no-img
نوین اطلس

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
دی ۲۴, ۱۳۹۸

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم به موضوع تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق بپردازیم.

موضوعی که این روزها در علم روانشناسی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و به افراد کمک می کند تا بتوانند عشقشان را به رابطه برگردانند.

برای آشنایی بیشتر مخاطبان با این مبحث در ابتدا به معرفی علم nlp خواهیم پرداخت و بعد از آن درباره ی برنامه ریزی عصبی کلامی برای برگرداندن عشق صحبت می کنیم و اینکه راه های برگرداندن معشوق چیست.

در ادامه تکالیف برای برگرداندن عشقمان را مشخص می کنیم و به شما خواهیم گفت جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم به چه صورت است.

در پایان نیز به تجربیات برگرداندن معشوق خواهیم پرداخت. پس نوین اطلس را تا پایان مقاله تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق همراهی کنید تا به سوالاتتان در این زمینه پاسخ داده شود.

معرفی علم nlp

در مبحث تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق تصمیم داریم در ابتدا به معرفی علم nlp بپردازیم تا بدانید تکنیک هایی که بر اساس nlp هستند به چه صورت عمل می کنند.
پژوهشگران nlp تحقیقات خود را در دهه ی ۱۹۷۰ باتوجه به تاثیر افکار بر ذهن آغاز کردند. Nlp به معنای برنامه ریزی عصبی کلامی می باشد و مخفف neuro-linguistic programming می باشد.

در واقع این علم برنامه ریزی عصبی-کلامی به افراد کمک می کند تا برنامه ریزی های ذهن را بر اساسی که می خواهند بتوانند تغییر دهند.

به عبارت دیگر nlp به شما نشان می دهد که بین فرایندهای عصبی و زبانی و الگوهای رفتاری ارتباطی خاص وجود دارد که افراد اگر آگاهی لازم در این زمینه را داشته باشند می توانند به راحتی و با تمرین از nlp برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.
انسان ها به صورت ناخودآگاه و بدون اینکه خود متوجه باشند از همان بدو تولد ذهنشان برنامه ریزی می شود و هر رویداد و اتفاقی که در زندگی بیفتد به نحوی روی ناخودآگاه فرد اثر داشته است و می تواند ذهنش را برنامه ریزی کند.

خیلی اوقات هم می بینیم که ذهن افراد به صورت نادرست برنامه ریزی شده است. به عنوان مثال فردی که در محیطی با اعتقادات نادرست قرار دارد کم کم ذهنش از آن الگوهای رفتاری کپی برداری می کند و در آن جهت برنامه ریزی می شود.

در حالیکه اگر افراد با تکنیک های nlp آشنا باشند می توانند این برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه را در اختیار خودشان بگیرند و به سمت اهداف مثبت برنامه ریزی کنند.

علم nlp در همه موارد به کار می آید به عنوان مثال در زندگی روزمره و ارتباطات اجتماعی، در نحوه رفتار برای کار کرد بهتر و در روابط عاطفی و … . در این مقاله تمرکز خود را روی روابط عاطفی و ارتباط آن با استفاده از تکنیک های ان ال پی گذاشته ایم.

پس با نوین اطلس در مطلب تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق همراه باشید.( همچنین نگاه کنید به مفاهیم اولیه در برنامه ریزی عصبی کلام)

تکنیک های nlp استانداردهای پیش فرض

برای ایجاد عشق و علاقه دو مدل تکنیک برنامه ریزی عصبی کلامی وجود دارد. به یکی از آن ها تکنیک nlp استانداردهای پیش فرض و به دیگری تکنیک nlp استانداردهای برنامه ریزی شده در عشق گفته می شود.

تکنیک nlp استانداردهای پیش فرض بر اساس گذشته ی ما و تجربه ها و احساساتی هست که در مواقع متفاوت با آن ها روبرو شده ایم. مدل استانداردهای پیش فرض در واقع در گذشته ایجاد شده است و هرگونه تغییری در آن سخت تر می باشد. اما تکنیک nlp استانداردهای برنامه ریزی شده بر اثر اتفاقات کوتاه مدت به وجود می آید و راحت تر تغییر می کند.
تکنیک های nlp استانداردهای پیش فرض ارتباط بسیار مستقیمی با ارزش های ما دارند. به عنوان مثال اگر ما از دوران کودکی تپل بودن را نشانه مهربانی و خوش اخلاقی و قوی بودن بدانیم در نتیجه در بزرگسالی نیز نسبت به افرادی که تپل هستند چنین حسی داریم و ناخودآگاه به آن ها علاقه خاصی پیدا می کنیم. چرا که ما تپل بودن را با ارزش رفتاری مهربانی و خوش اخلاقی همراه کرده ایم. مقاله ی تکنیک های nlp عشق در این زمینه به شما کمک می کند.

برنامه ریزی عصبی کلامی برای برگرداندن عشق

در مواردی اتفاق می افتد که افراد با هم رابطه عاطفی و عاشقانه خوبی برقرار کرده اند اما متاسفانه به علت عدم آگاهی های لازم و نداشتن مهارت های ارتباطی مناسب باعث انباشته شدن احساسات منفی در طی رابطه و در نهایت سرد شدن یهویی رابطه و از دست دادن معشوق خود می شوند.

بعد از اتمام رابطه عاشقانه، حال به دنبال راه حلی برای برگرداندن عشق و معشوق مورد نظر خود هستند. تکنیک های nlp در این موارد هم کاربرد زیادی دارد.
در ابتدا به شما پیشنهاد می شود با استفاده از مقاله ضمیر ناخودآگاه به تفاوت خودآگاه و ناخودآگاه پی ببرید. چرا که در بیشتر موارد اشتباهات و خطاها به صورت ناخودآگاه رخ می دهند.

پس باید بتوانیم ناخودآگاه را در کنترل خود دربیاوریم. برنامه ریزی عصبی کلامی برای برگرداندن عشق به این صورت است که بایستی با استفاده از مهارت ها و تکنیک های لازم بتوانید راه نفوذ به ضمیر ناخودآگاه او را دریابید و احساس عشق و علاقه را در ناخودآگاه فرد مقابل وارد کنید به نحوی که وی همیشه ذهنش درگیر شما باشد و این جدایی برای او بسیار دشوار گردد.

نیازی نیست که این احساس عشق را تنها به صورت کلامی و با گفتن جملاتی همچون عاشقت هستم به فرد مقابل یادآور شوید. بلکه می توانید با استفاده از پست های شبکات اجتماعی، عکس پروفایل، تکه کلام ها، طرز ارسال پیام و بسیاری موارد دیگر ذهن او را به تسخیر خود درآورید.

در اصل تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق به شما می آموزد چگونه کاری کنید معشوق شما از جدایی پشیمان شود و خودش به سنت شما بازگردد. در این زمینه به مقاله واقعیت در مورد تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق نگاهی بیندازید.(همچنین نگاه کنید به بهترین روش شروع رابطه تمام شده)

 راه های برگرداندن معشوق

اگر عشقتان شما را ترک کرده و به دنبال راه های برگرداندن معشوق و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده خود هستید، در ابتدا باید علت آن را در رابطه تان جستجو کنید.

بفهمید که در این مدت چه رفتارهای دلسرد کننده ای انجام داده اید که به مرور زمان باعث سرد شدن رابطه عاشقانه خود شده اید. در اکثر موارد افراد به علت عشق و علاقه زیاد خود دچار حساسیت ها و حسادت هایی می شوند که به جای اینکه به فرد مقابل نشان دهند تا چه حد عاشق وی هستند به صورت برعکس عمل کرده و با کنترل کردن مدام فرد و پیام ها و تماس های پی در پی منجر به از بین رفتن صمیمیت در رابطه می شوند.

پس برای برگرداندن معشوق اول از همه بایستی بیاموزید پشت سرهم به او زنگ نزنید و پیام ندهید. در مسیر راه های برگرداندن یک رابطه خواهش و التماس برای برگشت به رابطه را فراموش کنید چرا که شما را فردی ضعیف جلوه می دهد.(نگاه کنید به اشتباهات برگرداندن عشق)

باید مهارت ها و تکنیک های لازم در زمان پس از قهر را بدانید تا با آگاهی تمام و کمال عمل کنید و به صورت غیر مستقیم بتوانید روی ذهن او اثر بذارید. چرا که هر قدر مستقیما از وی بخواهید به رابطه برگردد باعث دورتر شدن بیشتر او خواهید شد تا جاییکه حتی ممکن است شما را بلاک کند.

در این زمینه به شما پیشنهاد می کنم مقاله چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم در نوین اطلس بخوانید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

اما پس از اینکه به فواید تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق از دست رفته پی بردیم می خواهیم بدانیم تکالیف برای برگرداندن عشقمان چیست؟ چه کارهایی باید انجام دهیم.

در ابتدا باید بگویم هر رابطه ی عاشقانه ای که پس از مدتی تمام می شود به علت انباشتگی احساسات منفی می باشد.

در نتیجه اگر فرد می خواهد رابطه اش را با ما تمام کند در درجه ی اول به خواسته اش احترام بگذاریم و فرصت دهیم تا این احساسات منفی از وی دور شود.

این در حالیکه است که بسیاری افراد به اشتباه فکر می کنند در این شرایط باید بیشتر پیام دهند و تماس بگیرند تا جاییکه به التماس و خواهش و تمنا و گریه و زاری و حتی در نهایت به تهدید کردن دست می زنند.

بایستی بدانید این کارها جز اینکه فرد مقابل را از شما دورتر فایده ای ندارد.

تکلیف بعدی برای درست کردن رابطه خراب شده این است که از راه دور سعی کنیم با انجام مهارت ها و تکنیک های لازم این احساسات منفی را خنثی کنیم و در عین حال به سمت وی احساس مثبت ارسال کنیم.

در این صورت است که وی دلتنگ رابطه عاشقانه قبلی خود خواهد شد و با پای خودش به رابطه بر می گردد و ترمیم عشق و آشتی بعد از جدایی صورت می پذیرد.

جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم

در برخی موارد پیش می آید که می خواهید فردی را به خود جذب کنید اما نمی خواهید به صورت مستقیم به او پیشنهاد بدهید چرا که احتمال قبول نکردن وی را می دهید. در چنین شرایطی به افراد پیشنهاد داده می شود قبل از صحبت مستقیم به دنبال جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم وقانون جذب عشق از راه دور باشند.

منظور این است که با استفاده از مهارت و سیاست های رفتاری خاص خود را برای وی جذاب کنید. این جذابیت هم از نظر ظاهر و هم از نظر رفتار می باشد.

جذابیت های ظاهری و حرکتی به شما کمک می کند احساس عشق را در ناخودآگاه شخص مورد نظر بیدار کنید. باید سعی کنید با اعتماد به نفس باشید و خود را فردی قوی جلوه دهید.

الگوی نفس کشیدن یکسان داشته باشد و در برابر او خود را بسیار هیجان زده نشان ندهید. سعی کنید لحن صحبت آرام و دلنشینی به کار ببرید. برای او از آینده و اهدافی که دارید صحبت کنید.

با این کار نشان دهید که فردی آینده نگر هستید و به دنبال پیشرفت و ترقی می باشید.

اگر بتوانید به خوبی این ویژگی ها را به فرد مقابل نشان دهید و جذابیت های ظاهری را هم در خود ایجاد کنید مسلما باعث جذب غیر مستقیم وی خواهید شد. مقاله آموزش تکنیک های nlp را بخوانید تا بهتر متوجه موضوع شوید.

تجربیات برگرداندن معشوق

تا کنون افراد بسیاری هستند که با استفاده از تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق استفاده کرده اند و به نتایج خوبی رسیده اند. چرا که تجربه نشان می دهد برای رسیدن به اهداف باید ناخودآگاه افراد درگیر شوند.

به علت اینکه بیشتر تصمیمات زندگی ما را ناخودآگاه ما می گیرد.

پس بازگشت به رابطه قبلی هم مشروط به این است که اشتباهات رایج را انجام ندهیم و در عوض سعی کنیم با برنامه ریزی عصبی کلامی و کنترل هیجانات خود فرد را به صورت غیر مستقیم متوجه اشتباهش کنیم.(همچنین نگاه کنید به برگشتن عشق رفته)

مطالب مرتبط: 

رفتار شناسی بلاک

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق 

چگونه عشق از دست رفته خود را برگردانیم

قانون جذب برای عشق از دست رفته

چگونه بک رابطه از دست رفته را برگردانیم

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

احتمال بازگشت مردان به رابطه

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

ارسال سیگنال جذب از راه دور

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی

 



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *