no-img
نوین اطلس

بهترین راه برای برگرداندن عشقم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بهترین راه برای برگرداندن عشقم
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
بهمن ۳, ۱۳۹۸

بهترین راه برای برگرداندن عشقم


این مطلب از نوین اطلس را به موضوع بهترین راه برای برگرداندن عشقم، اختصاص داده ایم.
در بسیاری موارد افرادی که رابطه عاطفی و عاشقانه با هم برقرار می کنند پس از گذشت مدتی به علت عدم آگاهی درست از نحوه حل مشکلات و اختلافات، رابطه شان از هم می پاشد.
در چنین شرایطی یکی از طرفین خواستار قطع ارتباط است و فرد مقابل به دنبال بهترین راه برای برگرداندن عشق می باشد.

در این مطلب راهکارهایی ارائه می شود که به شما کمک می کند نه تنها از راه قانون جذب برای برگرداندن معشوق، (تنها با نشستن و فکر کردن به اینکه کاش معشوق برگردد) استفاده کنید، بلکه از روش های عملی و تکنیکی بهره ببرید تا بازگشت به رابطه پس از جدایی اتفاق افتد.
در مطلب بهترین راه برای برگرداندن عشقم، می خواهیم در مورد موضوعات راه های برگرداندن پسر، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، راه های برگرداندن دختر، برگرداندن دوست دختر سابق، برگرداندن زن به رابطه، دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته، برگرداندن مرد به رابطه و چگونه عشقم را برگردانم صحبت کنیم.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم – یک تجربه

مدتی بعضی بازدیدکنندگان سایت نوین اطلس در نظرسنجی سایت شرکت کردند و از تجربیات موفق خود گفتند. این نظرسنجی با این جمله شروع می شد: بهترین راه برای برگرداندن عشقم… .

سپس بر اساس نظرات آن افراد و تجربیات برگرداندن معشوق که به اشتراک گذاشتند، به بهترین راه ها برای برگرداندن عشق دست پیدا کردیم که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

وقت بگذارید

این قطعی ارتباط، فرقی نمی‌کند یک طرفه باشد یا دو طرفه. هر یک از طرفین باید برای از بین بردن کدورت ایجاد شده و برقراری مجدد ارتباط وقت بگذارند. باید تمام خشم‌هایی که از هم دارند را آزاد کنند و تمام صدماتی را که از یکدیگر دیده‌اند، ‌فراموش کنند تا بتوانند به آرامش برسند و بتوانند تصمیم گیری درستی برای ساختن دوباره رابطه داشته باشند.

برای برخی مردم گذر از این مرحله، فقط چند روز یا چند هفته طول می‌کشد. برای برخی هم ممکن است ماه ها یا حتی سال‌ها طول بکشد. زمان رسیدن به این مرحله اهمیتی ندارد و مستقیما به ویژگی‌های شخصیتی هر کس بستگی دارد. (همچنین نگاه کنید به شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق)

حساس باشید

اگر آغازگر این جدایی شما بودید قاعدتا زمان رسیدن به مرحله‌ی جبران، در مسیر بهترین راه برای برگرداندن عشقم برای شما کوتاه‌تر خواهد بود.
اگر طرف مقابل شما مایل باشد همه اشکال ارتباطی‌اش با شما را قطع کند، هرگز سعی نکنید او را متقاعد کنید زیرا نمی توانید و نباید کسی را وادار به انجام کاری کنید.

با گام‌ها و اقدامات کوچک شروع کنید تا به راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده برسید.

با اقدامات کوچک سعی کنید طرف مقابل خود را از لحاظ ذهنی آماده کنید.
مثلا یک ایمیل یا یک پیامک می‌تواند آغازگر خوبی باشد. از گفت و گوی طولانی بپرهیزید زیرا به لحاظ طبیعت انسانی صحبت کردن درباره گذشته،‌ در این مرحله نمی‌تواند ایده خوبی باشد.(همچنین نگاه کنید به پشیمانی پسران بعد از جدایی)

عذرخواهی کنید

اگر در شکسته شدن این ارتباط شما مقصر هستید، در پاسخ به سوال بهترین راه برای برگرداندن عشقم، حتما باید صمیمانه عذرخواهی کنید تا به گرم کردن رابطه سرد شده کمک کنید.
اگر رفتار شما طوری باشد که طرف مقابل حس کند که چندان هم از آسیبی که وارد کرده‌اید پشیمان نیستید، این آشتی و بازگشت به رابطه پس از جدایی به وقوع نخواهد پیوست. (همچنین نگاه کنید به چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم)

مثبت باشید

در پاسخ به اینکه عشقم قهر کرده چیکار کنم سعی کنید در کلام و در عمل مثبت باشید.
حتی در جایی که طرف مقابل شما هم حضور ندارد، ‌از مسیر مثبت خارج نشوید، ‌زیرا ممکن است حرف‌های احیانا منفی که شما جاهای دیگر و در غیبت دوست خود مطرح کنید هم به طریقی به گوش دوستتان برسد و رغبت او را برای ترمیم این ارتباط از بین ببرد.

راه های برگرداندن عشقم

حال که تجربیات برگشت معشوق جهت یافتن بهترین راه برای برگرداندن عشقم را از نظر کاربران نوین اطلس خواندید، می خواهیم به سراغ راه حل های تکنیکی در این زمینه برویم.

۱: قبل از هر چیز برای بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده باید طرف رو با قلب و عقل انتخاب کنید انتخاب با احساس، آخر به بیراهه خواهد رفت!
۲: بدونید طرفت قصدش از دوستی با شما چیه؟ ازدواج یا…..
۳: برنامه ریزی برای زندگی و بدونید که اگر قصدتون ازدواجه چطوری میخواین به این هدف برسین؟ اگر طرفتون مشکل سربازی هم داره چطور میخواین با این قضیه کنار بیاین! که اکثرا همه این مرحله رو رویایی میبینن که خودش میتونه ۱۰۰۰ تا مشکل به وجود بیاره.
۴: زیر نظر گرفتن طرف مقابل و چک کردن اون! شاید خیلی ها بگن دوست من خیانت نمیکنه و شاید هم این درست باشه ولی خوش بین بودن بیش از حد هم مثل بدبینی زیاد، مشکل آفرین خواهد شد!
۵: سعی کنید زیاد خودتونو روشن فکر نشون ندید که تو ایران اصلا جواب نمیده.
۶: از دخالت بی جای دیگران به شدت پرهیز کنید در صورت به وجود آمدن مشکل هم از هر کسی مشاوره نگیرید!
۷: اطلاع دادن به یکی از افراد خانواده که میتونه تاثیر روانی خوبی روی ارتباط شما داشته باشه!
۸: صداقت داشتن بین ۲ طرف
۹: این یکی واقعا کارایش بالاست! که اگر بخوام تو یه کلمه بگم شیطون بودنه. دخترای شیطون خیلی بهتر میتونن دل طرفشونو واسه خودشون تنگ کنن!
۱۰: برای خودتون ارزش قایل باشید. به خودتون برسید منظورم آرایش نیست منظورم با یه مثال بهتر توضیح میدم
شما میتونی یه لباس ۱۰هزار تومانی داشه باشی ولی تمیز و اتو کرده که خیلی زیبا با بقیه لباسات ست شده و در طرف دیگه یه لباس ۱۰۰ هزار تومانی ولی کثیف و چروک! و یا کارهایی انجام بدین که نشون بدین واسه خودتون چقدر ارزش قائل هستین مثل اینکه در زمان دیدار بعضی وقتا از این صحبت کنید که پوست دستتون حساس شده و…(همچنین نگاه کنید به راه های برگرداندن معشوق با تکنیک ان ال پی عشق)

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

در مقاله بهترین راه برای برگرداندن عشقم و مبحث تکالیف برای برگرداندن عشقمان، باید بگوییم افرادی کە صدمه می‌بینند معمولاً کسانی می باشند کە می‌گویند نمی‌خواهند بازی کنند.
این بسیار بد است. مسئله این است کە این بازی انجام می‌شود چه بدانید کە نوبت شماست یا نه.
زن و مردها بطور مداوم همدیگر را آزمایش می‌کنند تا ببینند طرف مقابلشان فرد خوبی برای ادامه دادن رابطه با او است یا نه.
اگر نخواهید بازی کنید، از همه چیز دور می‌افتید. با ترک این اشتباه به خودتان ثابت خواهید کرد کە ارزشش را دارید.(همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

راه های برگرداندن پسر یا دختر مورد علاقه

۱ـ علت یابی

بر اساس تجربیات برگرداندن معشوق، اولین قدم در مسیر بهترین راه برای برگرداندن عشقم این است که شما باید با کمک یک دوست امین و عاقل ـ اگر نبود خودتان ـ مروری بر زندگی خود نمایید و نقاط ضعف آن را بیابید و بدون تعصب و لجبازی و حس انتقام، علت اصلی را پیدا کنید، با حفظ آرامش خود ـ حداقل در ظاهر ـ در رفع آن اقدام کنید.

در واقع یافتن علت به شما در برداشتن قدم های بعدی کمک بسیاری می کند. اگر به دنبال ساختن دوباره رابطه خود هستید، پس سعی کنید این کار را با دقت زیاد انجام دهید.

۲ـ برطرف نمودن علت

پس از آن که علت را پیدا کردید، بهترین راه برای برگرداندن عشقم این است که سعی کنید دستورات جذب همسرتان را انجام دهید تا همسرتان را به خانه بر گردانید.
اگر علت این بود که همسر شما اسیر هوی و هوس خودش بود، به دنبال ارضای هوس خودش بود،شما سعی کنید با تغافل ـ نادیده و نشنیده گرفتن ـ ضمن انجام وظایف همسری خود، به طور غیر مستقیم و ملایم همراه با احساسات و عاطفه زنانه، برای او شرایط توبه و بازگشت به سوی خدا، را فراهم نمایید. شما با این روش ضمن این که امکان فراهم نمودن توبه همسرتان و زنده نمودن انسانی را فراهم می کنید، با این روش حداقل، آرامش نسبی فضای خانه را حفظ نموده و مانع صدمات روحی شدید خودتان و فرزندتان می شوید. (نگاه کنید به ۱۲ تکنیک گرم کردن رابطه سرد شده)

دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته

بعضی افراد در موتورهای جست و جوگر به دنبال دعا برای برگرداندن عشق از دست رفته خود و دعای بازگشت معشوق تضمینی هستند.
پس تصمیم گرفتیم یک دعا نیز برای این افراد قرار دهیم اما به یاد داشته باشید بدون دانش و آگاهی و تلاش و فقط صرف دعا خواندن شما را موفق نخواهد کرد:

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء» ابتداء صلوات بفرستد، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم»را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد. سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصورکند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ،بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد. مجرب است. علاوه بر این مقاله برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا نیز می تواند به شما کمک کند.

برای بدست آوردن محبت شخص مقابل،۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (آیه ی ۱۷/سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در آتش اندازد تا

۲۷ روز کامل گردد. اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد آمد. مجرب است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

چگونه عشقمان را به رابطه برگردانیم

اگر باور داشته باشید که عشق تان بی هیچ دلیل ممکن است شما را ترک کند باعث خواهید شد که رابطه به نظرتان ناامیدکننده و بیهوده به نظر برسد.

اجازه ندهید این ترس وارد ذهنتان شود.
اگر بدانید چطور باید با مرد یا زن مورد علاقه تان حرف بزنید که کودک شاد، دوست داشتنی و راضی درونیتان را نشان دهد، مطمئن باشید که خیلی زود به جای عیب جویی و انتقاد از هم به تمجید و قدردانی از هم می پردازید و از اینکه چطور مرد یا زن مورد علاقه تان عشق و علاقه اش را به شما نشان می دهد متعجب خواهید شد.

شما مستحق یک رابطه عاشقانه و بادوام با عشق سابق که زندگی خود را برای شما گذاشته هستید پس برای به دست آوردن آن در مسیر بهترین راه برای برگرداندن عشقم هر چه از دستتان برمی آید را انجام دهید.

وقتی در یک رابطه دچار مشکل می شوید و رابطه خود را در حال فروپاشی میبینید ناخودآگاه دست به اعمالی میزنید که از نظر خود کاملا درست است و با خود می گوید اگر این کار را نکنم عشقم را از دست میدم و دیگر او را نخواهم داشت. ناخودآگاه شما فقط به این فکر می کند که چگونه عشق خود را برگردانم.

و غریزه شما با این فکر که چگونه عشق خودمان را برگردانیم باعث می شود شما اعمالی را انجام بدهید که اشتباهاتی را در پی دارد.
میخواهید اشتباهاتتان را بدانید؟ پس به شما توصیه می کنم این مطلب را مطالعه کنید: ۵ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه عشق از دست رفته خود را برگردانیم؟ سوالی که جوابش پیش ماست

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام

می خواهم بیشتر بدانم:

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

رفتار شناسی بلاک

مهمترین دلایل زنان برای ترک رابطه

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن

برگرداندن زن به رابطه

برگرداندن مرد به رابطه

۵ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

مراحل آشتی با مردی که قهر کرده

تعبیر خواب آرایش کردن

اشتباهات برگرداندن عشق

سرد شدن عشق

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی

 



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.