no-img
نوین اطلس

قانون جذب عشق از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب عشق از راه دور
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
بهمن ۸, ۱۳۹۸

قانون جذب عشق از راه دور


نوین اطلس در این مطلب خود قصد دارد در مورد موضوع پرطرفدار قانون جذب عشق از راه دور صحبت کند.
حتما شما نیز تا کنون در مورد قانون جذب و فواید آن شنیده اید که گفته می شود با استفاده از قانون جذب می توان به هدف خود رسید. یکی دیگر از فایده های این قانون استفاده ی آن در مسیری است که می خواهید فردی را از راه دور به خود جذب کنید. به عبارت دیگر عاشق شخصی شده اید که به او دسترسی ندارید و نمی توانید از تکنیک های مستقیم و رو در رو استفاده کنید. در این موقعیت است که قانون جذب عشق از راه دور به یاری شما می آید. علاوه بر این ممکن است مدتی با معشوق در رابطه عاطفی بوده اید اما به علت اختلافات و مشکلات پیش آمده رابطه شما به اتمام رسیده باشد و حال در صدد برگرداندن وی باشید. در چنین شرایطی قانون جذب عشق از دست رفته از راه دور به شما این امکان را می دهد تا به هدف خود برسید.

قانون جذب معشوق

برای این که به یک فرد خاص که معشوقتان است برسید می توانید از قانون جذب معشوق استفاده کنید.
قانون جذب عشق از راه دور بیش از آنکه به معشوق اهمیت دهد به خود عاشق و اعمال و رفتار وی تکیه می کند. این مساله مربوط به معشوق نیست بلکه مربوط به خود شماست. گاهی اوقات این می‌تواند سخت‌ترین قسمت قانون جذب معشوق باشد، زیرا زمانی که شخصی در زندگی شما وجود دارد که به او علاقه دارید، آن شخص تمامی حواس شما را به خود معطوف خواهد کرد. ما فکر می‌کنیم راه حل این که فرد مورد نظر ما به ما علاقه‌مند شود یا توجه نماید، استفاده از قانون جذب عشق از راه دور و این است که تنها در منزل بنشینیم و در خیالاتمان خود را با معشوق دست در دست در محیطی آرام تصور کنیم و تنها با این تصورات و تفکرات مثبت به نتیجه خواهیم رسید. اما خیر این همه آن چیزی نیست که نیاز داریم بلکه قانون جذب معشوق و عشق به ما می گوید علاوه بر این مثبت نگری که بسیار خوب است و به عاشق انگیزه می دهد، باید رفتارها و حرکاتی نیز انجام دهیم که نشانه عشق و علاقه به معشوق باشد. همانطور که در زیر آمده است روی ضمیر ناخودآگاه فرد تاثیر بگذاریم. در کل قانون جذب معشوق چیزی است که به خود ما مربوط می‌شود – با افکار، احساسات و انرژی‌های ما.(همچنین نگاه کنید به تله پاتی عشق)

مراحل قانون جذب عشق از راه دور

برای جذب فرد مورد علاقه نیاز است مراحل قانون جذب عشق از راه دور را که در زیر آمده است را یکی یکی پشت سر بگذارید.

  • افزایش جذابیت با استفاده از اعتماد به نفس:

    اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید و بتوانید همیشه این حالت استوار و با اعتماد به نفس بودن را در اعمال و رفتار خود نشان دهید. این حالت باعث می شود در نظر فرد مقابل جذاب تر باشید و به جذب عشق نزدیکتر می شوید.

  • به میزان لازم عشق بورزید:

    ابراز عشق و علاقه حتی از راه دور و از طریق فضای مجازی بایستی به حد و اندازه مناسب خود باشد. چرا که از اولویت های قانون جذب عشق از راه دور این است که بدانید کی و کجا و به چه میزان این علاقه را نشان دهید.(نگاه کنید به سیاست های دخترانه برای جذب پسران)

  • مثبت بیاندیشید:

    مثبت نگری از دیگر ویژگی هایی است که باعث جذب افراد می شود. افرادی که مثبت فکر می کنند و همیشه در حال اعتراض نسبت به شرایط نیستند، قوی به نظر می رسند. هر چه شما قوی تر باشید برای معشوق جذاب تر خواهید بود. مثبت اندیشی نه تنها شما را جذاب تر نشان می دهد بلکه روی ذهن خودتان نیز اثر خوبی می گذارد و باعث می شود با انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف تلاش کنید.

  • به ظاهرتان اهمیت دهید:

    قبل از اینکه معشوق با اخلاق و رفتار شما آشنا شود، ظاهرتان را می بیند. پس سعی کنید همواره نظافت را رعایت کنید و ظاهری آراسته داشته باشید. لباس مرتب بپوشید. به اندام خود و وزنتان توجه ویژه ای داشته باشید. منظور از اهمیت به ظاهر این نیست که حتما لباس های گران قیمت و عجیب بر تن داشته باشید یا آرایش های خاصی انجام دهید. بلکه همین مرتب بودن و تمیز بودن به جذابیت شما کمک می کند تا مراحل قانون جذب عشق از راه دور را به راحتی پشت سر بگذارید.(نگاه کنید به جذب مردان و ایجاد وابستگی)

  • در برابر مشکلات کوتاه نیایید:

    اگر شما فردی باشید که در رویارویی با مشکلات خود را کنترل کنید و به جای عقب نشینی به فکر چاره باشید در نظر معشوقتان فردی جذاب خواهید بود که می تواند برای ادامه زندگی روی شما حساب باز کند. در واقع معشوق شما را تکیه گاهی محکم می پندارد.

  • در تصمیم گیری های خود مشورت کنید:

    اگر قصد دارید در مورد موضوعی تصمیمی بگیرید همواره با معشوقتان مشورت کنید. اگر از او نظر بخواهید به ناخودآگاهش این حس را منتقل می کنید که وی برایتان مهم است و شما به نظرات فرد مقابل خود احترام خواهید گذاشت.

همه مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد از جمله مراحل قانون جذب عشق از راه دور است. این مراحل را اگر پشت سر بگذارید حتی از راه دور و بدون نیاز به صحبت رو در رو می توانید فرد مورد نظر را مجذوب خود کنید. کافی است مهارت های لازم را به کار ببرید. در این صورت حتی در فاصله های دور از هم و ارتباط از طریق فضای مجازی هم می توانید روی ناخودآگاه عشقتان اثر مثبت بگذارید.(همچنین نگاه کنید به جذب پسران در چت)

قانون جذب عشق nlp

همانطور که در مقاله آموزش تکنیک های nlp نیز آمده است، nlp علمی است که به شما کمک می کند با تاثیر بر روی ضمیر ناخودآگاه به اهداف خود برسید. nlp یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی به شما یاد می دهد چگونه بتوانید از راه دور روی ذهن ناخودآگاه فرد مقابل اثر بگذارید و در نتیجه حس عشق را در وی زنده کنید. به همین دلیل نیز در این مقاله با عنوان قانون جذب عشق از راه دور مبحث قانون جذب عشق nlp را نیز باز کردیم تا به شما عزیزان یادآوری کنیم از تکنیک های nlp عشق برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کنید. تکنیک هایی که همه بر اساس علم و منطق می باشد و بارها نتایج مثبت خود را به اثبات رسانیده اند.(همچنین نگاه کنید به تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق)

قانون جذب عشق و ازدواج از راه دور

در این بخش از مقاله قانون جذب عشق از راه دور می خواهیم درباره ی جذب عشق برای رابطه پایدار و ازدواج صحبت کنیم. بر اساس قانون جذب عشق و ازدواج اگر می خواهید همسری مناسب برای خود پیدا کنید قبل از هر چیزی باید روی خودتان متمرکز شوید. از خودتان لذت ببرید و به خود افتخار کنید. زمانیکه چنین احساسی را در خود پرورش دهید مطمئن باشید جذابیت شما بیشتر خواهد شد. چرا که وقتی کسی نسبت به خودش حس خوب داشته باشد در نتیجه در تعامل با دیگران با اعتماد به نفس خواهد بود و همین حس مثبت را به دیگران نیز منتقل خواهد کرد. همانطور که می دانید افراد با اعتماد به نفس و روابط اجتماعی بالا خیلی راحت تر می توانند دیگران را به خود جذب کنند. پس تا اینجا متوجه شدیم که تمرکز قانون جذب عشق از راه دور روی خود فرد است. اگر خودتان را باور داشته باشید این اطمینان در تمام حالات شما نمایان خواهد شد. علاوه بر این در مسیر پیدا کردن نیمه گم شده تان هرگز ناامید نباشید. فکر نکنید اگر سنتان بالا رفته است و هنوز ازدواج نکرده اید دیگر موقعیت مناسبی پیدا نمی کنید. بلکه از این افزایش سن به عنوان ابزاری برای افزایش جذابیت استفاده کنید.

قانون جذب عشق از دست رفته از راه دور

نوبت آن رسیده است که از قانون جذب عشق از راه دور برای کسانی بگوییم که یک رابطه عاطفی با معشوق داشته اند اما به دلایلی این رابطه پایان یافته است و حال خواستار برگرداندن عشق از دست رفته خود می باشند. قبل از آنکه بخواهیم درباره قانون جذب عشق از دست رفته از راه دور استفاده کنیم باید از برگشت معشوق مطمئن شویم.
آیا واقعا عشق از دست رفته ارزش تلاش برای بازگشت دارد؟ برای از سر گیری مجدد این رابطه چه فداکاری هایی باید انجام داد؟ آیا بهتر نیست روی گزینه مناسب بعدی سرمایه گذاری کنیم؟
ابتدا به پرسش های بالا پاسخ دهید اگر باز هم تمایل به برگرداندن شخص مورد علاقه خود دارید می توانید از قانون جذب عشق از راه دور استفاده کنید. اما این را در نظر بگیرید قبل از هر چیزی تمرکز بازگرداندن عشق از دست رفته روی خود شما می باشد. تا زمانیکه نتوانید این وابستگی را از بین ببرید و حال خودتان را به تنهایی خوب کنید موقعیت مناسبی برای بازگشت معشوق فراهم نخواهید کرد. شاید این سوال برایتان پیش آید که برای ترمیم عشق چه نیازی به این کار است؟ باید بدانید تا زمانیکه شخصیت وابسته ای داشته باشید ناخودآگاه رفتارها و کارهایی انجام می دهید که تنها باعث ارسال سیگنال منفی به رابطه می شود و شما را فردی ضعیف نشان می دهد. به عنوان مثال وابستگی های زیاد باعث برافروختن حس حسادت و به دنبال آن کنترل کردن و سخت گیری به معشوق و در نهایت سرد شدن رابطه وی می شود.(همچنین نگاه کنید به برگشت بعد از جدایی)
پس بر اساس قانون جذب عشق از راه دور همانطور که قبلا هم توضیح دادیم ابتدا به خودتان برسید و هر موقع اعتماد به نفس و جذابیت های لازم ذکر شده در بالا را بدست آوردید می توانید از راه دور و از طریق فضای مجازی تکنیک ها و مهارت هایی را به کار گیرید و با استفاده از بهترین روش شروع رابطه تمام شده، عشق از دست رفته تان را هر چه سریعتر به رابطه برگردانید.

مطالب مرتبط:

ارسال سیگنال جذب از راه دور

برگرداندن نامزد سابق

بازگشت به رابطه قبلی

رفتار شناسی بلاک

احیا رابطه

راه های برگرداندن یک رابطه

آموزش جذب مردان

راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

چگونه با پیامک دلبری کنیم

دعای جلب معشوق از راه دور

 



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *