no-img
نوین اطلس

قانون جذب عشق و ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب عشق و ازدواج
zip
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸

قانون جذب عشق و ازدواج


موضوعاتی همچون قانون جذب همسر دلخواه، قانون جذب معشوق، جملات تاکیدی برای جذب همسر، جملات تاکیدی برای ازدواج، قانون جذب برای ازدواج سریع، تجربیات قانون جذب برای ازدواج، تمرین قانون جذب برای ازدواج، طرح الهی ازدواج، قانون جذب در ۲۱ روز در این مطلب از نوین اطلس با عنوان قانون جذب عشق و ازدواج مطرح خواهد شد. پس با نوین اطلس در قانون جذب و ازدواج همراه باشید.

قانون جذب همسر دلخواه

از دیدگاه قانون جذب عشق و ازدواج و قانون جذب همسر دلخواه، جذب یک همسر رویایی یا نیمه گمشده به این بستگی دارد که خود شما حقیقتاً چه کسی هستید. براساس روانشناسی عشق لازم است که شما ابتدا عاشق و دلبسته شخصیت حقیقی خودتان (کسی که الان هستید) باشید و از چیزی که هستید خوشحال بوده و به خودتان افتخار کنید، در این صورت است که همسری که از هر نظر مناسب و دلخواه شماست طبق قانون جذب عشقو ازدواج به سوی شما جذب خواهد شد، به این علت که انرژی شما و انرژی او هر دو در یک راستا حرکت می کنند.

همسر مورد نظر شما احتمالاً به دنبال فردی خوشحال، دارای اعتماد به نفس، مهربان، علاقمند به زندگی، بامزه، دوست داشتنی و… است و هر چقدر شما زمان بیشتری را صرف بهبود این خصوصیات کنید (حتی قبل از دیدن او) او سریعتر می تواند به سوی شما جذب شده و شما را پیدا کند.
پس شما برای استفاده از قانون جذب عشق از راه دور و ازدواج و قانون جذب همسر دلخواه می بایست از:
۱-از قابلیت های خوبتان آگاه شوید و آنها را پرورش دهید.
۲-اینگونه جهان هستی می تواند فردی که همیشه در رویاهایتان تصور می کنید را طبق قانون جذب عشق و ازدواج در سریعترین زمان ممکن از بین تمام افرادی که در مسیر زندگی شما قرار دارند پیدا کرده و او را به زندگیتان راهنمایی کند.

قانون جذب معشوق

میل و ناامیدی – بر اساس روانشناسی عشق و قانون جذب معشوق برای ازدواج باید ناامیدی را کنار بگذارید

بااینکه میل یک انرژی مقدس است و انرژی خلقت محسوب میگردد، ناامیدی دقیقاً عکس آن و انرژی مخرب است. وقتی تمایلات برآورده نشوند، جای آن ناامیدی می‌آید. بااینکه میل و اشتیاق انرژی خوب و پاک است، ناامیدی یک انرژی منفی بسیار قوی است. میل و اشتیاق ارتعاشات جذب کردن را در شما ایجاد می‌کند اما ناامیدی دقیقاً ارتعاشاتی متضاد این یعنی دور کردن را می‌سازد. وقتی عاشق می‌شوید، بذر مقدس میل و اشتیاق در شما کاشته می‌شود. بنا به هر دلیلی اگر این اشتیاق و میل برآورده نشود، ناامیدی وارد می‌شود. پس اولین قدم برای از بین بردن این ناامیدی است. همه ناامیدی‌ها را دور بریزید تا با استفاده از قانون جذب عشق و ازدواج به هدف خود برسید.(همچنین نگاه کنید به چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم)

چطور ناامیدی‌ها را از بین ببرید؟

ساده‌ترین راه برای از میان برداشتن ناامیدی‌ها، فراموش کردن است. خودتان را با نور عشق الهی و معنوی جهان احاطه کنید. یک نور عشق معنوی را تجسم کنید، یک تشعشع از نور عشق خداوندی. خود را تسلیم آن نور کنید. این نور است که شما را خلق کرده است، همه آنچه که دارید را به شما داده و این عشق خیلی ساده دوستتان دارد. این نور بخشنده است، نوری ۱۰۰ درصد پاک است و آنقدر قوی هست تا بتواند واقعیتی زیبا فراتر از تجسمات معمولی شما ایجاد کند. در قانون جذب برای رسیدن به عشق وقتی عاشق می‌شوید این نور خیلی آرام به شما می‌گوید چه بکنید، فقط باید به او گوش دهید. پس همه چیز را فراموش کنید، تسلیم این نور شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید. همین امروز خودتان را تسلیم آن نور معنوی کنید و بگذارید آن نور آینده‌ای روشن برایتان بسازد.
وقتی اینکار را کردید، هر وابستگی به نتیجه را از خود دور کنید. حالا قسمت بهتر قانون جذب عشق و ازدواج شروع می‌شود.

جملات تاکیدی برای جذب همسر

در قانون جذب عشق و ازدواج گفته می شود از جملات تاکیدی برای جذب همسر استفاده کنید. در زیر تعدادی از این جملات تاکیدی بر اساس قانون جذب برای ازدواج آمده است:
من زندگی مشترک ایده آل، دلچسب و شادی دارم با مردی-زنی که مهربان، فهمیده، مستقل، مودب، آرام، شاد و …(هر چیزی که مد نظرتونه برای یه جفت روحی ایده آل-به طور کامل) که عاشق منه و برای خوشبختی و رضایت من همه کار می کنه…
ما تا همیشه با هم شاد،خوشبخت،موفق و راضی هستیم….
یا مثلا کسانی که درصدد بچه دار شدن هستند:
هم اکنون من به راحتی و به عالی ترین شکل،جنینی سالم و کامل را در بطن خود دارم…(همچنین نگاه کنید به آموزش جذب مردان)

جملات تاکیدی برای ازدواج

در قانون جذب روابط عشقی و همینطور قانون جذب عشق و ازدواج جملات تاکیدی برای ازدواج نیز کارایی مفیدی خواهند داشت. در ادامه به چند مورد از جملات تاکیدی برای ازدواج اشاره خواهیم کرد:
اکنون نیکویی بی‌پایانم از راه‌هایی بی انتها بهمن می‌رسد.
شادمانی شگفت‌انگیزم از راهی شگفت‌انگیز آمده است تا همیشه نزدم بماند
هر روز شادما‌نی‌های ماندگار به سراغم می آید. به آن‌چه پیش روی منست با اعجاب می‌نگرم.
جسورانه به شیری که بر سر راهم قرارگرفته است می‌تازم و می‌بینم که سگ خرمایی کوچولو و مهربانی بیش نیست.
خیر و صلاحم هم‌اکنون به صورت جریانی از شادمانی، پیوسته و ناگسسته و افزاینده به سویم جاری است.
شادمانی‌ام کار خداست پس هیچ‌کس نمی‌تواند در آن دخالت کند.
چون با خدا همراهم با خواسته دل خودم نیز همراه می‌شوم.

قانون جذب برای ازدواج سریع

گام اول قانون جذب برای ازدواج سریع

گام اول در مسیر قانون جذب عشق واقعی استفاده از جملات تاکیدی است. راز این است که تاکید چرا و چگونه کار می‌کند. وقتی شما یک فکر دارید یا صحبت می کنید، کلمات شما و افکار شما به کائنات منتقل می‌شود و انرژی مشابه را جمع می‌کند. آنها جذب انرژی را ادامه می‌دهند و سپس با انرژی چندبرابر به سوی شما برمی‌گردند. کلمات و عبارات منفی نوسان کمتری را حمل می‌کند و کلمات و عبارات مثبت نوسان بیشتری را حمل می‌کنند. پس شما می‌توانید ببینید که کلمات تاکیدی از افکار مثبت قوی‌تر هستند، آنها جاذب‌های قوی چیزی هستند که شما در زندگی‌تان می‌خواهید یا نمی‌خواهید. مثالی از جملات تاکیدی در قانون جذب عشق و ازدواج:

عشق حق خدادادی من است و من اکنون آن را طلب می‌کنم.
من تماما عشق می‌دهم و آن را دریافت می‌کنم.
من گذشته را رها می‌کنم و اجازه می‌دهم عشق در زندگی من جریان یابد.

عبارات تاکیدی خود را به این لیست اضافه کنید و آنها را طوری با صدای بلند به خود بگویید که انگار آنها را معنی می‌کنید. درنظر داشته باشید که کلمات عشق و خدا از قویترین کلماتی هستند که شما می‌توانید برای جذب ازدواج وعشق ، لذت و آرامش به زندگی‌تان استفاه کنید.

گام دوم قانون جذب برای ازدواج سریع

بر اساس روانشناسی عشق گام قوی بعدی در قانون جذب عشق و ازدواج بالا بردن نوسانتان است. کلید یافتن عشق واقعی این است که نوسان را بالا نگاه دارید. شما روی یک فرکانس فعالیت می‌کنید و وقتی که نوسان شما بالا برود با ناحیه روحی هماهنگ‌تر می‌شوید. به این راهنمایی‌ها که دفعات بیشتری به زندگی روحی شما وارد می‌شوند توجه کنید، شما می‌توانید برای بالا بردن نوسان:

زمانی را در طبیعت بگذرانید.
روزانه عبادت و مدیتیشن انجام دهید.
بیشتر از رژیم غذاهای گیاهی استفاده کنید.(همچنین نگاه کنید به استفاده از قانون جذب برای زیبایی)
مصرف غذاهای قلیایی را افزایش دهید. از جمله غذاهای قلیایی: سبزیجات، حبوبات، میوه‌ها، نوشیدنی‌های گیاهی و …
موسیقی گوش دهید. فرشتگان صدا و موسیقی دلنشین را دوست دارند.
خانه و دفتر کار را با گیاهان وگل‌ها تزیین نمایید.
به دیگران کمک کنید.
سپاسگزارانه زندگی کنید.
با بی‌خیالی برقصید و بازی کنید.
سخنان منفی را حذف کنید.

تجربیات قانون جذب برای ازدواج

در واقع قانون جذب یک قانون ثانوی است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. به این صورت که هر چیزی که از انرژی ساخته شده باشد مشابه خود را جذب می‌کند. هر چیزی در این دنیا دارای فرکانس مختص به خود است و وقتی انسان در مورد چیزهای مختلف اعم از پول، روابط خوب، سلامتی، فقر، روابط نابسمان، بیماری… تمرکز می‌کند همان‌ها را نیز جذب می‌کند و این از طریق ذهن و احساسات انسان امکان‌پذیر است. در نتیجه بر اساس تجربیات قانون جذب برای ازدواج و روانشناسی عشق، قانون جذب عشق و ازدواج در این راستا به شما کمک خواهد کرد به هدف خود برسید.(نگاه کنید به رسیدن به عشق با قانون جذب)

تمرین قانون جذب برای ازدواج:

در مبحث تمرین قانون جذب برای ازدواج باید بدانید که به طور کلی روند قانون جذب عشق و ازدواج از سه مرحله تشکیل می‌شود:

۱- تجسم: برای تجسم انسان باید از ذهن خود استفاده کند. مجسم کردن خواسته، که الان از آن اوست و با آن کاری انجام می‌دهد و از داشتن آن لذت می‌برد، انگار همین حالا خواسته‌اش را که همان جذب فرد مورد علاقه می باشد، دریافت کرده است.

۲- احساس:همراه با تجسم انسان باید احساس فوق‌العاده‌ای در مورد خواسته‌اش داشته باشد، یک نوع احساس شور و شوق همراه با لذت (عشق) که تمام اینها توسط ذهن انسان امکان‌پذیر است. بدین ترتیب بر اساس قانون جذب در روابط عاشقانه انسان فرکانس ارتعاشی ایجاد می‌کند که خواسته خود را مانند آهنربا جذب می‌نماید.

۳- دریافت: بدین ترتیب قانون جذب عشق و ازدواج از طریق نیرویی طبیعی، مرئی و نامرئی کار می‌کند تا انسان را از طریق شرایط و رویدادها به خواسته‌اش برساند.

طرح الهی ازدواج

همسر الهی ازدواج از نظر قانون جذب مرد مورد علاقه در واقع یعنی کسی که هم فرکانس با شماست و در مدار شما قرار دارد. اگر شما فرد بدبینی باشید همسری نصیبتون میشه که احساستون رو بدتر میکنه چون همه چیز طبق قوانین الهی عمل میکنه اون قوانین ثابت هستند، اما اگر فردی باشید که همواره افکار مثبت و باورهای صحیح داشته باشید در مداری قرار دارید که متناسب با اون مدار شرایط اتفاقات ادم ها و ایده هایی از جنس باورهاتون در اون مدار موجوده و طبق قانون جذب عشق و ازدواج سر راه شما قرار میگیره. پس وقتی میگیم همسر الهی یعنی همسری که متناسب با مدار ماست و طبق قوانین جهان هستی این اتفاق میفته. اما فقط یک فرد نیست که ما میتونیم باهاش ازدواج کنیم بلکه با توجه به مداری که قرار داریم و فرکانسی که از افکار غالب ما ارسال میشه افراد متفاوتی با ما هم فرکانس و هم مدار هستند

قانون جذب در ۲۱ روز

برای قانون جذب عشق و ازدواج همیشه هدفی واحد را پیش چشم داشته باشید
هنگام به کارگیری قانون جذب در ۲۱ روز لازم است ذهن نیمه هوشیار خود را متوجه خواسته ای واحد کنید، بنابراین نخواهید که همزمان کشیدن سیگار را ترک کنید، سردردتان را از بین ببرید و خود را از ترس امتحان رها سازید.

در این ۲۱ روز ذهن بر اساس قانون جذب در ۲۱ روز، نیمه هوشیار شما باید تنها یک هدف بشناسد تا تمام نیروی در دسترس خود را برای نیل به همان هدف متمرکز کند. پس از پایان روز بیست و یکم شما میتوانید هدف دیگری را پیش بگیرید، زیرا ذهن نیمه هوشیار شما نیازی به استراحت ندارد و هر زمان که اراده کنید در اختیار شماست. حتی نباید این کار را یک روز هم به تعویق بیاندازید. لازم است هدف مورد نظرتان، آخرین فکر هنگام شب و اولین فکرتان هنگام صبح باشد، زیرا اگر فاصله بیاندازید، مجبور هستید از اول شروع کنید.

مطالب مرتبط:

عشق و ازدواج

سایت روانشناسی نوین بینش

۱۰ نکته برای جذب کراش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده

موانع ایجاد صمیمیت در روابط بر اساس طرح واره ها

انتقاد کردن و قانون جذب

قانون جذب عشق از دست رفته

قانون جذب مردان

قانون جذب برای عشق از دست رفته

تعبیر خواب انگشتر

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.