no-img
نوین اطلس

رسیدن به عشق با قانون جذب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

رسیدن به عشق با قانون جذب
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱۳, ۱۳۹۸

رسیدن به عشق با قانون جذب


در این مقاله با عنوان رسیدن به عشق با قانون جذب می خواهیم درباره ی موضوعات برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب، قانون جذب عشق از دست رفته، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان، قانون جذب در روابط عشقی، قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه، قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب مردان، قانون جذب شخص صحبت می کنیم.
حتما برای بسیاری از شما عزیزان اتفاق افتاده است که عاشق فردی شده اید اما نمی دانید چگونه عشق و علاقه خود را ابراز کنید تا او را به خود جذب کنید. به همین دلیلی است که باید با روش های رسیدن به عشق با قانون جذب و از راه دور آشنا باشید.

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

در راه رسیدن به عشق با قانون جذب، اگر شما به فرد مورد نظر وابسته باشید به گونه ای که این احساس را داشته باشید که اگر به عشقم نرسم زندگی برایم تمام است یا دیگر شاد نیستم و….  هرگز امکان ندارد به معشوقتان برسید و اگر هم در رابطه با او باشید قطعا او را از دست خواهید داد اما اگر واقعا نه اینکه خود فریب دهید این وابستگی وجود نداشته باشد به شرطی که فرد مورد نظر با شما هم فرکانس و در یک مدار باشد احتمال آن وجود دارد اما نه صد در صد، چون فرد مقابل شما هم حق انتخاب دارد و در مدار خاص خودش قرار دارد و این تمرین در قانون جذب عشق زمانی جواب میدهد که وابستگی وجود نداشته باشد و شما با فرد مورد نظر در یک مدار باشید
برای این کار ابتدا باید تمام ویژگی های معشوق خود را از هر لحاظ چه ظاهری چه شخصیتی و اخلاقی را بنویسید و به داشتن همسری با این مشخصات توجه کنید نه به خود آن فرد و با یقین به اینکه درخواستتان اجابت شده و به خواسته خود رسیدید مرتب با احساس خوب خدا را بخاطر داشتن چنین همسری شکر کنید و هنگام توجه کردن احساس خود را برسی کنید. زیرا بر اساس روانشناسی عشق اگر احساس شما منفی مانند غم و ناامیدی و حسرت و…  باشد در حال توجه به کمبود و نبود و نرسیدن به خواسته خود هستید و در نتیجه نرسیدن به خواسته را جذب میکنید اما اگر هنگام توجه احساستان خوب باشد مثل امید، یقین، شادی و… در حال توجه به خواسته خود هستید و بعد از مدتی توجه یا بخاطر اینکه با هم هم مدار بودید همان فرد مورد نظر وارد زندگیتان میشود و یا فردی با همان ویژگی ها. به این ترتیب است که قانون جذب همسر دلخواه اثر خواهد کرد.
روش های توجه کردن هم عبارت است از نوشتن ،خواندن،  دیدن ، صحبت کردن ، شنیدن ، تجسم و فکر کردن

قانون جذب عشق از دست رفته

وقتی که شما عاشق کسی می شوید و می خواهید به وی دست یابید، در مسیر رسیدن به عشق با قانون جذب ساختار هورمون های بدنتان تغییر می کند. موادی در جریان خونتان وارد می شوند که هنگام فکر کردن به فرد مورد علاقه تان احساس شادی و سرخوشی ایجاد می کنند. هر دفعه که به وی فکر می کنید، این هورمون ها عمیقتر و با حجم بیشتری وارد خونتان می شود. این هورمون ها کاری می کنند که شما به جز وی، دیگر هیچ کسی را نبینید.

تمام وجود شما به تصویر و صدای وی واکنش نشان می دهد و در هر کنش و یا ارتباط، پیغام های مشخصی را به فرد مقابل می فرستید که وی بداند شما دوستش دارید. خیلی زیاد هم دوستش دارید!
پس وقتی شما عاشق می شوید، حتی با تست خون شما نیز می توان دریافت که شما عاشق کسی هستید.
اما عشق یک خاصیت عجیب دیگر نیز دارد: عشق زمانی بوجود می آید که شما چیزی را بخواهید ولی به وی نرسید… به وی نزدیک شوید اما هرگز احساس نکنید به وی مطلقا دست یافته اید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب عشق از دست رفته)

درامای اصلی همیشه در اول رابطه است. چند روز قبل دوستی به من می گفت که در تمام فیلم های هندی که دیده، ازدواج آخرین فصل فیلم است و بعد از آن، داستان به پایان می رسد. چرا ما زندگی بعد از ازدواج را نمی بینیم؟

به اعتقاد من، برای حفظ عشق، باید زن و شوهر قادر باشند حتی بعد از ازدواج تازگی و هیجان پیش از ازدواج را حفظ کنند تا مانع سرد شدن یهویی رابطه شان شوند. این کار بسیار سختی است اما غیر ممکن نیست چون من کسانی را می شناسم که قادر به انجام آن بوده اند و می توان از تجربه و دانش آنها استفاده کرد.

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

در قانون جذب برای رسیدن به عشقمان باید اشاره کنیم افرادی که درباره ی قانون جذب شنیده اند و می خواهند با استفاده از آن رویاهایشان را آشکار سازند اغلب اهداف خاصی در ذهن دارند. آنها پول بیشتر، شغل بهتر و خانه ای زیباتر می خواهند. معمول ترین پرسشی که از من می شود این است « چگونه با استفاده از قانون جذب عشق را جذب کنم؟» یا «آیا آشکار ساختن جذب عشقم ممکن است؟» یا «ایا رسیدن به عشق با قانون جذب شدنی است؟»

پاسخ این پرسشها بسیار ساده است. قانون جذب برای متجلی ساختن هر آنچه که می خواهید کار می کند به شرطی که از فرمولش استفاده کنید.

خب، فرمول چیست؟ درخواست – باور – رها کردن – دریافت.

اما پیش از آنکه به سراغ فرمول برویم و جذب عشق را انجام دهیم چند کار اساسی و پایه ای وجود دارد که باید ابتدا آنها را به انجام برسانیم. برای تمام مواردی که می خواهید آشکار کنید ابتدا باید پیش از شروع، پاکسازی را انجام دهید. پاکسازی یعنی ذهن شما باید از تمام روابط اضافیِ گذشته پاک شده باشد، مطمئن شوید که هیچ احساس منفی ای مثل ترس یا شک و تردید شما را از جذب مرد/زن رویاهایتان دور نمی کند تا قانون جذب در روابط عاشقانه اثر کند. در اینجا چند راهکار برای پاکسازی به شما نشان می دهم:

به میزان خویشتن دوستی خود دقت کنید.
در رسیدن به عشق با قانون جذب، مدت زمانی را به تأمل و اندیشه در مورد کشف احساساتتان نسبت به خود اختصاص دهید، ببینید آیا واقعاً خودتان را دوست دارید، آیا خودتان را عالی می دانید، آیا فکر می کنید که انسان دوست داشتنی و ارزشمندی هستید. سپس برای برگرداندن معشوق با قانون جذب تلاش کنید.

از میزان خویشتن دوستی تان یادداشت تهیه کنید.
کاغذی بردارید و روی آن تمام چیزهای خوبی که در مورد شما صدق می کند بنویسید، بنویسید که چقدر مهربان و دلسوز هستید، چقدر باهوشید، چه دندانهای زیبایی دارید، چه پاهای خوش تراشی دارید، چه انسان شفیق و غمخواری هستید، چقدر احساساتی هستید، چه شنونده ی خوبی هستید، چه همسر خوبی می توانید اختیار کنید، چقدر شایسته ی جذب عشق هستید، چقدر در کارهای باغبانی، لوله کشی، نویسندگی، سخنرانی و … مهارت دارید، هر نکته ی خوبی که به نظرتان در شما صدق می کند روی کاغذ بنویسید. توجه داشته باشید که اگر شما واقعاً به چیزهایی که در مورد خودتان نوشتید ایمان داشته باشید فرآیند آشکارسازی در رسیدن به عشق با قانون جذب بسیار سریعتر اتفاق می افتد.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب در ۲۱ روز)

قانون جذب در روابط عشقی

در این بخش از مقاله رسیدن به عشق با قانون جذب می خواهیم به قانون جذب در روابط عشقی بپردازیم. پس با نوین اطلس در ادامه مطلب همراه باشید.

