no-img
نوین اطلس

تاثیر نگاه در عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تاثیر نگاه در عشق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دی ۱۰, ۱۳۹۸

تاثیر نگاه در عشق


امروز در این مطلب از نوین اطلس به موضوع تاثیر نگاه در عشق می پردازیم. در این جا از رابطه عشق و نگاه صحبت خواهیم کرد و اشاره می کنیم طرز نگاه عاشقانه چگونه است تا متوجه شوید آیا نگاه فرد مورد نظر به شما از نوع نگاه عاشقانه می باشد یا خیر. علاوه بر این به موضوع تماس چشمی عاشقانه پرداخته می شود و علت دزدیدن نگاه را بررسی می کنیم تا بدانیم دزدیدن نگاه نشانه چیست؟
سپس مباحثی همچون نگاه مستقیم در چشم و دلیل نگاه خیره را بازگو خواهیم کرد تا بتوانیم مطلب جامعی از تاثیر نگاه در عشق به مخاطبان نوین اطلس ارائه دهیم.

رابطه عشق و نگاه

تاثیر نگاه در عشق مسلما بر کسی پوشیده نیست و حتی بسیاری افراد به عشق در نگاه اول اعتقاد دارند و معتقدند رابطه عشق و نگاه بسیار عمیق است. چرا که افراد می توانند قبل از آشنایی کامل با خلق و خوی هم و تنها از روی نگاه و ظاهر عاشق شوند. تاثیر نگاه در عشق را نمی توان دست کم گرفت چرا که تابحال افراد زیادی این حس را تجربه کرده اند که تنها با نگاه به معشوق خود میزان ترشح هورمون های عشق در آن ها بالا رفته و در نتیجه با نگاه کردن و دیدن معشوق خود دچار افزایش ضربان قلب می شوند. افرادی که با نگاه عاشق می شوند در ابتدا همه چیز را در مورد فرد مقابل خود بی عیب و نقص می بینند و تفاوت ها برایشان اهمیتی ندارد. در واقع در رابطه عشق و نگاه، عقل و منطق جایگاهی ندارد. فردی که تحت تاثیر نگاه در عشق قرار گرفته است به ندای قلب خود گوش می دهد و معشوق خود را بهترین فردی می یابد که می توانسته با او باشد. به علت رابطه عشق و نگاه و تاثیری که نگاه می تواند در قدم اول برای ایجاد عشق و علاقه داشته باشد توصیه می شود سعی کنید همیشه به ظاهر خود اهمیت دهید و با لباس و ظاهری آراسته در اجتماعات حضور یابید. البته اینکه در هر مکانی پوششی متناسب با عرف نیز داشته باشید بسیار موثر است و شما را فردی نشان می دهد که به اصول پایبند هستید. افرادی که فکر می کنند با ظاهری عجیب غریب و نامتناسب با جامعه می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند در واقع اشتباه می کنند. اگر هم جلب توجهی از سوی دیگران نسبت به آن ها صورت گیرد تنها به خاطر حس کنجکاوی بوده و به عشق و عاشقی منجر نمی شود.

طرز نگاه عاشقانه

در این بخش از تاثیر نگاه در عشق می خواهیم به بررسی طرز نگاه عاشقانه بپردازیم. اینکه نگاه عاشقانه چه نگاهی است؟ نگاه عاشقانه مردان چگونه است؟ از دید فرد عاشق همه جزییات در معشوق ستودنی است و می خواهد همواره خود را غرق تماشای وی کند. اگر فرد مقابل تان به شما نگاهی همراه با عشق داشته باشد آن را خیلی راحت می توانید درک کنید چرا که از طریق چشمانش تمام حس خوب خود را به شما انتقال خواهد داد. بر اساس روانشناسی مرد عاشق، طرز نگاه عاشقانه تاثیر بسزایی در جلب توجه مرد دارد و از این طریق می توان او را شیفته کرد. مردی که عاشق شود تمام حرکات و نگاه هایش نسبت به فرد مقابل متفاوت خواهد شد. او می خواهد همواره حس امنیت و قدرت را به معشوق خود عطا کند. به همین دلیل است که با نگاه هایش از وی مراقبت می کند. هنگام قدم زدن محکم تر قدم بر می دارد و با اعتماد به نفس بیشتری حرف می زند. او سعی می کند از برنامه ریزی هایش برای آینده بگوید و در تمام صحبت هایش راجب آینده، همواره دختر نیز جایگاه خاصی دارد.(نگاه کنید به زبان بدن در روابط عاشقانه)

تماس چشمی عاشقانه

ارتباط از طریق نگاه کردن و برقراری تماس چشمی عاشقانه باعث ایجاد حس و پیوندی عاشقانه می شود. بخصوص که پسرها و مردان بیشتر از طریق چشم عاشق می شوند تا گوش. یکی از روش های دلبری دختران نیز تماس چشمی با پسر است. به همین دلیل است که نمی توان تاثیر نگاه در عشق را دست کم گرفت. نگاه عاشقانه نه تنها در اوایل رابطه و ایجاد عشق اثر دارد بلکه در حفظ و استحکام رابطه نیز بسیار موثر است به نحوی که مشاوران به زن وشوهرها نیز پیشنهاد می دهند زمانیکه از هم دلسرد می شوند تنها چند ثانیه بدون صحبت تماس چشمی عاشقانه ای برقرار کنند. این تماس چشمی به زوج ها کمک می کند تمام احساسات منفی که نسبت به هم داشتند را فراموش کرده و به یاد عشق و علاقه ای که بینشان وجود دارد بیفتند.

علت دزدیدن نگاه

اگر شخصی شما را دوست داشته باشد پس کنجکاو می شود همه چیز را درباره ی شما بداند و مدام شما را زیر نظر می گیرد. فرد عاشق همواره به دنبال یافتن نقاط مثبت در معشوق خود می باشد در نتیجه همواره او را زیر نظر می گیرد. حال اگر فرد عاشق فردی خجالتی باشد و تازه به دنبال برقراری رابطه است سعی می کند نگاهش را از معشوق بدزدد. پس در تاثیر نگاه در عشق، علت دزدیدن نگاه می تواند حاکی از خجالتی بودن و همزمان کنجکاو بودن فرد باشد.

نگاه مستقیم در چشم

نگاه مستقیم در چشم می تواند به راحتی حرف دل را انتقال دهد. گاهی نیاز نیست حرفی را به زبان آورد و نگاه مستقیم در چشمان فرد هر آنچه در دل اوست را لو خواهد داد. با استفاده از نگاه مستقیم در چشم می توان به صحت صحبت ها و رفتارهای فرد مقابل پی برد. گاهی اوقات هم فرد به صورت خیره نگاه می کند و نگاهی چشم در چشم برقرار می کند که در ادامه دلیل نگاه خیره را توضیح خواهیم داد.

دلیل نگاه خیره

نگاه کردن و زل زدن به چیزی نشانه ی این است که فرد مجذوب شده است. گاه دزدیدن نگاه نشانه ی عشق است و گاه زل زدن. در تاثیر نگاه در عشق اگر فرد خجالتی باشد و اوایل رابطه باشد بیشتر سعی دارد دزدکی نگاه کند. اگر هم فرد کمی در رابطه پیش روی کرده باشد و یا فردی با اعتماد به نفس بالا باشد از روش نگاه خیره استفاده می کند. البته توجه داشته باشید که دلیل نگاه خیره می تواند عشق یا هوس باشد. اگر بخواهید تشخیص دهید فرد مقابل از روی عشق به شما زل زده است یا از روی هوس می توانید به واسطه حسی که به شما منتقل می کند آن را دریابید درواقع عشق در زبان بدن مشخص است و باید به حرکات مرد عاشق توجه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. روش دیگر نیز این است که هوس بسیار زودگذر است درحالیکه عشق باقی خواهد ماند و فرد هرچه سریعتر به شما پیشنهاد رابطه پایدار همراه با ازدواج خواهد داد. (نگاه کنید به مقاله زل زدن پسر به دختر)

مطالب مرتبط:

علت نگاه دختر به پسر

طرز نگاه پسر عاشق

زبان چشم عاشق

نشانه های مرد هوس باز

چرا مردان دوست دارند با زن زیبا ازدواج کنند

شیفته کردن مردان

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شود



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *