ازدواج کردن، عروس را بلا و مصیبت می‌دانند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب مرده)

تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم

در بحث تعبیر خواب عروس شدن خودم باید به این موضوع نیز بپردازیم که اگر خواب بیننده زنی متاهل باشد و خواب ببیند که با همسرش عروسی کرده است، این تعبیر خواب عروسی خودم با شوهرم چه می باشد؟

ابن سیرین در این باره می گوید: چنانچه هر دو نفر در خواب رخت سفید به تن کرده باشند نشانه ی برکت و نعمت فراوان می باشد. (نگاه کنید به مقاله تعبیر خواب ازدواج مجدد با همسر فعلی)

تعبیر خواب ازدواج با پدر

علامه طباطبایی می گوید درباره ی تعبیر خواب ازدواج خودم یا همان تعبیر خواب عروس شدن خودم اگر دختری جوان خواب دید که با پدرش عروسی می کند به این معناست که تا اخر عمر از دعای خیر والدین خویش بهره و منفعت می بیند و چنان چه مجرد است حتما باید امیدوار باشد که در زمینه ازدواج و عشق شانس بزرگی به او روی خواهد کرد و در واقع خوشبختی و دل خوشی از آن اوست، اگر ببیند که خودش لباس عروس به تن کرده و پدر نیز کت و شلوار دامادی پوشیده است و در کنار هم ایستاده اند بیانگر آن است که روزهای شادی را خواهید گذراند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب زن دوم گرفتن پدر)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل

فال تاروت عشق و احساس

تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی

تعبیر خواب عقد کنان

تعبیر خواب لباس عروس حضرت یوسف

تعبیر خواب ازدواج با معشوق

تعبیر خواب خبر ازدواج معشوق

تعبیر خواب ازدواج معشوق با دیگری

تعبیر خواب ازدواج با مرد متاهل

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

تعبیر خواب دو زن داشتن

تعبیر خواب معشوق

تعبیر خواب لباس عروس برای دختر مجرد

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.