بررسی عشق

این روش‌ها که شما را از احساسات ناامیدانه‌تان بیرون می‌کشد و باعث می‌شود احساس کنید برنده هستید. این افکار و احساسات مثبت می‌آیند و باعث می‌شوند فکر کنید که آیا آن فرد را بخاطر عشق می‌خواسته‌اید یا فقط به این خاطر که نفستان را ارضا کنید. در بسیاری از موارد، ناامیدی که برمی‌گردد، به دلیل عشق نیست، بلکه به دلیل پیروزی است. حالا در اعماق قلب خود می‌دانید که آیا آن فرد را واقعاً دوست می‌دارید یا نه.

اگر متوجه شدید که عشقتان واقعی است، برای قانون جذب معشوق مرحله زیر خیلی برایتان مهم است:

عشق – قدرت پشت خلقت

درک کنید که عشق قدرتمندترین انرژی در جهان است. با عشق می‌توانید هر چیزی خلق کنید، قلب، روح و فکر هر کسی را به دست آورید. هر روز حدقل ۱۰ دقیقه بنشینید و افکاری عاشقانه به عشقتان بفرستید. با خودتان تصور کنید که با او رابطه‌ای عاشقانه دارید. معشوقتان کاملاً عاشق شماست. چه نوع افکار عاشقانه‌ای برای او می‌فرستید؟(نگاه کنید به چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم)

یک گوی صورتی رنگ از انرژی بین دستان خود تجسم کنید که در آن رابطه عاشقانه‌تان را با آن فرد می‌بینید. این گوی فقط انرژی پاک و مثبت عشق را در خود دارد. افکار، احساسات و نوع رابطه‌ای که با معشوقتان دارید را یادداشت کنید. در رسیدن به عشق با قانون جذب حالا گوی صورتی رنگ را فراموش کنید. بگذارید به هوا برود. هر وابستگی را رها کنید. و اگر اینکار را به درستی انجام دهید، دیگر هیچ وابستگی برایتان نمی‌ماند زیرا الان جایی هستید که می‌توانید حس رابطه را احساس کنید. اگر تردیدی داشتید با خودتان تکرار کنید، “من تسلیم نور معنویم هستم.” “فقط باید نور معنویم را دوست داشته باشم و از آن سپاسگذار باشم.”

دقت کنید که این هدف فقط و فقط زمانی اتفاق می‌افتد که ارتعاشات احساسات شما بالا باشد. در روانشناسی عشق ناامیدی مثل چاهی عمیق است که ارتعاشات آن بسیار پایین است. عشق و حق‌شناسی بالاترین حد ارتعاشات را دارند.

اگر اینکار را درست انجام دهید، احساساتتان در این مرحله باید اینگونه باشند :

ناامیدی صفر. متعجب می‌شوید که آنهمه ناامیدی به کجا رفته است.
شدیداً احساس شادی می‌کنید زیرا رابطه‌ای زیبا و عاشقانه ساخته‌اید و به روشنی آن را دیده و حس کرده‌اید.
یک رابطه کامل و شاد بین شما و جهان که فقط و فقط شکرگزار آن هستید.
رابطه ایده آل شما خود را نشان خواهد داد. ۶۰،۰۰۰ فکر در روز کارمای karma فکر شماست. اگر در ۸۰ درصد از این افکار عشق و حق‌شناسی باشد، رابطه زیبایی که خلق خواهید کرد فرای تصورتان خواهد بود.

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

راهکار قانون جذب عشق و ازدواج اینه : ” شما باید در گام نخست به اندازه شخصیت فردی که مورد نظرت هست بزرگ بشی. باید خودت رو اونقدر تغییر بدی و جنبه های مثبت داشته باشی که اون بخش گیر دهنده ذهنت هیچ دلیلی نداشته باشه برای اینکه خودتو کمتر از اون بدونی.”

متاسفانه این احساس عدم لیاقت یکی از بزرگترین دلایل مراجعان و خریداران دوره ی من در ناکامی در جذب عشق مورد نظرشون هست.

پس گام نخست در قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه و جذب رابطه ی زیبا و دلخواه اینه که عظمت درونی خودمون رو شکوفا کنیم و به اندازه شخصیتی که مد نظرمون هست بزرگ بشیم. در این صورت باورهای قدرتمندی در درون ما شکل میگیره که می تونه ما رو تبدیل به یک آهنربا کنه که شخص مورد نظر جذب شخصیت جدید ما بشه.

بذار قانون باور رو در مسیر رسیدن به عشق با قانون جذب کمی بیشتر توضیح بدم

قانون باور در تمام کیهان و ساختار کوانتومی جهان هستی نفوذ داره. هر باور شما یک ارتعاش مخصوصی از وجود شما به کائنات ارسال می کنه و نظام آفرینش مانند یک آینه ای عمل می کنه که افراد، رویدادها، شرایط و لحظات مشابه با ارتعاشات و باورهای شما رو به خودتون بر میگردونه.

توصیه می کنم حتماً پست “اصل انحصاری پاولی” رو از اینجا مطالعه کنی.

این یک راز خیلی مهم و جهانی هست : ” ساختار کوانتومی و نظام مند جهان هستی طوری طراحی شده که باورهای غالب ذهن شما رو تایید کنه و به اثبات برسونه “.

وقتی که شما باور داری که دختر یعنی غمگین ترین موجود دنیا، مطمئن باش که همین رو تجربه خواهی کرد.

و اما قسمت مهم ماجرا : شخص یا شخصیت ؟

همه افراد دنبال شخص یا فرد دلخواه هستند. دوستی پیام داده عاشق فردی هستم و به هر روشی شده می خوام جذبش کنم … دوستی ایمیل زده که من مرد زندگی مو از دست دادم، اون تنها مرد رویایی من بود و هزاران مورد مشابه که همگی حول محور یک شخص و فرد می چرخند.(همچنین نگاه کنید به جذب مرد مورد علاقه)

ازت می خوام به این سوال ها جواب بدی :

آیا فقط یک شخص می تونه ما رو خوشبخت کنه؟
آیا با رفتن یک شخص مورد نظر تمام دنیای ما باید ویران بشه؟
آیا شکست عشقی وجود داره؟
دوست خوبم اینو همیشه به یاد داشته باش : ” تو حق نداری عاشق یک فرد یا شخص خاص بشی و فقط اونو در نظر داشته باشی و با خودت بگی من فقط با او خوشبخت میشم“.

برای جذب همسر ایده آل و فرد رویایی ات فقط مجاز هستی که شخصیت مد نظر رو تو ذهنت بسازی … مثلاً نباید فکر کنی که فقط و فقط احسان علیخانی یا آنجلینا جولی می تونن زندگی تو رو متحول کنن و فرد رویایی تو هستند !!!

بلکه در رسیدن به عشق با قانون جذب باید شخصیت مورد نظرت رو انتخاب کنی و بدونی که چه شخصیتی رو دوست داری ؟

المان های شخصیتی مثل اخلاق، رفتار، درآمد، مشخصات فیزیکی و … رو باید در ذهنت کنار هم بگذاری و شخصیت مد نظرت رو بسازی. هیچ محدودیتی در جهان هستی ما وجود نداره … باید این باور قلبی شما باشه که هزاران مرد و زن با شخصیت مد نظر شما وجود داره که می تونید باهاش خوشبخت بشید.

قبول دارم که سخته از پرستیدن فرد مورد علاقه دست برداری و شخصیت دلخواهت رو بسازی و اونو بپرستی ولی وقتی که شروع کنی و شخصیت مورد نظر رو در ذهنت بسازی و خودت رو تغییر بدی تا باور و لیاقت همون شخصیت رو تو هم داشته باشی، یک باور نورانی و زیبا در ذهنت می سازی که هزاران شخص وجود دارن که می تونن شما رو غرق در زندگی رویایی تون بکنن.(نگاه کنید به جذب همسر دلخواه)

قانون جذب برای ازدواج

قانون جذب برای ازدواج با همسر ایده‌آل
۱- همین حالا ناراحتی‌تان را بابت نداشتن همسر ایده‌آل کاهش دهید. اصلا به آن فکر نکنید. به چیزهای زیبایی که دارید فکر کنید و از قانون جذب برای رسیدن به زیبایی استفاده کنید. مغز در هر زمان فقط به یک‌چیز می‌تواند توجه کند. این‌گونه با بارش افکار مثبت مجال به افکار منفی نخواهید داد.

۲- از زندگی فعلی‌تان بیشترین لذت ممکن را ببرید. لذت بردن باعث جذب لذت بیشتر می‌شود.

۳- فهرستی از چیزهای خوب تهیه کنید و به تحسین خود بپردازید. این کار اعتماد به‌نفس شما را افزایش خواهد داد. اعتماد به‌نفس بیس هر کاری است. اگر آن را ندارید انتظار زیادی از اتفاقات زندگی نداشته باشید.

به‌محض اینکه همین سه مورد را رعایت کنید رسیدن به عشق با قانون جذبرخ می دهد و همسر ایده‌آل شما خواهد آمد. نمی‌توانم زمان دقیق بدهم ولی مهم این است که شما اول باید از زندگی لذت ببرید و این لذت وابسته به حضور همسر نباشید تا همسر ایده‌آل شما وارد زندگی‌تان شود. بازهم تاکید می‌کنم جفت ایده‌آل شما وجود دارد و نیازی نیست که از آسمان بیاید فقط باید وارد زندگی‌تان شود.

قانون جذب مردان

در این بخش نیز به قانون جذب مردان می پردازیم. در زیر نمونه هایی از قانون جذب مردان در رسیدن به عشق با قانون جذب برای شما آورده شده است.

۱. هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید
طبق روانشناسی عشق و قانون جذب مردان برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.(همچنین نگاه کنید به سیاست های دخترانه برای جذب پسران)

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را در رسیدن به عشق با قانون جذب از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

۲. اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید
بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد. پس برای جذب مرد و ایجاد وابستگی به این صورت عمل نکنید.

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید و بتوانید در جذب مرد مناسب برای ازدواج موفق باشید.

در رسیدن به عشق با قانون جذب، ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده نشوید.

۳. برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید
بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد. به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و … کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد.

اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد و از راه های جذب مردان نمی باشد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.

قانون جذب شخص

۱٫ برای رسیدن به عشق با قانون جذب در خودتان مطمئن باشید. خداوند است که هستی را تحقق بخشید و مهم نیست که دیگران چه چیزی در مورد شما فکر می کنند. شما مجبور نیستید شخص دیگری مانند خود را دوست داشته باشید زیرا قبلا خود را دوست داشته اید و دارید. اعتماد به نفس غیر قابل مقاومت است و مردم را به شما جذب می کند.

۲٫ مثیت اندیشی … توجه کردن به افکار منفی مانند “پیدا کردن هر کسی سخت است” “چرا آنها نمیفهمند چقدر من خوب هستم” و “هیچکس من را دوست نخواهد داشت” درست نیست. شما دارای ویژگیهای بسیار زیادی هستید که شما را از عشق و توجه هر کس ارزشمند می سازد. دیگران متوجه شما می شوند و از شما قدردانی می کنند. عشق در اطراف شما وجود دارد.

۳٫ عشق بدون ترس از صدمه دیدن. بدترین چیز در مورد عشق این است که خود را به آن باز می گرداند. هنگامی که عشق خود را نشان می دهید، فرصتی برای صدمه دیدن وجود دارد. اگر از آسیب دیدن می ترسیدید،

ممکن است ناخودآگاه کسی را از رسیدن به آن منع کنید. مایل باشید که ریسک کنید و کاملا عشق خود را نشان دهید. شما عشقی را که می خواهید آشکار کنید.

۴٫ از آن لذت ببرید مردم بیشتر به لبخند و خنده علاقه دارند. زمانی که شما حس خوبی داشته باشید، دیگران متوجه می شوند و می خواهند با شما باشند. بنابراین چیزهایی را که خوشحال میشوید، انجام دهید … با تماشای یک فیلم خنده دار یا رفتن به پارک مورد علاقه خود برای خوردن ناهار. از زندگیت لذت ببر. هر چه سرگرم کننده تر و شادتر باشد، سریعتر می توانید شخص خاصی را جذب کنید.

۵٫ در رسیدن به عشق با قانون جذب مثبت ها را ببینید تمرکز بر روی چیزهای خوب در مورد شخص خاصی که قانون جذب را می خواهید به ارمغان بیاورید. به دنبال چیزی برای قدردانی باشید.اگر احساسات منفی بین دو نفر شما وجود داشته باشد این می تواند دشوار باشد و تنها در ابتدا می توانید یک چیز را پیدا کنید، اما اگر کار خود را ادامه دهید، راحت تر می شود.(همچنین نگاه کنید به جذب افراد با ذهن)

اگر شما در حال حاضر در رابطه با شخصی هستید، باید تغییر رفتار خود را شروع کنید و همه چیز بین دو نفر شروع به بهبود می کند.

بیشتر بخوانید

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

قانون جذب برای ازدواج

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

انتقاد کردن و قانون جذب 

آموزش جذب مردان

جذب پسر برای ازدواج

قانون جذب عشق چیست



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.